Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Brasov Brasov doar cu poze Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez vânzător minimarket alimentar

    Angajez vânzător vânzătoare minimarket alimentar zona Bartolomeu. Salariu net 3.500 RON Rel.la tel.

  • 31

    Angajez camerista

    Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.

  • 7

    Montator

    Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.

  • 7

    Ajutor de montator

    Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - abilități tehnice măsurători, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.

  • 8

    Ajutor de montator pentru Wind Decor.

    Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează ajutor de montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: montarea, verificarea, modificarea și repararea jaluzelelor, rulourilor și termopanelor; gestionarea verificarea mărfii de montat; întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; gestionare evidență necesar montaj; colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: minim studii medii, preferabil cu experiență în montarea produselor de tâmplărie PVC, permis de conducere categoria B obligatoriu, o bună condiție fizică obligatoriu, sociabil, organizat, atent la detalii, abilități tehnice măsurători, multitasking, disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 2500-3500 de lei. Program de formare profesională. Posibilitatea de avansare. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre la adresa , pentru mai multe informații contactați numărul , persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.

  • Job lucrator comercial

    Oportunitate de angajare la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov! Alătură-te echipei noastre din incinta Carrefour Brașov pentru o experiență plină de energie și dulce ca înghețata noastră! Căutăm o persoană plăcută și comunicativă pentru a lucra la rulota Ice and Roll. Cerințe: personalitate plăcută, abilități bune de gestionare a timpului, și disponibilitate la program de lucru flexibil, inclusiv weekend-uri. Responsabilități: pregătirea și servirea produselor noastre delicioase, oferirea unui serviciu clienți excelent și menținerea curățeniei în jurul rulotei. Beneficii: mediu de lucru dinamic, training și posibilitatea de a câștiga experiență în domeniul serviciilor. Contactează-ne telefonic la numarul de telefon sau vizitează-ne la rulota Ice and Roll în Carrefour Brașov pe Calea București. Ajută-ne să ducem bucuria înghețatei mai aproape de inimile clienților noștri!

  • Angajăm cameristă - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică din domeniul ospitalității? Hotel AveLux iși mareste echipa și îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de cameristă! Căutăm un nou membru care să aducă strălucire și profesionalism în fiecare aspect al experienței oaspeților noștri. Acesta trebuie sa fie atent la detalii si aiba abilități de comunicare și cooperare pentru a putea lucra eficient cu restul echipei. Responsabiliățile tale pentru acest post vor include: - Curățarea camerelor hotelului și a spațiilor publice. - Schimbarea produselor consumabile din camere. - Schimbarea așternuturilor. - Răspunsul prompt la nevoile clienților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 4

    Ai cod RAF?

    "A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes." - Henry Ford Alatura-te celor mai buni! Da valoare maxima abilitatilor tale, intr-o companie care recunoaste valoarea individuala. Hai sa ne cunoastem si sa te convingi ca-ti oferim cele mai complete beneficii din industrie... Un simplu telefon te propulseaza in lumea celor care conteaza! Program flexibil, full-time...part-time...remote...tu alegi cat te implici....si cat vrei sa castigi!

  • 1

    Angajăm recepționer - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii zâmbetul cald care îi întâmpină pe oaspeți? Hotel AveLux îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de recepționist! Căutăm o persoană serioasă cu o fire organizată, o atitudine ospitalieră și abilități de comunicare. Dacă te bucuri să interacționezi cu oamenii și poți gestiona cu ușurință multiple sarcini, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilitățile tale pentru postul de recepționist vor include: - Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros - Efectuarea check-in-ului și check-out-ului - Gestionarea rezervărilor și răspunsul prompt la cerințele și nevoile oaspeților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 2

    Angajam mecanicii auto Brasov 5000-7000 ron

    SC Dari & Davi Trans SRL angajam mecanicii auto salarizare atractivă

  • 1

    angajam casier benzinarie

    Angajam casier benzinarie, program lucru in ture 12/24, 12/48. Cerinte : studii medii, experienta in vanzari constituie un avantaj. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV.

  • 1

    Angajare

    Restaurant The Ambiance din Poiana Brașov, angajează ospătar, ajutor ospătar și barman. Pentru mai multe detalii sunați la telefon

  • Angajare

    Restaurant The Ambiance din Poiana Brașov, angajează ospătar, ajutor de ospătar și barman. Pentru mai multe detalii, sunați la nr. de telefon

  • 6

    Construcții Spania Finisaje

    Căutam muncitori cu experiența in finisaje interioare-exterioare, case prefabricate (rigips, glet, placat poliester, plasa, adeziv, montaj ferestre, parchet, faianța, gresie, tencuieli exterioare) pentru tot teritoriul Spaniei pe termen lung. Cerința OBLIGATORIE numărul de NIE( acte Spania).Salariu 1700 2300 net. Cazare, utilități, scule, transport de la locul de munca la cazare asigurate. Rugam seriozitate. Detalii la telefon . Zero zero trei patru șase patru doi trei cinci trei șapte cinci trei Alex

  • 3

    Angajam personal HORECA in Olanda 14,38 EURO ora INCEPERE IMEDIATA

    Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339

  • 26

    Angajăm Agenti Securitate pentru Magazine in Municipiul Brașov

    Securitas Services România, liderul global în servicii de securitate, continua campania de recrutare în Brașov-Obiective Retail Magazine Program 8 Ore ( Zona Astra Craiter) Se lucrează Schimbul I și Schimbul II Program Ture Zi 1 cu 1 sau 2 cu 2 Mall Coresi Mall Afi Magazin Nealimentar(Zona Bartolomeu) Exclus program noapte Minim 8 clase absolvite Cazier judiciar fara înscrisuri Apt medical Dinamism,implicare si seriozitate fata de activitatea depusă Mediu de lucru optim Atestatul de agent securitate constituie avantaj. Angajăm si persoane care nu dețin atestat de agent securitate cu obligativitatea de a face cursul de agent securitate in primele 3Luni de la angajare. Oferta noastră: Pachet salarial transparent și calcul corect, conform legislației aplicabile. Ore în Sărbătorile naționale spor 200% Orele suplimentare spor 75% Spor noapte 25% (Obiectiv Industrial) Se ofera fluturaș salariu aferent lunii lucrate. Pentru detalii și programarea unui interviu vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul de telefon afișat în anunț.

  • Curier Livrari Tazz - Brasov

    De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:

Salvează căutarea