Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam tehnician service pentru instalatii de incalzire, climatizare, ventilatie si automatizarile acestora Cerinte: - experianta minima 3 ani in montaj si sau service instalatii - permis de conducere auto categoria B constitue avantaj Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Decontarea transportului; - Asiguram facilitati pentru cazarea persoanelor care se reloca din alte judete
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană minim. B1 calificare ca electronist cablarea tablourilor electrice abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană lucru sub tensiune cunoștințe de PLC (SPS) diagnosticarea defecțiunilor verificarea tablourilor electrice (după executare, înainte de punerea lor în funcțiune) verificări conform măsurilor de protecție VDE mașină sau permis de conducere cat. B Vă oferim: 17,00 euro brutto pe oră și 8,5 euro diurnă pe oră contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sarcinile si activitatile postului Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului si traducerea etichetelor produselor; Asigura igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare. Salariul de baza sporuri : Salariul de baza intre 4500 lei - 7000 lei ; Tichete masa 20 lei zi lucrata Pentru munca prestata in timpul noptii - 25 % din salariul de baza corespunzator orelor prestate in timpul noptii; Pentru munca prestata in zilele de repaus saptamanal de sambata si duminica-50 % din salariul de baza aplicat la orele prestate in aceasta perioada; Pentru munca prestata in zilele de sarbatori legale 100% din salariul de baza corespunzator muncii prestate in programul normal de lucru; Pentru munca suplimentara - 100% din salariul de baza corespunzator duratei acesteia; PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA -- 0 sapte 2 cinci 7 cinci 3 zero 3 zero --
-
Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Disponibilitate pentru program de lucru fexibil Principale responsabilitati: Scanarea produselor si incasarea banilor de la clienti Orientare spre client si oferirea de consultanta Aprovizonarea cu marfa a rafturilor Oferta noastra: Un post sigur pe o perioada nedeterminata Program de lucru fexibil in ture Pachet salarial compus din salariu de baza, bonuri de masa,tichete cadou, bonusuri speciale, sporuri acordate confor legislatiei, pachete turistice pentru concediu cu reducere, posibilitatea de avansare in functie de performante. Persoanele interesate pot aplica utilizand adresa de email:
-
Sarcini principale Pregătește băuturile din retetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare; Gestionează stocurile de băuturi și materiale necesare, verifică calitatea şi cantitatea băuturilor; Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet financiar atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Foarte bune abilități de comunicare, bună colaborare în cadrul echipei; Atitudine plăcută și pozitivă; Experiența anterioară similară este de preferat; Atenție la detalii;
-
Restaurantul La Ceaun, unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov (https://laceaun.com/about-us) este în căutare de ajutor de bucătar Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet salarial atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Dorința de a se dezvota in domeniul bucătăriei; Rigurozitate în regulile de igienă în alimentația publică; Atitudine plăcută și pozitivă; Atenție la detalii; Dacă spiritul de echipă, inițiativa și puterea de muncă îți sunt familiare, așteptăm să ne contactezi
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : - Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii - Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite - Crearea si conducerea unei echipe de succes, cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: - salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; - tichete de masa; - asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; - zile de concediu suplimentare; - cadou aniversar; - evenimente corporate si team building-uri; Pe langa beneficiile mentionate, oferim si un mediu de lucru stimulant, oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei.
-
Cauti un loc de munca part-time in care sa-ti faci singur programul? Esti o persoana perseverenta, convingatoare si nu accepti usor un refuz? Vrei sa lucrezi din confortul casei tale? Daca raspunsul este da la toate intrebarile, aplica pentru postul de consultant de credit in echipa iCredit Vrancea. Jobul presupune marketare, contactare telefonica a clientilor si incasarea ratelor acestora atunci cand ei nu pot achita online sau la PayPoint. Ai parte de sustinerea noastra si te vom ajuta de fiecare data in realizarea obiectivelor. Remuneratia este formata din bonusul pe contracte noi + procent din incasari si poate ajunge la 4000 de lei pe luna cu 5-6 ore lucrate pe saptamana.
-
ICredit angajeaza full time part time Collectori de Credit in Biroul din Brasov oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Ce trebuie sa faci pentru a deveni collector iCredit? Aplici online sau suni la *7171 sau la colegii nostri te vor indruma catre biroul iCredit cel mai apropiat de tine De ce sa devii collector iCredit? Ai un job stabil si salariu motivant Beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase Participi la programul gratuit de training in vanzari Iti faci singur programul de lucru Vino alaturi de noi! Te asteptam cu drag!
-
Restaurant din Brasov angajeaza personal spalat vase mici. Solicitam seriozitate , stabilitate, corectitudine . Relații la telefon
-
Hotel Golden Time 4* angajeaza ospatari. Solicitam seriozitate , stabilitate, corectitudine .Experiența constituie un avantaj. Relații la telefon sau la adresa de email
-
POST OPERATOR PRODUCȚIE Brașov - Angajare rapidă! Ai minim 8 clase și disponibilitate să lucrezi în 3 schimburi? Hai să stăm de vorbă sa vedem cum poți începe munca în unul din departamentele de frezare, lăcuire, montaj, sudură, injectare, furnire. Rute de transport gratuit: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumibravita, Zarnesti, Rasnov, Cristian, Brasov, Magurele, Sacele Sună acum să vedem cum poți ajunge la interviu! Telefon
-
SC Dari & Davi Trans SRL angajam mecanicii auto salarizare atractivă
-
Angajam Operatori Alimentare Linii. Program: 3 schimburi, L-V Cerinte: Studii medii Disponibilitate pentru a lucra in 3 schimburi Beneficii: Salariu fix Tichete de 40 de lei zi lucrata Ore suplimentare platite dublu (200%) Spor de noapte conf. legislatiei Al 13-lea salariu Bonus de Paste si de Vacanta Transportul se asigura din următoarele localitati: Azuga, Bod, Bran, Brasov, Busteni, Codlea, Cristian, Crizbav, Cuciulata, Dumbravita, Fagaras, Feldioara, Ghimbav, Halchiu, Hoghiz, Holbav, Lunca Calnicului, Moeciu de Jos, Persani, Podu Olt, Prejmer, Purcareni, Rasnov, Rotbav, Sacele, Sanpetru, Sinaia, Sinca Noua, Stupini, Tarlungeni, Venetia de Sus Jos, Vladeni, Vulcan, Zarnesti, Zizin
-
ANGAJEZ ȘOFER TAXI PE AUTO SKODA SUPERB CUTIE AUTOMATĂ....VĂ ROG NUMAI ȘOFERI CU EXPERIENȚĂ ,SERIOȘI, PE TERMEN LUNG ȘI ATESTAT VALABIL... VĂ ROG NU DERANJAȚI INUTIL CEI CARE NU SE REGĂSESC IN ANUNȚ !!!
-
service auto multimarca angajeaza pregatitori si vopsitori autoturisme locatie noua , conditii excelente de munca achipa tanara
-
Restaurant Brasov , angajam urgent bucatar sef ,bucatar , patiser, full time , ture, salar atractiv.
-
Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203
-
Angajam la unitate hoteliera de 4 stele din Poiana Brasov persoana pentru coordonare activitate, o persoana serioasa, poate fi si pensionara. Se asigura si cazare in hotelul nostru Asteotam CV pe email.
-
Angajam operatori productie pentru o companie din industia automotive. Ne dorim persoane muncitoare si disponibile sa inceapa activitatea cat mai repede! Oferim: - Salariu negociabil in functie de cunostinte si experienta - Tichete de masa de 35 de lei zi - Spor de noapte de 25% - Ore suplimentare platite dublu - Transport asigurat din Brasov si imprejurimi - Subventie la cantina: 8 lei zi Programul este in 3 schimburi de luni pana vineri. Pentru angajari, ma puteti contacta la numarul de telefon 0720 534 815. Locatii: Cristian, Ghimbav
-
-
ANGAJAM SOFERII PROFESIONISTI CU EXPERIENTA PENTRU INTERN CATEGORIA C + E 40T RELATII LA TEL Salariu 7000 RON - 8000 RON NET 11000