Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Caras-Severin Companii Doar munca in strainatate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Electricieni si montatori sisteme fotovoltaice

    ELECTRO-CONSULT CARAS din REȘIȚA ANGAJEAZA ELECTRICIENI MT JT MONTATORI PANOURI FOTOVOLTAICE-CU SAU FARA EXPERIENTA TEL

  • 4

    Cautam un electrician automatist!!!

    Buna ziua, suntem o firma din Resita/Caras-Severin de automatizari -mentenanta/modernizari/sisteme noi - parte electrica, care ne desfasuram activitatea atat pe teritoriul Romaniei cat si pe teritoriul Germaniei. Cautam o persoana calificata, serioasa, pentru intretinere si reparatii intr-o firma din Mannheim/Germania. Cerinte: - Cunostinte de baza de electrotehnica generala - Cunoasterea aparatajului uzual din tablourile electrice si de automatizare (contactori, relee etc...) - Interpretare si intelegere usoara a schemelor electrice si de automatizare - Indeminare si precizie in uzinarea tablourilor electrice si de automatizare - Minme cunostinte de electronica - Minme cunostinte de sisteme de reglare automata - Disponibilitate pentru deplasari in Germania - Permis de conducere cat B + mijloc de transport privat necesare -distante acceptabile!- - Se asigura suport si formare profesionala extinsa pentru un candidat cu cunostinte de baza solide - Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj dar nu este absolut necesara - Varsta cuprinsa intre 27 si 50 de ani Oferim conditii de lucru foarte bune si un pachet salarial atractiv: - Carte de munca in Romania - Salariu in functie de orele lucrate (de regula 175 ore pe luna - luni vineri) - Incepand de la 12 /ora-net in functie de calificare si experienta - Siguranta locului de munca - Cazare asigurata inclusă, fără costuri suplimentare! - Nu se plateste comision sau taxe!!! Va rugam doar intentii serioase impreuna cu CV-ul dumesvoastra si numar de telefon la adresa : mcs_ap(at)yahoo(punct)com Va multumim!

  • 22

    angajez asistent manager/secretariat

    Asistent manger & secretariat Specificatii Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL Tip job full time Experienta experienta 1-3 ani Salariu oferit 400 - 500 EURO Locuri vacante 1 Descriere Candidatul Ideal - studii medii/superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice - oferă informații și lămuriri solicitanților - elaborează și redactează corespondența - ține evidența documentelor și a arhivei - se implică și oferă suport în activitatea derulată de manager - asigură suportul în vederea efectuării comenzilor de consumabile și de echipamente - primește si redirecționează apelurile/mesajele telefonice, fax si e-mail; - expedierea corespondenței prin email și curier rapid - întâmpinarea vizitatorilor și angajaților într-o maniera prietenoasă și profesională - redactarea documentelor, realizarea corespondenței electronice (email/fax) alte sarcini trasate, în limita competențelor

  • 15

    Angajez personal curatenie

    Jobul este part time sau full time. Anuntul se adreseaza mai ales persoanelor posesoare a carnetului de soferi categorie B datorită specificului pe care il presupune jobul, prin deplasări de la o adresa la alta pe raza orașului Reșița. Sau part time, 4 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, pentru part time nu e nevoie sa detina carnet de conducere, in special se va ocupa de curatenie locatii, spalat si călcat lenjerie, salariul de la 1200 de lei. Salarizarea difera in functie de numarul de zile lucrat si de zilele de weekend pe care le lucrează, daca se lucrează zilele suplimentare salariul crește. Detalii la interviu. Se caută persoanal în domeniul curățeniei. De preferat o persoana harnică, serioasa. Se ofera masina de lucru pentru efectuarea deplasărilor. Program de la 9 la 17:30. Se lucreaza in timpul saptamanii de luni pana vineri. Sambata si duminica se plateste suplimentar. Pauza de masă 30 de minute. Nu se solicitat experienta in domeniu, dar ajuta daca ați mai lucrat în domeniu. Jobul presupune efectuarea curateniei la diferite apartamente din oraș. Presupune înlocuirea lenjerie, aspirat, curățarea baie, bucătărie etc. Daca intruniti criteriile de mai sus sunați la numărul 0742969303.

  • 1

    Angajăm sofer C+E cu experiență pentru zona Scandinavia

    Plecări Danemarca spre suedia (Norvegia zona Oslo) Finlanda și retur Danemarca. Se respectă programul de lucru Se încarcă-descarcă în rampă cu unele excepții Se transportă marfă ușoară Diurnă 80 euro zi +salariu pe țară tot anul inclusiv perioada stată acasă. Perioadă lucru la alegere Contract muncă pe țară perioadă nedeterminată Se decontează transport RO-DK-RO Dacă deții autoturism propriu Se asigură parcare în Danemarca + combustibil RO-DK RO Cunoștințe limba engleză nivel mediu,conversație pentru încărcare-descărcare. Camion DAF XF 480 Euro 6 recent achiziționat Mai multe detalii la telefon.

  • 25

    Angajez asistent manager si secretariat

    Asistent manager & secretariat Specificatii Numele companiei ACCRC INTERNATIONAL Tip job full time Experienta experienta 1-3 ani Salariu oferit 2500-3000 LEI NET Locuri vacante 2 Descriere Candidatul Ideal - studii medii superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice - oferă informații și lămuriri solicitanților - elaborează și redactează corespondența - ține evidența documentelor și a arhivei - se implică și oferă suport în activitatea derulată de manager - asigură suportul în vederea efectuării comenzilor de consumabile și de echipamente - primește si redirecționează apelurile mesajele telefonice, fax si e-mail; - expedierea corespondenței prin email și curier rapid - întâmpinarea vizitatorilor și angajaților într-o maniera prietenoasă și profesională - redactarea documentelor, realizarea corespondenței electronice (email fax) alte sarcini trasate, în limita competențelor

  • 12

    Angajam urgent

    1 Post muncitor manipulant marfa in magazin-depozit mixt si 2 posturi vanzatoare sau vanzator in magazine din reteaua La doi pasi

  • 4

    Angajam

    Angajam personal pentru activitea de vânzare,de aprovizionare,de aranjare a marfurilor in cadrul magazinelor noastre.Conditii:varsta minima 16 ani,seriozitate,disponibilitate program flexibil.Salarizare bună+bonuri de masa

  • 10

    Angajăm

    2 posturi lucrator comercial si un post manipulant marfa.Salarizare corecta plus bonuri de masa.Rugam seriozitate,dorim ca angajarile sa fie pe termen lung,nu agreăm angajarile provizorii

  • 9

    angajez curieri (Glovo si Tazz)

    SC DON OCTAVIAN DELIVERY SRL, cu sediul in Resita, str Petru Maior, bl.30,sc.1,etaj 3,ap.14, jud. Caras -Severin, angajeaza un numar de 25 ( douazeci si cinci) CURIERI (Cod. COR 962101) .Se ofera pachet salarial atractiv-.incepand de la 3300 RON-salar brut de incadrare- Daca este necesar se ofera si cazare. CV-urile se pot depune la sediul firmei intre orele 08-16. Pentru orice informatii suplimentare sunati la tel. , persoana de contact: DURLANU OCTAVIAN-NICOLAE

  • 1

    Firma EUROLIGHT SRL angajeaza zugrav, montator faianta si gresie

    DescriereCandidatul ideal : -Experienta releveanta in zugraveli si montare de faianta si gresie -Foarte bune abilitati de planificarea si organizarea a activitatilor zilnice -Persoana dinamica, perseverenta si ambitioasa -Bune abilitati de comunicare , persoana serioasa si implicata .

  • 1

    Electricieni

    Electro Consult Caras angajeaza -tineri care doresc sa invete meseria de electrician retele electrice sau montator panouri fotovoltaice -sofer cat CE cu atestat (curse in Caras Severin) -masinist,buldoexcavatorist ,miniexcavatorist Tel

  • Ospatar

    Bacolux Hotels - din Baile Herculane angajeaza Ospatar.

  • Pensiunea La Dolce Vita Băile Herculane angajează muncitor întreținere

    Pensiunea La Dolce Vita din Baile Herculane angajeaza personal de intretinere. Cunostintele in constructii si instalatii, precum si permisul categoria B constituie avantaj. Se ofera salariu, cazare si masa. Daca doresti, pentru aplicare poti completa formularul atasat acestui anunt sau ne poti contact telefonic sau prin mesaj. https: www.la-dolcevita.ro formulare-de-angajare

  • 1

    Angajam ingrijitor spatii hoteliere

    SC CASA CU TEI angajeaza ingrijitor spatii hoteliere . Salariu atractiv! Pentru informatii

  • Căută colegă pentru magazin alimentar cu program non-stop

    Daca îți dorești un loc de muncă stabil,cu un colectiv unit,dacă ești o persoană muncitoare,cinstită și de gașcă,te așteptăm în echipa noastră! Informații la telefon

  • 15

    Caut Sofer Categoria B

    Caut sofer categoria B Transport de Persoane microbus 8+1, cursa saptaminal Romania-Austria-Romania, mai multe informati va rog sunati la nr de tel

  • 9

    Agenti paza Resita

    Libra Guard angajeaza agenti paza in Resita. Se ofera salariu incepand cu 2.200 lei.

  • 2

    Revizor gestiune - jud.Caras-Severin, Resita

    TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează revizor gestiune. CONDITII: Studii medii/superioare economice Experienta anterioara semnificativa in domeniu Cunostinte de contabilitate primara, cunostinte in programe de contabilitate reprezinta un avantaj Excelente capacitati de comunicare verbale si in scris Creativitate, capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism Cunostinte avansate pachet MS OFFICE (Excel in special) RESPONSABILITATI: Efectuarea inventarierii partiale si totale a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate Urmarirea si verificarea corectitudinii intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate Verificarea respectarii dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora Intocmirea documentelor premergatoare, necesare desfasurarii inventarierii BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com

  • 1

    Contabil - Jud. Caras-Severin, Resita

    TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com

Salvează căutarea