Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Brasov Brasov doar cu poze Disponibil din: 2021-03-25

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajez educatoare invatatoare

    Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv. Constituie avantaje studiile de specialitate, experienta, cunoasterea limbii engleze sau germane si permisul de conducere cat. B. CV-ul poate fi transmis si prin aplicatia whatsapp la nr de telefon .

  • 7

    Receptioner ă Asistent manager

    ANGAJĂM - RECEPȚIONER Ă ASISTENT MANAGER CENTRU DE ESTETICĂ BRAȘOV Ești candidatul potrivit? Iată: - Care este profilul tău: Deții bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ai o personalitate dinamică, pro activă, atentă la detalii și capacitate de organizare a timpului de lucru și sarcinilor aferente. Ești orientată către obținerea rezultatelor, autodidactă cu dorința de învățare permanentă Ai cunoștințe de social media (Facebook, Instagram). Deții cunoștințe operare Microsoft Office, Canva și Filmora, Limba engleză nivel avansat scris și vorbit; Deții studii superioare, iar cele de cosmetician sau asistent medical constituie avantaj! Care sunt responsabilitățile tale: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative în cadrul centrului: întâmpinare și asistare clienți, informare clienți despre servicii, protocol, gestionare programări, întocmire oferte lunare, postere oferte, te ocupi de foto-video pentru departamentul de marketing Întocmirea și urmărirea de rapoarte, încasări, cheltuieli Prezentare oferte la clienți Suport pentru personalul angajat, când este cazul, cu diferite taskuri administrative și de secretariat. Menținerea, alături de colegi, a unei atmosfere prietenoase și plăcute; Asigurarea ca recepția este ordonata și prezentabilă; Ce beneficii ai: Ai oportunitatea de a învăța permanent, dezvolta și crește profesional, primești feedback constructiv asupra evoluției tale profesionale. Beneficiezi de training-uri și programe de dezvoltare profesională și personală Salariu fix Se acordă bonusuri de performanță corelate cu rezultatele obținute și implicarea ta. Trimite CV-ul tău însoțit de scrisoarea de intenție, la adresa de mail din imagine.

  • Angajez educatoare invatatoare

    Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterrminata, salariu atractiv. CV-ul poate fi trimis prin aplicatia whasapp, la nr

  • Căutăm Învățător - Școală Privată - Pedagogie Alternativă Waldorf

    Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Educator; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr. 6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.

  • 1

    Oportunitate de angajare: Alătură-te echipei noastre de curățenie!

    În căutarea unor profesioniști dornici să facă parte din echipa noastră dedicată curățeniei, compania noastră își deschide porțile către oportunități noi și încitante. Cu un accent ferm pe calitate și satisfacția clienților noștri, suntem în căutarea unor persoane motivate, responsabile și orientate către detalii pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne extinde prezența pe piață. Dacă ești o persoană pasionată de igienă, care dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, nu ezita să aplici pentru unul dintre posturile noastre în domeniul curățeniei. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm spații impecabile pentru clienții noștri!

  • 1

    Heisterkamp angajeaza soferi profesionisti pe comunitate - Brasov

    Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.

  • 6

    Angajam sofer cat B

    Firma de transport persoane angajam soferi cat B Cerinte: -Atestat transport persoane în regim de închiriere - Domiciliul stabil în Brașov - Capacitatea de bună comunicare cu călători - Îngrijirea mașini după fiecare cursa Beneficii - Salari începând de la 3500 lei net plus bonusuri - Un program foarte bine organizat Pentru detalii suplimentare va stam la dispoziție la nr sau email

  • 5

    Angajam sofer cat B

    Se angajează sofer cat B Cerinte Atestat transport persoane în regim de închiriere Punctualitate O buna comunicare cu oameni Se oferă Șalariu motivant ( 3500 + depinde de implicare) Corectitudine

  • 4

    Operator productie (Ghimbav, Brasov)

    Recrutăm Operatori producție pentru o companie din domeniul Automotive din Ghimbav, Brașov. Dacă ești pasionat de domeniul industrial și vrei să faci parte din echipă, nu mai sta pe gânduri și aplică pe Whatsapp la numărul afișat în poză. Ne dorim să ai: - Studii minime (8 clase) sau liceu; - Experiență anterioară în producție de minim 3 luni (reprezintă avantaj); - Capacitatea de a lucra eficient în condiții de ritm alert; - Atitudine proactivă și dorință de a învăța. Activitate: Vă veți desfășura activitatea într-un departament care se va stabili după acceptarea la interviu: - Frezare; - Montaj; - Sudură; - Lăcuire; - Injectare mase plastice; - Furnire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv; - Tichete de masă; - Oportunități de dezvoltare și avansare în carieră; - Transport asigurat pe rutele: Vulcan, Mina 1 Mai, Codlea, Ghimbav, Dumbrăvița, Zărnești, Râșnov, Cristian, Brașov, Măgurele, Săcele. - Se lucrează în 3 schimburi. Aplica pe Whatsapp la numarul din poza sau trimite email la:

  • 2

    Receptionist (Prejmer)

    Recrutăm pentru un depozit din Prejmer Detalii pe Whatsapp la numarul afisat in imagine. Activitate: Recepție marfă de tip unelte și scule de mână. Ne dorim să ai: Minim 10 clase; Experiență similară (recepție marfă comenzi sau ca manipulant) - minim 6 luni; Cunoștințe operare PC; Cunoștințe program de gestiune facturare, reprezintă avantaj. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Transport asigurat din Prejmer și Brașov (exceptând zona Bartolomeu); Program Luni-Vineri, intre 09:00-18:00. Prejmer, Brașov

  • 1

    Post camerista curtea brasoveana

    Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :

  • angajam șofer taxi

    Firma taxi , angajam șofer taxi cu atestat valabil pe mașină Dacia Logan cu GPL. Trimite CV la adresa de mail [email protected] și te contactam noi. Vino in echipa noastră!

  • 6

    Tehnician Sloturi - cu deplasare in tara

    Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.

  • Instalator Accesorii si Echipamente Audio

    Ești pasionat de mașini și de sunetul de calitate? Vino să te alături echipei noastre dinamice și experimentate la Sound House, lider în instalarea sistemelor audio auto în Brașov de peste 10 ani! Căutăm un Montator Sisteme Audio Auto entuziast și dedicat, care să împărtășească pasiunea noastră pentru performanță și confort în domeniul auto. Dacă ai experiență în demontarea interioarelor de mașini și cunoștințe de bază în electronica auto, te vrem în echipa noastra Responsabilități: - Montarea sistemelor audio dedicate și a sistemelor multimedia. - Aplicarea de insonorizant auto. - Asigurarea calității sunetului și confortului în vehicule. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate clienților noștri. Ce oferim: - Un mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă. - O echipă tânără și dinamică. - Oportunități de formare profesională și dezvoltare în domeniu. - Un loc de muncă stabil și posibilitatea de a lucra cu tehnologii de ultimă oră în domeniul audio auto. Candidatul ideal: - Are o pasiune pentru domeniul auto și pentru sistemele audio. - Deține cunoștințe de bază în electronica auto; - Permis de conducere categoria B (obligatoriu). -Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. -Certificare sau calificare în domeniul auto (electric sau mecanic) reprezintă un avantaj. -Bune abilitati de organizare;- - Atentie distributiva, spirit de echipa; - Flexibilitate,rabdare, atentie la detalii. Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding. SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov!

  • 1

    Automation Engineer

    Post vacant: INGINER AUTOMATIST Departament: Automatizare Ești potrivit în echipa noastră dacă: Ai absolvit o facultate tehnică în domeniile: automatică, mecatronică, robotică, electrotehnică; Ai cunoștințe și experiența în: - programarea PLC (Siemens Tia Portal, Beckhoff), - programarea roboților industriali (constituie un avantaj); - proiectarea și dimensionarea pneumatică, - tehnologia Machine Vision (constituie avantaj), - buna intelegere a schemelor electrice de detaliu (EPLAN) Ai idei creative pentru a găsi soluții tehnice și bune abilitați de rezolvare a problemelor; Iți dorești să te implici și în partea hardware a proiectului- noua ne place să spunem iți place șurubelnița :); Te exprimi lejer, verbal și în scris, în limba engleză; Ești responsabil, comunicativ, cu spirit de echipă; Ești dispus să efectuezi delegații de scurtă durată; Ai dobândit permis de conducere (categoria B). Responsabilitățile tale în cadrul echipei vor consta în: Realizarea de concepte pentru sisteme automatizate, alături de colegi din celelalte departamente implicate (ex.: proiectare mecanică si electrica); Realizarea ofertei în baza conceptului; Proiectarea electrică și pneumatică (constituie un avantaj); Testarea electrică și pneumatică; Programarea PLC-urilor sau a roboților industriali; Testarea programelor si a roboților industriali (constituie un avantaj); Elaborare documentației specifice echipamentului; Punerea în funcțiune la client; Oferirea de asistenta tehnica post-livrare; Implicare activă în proiecte de cercetare-dezvoltare. Caditec Automation îți oferă: pachet salarial atractiv, tichete de masă, asigurare medicală în rețea privată de sănătate; pachet de relocare pentru candidati din alte orase; echipă tânără și dinamică; posibilitatea de a călători și de a-ți îmbogăți cunoștințele. TRIMITE CV-UL TĂU LA ADRESA DE EMAIL Caditec Automation, cu sediul în Brașov, este o companie specializată în servicii integrate de inginerie. Iată câteva aspecte relevante despre Caditec Automation: Domenii de activitate: Proiectare de produse: Compania oferă servicii de proiectare pentru produse industriale. Automatizare industrială: Caditec Automation se ocupă de dezvoltarea și implementarea soluțiilor de automatizare în industrie. Robotizare: Compania lucrează cu roboți industriali pentru a îmbunătăți procesele de producție. Fabricație: Caditec Automation se implică în fabricarea componentelor și echipamentelor industriale. Service și mentenanță: Asigură suport tehnic și întreținere pentru echipamentele utilizate în industrie.

  • 3

    Angajăm barman ospătar

    Angajăm barman ospătar cu sau fără experiență Cafenea zona centru Brașov Program flexibil Telefon : Persoana de contact : Viviana

  • 23

    Angajam controlori de calitate cu experienta in BRASOV

    TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive, angajeaza in Brasov controlori de calitate: CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni de lucru. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in toate fabricile automotive din Brasov CATE SCHIMBURI? 3 schimburi CE ESTE NEVOIE? Experienta pe domeniul calitatii este obligatorie; Atentie la detalii; Atentia concentrata si distributiva bine dezvoltate; Flexibilitate; CE OFERIM? Salariu brut- 4000 lei, majorare la 4250 (dupa 3 luni); Tichete de masa- 35 lei zi; Ore suplimentare platite dublu; Spor de noapte- 25%; Spor de weekend- 10%; Bonus de performanta lunar- pana la 15% din salariu; Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten- 1000 lei; Asigurare de sanatate full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Transport decontat din Sibiu. Pentru informatii suplimentare:

  • 1

    Lucrător Comercial Brașov Stadionului (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • Consultant vanzari B2B call center

    Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full time in intervalul 09:00 17:30, de luni pana vineri, 1 h pauza de masa. Activitatea se desfasoara de la sediu, in Brasov - cartier Astra; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa (25 ron ticket) si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici apoi, oricand! Coaching one 2 one investim pentru a iti creste performanta; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati împreuna cu echipa;.

Salvează căutarea