Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Societate comerciala Partener Simpa angajeaza lucrator comercial, gestionar, vanzatoare la magazinul situat in Sura Mică (str. Soseaua Sibiului, central, langă farmacie), experienta minimă un an, cunostinte operare calculator, salariu decent, tichete de masă pentru fiecare zi lucratoare si alte bonificatii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma serioasa angajeazaospatarita si vanzatoare de baklava. Conditii ,de munca si salarizare, deosebite! Telefon contact
-
Promovat
Lucrator comercial in magazin Mega-image shopp&go progra de 8 ore salar atractiv cu posibilitate de avansara sef tura.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Angajez o domnișoară pentru a se ocupa de un magazin de bijuterii. Experiență nu e obligatorie, dar este un avantaj. Dorința de muncă e importantă. Salariu 3800 lei net, în funcție de vânzări se adaugă și bonusuri. Pentru mai multe detalii cat și interviu puteți atasa CV-ul sau sunați la numărul de telefon.
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la restaurantul Spartan Tom Dedeman. Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni. Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie. Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul; Posturi vacante: - Casier - Preparator - Ajutor Bucatar - Brutar pizzar - Manager
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis (Stefanestii De Jos)! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar - Livratori
-
Eliomarket angajeaza lucrator comercial, doamna cu aspect placut. Responsabilitati : consiliere clienti,receptie si manipulare marfa, pozitionare si asezare corespunzatoare produse pe rafturi, etichetare si aplicare preturi, curatenie in magazin. Program : norma intreaga 8 ore 14.00 - 22.00 sau jumatate norma 4 ore 18.00 - 22.00. Experienta constitue un avantaj. Perioada de proba o luna sau mai putin, functie de insusirea aptitudinilor necesare de catre candidat. In perioada de proba salariu minim pe economie, iar dupa va fi negociabil.
-
Angajam lucrator comercial - operator xerox in cadrul magazinului Piata Romana nr. 9, (la coloane), Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la sau depune-ți CV-ul online pe Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
SuperMercato- Sibiu Suntem in cautarea unei vanzatoare pasionate si motivate pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana sociabila, cu abilitati excelente de comunicare si iti place sa lucrezi cu oamenii, aceasta pozitie este perfecta pentru tine. Ce vei face: Consilierea si asistarea clientilor in alegerea produselor potrivite Prezentarea si promovarea produselor in mod atragator Realizarea vanzarilor si atingerea obiectivelor de vanzari Gestionarea stocului si a inventarului Asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul retail, nu este obligatoriu, insa reprezinta un plus Abilitati excelente de comunicare si relationare Orientare catre client si atentie la detalii Capacitatea de a lucra in echipa si de a te adapta rapid la situatii noi Pasiune pentru produsele pe care le comercializam Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos Pachet salarial motivant *SuperMercato Sibiu, situat in Cartier Hipodrom, str. Mihai Viteazu nr. 5, bl. 42, ap. 1, jud. Sibiu
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Târgu Secuiesc, Str. Cernatului, nr. 20 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Suntem in cautarea unei vanzatoare pasionate si motivate pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana sociabila, cu abilitati excelente de comunicare si iti place sa lucrezi cu oamenii, aceasta pozitie este perfecta pentru tine. Ce vei face: Consilierea si asistarea clientilor in alegerea produselor potrivite Prezentarea si promovarea produselor in mod atragator Realizarea vanzarilor si atingerea obiectivelor de vanzari Gestionarea stocului si a inventarului Asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Ce ne dorim de la tine: Experienta anterioara in vanzari sau in domeniul retail, nu este obligatoriu, insa reprezinta un plus Abilitati excelente de comunicare si relationare Orientare catre client si atentie la detalii Capacitatea de a lucra in echipa si de a te adapta rapid la situatii noi Pasiune pentru produsele pe care le comercializam Adresele magazinelor unde puteti solicita mai multe informatii sunt: SUPERMERCATO CRAIOVA Rovine - str. Gogu Constantinescu nr. 1, bl. E14, parter, jud. Dolj SUPERMERCATO CRAIOVA - b-dul Oltenia nr. 78, bl. 200OP, sc. B, parter, spatiul 1, jud. Dolj
-
-
Vânzător fitofarmacie Glissando Izvin TM Locație: Izvin Departament: Vânzări Tipul job-ului: Full Time CERINȚE: - Studii AGRICOLE sau BIOLOGICE, minim studii liceale - Experiența vânzării într-un magazin agricol este un avantaj - Abilităti de bază calculator si de utilizare aplicatii MS Office (Word, Excel) RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - Vânzarea produselor din portofoliul Glissando - Aprovizionarea cu marfă și gestionarea ei - Prezentarea, promovarea produselor în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei - Recomandă clienților soluția adecvată BENEFICII - Salariu motivant - Bonusuri pentru performanta - Munca într-un colectiv dinamic și comunicativ Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și îndeplinești criteriile pentru această poziție, trimite CV-ul, prin e-mail, la adresa: office(at)glissando(punct)ro Te vom contacta pentru a stabili o primă întâlnire și pentru a ne cunoaște.
-
Lucrator comercial in zona Piata Natiunilor Unite . Cu sau fara experienta, pentru minimarket in sector 4 acces la metrou rapid. Se efectueaza training la locatie, program in doua schimburi (dimineata si dupa amiaza). SE LUCREAZA IN WEEKWND. De preferat cu experienta.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Hai in echipa ARTOIL , impreuna revolutionam industria energiei din Romania. Despre noi Suntem un grup de oameni care pun suflet in ceea ce fac. Suntem o companie romaneasca, cu sediul in Timisoara, cu o retea nationala, care de peste 10 ani ofera servicii de furnizare de combustibil pentru companii, inclusiv companii din sectorul agricol. Suntem si cel mai dinamic furnizor de combustibili din Romania, cu cea mai mare crestere a cifrei de afaceri in ultimii 10 ani. Am ajuns la aceasta performanta datorita crezului nostru, acela de a face tot ce ne sta in putinta pentru a oferi servicii impecabile clientilor nostri. Credem in tranzitia catre un viitor sustenabil, in consecinta, suntem in proces continuu de adaptare si inovare a activitatii noastre. Cum am vrea sa fii Ne dorim sa fii o persoana atenta la detalii si sa fii setata pe indeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim sa ai bune abilitati de comunicare si de coordonare a activitatii. Ne-am bucura tare mult daca ai spirit civic si daca iti pasa de tot ceea ce te inconjoara. Rolul tau in organizatie va fi acela de a te asigura de buna desfasurare a activitatii juridice si administrative. Vei efectua diferite operatiuni precum intocmirea si verificarea contractelor, emiterea adreselor, urmarirea termenelor pentru infatisare in instanta, intocmirea documentatiei necesare obtinerii si reinnoirii diferitelor avize de functionare, reprezentarea companiei in relatia cu institutiile publice, etc. Motive ca sa vii in echipa Ai sansa sa intri intr-o super echipa (si asta nu este o lipsa de modestie) cu oportunitati foarte mari de crestere si cu o atmosfera de lucru placuta; Nu exista ierarhie, avem incredere in capacitatea ta de organizare; Formare continua (training + resurse); Vei avea suport din partea colegilor; Salariu atractiv, corelat cu sarcinile alocate, plus bonuri de masa. Cum facem selectia In realizarea selectiei candidatilor urmarim cateva elemente, insa, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea si dorinta de a fi parte din echipa. Ai finalizat studiile superioare in domeniul juridic (de preferat specializarea drept); Ai minim 1 an de experienta in activitati similare; Ai abilitati de planificare si organizare; Ai capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Ai cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (cunoasterea programului Dynamics NAV, MS Office constituie un avantaj); Ai cunostinte foarte bune de legislatie.
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
Magazin cu Jucării Cosmetice si altele Angajează Vânzătoare Program Part-time CV-ul pe publi 24