Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Disponibil din: 2020-09-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Angajăm vânzătoare la insula cu parfumuri arăbești situată în Promenada Mall Sibiu. Program 12 h(2 zile lucrate -2 libere); Salariul 2400 lei
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan ? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la Restaurantul Spartan Cosmopolis (Stefanestii De Jos)! Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant! Suna-ne sa iti confirmam noi! Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni! Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul! Posturi vacante: - Casier a - Preparator - Ajutor Bucatar - Livratori
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez vânzător vânzătoare minimarket alimentar zona Bartolomeu. Salariu net 3.500 RON Rel.la tel.
-
DescriereCandidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
SC TORGSERVICE RM SRL isi mareste echipa! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; Se ofera: - salariu atractiv , - program in 2 schimburi, - posibilitate de promovare trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
Ce veți face : - veți așeza marfa la raft - veți scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs: -dinamism, seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 2 schimburi program de 8 h. Magazinul este situat in sectorul 6 str Apusului Nr 29. Pt mai multe relații și interviu vă așteptăm la adresa magazinului sau la nr de tel din anunt CE VĂ OFERIM : SALARIU FIX BONURI DE MASA BONUS DE PERFORMANTA DECONT TRANSPORT
-
Cautam o persoana serioasa pentru un magazin de cartier non stop din zona Tineretului Sector 4 Magazinul este destul de mic si nu necesita munca fizica si efort fizic , interacțiunea cu clientii este necesara Dorim o persoana dornica de colaborare pe termen lung Oferim facilitați si salariu atractiv Detalii la telefon Locatia este strada Baladei Sector 4
-
Ești tânără și ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Perfect! Echipa BVD-RZL este dornică să te cunoască, așa că ne poți suna direct. Căutăm o persoană dinamică, responsabilă, comunicativă, dornică să se dezvolte personal și profesional, energică și zâmbitoare. Acum ai șansa să lucrezi în ture, într-un mediu plăcut, într-o echipă tânără și prietenoasă. Beneficii: -Salarizare atractivă -Bonusuri de performanță -Primă de ziua de naștere -Program flexibil -Training gratuit -Mediu de lucru foarte plăcut. Căutăm: Supraveghetorare jocuri de noroc. Pentru mai multe detalii aștept mesaje pe WhatsApp.
-
Ne mărim echipa. Angajăm personal (de preferat STUDENTA) pentru recepție sală fitness. Locatie: Calea Torontalului nr. 125. Ce urmărim la viitoarea noastră colegă: - să fie o persoană serioasă, corectă și plăcută. - ținută si prezență agreabilă. - spirit organizatoric și de lucru in echipă. - experiența ca si lucrator comercial constituie un avantaj în ocuparea postului. Program de muncă part-time, lejer si flexibil Așteptăm cu interes CV-urile voastre la adresa din poza anunțului.
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Vânzătoare preparatoare de ceaiuri BubbleTea -program full time -locația este centrală intr un ambient tânăr și placut -vârsta minima este de 18 ani -salar 2700-3000 lei -bonuri masa Cerințe: seriozitate punctualitate lucru in echipa amabilitate răbdare atenție la detalii abilitați bune de comunicare Asteptam cv-urile pe whatsapp la numărul de telefon
-
Vino in echipa MEGA SHOP & GO Ploiesti, ZONA CENTRALA - str. Stefan Greceanu Angajam, cu sau fara experienta, lucrator comercial, casier, sef de tura si sef de magazin Salariu motivant + Bonuri de masa + Prime in functie de performanta + Bonusuri Rugam seriozitate si stabilitate !
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Magazin general angajeaza vanzatoare cu sau fara experienta.Daca este nevoie,cazarea si masa vor fi asigurate
-
Ne căutăm colegi in Sectorul 1! Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor! CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. CE VEI FACE: Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. CE OFERIM: Singura casa de pariuri in care nu este nevoie sa inveti CODURI de pariere; Recunoastem vechimea ta in domeniu si acordam bonusuri pentru aceasta; SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; Program de FORMARE profesionala si TRAININGURI de specialitate platite; Loc de munca aproape de casa; Decont transport pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; BONUS conduita 250 lei ce creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; Ajutoare evenimente familiale 2.500 lei; TICHETE de masa 40 lei tichet - 800 lei 840 lei; Pachet servicii medicale Clinicile Regina Maria; ORE suplimentare platite, zile libere legale platite; Prime sarbatori; Cadouri copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; Oportunitati reale de PROMOVARE si dezvoltare; Program de lucru in ture - 2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program; Contract perioada NEDETERMINATA; Mediu de lucru placut. Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Ataseaza un CV sau ne poti suna direct!
-
Atribuții principale: -vânzare și incasarea produselor comercializate -realizarea obiectivelor de vânzare -efectuarea și mentinere curățeniei Program în ture 12 24-12 48 Beneficii: -salariu fix și tichete de masa -bonus din realizarea targetelor -program flexibil
-
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Decorator Floral cu/fara experienta Suntem in cautarea unui Decorator Floral talentat si pasionat, care sa se alature echipei noastre. Daca iti place sa lucrezi cu flori, esti creativ si iti doresti sa aduci bucurie si frumusete in viata oamenilor, atunci aceasta pozitie este pentru tine! Responsabilitati: - Crearea de aranjamente florale unice si atractive pentru diverse evenimente, cum ar fi nunti, botezuri, aniversari sau alte ocazii speciale; - Asigurarea ca toate aranjamentele florale sunt de cea mai inalta calitate si respecta cerintele clientilor; - Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite flori si aranjamente pentru evenimentele lor; - Manipularea si pregatirea corecta a florilor, inclusiv taierea, curatarea si aranjarea acestora; - Intretinerea si ingrijirea florilor si a plantelor in magazinul nostru; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un mediu de lucru organizat si curat. Cerinte: - Pasiune pentru flori si design floral; - Creativitate si abilitati artistice dezvoltate; - Atentie la detalii si abilitati excelente de organizare; - Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; - Abilitati bune de comunicare si spirit de echipa; - Flexibilitate in program si disponibilitate pentru a lucra in weekend-uri si sarbatori; - Experienta anterioara in domeniul floral reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu creativ si dinamic; - Posibilitatea de a invata si de a dezvolta abilitati noi in design floral; - Colaborarea cu o echipa entuziasta si pasionata de flori; - Salariu competitiv si beneficii aditionale; - Mediu de lucru confortabil, dotat cu toate utilitățile (frigider, cuptor cu microunde, aparat de cafea, aer condiționat) - Oportunitatea de a aduce bucurie si emotie in viata oamenilor prin intermediul florilor. Daca esti o persoana creativa, pasionata de flori si dornica sa inveti si sa te dezvolti in domeniul designului floral, te invitam sa aplici pentru pozitia de Decorator Floral cu/fara experienta. Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa aducem frumusete si magie in viata oamenilor prin intermediul florilor!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.