Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Calarasi Fundulea

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Se recrutează brokeri de asigurari locali. Persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurarilor trebuie sa dețină diplomă de BAC sau sa detina cod RAF. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE, ASIGURARI COMPLEXE, etc ... -Asigurari de sanatate & viata. Activitati conexe: -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice intern si extern. -Piese auto. -Reincarcari cartele (vodafone, orange, telekom). Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Pentru detalii vă rog să trimiteți CV-ul la sienico33@yahoo.com ,sau să sunați la 0744983709 pentru a discuta direct cu un consultant.

  • • Candidatul ideal - absolvent de studii superioare economice; - Cunostinte temeinice de operare Windows si MS Office - Experienta 0 - 2 ani in domeniu - Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa - capacitate de analiza si sinteza si abilitati de comunicare si relationare, implicare; • Descrierea jobului - Verifica si inregistreaza zilnic toate documentele financiar-contabile in programul de contabilitate si le arhiveaza in bune conditii; - Realizeaza rapoate zilnice, saptamanele, si lunare despre situatia contului bancar - Mentine relatia cu banca Oferta: - pachet salarial motivant; - posibilitatea dezvoltarii personale intr-o companie de succes;

  • - Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. • Studii superioare; • Experienta pe un post similar. • Cunostinţe bune de operare Ms Office; • Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, • Bune cunostinţe de limba engleză;prezintă avantaj cunoaşterea limbii franceze • Capacitate de organizare pe prioritati; • Persoană dinamică; - Descrierea jobului • Îndeplineşte activităţi zilnice de secretariat; • Asigură suportul necesar la nivelul managementului; • Comunică cu celelalte departamente din cadrul companiei, pentru oferirea unei asistenţe eficiente; • Întocmeşte prezentări, statistici şi rapoarte conform solicitărilor; • Redactează corespondenţa de afaceri; • Gestionează, centralizează, îndosariază documentele prelucrate; • Preia şi transmite apelurile telefonice/mesajele pentru directorul general; • Distribuie către compartimentele vizate mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi, • Pregăteşte protocolul corespunzător; • Păstrează confidenţialitatea tuturor informaţiilor şi activităţilor. -Oferta: - pachet salarial motivant; - posibilitatea dezvoltarii personale intr-o companie de succes;

  • Categoria B.C.E Card Tahograf Atestat transport marfa

  • Lucrator Comercial / Casier : •Experienta anterioara in comert(NU este obligatorie); •Orientare si deschidere catre client; •Responsabilitate si seriozitate; •Dinamism si spirit de initiativa; •Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Lucrator Comercial / Casier: • sa indeplinesti corect sarcinile specifice fiecarui post; • sa dai dovada de amabilitate si promptitudine in relatia cu clientii; • sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; • sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; • sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru -salariu atractiv -bonus de performanta

  • Salveaza cautarea