Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru un fast-food cu produse la grill locația ești în piața Maraști pentru mai multe detalii sunați la nr
-
Promovat
Angajam: Sef de tura si lucrator comercial pentru magazin Profi Magazinul este situat la 10 minute de statia de metrou Grozavesti, sector 6. Magazinul este deschis in intervalul 07:00am 22:00pm de Luni pana Duminica, iar programul este in ture, prin rotatie (2 ture). Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr. de telefon:
-
Promovat
Magazin bricolaj angajeaza vanzator. Salariu atractiv+ tichete de masa. Pentru mai multe detalii te rog sa apelezi numerele de telefon postate in anunt : . Publi24 sau trimite un CV la mail
-
Promovat
Atributii Lucrator Comercial Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru si a depozitului - aprovizionarea rafturilor cu marfa - scanarea produselor la casa de marcat cu grija si atentie Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Oferim salariu intre 2500 - 3500 lei, full time, lucru in ture, Pentru progamari interviuri sunati la nr afisat in anunt !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam persoana serioasa, comunicativa, dispusa la munca in ture( 12 cu 24 si 12 cu 48), pentru angajare salar atractiv !!! Beneficii - Bonuri de masa, ore suplimentare platite, ore de weekend și Sărbători legale platite, oferim comision din vânzări! Pentru informații:
-
Angajam MERCHANDISERI Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre in orasul Constanta pentru un cunoscut brand bauturi racoritoare. Vei lucra in diferite locatii pe un routing stabilit in perioada sezonului de vara. Candidatul Ideal: - Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizata - Esti atent la detalii si ai spirit de observatie - Ai bune abilitati de comunicare si relationare - Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilitati; - Colaborarea in stransă legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Program: 8h zi luni-vineri Daca esti interesat a, asteptam cu drag Cv-ul tau!
-
Angajăm MERCHANDISERI Lucrători Comerciali care să se alăture echipei noastre orasul in in Bucuresti in locatiile: - Baneasa Colentina unde se va lucra in mai multe locatii pe un routing stabilit - Baneasa Berceni unde se va lucra in mai multe locatii pe un routing stabilit Candidatul Ideal: - Ești o persoană responsabilă, serioasă și bine organizată - Ești atent la detalii și ai spirit de observație - Ai bune abilitați de comunicare și relaționare; - Experiență pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Aprovizionarea și aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; - Colaborarea în strânsă legătură și menținerea comunicarii cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni și comunica în timp util stocurile lipsă de la raft, precum și de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Program: 8h zi luni-vineri. Daca esti interesat, asteptam cu drag CV-ul tau sau un mesaj in care sa specifici in ce zona doresti sa lucrezi!
-
Suntem in cautarea unei persoane in orasul Targoviste ce sa promoveze in diferite locatii de tip Retail si Horeca un cunoscut brand de tigarete de pe piata din Romania si sa coordoneze activitatea in oras. Daca: Esti o persoana ce are capacitatea de a-si organiza si gestiona propriile sarcini; Ce are abilitati de gestionare a timpului si poate lua decizii in mod independent; Esti o persoana proactiva ce ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Esti orientat spre rezolvarea situatiilor ce pot aparea; Ai carnet de conducere cat. B si detii o masina ce o poti folosi in interes de serviciu(vei fi rasplatit pentru asta ) Ce trebuie sa faci: Sa fii imaginea brand-ului; Sa promovezi produsele din portofoliul clientului in locatiile partenere(locatia nu este fixa ci se schimba zilnic pentru a-ti putea atinge target-ul); Sa mentii o relatie de comunicare deschisa cu reprezentantii din locatii si ai clientului dar si superiorul tau; Sa ai cunostinte de baza in Word Excel; Ce iti oferim: Program de lucru dinamic de 5-6h zi de marti pana sambata; Training-uri de dezvoltare profesionala; Tinuta asigurata; Salariu motivant format dintr-o parte fixa + o parte variabila + bonuri de masa + decont combustibil + uzura masina; Telefon si tableta pentru o buna desfasurare a activitati; Asteptam cu drag sa te cunoastem!
-
Angajez vînzătoare pentru magazin alimentar si legume fructe. in Mangalia str.General Virtejeanu nr 1 B. Programul de lucru : in ture de 8 ore . Salariu este de 3000 de ron .net. Preferăm sa aiba experiența in domeniu de vinzari minim 2 anii. sau se poate specializa la locul de munca'' important este sa ne dorim.asta. Pentru alte detalii sunați la tele. .. Va rog nu trimiteți mesaje sunați direct.
-
Suntem în căutarea artiștilor florali talentați cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din cadrul florăriei Roxy Flowers. Căutam o persoană responsabilă, organizată, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă și respectul reciproc al colegilor și nu în ultimul rând, pasionată de flori Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora, gestionarea inventarului și menținerea unei prezențe profesionale în cadrul evenimentelor speciale, cât și activități specifice florilor: întreținere plante, pregătirea vaselor și a florilor, curat la masa de lucru. De asemenea sunt necesare cunoștințe de bază lucrat cu casa POS *se lucrează în 2 ture, iar Weekend-urile prin rotație Dacă anunțul nostru îți este de interes și crezi că te-ai potrivi în echipa noastră, te așteptăm direct în florărie, ca să ne cunoaștem și să vezi direct atmosfera de la noi. Adresa este Bulevardul Obregia Nr.6, ne găsești cu mare drag de Luni pana Sâmbătă de la 8 la 20! De asemenea, căutăm și un băiat handyman cu experiență în tâmplărie, sudură și montaj și obligatoriu carnet categoria B (pentru livrări) pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai cunoștințe în aceste domenii și ești interesat să lucrezi într-un mediu dinamic și variat, te rugăm să aplici pentru această poziție
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Daca iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion, vino in echipa noastra! Persoana potrivita pentru noi ar fi : - personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; - avantaj experienta in domeniul vanzarilor, confectii dama; - persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre clienti; - abilitati de comunicare si consiliere clienti; - vocabular comercial ingrijit. Responsabilitati: - intampina clientii in mod corespunzator; - relationeaza cu clientii si propune produsele potrivite solicitarilor; - promoveaza si vinde corespunzator produsele; - mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin
-
Angajam lucratori comerciali cu sau fara experienta pentru magazin shop&go salariu net 3200
-
Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel minim; Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă. Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Program de lucru flexibil, cu pauză de masa; Salariu competitiv; Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200%; Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
Te așteptăm în echipă noastră,dacă ești interesat de un loc de munca in condiții excelente,in centrul comercial Kaufland. Trebuie sa ai cunoștințe minime în vânzări,sa fii deschisă spre client,sa respecți sarcinile de serviciu, in rest avem noi grija, Oferim salariu motivant și condiții excelente de muncă, Program: Luni - Sâmbătă 7:00 - 21:30 Duminică 08:00 - 20:00 (flexibil, in ture de lucru) Responsabilități: Vânzarea și promovarea produselor și serviciilor către clienți Desfășurarea promoțiilor și comunicarea acestora către clienți Înregistrarea vânzărilor și gestionarea operațiunilor de zi Întreținerea și organizarea produselor la raft Colaborarea cu furnizorii pentru recepționarea și depozitarea mărfurilor Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare Spirit organizat și capacitatea de planificare a activităților Flexibilitate și adaptabilitate la situații noi Ușurință, claritate și coerență în exprimare Atitudine pozitivă și respect față de clienți și colegi Orientare către atingerea obiectivelor stabilite Dacă te interesează, trimite aplicația ta la .. .. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajam personal pentru curatenie intr-o cladire din zona Universitatii, Bucuresti. Program de lucru: 2 schimburi 5 zile pe saptamana Se ofera: Salariu 3000 de lei net (in mana) si bonusri de masa de 35 lei zi.
-
Societate serioasă angajăm Librar full-time(40h săptămâna) Hypermarket pentru una din locațiile noastre semi-centrale din Timisoara! Căutam o persoana dinamica, întreprinzătoare si pasionată de comerț si domeniul culturii! Printre cerințelor pe care le cerem: seriozitate, consilierea clienților, stocuri, recepția mărfii, inventare etc. Oferim:salariu fix, plus bonuri, plus diverse beneficii! Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați!
-
TNT MARKET SRL- angajează o vânzătoare cu experiență pentru magazin mixt în Alexandria, str. BUCURESTI. Salariul este foarte atractiv! Pentru toate detaliile de care aveți nevoie sunați la numărul:
-
Descriere Cautam sa angajam o noua colega pentru standul de decoratiuni si baloane cu HELIU din Centrul Comercial Carrefour Felicia Iași ZONA BAZA 3, Langa Egros Candidatul ideal - Cautam o persoana cu un minim de experienta in comert , preferabil care a mai lucrat la insule in Centre Comerciale sau Mall-uri - Seriozitate pentru o colaborare pe termen lung - NU angajam studenti sau sezonier pe timp de vara - NU angajam minor - Zambitoare si comunicativa Responsabilitati: - Umflare baloane cu HELIU - Ambalare Cadouri - Consilierea clientilor in vederea alegerii celei mai bune solutii - Preluare comenzilor pentru baloane cu heliu si completarea datelor corect si complet - Vanzare catre client a produselor si incasarea banilor - Utilizare casa de marcat si pos - Respectarea programului de lucru si a regulilor firmei. Beneficii: -Contract de munca FULL TIME 8 h - Concediu 24 zile pe an - Extra Bonusuri de Craciun, de Paste, De 1 Martie - Program pe ture 12 h zi si urmatoarea zi libera. ( program fix 09:00-21:00] Nu se sta peste program - Reduceri si beneficii la achizitionarea de produse ale firmei - Mediu de lucru placut - Perioada de training, acomodare Asteptam Cv-urileprin mesaj direct pe PUBLI24, sau la insula in Carrefour Felicia sau pe pagina de facebook Cadouri Felicia Decoratiuni sau pe email
-
EPLUS SMART ENERGY S.A. angajeaza personal citire contoare energie electrica , urban si rural. Domiciuliul în oraș și în zona limitorfa a orașului Târgu Neamt. Zona de activitate orașul Tg.Neamț și zona rurală. Vei identifica si vei citi contoarele de energie electrica de pe zona alocata, in termenul stabilit. Conditii avantajoase. Program de lucru flexibil, bonusuri de performanta, decontare partiala :concediu; Tichete de masa; Permis conducere cat.B. Masina serviciu. Tichete cadou; Echipament de lucru. Esti sociabil,organizat si lucrezi bine in echipa? Tel: , de luni pana vineri , intre orele : 8-16.
-
Angajam casiera la un magazin cu profil alimentar,Full Time,mai multe detalii la nr de telefon :
-
Promovat
Sky market angajează CASIERI-MANIPULANTI MARFĂ SALARIU ÎNCEPÂND DE LA 3500LEI Disponibilitate imediată Se oferă cazare 2 mese pe zi contract de muncă
-
SUPERMARKET - situat in VELENTA SI NOJORID. Angajeaza: 1- CASIERA, -cu fara experienta, 2-Femeie la Raionul de Mezeluri- si pe sala, -Aranjeaza marfa la Raionul de Mezeluri; -Serveste clienti si lucreaza la feliatorul de mezeluri, -Efectuaza si mentine curatenia pe raion, -Aranjeaza preturile conform produselor; -Verifica termenele de valabilitate ale produselor, NOJORID-------- SUPERMARKET- NOU-in Nojorid, angajeaza; 1.Casiera- cu fara experienta; -Incaseaza si serveste clientul ; -Raspunde de casa de marcat, -Face monetarul la sfarsitul zilei; -Aranjeaza marfa din spatele tejghelei; 2-Femeie la Aranjat Marfa- pe sala; -Pune marfa pe rafturi; -Verifica preturile si termenele de valabilitate, -Face curatenie pe raionul la ccare lucreaza; cu fara experienta; 3- Manipulator Marfa- Barbat -Scoate marfa din Depozit si o duce pe raion; -Serveste clienti in caz de nevoie, -Descarca marfa cand este adusa de furnizor; -Verifica termene de valabilitate, OFERIM: -Salarizare acordata mereu la timp; -Loc de munca stabil; -Contract de munca pe o perioada nedeterminata. Pt inf si detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt. Va multumim!
-
Persoana Responsabila, - pentru Operare Recepti si Avize marfa - pt SUPERMARKET! -de preferinta -( Femeie)! SARCINILE POSTULUI: -Opereaza Receptia Facturilor si Avizelor, in program; -Modifica si actualizeaza preturile conform discounturilor primite; -Se lucreaza in Sistem de Operare Gestiune ; -Cunoasterea unui program de Gestiune Constitue avantaj. Oferim! -Contract de Munca pe o perioada nedeterminata; -Conditi moderne de lucru; -Salarizarea se discuta, la Interviu, in functie de experienta! -Asiguram suport pt Invatarea si Acomodarea la Locul de Munca. Personele Interesate sunt rugate sa trimita cv- pe adresa de email: mjobs100(Around)yahoo.com