Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Sector 5 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Instalator Experimentat

    Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:

    Repostat automat
  • 4

    Mecanic deservent buldoexcavator

    Angajăm mecanici deserventi buldoexcavatoare. Contact: 0768194437

  • 1

    Optometrist

    Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa

  • 16

    Montator Mobilier/ Tamplar / Sector 5

    NU ESTE NECESARA CALIFICAREA, TREBUIE DOAR DORINTA DE A INVATA O MESERIE. Candidatul ideal: Conformism, rigoare, exactitate, spirit practic, aptitudini de informare, amabilitate, încredere în sine, serios, sincer, simtul raspunderii, prompt, inovator, sa isi doreasca sa realizeze lucrari de calitate, sa aiba cunostinte sau sa isi doreasca sa acumuleze cunostinte noi in domeniu, atent la detalii, sa lucreze ingrijit, sa poata sa ia cele mai bune decizii in situatii neprevazute. Sa stie sa foloseasca utilajele specifice productiei de mobilier, sa taie la circular, etc. Sa cunoasca materialele PAL, MDF, COMPOZIT si accesoriile BLUM. Descrierea jobului: Premontaj in atelier si montaj la client, atentie la detalii. Titularul postului are rolul de a asambla, a repara şi întreţine construcţii din lemn, MDF, PAL precum şi părţile lor componente, a fabrica şi repara mobilier şi produse similare. Sa stie sa citeasca schite 3D. Utilizează maşini şi echipamente puse la dispoziţie de firmă, maşini de prelucrat lemnul, maşini de perforat, de slefuit, etc. Pregateste piesele (MDF, MDF furniruit, lemn masiv) pentru a putea fi vopsite. PERMISUL DE CONDUCERE CATEGORIA B ESTE UN AVANTAJ. Descrierea companiei: Suntem o echipa tanara si ne dorim sa facem lucruri de calitate, vrem sa invatam tot ce este nou in domeniu si sa cream conform dorintelor clientilor, pentru a nu lasa sa se piarda o meserie frumoasa.

  • 86

    Ofertă angajare

    Centru de îngrijire vârstnici în Bucuresti, angajează psihologi, asistente medicale, infirmiere și meșter întreținere. Posibilitate cazare. Tel. .

  • 8

    Angajăm persoană curatenie

    Angajăm bărbat pt curățenie curte și spațiu verde la clădiri de birouri în zona 13 Septembrie,sect 5.Programul este de 8h zi de luni-vineri,detaliile se discută la telefon .

  • 31

    Angajam muncitori in constructii PLATA LA ZI

    Firma de constructii din Bucuresti angajeaza muncitori cu sau fara calificare plata la zi . Oferim: - Salariul motivant - Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata Mai multe detalii la telefon sau pe WhatsApp

  • Gestionar mentenanță cu experiență VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 4.400 RON

    Cerințe: - Minim studii medii în domeniul tehnic; - Cunoștințe despre mentenanța industrială; - Experiență pe un post tehnic de minim 1 an; - Experiența în gestiune reprezintă avantaj; - Abilități de lucru în echipă. Responsabilități: - Urmărește consumul de piese de schimb; - Introduce în SAP intrările și ieșirile zilnice de piese de schimb ale magaziei de mentenanță și se ocupă de crearea de itemuri noi; - Semnalează în timp util epuizarea pieselor de schimb de importanță critică; - Pregătește evidența lunară cu intrările și ieșirile pieselor de schimb și a consumabilelor pentru calculul bugeuluit lunar de mentenanță; - Ajută la întocmirea listei de materiale pentru lucrările de întreținere și reparații planificate; - Se ocupă de inventarierea periodică, impreuna cu șeful direct și șeful de depozit, a stocurilor pieselor de schimb și consumabilelor de mentenanță. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • 1

    Rompetrol Zetarilor si Ghencea

    Angajam operator GPL, Lucrator Comercial , Sef tura,Lucrator Bucatarie

  • 3

    Beauty Adviser Lucrator gestionar Marionnaud Vulcan Value Centre

    Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.

  • 4

    sofer Bolt

    FIRMA AUTORIZATĂ ARR Partener UBER / BOLT Cautam  Șoferi / Colaboratori cu Mașina Proprie in Bucuresti Comision 10% Noi va oferim: * Copie Conforma ARR. * Ecuson BOLT + UBER. * Casa de marcat * Suport la Activarea Conturilor pe Toate Platformele. Condiții de Colaborare! * Vârsta Minima 21 Ani și Minim 2 Ani Vechime Permis de Conducere. * Atestat Transport Alternativ. * Cazier Judiciar. * Cazier Auto. * Carte Identitate. Bonus 100 RON Pentru Orice Șofer Recomadat Flotei Noastre!! HAI IIN ECHPA NOASTRĂ !!

  • 2

    Operator stație tratare ape uzate cu experiență - VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 5.000 RON

    Cerințe: - Studii tehnice nivel mediu; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații apă, aparate de măsură și control; - Cunoașterea instrucțiunilor tehnice de operare transmise de furnizor privind reparațiile la utilajele și instalațiile aferente stației de tratare ape uzate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Capacitatea de a lucra la înălțime; - Disponibilitatea de a lucra în weekend (prin rotație); - Cunoștințe operare calculator. Responsabilități: - Operează, întreține și asigură reparația echipamentelor și instalațiilor tehnologice din cadrul stației de tratare ape uzate conform instrucțiunilor și documentației tehnice; - Răspunde de tratarea volumului de apă proiectat, conform instrucțiunilor furnizorului și realizarea parametrilor de ieșire ai apei uzate, conform normelor NTPA 002 2005; - Recoltează probele zilnice și asigură efectuarea analizelor pentru punctele stabilite în planul de operare a stației; - Întocmește documentele privind parametrii și rezultatele de operare a stației de tratare și răspunde de optimizarea operării acesteia; - Răspunde de verificarea, depozitarea și evidența consumabilelor și stabileste necesarul de materiale pentru operarea stației și efectuarea analizelor; - Răspunde de organizarea, efectuarea și evidența lucrărilor de întreținere și inspecții conform planului de mentenanță transmis de furnizor; - Intervine imediat în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de operare și asigură raportarea incidentului; - Rezolvă în timp util alarmele transmise de la PC-ul stației pe telefonul mobil; - Asigură deshidratarea și evacuarea nămolului deshidratat la locul și în containerul stabilit și predarea acestuia către firma abilitată pentru preluare; - Verifică starea consumabilelor în depozitul de chimicale, a echipamentului de protecție și a instalației de canalizare aferentă stației de tartare; - Comunică în permanență cu maistrul coordonator mecanic responsabil și maistrul coordonator electric despre starea de funcționare a stației și instalațiilor aferente; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se - acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • Mecanic întreținere și reparații cu experiență VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 6.000 RON

    Cerințe: - Minim studii medii tehnice; - Experienţă de minim 3 ani într-o poziţie similară, preferabil în domeniul industriei alimentare; - Cunoştinte teoretice şi abilităţi practice de mentenanţă industrială; - Disponibilitatea de lucru în ture, inclusiv de noapte; - Atenţie la detalii, proactivitate; - Abilitatea de a acţiona prompt în situaţii de urgentă; - Abilităţi dezvoltate de comunicare, spirit de echipă. Responsabilități: - Execută lucrări de întreţinere curentă şi înlătură toate dereglările şi defecţiunile apărute în timpul funcţionării; - Montează înlocuieşte piese şi subansamble, asamblează utilaje, efectuează reglaje, efectuează setări şi probe de funcţionare ale echipamentelor din productie, urmărind instrucţiunile de lucru şi manualele de întreţinere a utilajelor; - Ajustează mecanic şi gresează utilajele conform instrucţiunilor de lucru; - Controlează periodic exploatarea corectă a echipamentelor în scopul prevenirii eventualelor avarieri accidentale; - Participă activ la activităţile de planificare a întreţinerii curente sau a reviziilor utilajelor; - Execută reparaţii capitale; - Participă la instalarea şi punerea în funcţiune a utilajelor noi; - Respectă regulile de prevenire a riscurilor profesionale de sănătate şi securitate in muncă. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • Frigotehnist cu experiență VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 5.400 RON

    Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor frigotehnice; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor frigotehnice, experiența ca Frigotehnist în fabrică reprezintă avantaj; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; Capacitate de lucru la înălțime. Responsabilități: - Participă la activitatea de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de frig din cadrul instalațiilor tehnologice, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de condiționare și ventilație, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor din stația de aer comprimat, conform documentațiilor tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de execuție și reparații, atât la sol cât și la înălțime, sub îndrumarea coordonatorului mecanic frigotehnist; - Participă și stabilește necesarul de piese de schimb și materiale pentru activitatea de întreținere și reparații împreună cu coordonatorul mecanic frigotehnist, pentru echipamentele care sunt sub urmărire și supraveghere; - Comunică în permanență cu coordonatorul mecanic despre starea de funcționare a echipamentelor, apariția unor defecțiuni și completează activitatea zilnică în registru; - Comunică coordonatorului mecanic frigotehnist despre funcționarea echipamentelor atunci când acestea sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și preciziei din documentația tehnică. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • 8

    Inginer ofertare lucrari constructii si instalatii

    - Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut

  • 10

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 1

    Electrician in constructii

    Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni

  • 5

    sofer autoturisme si camionete

    Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia şofer autoturisme şi camionete Cerinţe: - studii medii - permis de conducere categoria B - atitudine pozitivă şi spirit de echipă - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - confidenţialitate Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail office@romfilatelia .ro sau pe fax:

  • Firma de constructii - angajam muncitori calificati!

    Firma de constructii - angajam muncitori calificati - zugravi, rigipsari, faiantari, cu experienta. Se ofera: -contract individual de munca; -salariu atractiv; -echipament de lucru; Se solicita: -documente de calificare profesionala; -seriozitate; -capacitate de lucru in echipa; Perioada de proba: 1 luna Dupa perioada de proba, contractul de munca se prelungeste pe perioada nedeterminata; Lucrarile se desfasoara preponderent in Bucuresti. Program lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00

Salvează căutarea