Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Persoane Disponibil din: 2021-04-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajare Inginer Proiectant Cai Ferate, Drumuri Si Poduri (CFDP) Nivel cariera(experienta): 0- 5 ani. ________________________________________ Tipul ofertei: Full Time 8 ore. Nivel cariera: Facultate. Salariu oferit: dupa interviu. Tara: România. Oras: Braşov. Posturi disponibile: 1. Contact: SC DAMAR PROIECT SRL BRASOV companie specializata in servicii de proiectare, consultanta si asistenţă tehnică in domeniul infrastructurii de transport rutier si al constructiilor civile recruteaza - inginer proiectant cai ferate, drumuri si poduri (CFDP). PROFILUL JOBULUI: RESPONSABILITATI: - implicare in activitatea de proiectare pentru proiecte in sectorul drumurilor si podurilor; - colaborarea cu prestatorii de servicii geotehnice si topografice; - implicare in realizarea studiului de fezabilitate DALI; - analiza documentelor existente; - elaborarea proiectului tehnic; - elaborarea detaliilor de executie. CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent studii superioare CFDP; - Experienta in activitatea de proiectare drumuri si poduri - 0-5 ani; - Cunoscator pachetul Office, Autocad si sau alte programe specifice gen ARD. - Carnet de conducere cat. B; - Simt al raspunderii, seriozitate, rezistenta la stres, respectarea termenelor limita. BENEFICII: bonusuri de proiect, training în domeniu proiectării prin cursuri de AUTOCAD SI ARD oferite de societate. Pentru absolvenţi perioadă de acomodare plătită de 2-3 luni.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Brasov, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Promovat
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 sau 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv. Constituie avantaje studiile de specialitate, experienta, cunoasterea limbii engleze sau germane si permisul de conducere cat. B. CV-ul poate fi transmis si prin aplicatia whatsapp la nr de telefon .
-
ANGAJĂM - RECEPȚIONER Ă ASISTENT MANAGER CENTRU DE ESTETICĂ BRAȘOV Ești candidatul potrivit? Iată: - Care este profilul tău: Deții bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ai o personalitate dinamică, pro activă, atentă la detalii și capacitate de organizare a timpului de lucru și sarcinilor aferente. Ești orientată către obținerea rezultatelor, autodidactă cu dorința de învățare permanentă Ai cunoștințe de social media (Facebook, Instagram). Deții cunoștințe operare Microsoft Office, Canva și Filmora, Limba engleză nivel avansat scris și vorbit; Deții studii superioare, iar cele de cosmetician sau asistent medical constituie avantaj! Care sunt responsabilitățile tale: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative în cadrul centrului: întâmpinare și asistare clienți, informare clienți despre servicii, protocol, gestionare programări, întocmire oferte lunare, postere oferte, te ocupi de foto-video pentru departamentul de marketing Întocmirea și urmărirea de rapoarte, încasări, cheltuieli Prezentare oferte la clienți Suport pentru personalul angajat, când este cazul, cu diferite taskuri administrative și de secretariat. Menținerea, alături de colegi, a unei atmosfere prietenoase și plăcute; Asigurarea ca recepția este ordonata și prezentabilă; Ce beneficii ai: Ai oportunitatea de a învăța permanent, dezvolta și crește profesional, primești feedback constructiv asupra evoluției tale profesionale. Beneficiezi de training-uri și programe de dezvoltare profesională și personală Salariu fix Se acordă bonusuri de performanță corelate cu rezultatele obținute și implicarea ta. Trimite CV-ul tău însoțit de scrisoarea de intenție, la adresa de mail din imagine.
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterrminata, salariu atractiv. CV-ul poate fi trimis prin aplicatia whasapp, la nr
-
Angajez personal cu experienta in domeniu. Activitatea se desfasoara in Brasov si zonele invecinate. Plata la metrul patrat.
-
Hotel Casa Muresan angajeaza personal pentru de receptie Experienta nu este obligatorie dar constituie avantaj Interviurile se vor tine in cadrul hotelului intre orele 10:00-16:00 Persoana contact
-
-
Restaurant Capra Neagra Rustic angajaza lucrator in bucatarie (spalator vase). Suntem in cautarea unor persoane dinamice, cu spirit de observatie, harnice, care sa lucreze bine in echipa.
-
Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Educator; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr. 6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
-
Haide in echipa noastra: In acest moment avem nevoie de coleg sau colega pe postul de Lucrator Comercial; Disponibii: 1 POST Descrierea jobului Postul de Lucrator Comercial in locatiile noastre presupune munca atat pe sala de vanzare cat si in depozitul de marfa. Se intretin rafturile de alimente si de nealimentare; Atentie sporita la raionul de Legume Fructe; Atenție către nevoile clienților, întâmpinare cu respect și îndrumare către produsele din magazin Păstrarea și efectuarea curățeniei (obligatorie în sectorul alimentar) Zambetul pe buze de asemenea este obligatoriu! :) Experienta in acest domeniu constituie un avantaj! Oferta Noastra: Contract de muncă cu normă întreagă ( 8h zi) , perioadă nedeterminată; Pachet salarial atractiv: Salariul de inceput este de 2700 lei NET ( bani in mana); Toti colegii nostrii primesc cate un cadou de sarbatori in valoare de 200 lei: (CRACIUN SI PASTE) BONUS pentru ziua ta de nastere in fiecare an! Oferim in primul rand respect, un mediu de lucru placut, fara stres, cu posibilitati de avansare! Si ca sa lucrezi cu spor la serviciu ai cafea, ceai, ciocolata calda, GRATIS! :) Program : Se lucrează în 2 schimburi un week-end da și unul nu + ziua de luni libera dupa weekend-ul lucrat. Sch 1: de la ; Sch 2 : de la 14:00 - 22:00; Pentru programare la interviu asteptam cu nerabdare sa ne suni la nr de telefon
-
În căutarea unor profesioniști dornici să facă parte din echipa noastră dedicată curățeniei, compania noastră își deschide porțile către oportunități noi și încitante. Cu un accent ferm pe calitate și satisfacția clienților noștri, suntem în căutarea unor persoane motivate, responsabile și orientate către detalii pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne extinde prezența pe piață. Dacă ești o persoană pasionată de igienă, care dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, nu ezita să aplici pentru unul dintre posturile noastre în domeniul curățeniei. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm spații impecabile pentru clienții noștri!
-
-
Firma de constructii angajeaza muncitori calificatii si necalificatii detalii la nr de tel
-
Fabrica din Brașov angajează Operator CNC Tichete de masa Transport asigurat decontat Trei schimburi Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.vv
-
Angajam in Brașov vânzător vânzătoare Se lucrează 2 schimburi Tichete de masa Se lucrează weekend prin rotație Program de lucru 8 ore Pauza de masa jumătate de oră Decont transport Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Program de lucru l-v 9:00-18:00 Tichete de masa Prima sărbători Transport asigurat din Brasov Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Recrutăm Operatori producție pentru o companie din domeniul Automotive din Ghimbav, Brașov. Dacă ești pasionat de domeniul industrial și vrei să faci parte din echipă, nu mai sta pe gânduri și aplică pe Whatsapp la numărul afișat în poză. Ne dorim să ai: - Studii minime (8 clase) sau liceu; - Experiență anterioară în producție de minim 3 luni (reprezintă avantaj); - Capacitatea de a lucra eficient în condiții de ritm alert; - Atitudine proactivă și dorință de a învăța. Activitate: Vă veți desfășura activitatea într-un departament care se va stabili după acceptarea la interviu: - Frezare; - Montaj; - Sudură; - Lăcuire; - Injectare mase plastice; - Furnire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv; - Tichete de masă; - Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; - Transport asigurat pe rutele: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumbrăvița, Zărnești, Râșnov, Cristian, Brașov, Măgurele, Săcele. - Se lucrează în 3 schimburi. Aplica pe Whatsapp la numarul din poza sau trimite email la:
-
Recrutăm pentru un depozit din Prejmer Detalii pe Whatsapp la numarul afisat in imagine. Activitate: Recepție marfă de tip unelte și scule de mână. Ne dorim să ai: Minim 10 clase; Experiență similară (recepție marfă comenzi sau ca manipulant) - minim 6 luni; Cunoștințe operare PC; Cunoștințe program de gestiune facturare, reprezintă avantaj. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Transport asigurat din Prejmer și Brașov (exceptând zona Bartolomeu); Program Luni-Vineri, intre 09:00-18:00. Prejmer, Brașov
-
Buna ziua. Ramada Brasov angajeaza electrician pentru intretinere hotel. Candidatul trebuie sa detina : Cunostinte bune in domeniul electric; Capacitate d invatare si adaptare rapida la solicitarile specifice postului. Puteti trimite un cv la adresa : sau puteti suna la numarul :