Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-03-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Magazin haine dama tip botique situat in centru angajeaza vanzatoare cu experienta in domeniu.Program de lucru convenabil,salariu motivant in functie de realizari.
-
Angajam consultant vanzari pentru insula VOORE (tigari electronice) din Shopping City Tg Jiu. Program 2 2 (10:00-22:00) Salariu fix + tichete de masă
-
angajam vinzatoare pentru magazin alimentar . Program 7.00-21.00 in doua schimburi. Simbata și Duminică program 7.00-15.00. Detalii pentru stabilirea unui interviu la tel. !
-
Angajam lucrator comercial cu experienta pentru magazin tip discount la iesire din Giurgiu spre Remus. Program in ture. Se ofera salariu+bonuri de masa. Magazinul se va deschide in luna mai.
-
Sc. Boromir Ind Srl angajeaza Vanzatoare Magazine PanCafe Candidatul ideal: Abilităti de comunicare, cooperare, lucru in echipa; Persoana adaptabila, capabila sa-si insuseasca cunostiinte noi; Seriozitate si atentie la detalii; Responsabilitate; Descrierea jobului Aranjeaza produsele pe rafturi; Promoveaza si vinde corespunzator produsele, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare; Verifica periodic stocurile din magazin; Receptioneaza produsele conform avizelor; Gestioneaza activitatea de la casa de marcat, participa la inventare Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus vanzari, tichete de masa,asigurare medicala privata,asigurare de viata, decontare transport) Daca sunteti interesat sa faceti parte din echipa noastra, contactati-ne telefonic si va oferim toate informatiile necesare: Tel. .
-
Buna ziua persoana serioasa punctuala doresc loc de munca intr-un singur schimb de la 8-16 sau 9-17 intr-un singur schimb.multumesc
-
Societate Comerciala angajează lucrător comercial, pentru un punct de lucru în Vivo Mol. Cerințe : responsabilă,punctuala și cu bune abilități în comunicare și vânzări. Informații la telefon
-
angajam cu carte de munca vanzator magazin in curtea de arges sau tigveni. se cere experienta in vanzari, lucru cu casa de marcat.
-
Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și pasionate sa se alature echipei noastre într-un mediu dinamic și plin de energie .Daca îți place să lucrezi cu oamenii , să oferi servicii de calitate și să atingi obiectivele de vânzări atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine . Kaufland icil. Ce vei face. Consilierea clienților și oferirea de asistență în alegerea produselor . Intocmirea comenzilor și gestionarea acestora în sistem . Mentinerea curățenie și a aspectului plăcut al magazinului. Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări. Ce oferim . Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări . Training și suport pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare. O echipa prietenoasa și sprijinitoarea Pachet salarial motivant direct pe card. Experienta anterioare în vânzări poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie.
-
Atenție! Nu raspundem la mesaje! Citiți anunțul in totalitate! Sc Marigin Fresh Srl, angajează vânzătoare casieră pentru magazinul de legume-fructe. Magazinul este situat in Arad, Micalaca (Str Voinicilor) vizavi de Profi. Angajam full time (8ore zi). Cu contract de munca! Postul necesita un minim de experienta ca vânzătoare casiera. Program: Luni-Sambata Duminica liber. Salar 3.000lei Net plus Sporuri. Salariul este negociabil in sus in cazul persoanelor cu experiență mare in domeniu, care cauta un loc de muncă stabil si longeviv. Pentru mai multe informatii nu ezita sa ne contactezi telefonic la numarul din anunt. Atenție! Nu raspundem la mesaje! Nu avem posibilitatea de a vedea CV-urile trimise pe OLX.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
-
Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel minim; Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă. Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Program de lucru flexibil, cu pauză de masa; Salariu competitiv; Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200%; Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !