Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-04-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam lucrător comercial pentru magazin mixt situat in Ic frimu. Preferabil persoane cu experiență similară.Se lucrează în doua ture cu 2 zile libere pe săptămâna
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Textile; - Program de lucru: 09:00 - 13:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 1140 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez lucrator comercial cu experienta la Shop&Go in Pantelimon ( sect 3). Rog seriozitate.
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
SOCIETATE CU ACTIVITATE REPARATII ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE ISI MARESTE ECHIPA! AI EXPERIENTA IN DOMENIU, TE ASTEPTAM ALATURI DE NOI. CU CE NE OCUPAM? REPARAM TELEVIZOARE, ASPIRATOARE, ESPRESOARE, BOXE AUDIO, CUPTOARE MICROUNE , CUPTOARE ELECTRICE, STATII DE CALCAT, MIXERE AUDIO. CE CAUTAM? O PERSOANA CU EXPERIENTA, RESPONSABILA , CU SPIRIT DE ECHIPA SI COMUNICATIVA. PROGRAM FLEXIBIL, SALARIU SE NEGOCIAZA LA INTERVIU SAU PROGRAM PART TIME SI LA PROCENT.
-
Magazinul nostru de accesorii fashion Edifice Bijou din Lotus Center este în căutarea unei vânzătoare dedicate și entuziaste să se alăture echipei noastre. Dacă iubești moda, ești orientată către clienți și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci te așteptăm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: -Oferirea unui serviciu excelent clienților, oferind sfaturi și asistență în selectarea accesoriilor potrivite -Menținerea unui aspect curat și organizat al magazinului -Îndeplinirea obiectivelor de vânzări zilnice și lunare -Participarea la activități de merchandising și promovare a produselor Cerințe: -Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria modei -Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții -Orientare către detalii și atenție la nevoile clienților -Capacitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a oferi suport colegilor -Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Beneficii: Salariu și bonusuri în funcție de performanță. Discounturi atractive la produsele noastre. Mediu de lucru dinamic și prietenos. Dacă ești pasionată de modă și ai abilitățile necesare pentru a oferi o experiență de cumpărături de neuitat clienților noștri, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email: leonsimpex @ yahoo.com. Sau daca esti in trecece prin Lotus Center te asteptam direct in magazin. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență fashion captivantă!
-
Echipa Senneville caută colegi! Îți dorești să faci bani alături de noi și să fii răsplătit pe măsura muncii tale? Dacă ești harnic(ă), sociabil(ă), organizat(ă) , îți dorești să fii răsplătit pe măsura eforturilor tale, și nu te mulțumești cu puțin, te așteptăm în echipa noastră! Ce trebuie să faci? Recepționezi marfa și o aranjezi în mod atractiv pentru clienți; Te asiguri că toate produsele sunt expuse la vânzare conform cerințelor; Ai grijă ca doar produsele proaspete să ajungă la clienți; Ești draguț(ă) cu toți clienții și le faci recomandări pe măsura cerințelor lor; Menții standardul de curățenie în intervalul în care îți desfășori activitatea; Ce oferim noi? Corectitudine și transparență; Ești plătit conform normei de lucru și orice oră suplimentară îți e plătită conform contractului; Bonuri de masă; Bonusuri de performanță; Prime pentru ocazii speciale ( Crăciun, Paște, ziua Femeii); Mediu de lucru plăcut; Colegi pe măsură gata să îți ofere suport la orice pas; Posibilități multiple de promovare: poți deveni trainer, să dai mai departe ce ai invățat de la noi, store manager sau chiar mai mult de atât! Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne desfășurăm activitatea în mai multe orașe și plănuim să ne extindem în continuare! Nr contact: (
-
Hey! Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco! Ce trebuie sa faci: - Sa fii imaginea brandului; - Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi educi consumatorii, cu privire la acesta; - Sa creezi experienta de testare si cumparare; - Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie; - Sa colectezi feedback dupa testarea produsului. Noi iti oferim: - O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici; - Program de lucru dinamic de 5 zile saptamana, 6h zi; - Training-uri de dezvoltare profesionala si personala; - Transport asigurat; - Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri - Tinuta asigurata; - Team building-uri; - Recunoastere profesionala; Ce asteptari avem de la un Brand Specialist? - Atent la propria imagine - Orientare catre consumator - Spirit proactiv, orientat spre vanzari - Coerent in exprimare, sociabil, atitudine prietenoasa, pozitiva - Abilitati tehnice de baza (utilizare tableta, telefon, internet) - Experienta in Heated Tobacco dispozitive electronice reprezinta un plus Daca tu crezi ca esti potrivit a acestui rol, asteptam cu drag CV-ul tau sa pornim impreuna la drum!
-
Angajăm MERCHANDISERI Lucrători Comerciali care să se alăture echipei noastre orasul in locatia Auchan Titan. Candidatul Ideal: - Ești o persoană responsabilă, serioasă și bine organizată - Ești atent la detalii și ai spirit de observație - Ai bune abilitați de comunicare și relaționare; - Experiență pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Aprovizionarea și aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; - Colaborarea în strânsă legătură și menținerea comunicarii cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni și comunica în timp util stocurile lipsă de la raft, precum și de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Program: 8h zi luni-vineri. Daca esti interesat, asteptam cu drag CV-ul tau!
-
Suntem in cautarea unei persoane in orasul Targoviste ce sa promoveze in diferite locatii de tip Retail si Horeca un cunoscut brand de tigarete de pe piata din Romania si sa coordoneze activitatea in oras. Daca: Esti o persoana ce are capacitatea de a-si organiza si gestiona propriile sarcini; Ce are abilitati de gestionare a timpului si poate lua decizii in mod independent; Esti o persoana proactiva ce ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Esti orientat spre rezolvarea situatiilor ce pot aparea; Ai carnet de conducere cat. B si detii o masina ce o poti folosi in interes de serviciu(vei fi rasplatit pentru asta ) Ce trebuie sa faci: Sa fii imaginea brand-ului; Sa promovezi produsele din portofoliul clientului in locatiile partenere(locatia nu este fixa ci se schimba zilnic pentru a-ti putea atinge target-ul); Sa mentii o relatie de comunicare deschisa cu reprezentantii din locatii si ai clientului dar si superiorul tau; Sa ai cunostinte de baza in Word Excel; Ce iti oferim: Program de lucru dinamic de 5-6h zi de marti pana sambata; Training-uri de dezvoltare profesionala; Tinuta asigurata; Salariu motivant format dintr-o parte fixa + o parte variabila + bonuri de masa + decont combustibil + uzura masina; Telefon si tableta pentru o buna desfasurare a activitati; Asteptam cu drag sa te cunoastem!
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
În cadrul magazinului Kaufland din Dej, Str. Vîlcele, nr. 2B. Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Derularea și organizarea trezorului Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzator casier, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
Echipa Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzatoare casierita, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
Bistro Market isi mareste echipa! Suntem in cautare de vanzator casier, pentru locatia din sectorul 3, strada Campia libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon. Te asteptam!
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mediaș, Șos. Sibiului, nr. 81 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.