Anunțuri
Locuri de munca Brasov Brasov Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm colegi pentru manevrarea electrostivuitorului din cadrul echipei de depopulare Brașov. Locație: Str. Cucului, nr. 5, Brașov Se lucrează în schimburi. Cerințe: - Posesor autorizatie ISCIR; - Experiența este necesară și obligatorie; - Rezistență la variații de temperatură; - Seriozitate, punctualitate, capacitatea de a se încadra în program; - Promptitudine în rezolvarea situaţilor ce se ivesc, capacitatea de a se adapta la situaţii neprevăzute. Beneficii: - Salariu motivant, plătit întotdeauna în 2 tranșe lunare - 15 și 30 ale lunii; - Zile libere plătite pentru evenimente familiale deosebite; - Tichete de masă și pachet bilunar cu produsele companiei; - Instruire și formare profesională, ca să devii mai eficient; - Spor de fidelitate. - Prime și cadouri de sărbători. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email sau sunați la unul dintre numerele de telefon.
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajam bucatar sef tura pentru Restaurantele din Brasov: RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Verificarea stării de curățenie în bucătărie, anexe, spatii de depozitare; - Verificarea produselor preparate în bucătărie: calitativ, cantitativ si estetic; - Verificarea respectării normelor igienico-sanitare în bucătărie; - Stabilirea necesarului de materii prime si auxiliare, comanda si recepția acestora. CERINȚELE POSTULUI: - Experiență într-un post similar; - Diplomă de calificare în domeniu; - Abilități foarte bune de comunicare; - Persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă. Pe langa salariu, noi iti oferim: - Bonuri de masa; - Spor de fidelitate; - Card de sănătate la o clinică privată. Asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șef depozit vehicule electrice Alba Iulia.Candidatul ideal va avea o minima experienta în ceea ce înseamnă gestiune și deprinderi de lucru cu calculatorul.Program zilnic 09.00-17.00 iar sambata 09.00-13.00 Șalariu motivant și procent din vanzari.Preferabil bărbat. Relatii la tel .
-
Lucrator comercial preparare produse dulci si inghetata: - cantarirea produselor conform retetelor - prepararea mixului conform retetelor - obtinerea inghetatei si asezarea acesteia in vaschete ambalaje - depozitarea inghetatei in congelator - intocmirea documentelor de evidenta, cantarirea si etichetarea produsului finit - curatarea aparatelor de preparat inghetata -vanzare si incasare -mentinerea curateniei si respectarea fluxului de munca din locatie
-
SC SADINA DELIVERY SRL, cu sediul in Brasov, str Lunga, nr.149,ap.P3, jud. Brasov, angajeaza un numar de 20 (douazeci) AGENT CURIER (Cod. COR 432333) .Se ofera pachet salarial atractiv-.incepand de la 3300 RON-salar brut de incadrare- Daca este necesar se ofera si cazare. CV-urile se pot depune la sediul firmei intre orele 08-16. Pentru orice informatii suplimentare sunati la tel. , persoana de contact: ORDOS SZABOLCS-LORAND
-
Grup Restaurante Angajeaza director economic Salariu 10.000 lei Descrierea sumara a postului: Titularul postului are rolul de a asigura elaborarea si implementarea politicilor economice astfel încât să obtină o cres tere a eficientei economice la nivel de firmă în conditiile respectării legisltiei în vigoare. Specificatiile postului: Studii economice superioare in domeniul financiar contabil, Acreditare ca expert contabil din partea forurilor competente din Romania Capacitate de analiza, profesionalism, spirit de echipa, seriozitate, dinamism. Abilitate in utilizarea sistemelor de operare, capacitate de adaptare in schimbarea sistemului informatic. Experienta in domeniul financiar-contabil Sarcinile principale si specifice ale postului: 1. Asigură buna gestionare a patrimoniului 2. Urmăre te respectarea legisla iei fiscale la nivel de firmă 3. Întocme te bugetul general al societă ii, informează i face propuneri de corec ie o Analizeaza pregateste previziunile si bugetele, urmarind ca resursele angajate sa fie in corelatie cu obiectivele de performanta ale firmei; o Controleaza si evalueaza rezultatele lunare de gestiune si propune planuri de actiune pentru corectarea diferentelor; o Initiaza, aplica si dezvolta metode care sa contribuie la urmarirea costurilor si la atingerea obiectivelor de performanta ale firmelor din grup; 4. Raportează rezultatele financiare ale firmei 5. Elaborează i implementează sistemul general de eviden ă a gestiunii firmei 6. Coordonează activitatea compartimentelor din subordine Candidatii interesati pot trimite un Curriculum vitae insotit de scrisoare de intentie, la la urmatoarea adresa de e-mail: Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplini conditiile minimale solicitate in specificatiile postului. Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.
-
Cautam colega pentru activitati educative in centru educational. Ne dorim o persoana blanda, empatica, serioasa, organizata si mai presus de toate, iubitoare de copii. Program full-time, contract pe perioada nedeterrminata, salariu atractiv. CV-ul poate fi trimis prin aplicatia whasapp, la nr
-
Angajam bucatar pentru restaurantul nostru din Brasov cu experienta relevanta in industria alimentara. Cautam o persoana responsabila, organizata si creativa. Se ofera salariu fix care se stabileste in urma interviului, bonuri de masa, prime de sarbatori legale. Contact:
-
GESTIONAR MINI DEPOZIT BRASOV Cerințe: Scanează produse și emite factura și awb-ul pe baza comenzii cu ajutorul terminalul Warehouse Manager; Ambalează marfa ; Participă activ la operațiunile de încărcare descărcare a marfii; Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în depozitul companiei; Efectueaza deplasari intre depozite pentru livrarea marfii coletelor; Utilizează eficient spațiul de depozitare a mărfurilor; Efectuează inventarul lunar de marfă; Candidatul ideal: Experiență în poziție similară de minimum 2 ani; Abilitați de planificare, organizare și prioritizare a activităților; Persoana căreia îi place să lucreze sistematic și în mod ordonat; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare personală; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Abilitati interpersonale: abilitati dezvoltate de comunicare, capacitate eficienta de analiza, rezolvare de probleme; Permis de conducere, cat. B; Experiența intr-un soft de Gestiune (avantaj experiența cu softul WMS); Reprezintă un avantaj experiența intr-un depozit de electronice si produse voluminoase; Disponibilitate deplasari in oras pentru eventuale achizitii ale depozitului; SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov! Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding
-
Angajez inginer constructii drumuri (CFDP ) cu experienta si mecanici utilaj
-
Angajez personal cu experienta in domeniu. Activitatea se desfasoara in Brasov si zonele invecinate. Plata la metrul patrat.
-
Hotel Casa Muresan angajeaza personal pentru de receptie Experienta nu este obligatorie dar constituie avantaj Interviurile se vor tine in cadrul hotelului intre orele 10:00-16:00 Persoana contact
-
SC ROMBIS SRL cu sediul social in Brasov si punctul de lucru in BISTRITA, str. VALEA CASTAILOR NR. 2-2A: Angajeaza , INGINER METALURG PENTRU RECICLAREA METALELOR FEROASE SI NEFEROASE, Studii superioare de inginerie, Facultatea de Metalurgie Procesarea Materialelor ( feroase neferoase ; Limba engleza; Experienta de minim 2 ani intr-o fabrica de profil; Experienta pe partea de masuratori, teste de laborator si calibrarea echipamentului de masurat; Cunostinte privind metodele de control si imbunatatire a procesului industrial; Abilitati de gandire analitica si de rezolvare a problemelor complexe. Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului sunt: Verifica si coordoneaza procesul de fabricatie care influenteaza proprietatile finale ale produsului din punct de vedere metalurgic (rezolvarea problemelor metalurgice) : -temperaturi, retete, supervizarea testelor metalografice si metalochimice); - imbunatateste procesele de laborator si sistemele de turnare; - analizeaza documentele specifice de la client si implementeaza cerintele in zona de proces tehnologic; Evalueaza corectitudinea si rezultatele finale ale procesului de tratament termic. POSTUL ESTE IN localitatea BISTRITA str: VALEA CASTAILOR NR. 2- 2A Informatii la nr de telefon si la adresele de email: si
-
Restaurant Capra Neagra Rustic angajaza lucrator in bucatarie (spalator vase). Suntem in cautarea unor persoane dinamice, cu spirit de observatie, harnice, care sa lucreze bine in echipa.
-
Rudolf Steiner afirma că "Orice educaţie este autoeducaţie, iar noi, ca dascăli şi educatori, creăm de fapt doar contextul în care copilul se autoeducă. În lumina acestui citat, anunțăm că suntem în căutarea a noi colegi pentru posturile de: Profesor Lb. Germană; Învățător Ciclul Primar; Educator; Căutăm persoane dedicate, gata să devină ghizi și povestitori pentru mințile tinere care descoperă calea cunoașterii. Aplică pentru post DACĂ: Ești o ființă dedicată, plină de iubire pentru educație și cu dorința de a învăța și a se dezvolta constant. Ai simț artistic și o afinitate pentru metoda Waldorf sau ești dornic să te dedici acestei filozofii educaționale. Te vei implica activ în viața școlii, contribuind la crearea unui mediu de învățare pozitiv și stimulant. Vei călători alături de elevii tăi, urmărindu-le evoluția și oferindu-le un cadru sigur pentru a-și dezvolta potențialul. Vei face parte dintr-o comunitate care își împărtășește pasiunea pentru educație, vei participa la cursuri și întâlniri de dezvoltare. Cerințe: Studii (Liceu Pedagogic PIPP Modul Psihopedagogic Studii în domeniu - finalizate sau în curs de desfășurare); Experiență în domeniu sau specializare în metoda Waldorf reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu părinții și elevilor; Aplicarea metodelor pedagogiei Waldorf în procesul de învățare. Cum să ni te Alături: 1. Împărtășește cu noi povestea ta prin trimiterea CV-ului și a unei scrisori de intenție la adresa de e-mail ; 2. Vom programa un interviu pentru a ne cunoaște; 3. În cazul în care simți că aceasta este povestea ta, începe perioada ta de descoperire și învățare. Despre Școala Liberă Waldorf Sophia: Școala Liberă Waldorf Sophia este o unitate de învățământ particulară înființată în 2014, având grădiniță, școală primară, gimnaziu și afterschool, un total de aprox. 300 elevi și peste 60 de angajați. Școala este acreditată de Ministerul Educației pentru nivelul preșcolar și primar, respectiv autorizată pentru nivelul gimnazial. Pe lângă certificarea națională, școala deține licență internațională Waldorf, fiind parte din rețeaua a peste 1 000 școli Waldorf la nivel mondial. ---------------------------------------------- Școala Liberă Waldorf Sophia Sediul Primar + Grădiniță - Str. Păltiniș nr. 6 (zonă centrală, lângă AFI Mall) Sediul Gimnaziu - Strada Păltiniș Nr.15 - 17 (pe aceeați stradă cu sediul de primar) Grădinița Waldorf Sophia Cartierul Tractorul - Tiberiu Eremia Nr. 2
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniul electric; - Calificare profesionala electrician; - Cunostinte de bază în domeniul electric; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative. Descrierea jobului: - Realizează activitatea de reparații și întreținere electrica; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor electrice (prize, becuri, etc); - Intervine in caz de avarii electrice, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00; - salariu constant + prime de performanta; - prima de Pasti si de Craciun; - seriozitate, singurata, professio
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
-
Haide in echipa noastra: In acest moment avem nevoie de coleg sau colega pe postul de Lucrator Comercial; Disponibii: 1 POST Descrierea jobului Postul de Lucrator Comercial in locatiile noastre presupune munca atat pe sala de vanzare cat si in depozitul de marfa. Se intretin rafturile de alimente si de nealimentare; Atentie sporita la raionul de Legume Fructe; Atenție către nevoile clienților, întâmpinare cu respect și îndrumare către produsele din magazin Păstrarea și efectuarea curățeniei (obligatorie în sectorul alimentar) Zambetul pe buze de asemenea este obligatoriu! :) Experienta in acest domeniu constituie un avantaj! Oferta Noastra: Contract de muncă cu normă întreagă ( 8h zi) , perioadă nedeterminată; Pachet salarial atractiv: Salariul de inceput este de 2700 lei NET ( bani in mana); Toti colegii nostrii primesc cate un cadou de sarbatori in valoare de 200 lei: (CRACIUN SI PASTE) BONUS pentru ziua ta de nastere in fiecare an! Oferim in primul rand respect, un mediu de lucru placut, fara stres, cu posibilitati de avansare! Si ca sa lucrezi cu spor la serviciu ai cafea, ceai, ciocolata calda, GRATIS! :) Program : Se lucrează în 2 schimburi un week-end da și unul nu + ziua de luni libera dupa weekend-ul lucrat. Sch 1: de la ; Sch 2 : de la 14:00 - 22:00; Pentru programare la interviu asteptam cu nerabdare sa ne suni la nr de telefon
-
În căutarea unor profesioniști dornici să facă parte din echipa noastră dedicată curățeniei, compania noastră își deschide porțile către oportunități noi și încitante. Cu un accent ferm pe calitate și satisfacția clienților noștri, suntem în căutarea unor persoane motivate, responsabile și orientate către detalii pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne extinde prezența pe piață. Dacă ești o persoană pasionată de igienă, care dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă, nu ezita să aplici pentru unul dintre posturile noastre în domeniul curățeniei. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm spații impecabile pentru clienții noștri!
-
Limex Total Group, lider în domeniul prelucrărilor mecanice CNC și tăiere laser, cu o tradiție în industria prelucrării metalelor, este în căutarea unui Inspector Control Calitate pasionat și dedicat, gata să se alăture echipei noastre din Brașov. Responsabilități principale: Efectuarea inspecțiilor de calitate și raportarea oricăror abateri de la standardele de producție; Utilizarea echipamentelor de măsurare pentru verificarea preciziei componentelor fabricate; Colaborarea cu departamentul de producție pentru implementarea măsurilor corective; Monitorizarea proceselor de producție pentru asigurarea conformității cu standardele de calitate; Păstrarea documentației de control calitate actualizată și accesibilă. Cerințe: Studii medii sau superioare într-un domeniu tehnic relevant; Experiență într-un rol similar, preferabil în industria prelucrării metalelor; Cunoștințe solide de desen tehnic și utilizarea instrumentelor de măsurare; Atenție la detalii și capacitatea de a identifica rapid soluții la problemele de calitate; Abilități bune de comunicare și lucru în echipă; Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Oferim: Un mediu de lucru dinamic și provocator într-o companie în plină expansiune; Pachet salarial competitiv, adaptat experienței și competențelor tale; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; Acces la tehnologii de ultimă oră în domeniul prelucrărilor mecanice și tăiere laser.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.