Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-03-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam personal tânar pentru sezonul estival, pentru fish-spa. Preferabil personal din zona Mangalia, Neptun, Eforie, etc. Nu este nevoie de experienta, va învatam totul de la zero. Activitatea se va desfășura la Jurassica DinoPark din Neptun. Pentru detalii legate de salariu, (+ BONUS) program, etc. sau pentru alte intrebari, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Seleușului, nr. 22-24 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Esti un om serios,implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul,dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit,dar si bonuri de masa...ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture :15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul!
-
Candidatul Ideal Studii medii (diploma de bacalaureat) Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj); Competente de comunicare si organizare Descrierea jobului Activitati de casierie (incasari si plati); Activitati administrative (verificare si arhivare documente); Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic). Beneficii Salariu fix; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training; Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentar; Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical; Cadou aniversar; Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Angajam merchandiser pentru ruta mobila proiect Heineken zona popesti leordeni Program luni-vineri Pentru mai multe detalii va rog sunați la nr de telefon
-
Vino in echipa MEGA SHOP & GO Ploiesti, ZONA CENTRALA - str. Stefan Greceanu Angajam, cu sau fara experienta, lucrator comercial, casier, sef de tura si sef de magazin Salariu motivant + Bonuri de masa + Prime in functie de performanta + Bonusuri Rugam seriozitate si stabilitate !
-
Suntem în căutarea unor persoane energice și dedicate pentru a se alătura echipei noastre la locul de joacă din Mall -DN1 Value Centre Corbeanca/Balotești. Căutăm candidați care îi iubesc pe copii, sunt orientați către clienți și au abilități de vânzare. Profilul candidatului ideal: Îți găsești plăcerea în a interacționa cu copiii și a împărtăși cunoștințe într-un mod captivant? Ai abilitatea de a păstra calmul și răbdarea în fața comportamentelor diverse ale copiilor, fie ei nazdravani, emotivi sau timizi? Ești o persoană deschisă și comunicativă care colaborează eficient într-o echipă? Responsabilități: Asigurarea unui mediu de joacă sigur pentru copii. Întreținerea curățeniei și igienei locului de joacă. Planificarea și coordonarea de jocuri și activități atrăgătoare pentru copii. Promovarea și vânzarea produselor către clienți. Calificări și abilități necesare: Experiență în lucrul cu copii. Abilități de comunicare și serviciu pentru clienți de excepție. Atitudine responsabilă, cu accent pe siguranța copiilor și o perspectivă pozitivă. Abilitatea de a promova și vinde produsele noastre către clienți. Beneficiu angajare: Oferim un pachet lunar de 6 intrări gratuite la locul de joacă pentru un copil al angajatului. În situația în care angajatul are doi copii, oferim câte 4 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Dacă angajatul are trei copii, le oferim câte 3 intrări gratuite/lună pentru fiecare copil. Pentru orice alte intrări suplimentare sau copii în plus, oferim un discount de 50% Dacă te identifici cu profilul de mai sus și ești o persoană dinamică, pasionată de lucrul cu copii, te invităm să ne trimiți CV-ul. Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem! Yupi Land o companie de familie, care crede cu tărie în puterea jocului și a imaginației în dezvoltarea copiilor. Ne dedicăm creării unui spațiu în care copiii pot explora, învăța și se pot bucura în siguranță.
-
SUPERMARKET - situat in NOJORID. Angajeaza: 1-CASIERA- cu experienta, 2- Femeie la Aranjat Marfa pe Sala- -cu fara experienta, 3Manipulant Marfa-( barbat) -Incarcat Descarcat de marfa., -Este munca fizica, -In special pe raionul de Bauturi, Oferim: -Contract de munca pe o perioada nederminata; -Salarizare atractiva, -Loc de munca stabil, Pt mai multe inf- va rugam sa ne sunati la nr de tel-afisat in anunt.
-
1-Femeie la Aranjat Marfa - zona IOSIA SI ROGERIUS , Aranjeaza marfa pe rafturi, Verifica preturile si termenele de valabilitate ; Serveste si comunica cu clientul in caz de nevoie, Cu fara experienta 2-Manipulant Marfa- barbat; pt Supermarket-ROGERIUS. -Incarcat Descarcat de marfa; -Este munca fizica; -Program de lucru 1 zi 1 zi. -Cu fara experienta; OFERIM: -Contract de munca pe o perioada nedeterminata; -Salarizare acordata intotdeauna la timp; -Colectiv placut, -Salarizare atractiva! Pt mai multe detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt.Multumim!
-
-Angajam fete pentru magazin articole de plajă în stațiunea Costinești pentru sezonul estival -Se oferă cazare (dacă este cazul) și masă -Pentru cei din împrejurimi se asigură transport -Pentru mai multe detalii la telefon -Rugăm seriozitate!
-
Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Textile; - Program de lucru: 09:00 - 13:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 1140 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Cautam persoane care sa locuiasca in zonele Voluntari, Afumati sau in apropiere! (de preferat persoane de sex feminin - avand in vedere ca 80% din activitate inseamna facturare si vanzare) Persoana cu atitudine pozitiva; Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate. Responsabilitati: Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi; Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin; Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin; Pregateste marfa comandata de client; Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora; Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului; Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin; Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor; Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 Beneficii: Prima de Paste; Prima de Craciun; Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni; Discounturi la produsele firmei.
-
Cautam angajate care sa locuiasca in zona sau in apropiere! (de exemplu: Voluntari, Afumati) Responsabilitati: - Raspunzi de corectitudinea introducerii datelor, a informatiilor transmise si a inregistrarilor pe care le executi, conform procedurilor de lucru in vigoare; - Verifici in permanenta, pe toate canalele folosite de companie, comenzile primite de la clienti (e-mail, whatsapp, on-line, manager, etc); - Folosesti cu responsabilitate toate programele de lucru; - Trimiti zilnic oferte clientilor din zonele de care esti responsabil si ii suni pentru confirmarea primirii lor; - Actualizezi in permanenta baza de date cu clienti noi, sau informatii noi despre clientii vechi (activarea clientilor inactivi); - Raspunzi la toate apelurile telefonice; - Facturezi corect si complet toate comenzile primite; - Asiguri necesarul magazinelor interne; - Promovarea si vanzarea produselor noi si vechi (telefonic sau pe teren); - Faci facturi de storno, retur sau facturi speciale; - Intocmesti AWB-uri pentru curier in vederea livrarii sau ridicarii de produce; - Verifici si rezolvi neconformitatile primite de la client legate de marfa incurcata, facturi gresite, etc. - Te ocupi de partea de service, pastrezi legatura cu departamentul tehnic si cu clientii in vederea rezolvarii situatiilor aparute. - Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client. Programul de lucru este: L - V - 08:00 - 17:00 S: 08:00 - 15:00 (doua sambete pe luna)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Mercantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză. Program de lucru: Repartizare: LUNI-VINERI Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500- 3600 Lei ( salariu fix + tichete de masă + bonus lunar); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu; Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita