Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
BENZINARIE angajeaza casier(a) cu sau fara experienta. Locul de munca se afla in sectorul 4 Cartier Berceni Zona Str. Huedin. SALARIUL se negociaza in cadrul interviului si este confidential. Locul de munca este FULLTIME. Pentru mai multe detalii sau programare interviu apelati nr. telefon .
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasate în Sectorul 2, Sectorul 3 și Sectorul 6. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru presa de carton program de 8 ore în doua schimburi detalii la telefon între orele 09-17.
-
Angajam vanzatore pentru magazin alimentar mixt, se lucrează în ture de 8h ,6 libere pe luna. Pentru mai multe detalii privind salariul sunati la nr Salariu 3000 lei.
-
Angajam vanzatore pentru magazin alimentar mixt, se lucrează în ture de 8h ,6 libere pe luna. Pentru mai multe detalii privind salariul sunati la nr Salariu 3000 lei. Pentru mai multe detalii sunati la
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Pitesti, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2320 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni - Sambata; - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri 07:00-14:00 Sambata 07:00-12:00; - Pachet salarial lunar Net 2800 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2220 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Mercantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză. Program de lucru: Repartizare: LUNI-VINERI Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500- 3600 Lei ( salariu fix + tichete de masă + bonus lunar); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu; Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Angajez vanzatoare pentru tura de noapte in magazin alimentar salariu 2850 net,card bonuri masa,plus tips,magazinul se afla in zona statiei de metrou Universitate.
-
Angajez vanzatoare in magazin alimentar pentru tura de zi,magazinul se afla pe Str. Edgar Quinet Nr 8-10 ( vis a vis de Hotel Capsa,salariu 2600+tips+ bonuri masa.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Angajam vânzătoare pentru magazin outlet in cartierul Grigorescu. Relații și detalii despre program și salar se pot primi la magazin pe strada Donath Nr 132 Cluj Napoca. Sau la telefon
-
Suntem în căutarea candidaților pentru poziția de Dealer Casino si Shuffler Experiența nu este necesară; tot ce trebuie să aduci este dorința de a învăța și o atitudine pozitivă! Oferim un program de training plătit pentru toți candidații selectați! Ce presupune acest rol? Prezentarea profesionistă a jocurilor (blackjack, ruletă, baccarat, poker) în concordanță cu așteptările noastre de performanță. Ce beneficii oferim? - Salariul începe de la 3720 de lei NET pentru programul full-time. - Sporuri pentru lucrul în timpul nopții, în weekend și în zilele de sărbătoare legală. - Bonusuri trimestriale de performanță (300 euro pentru programul full-time). - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - Asigurare medicală privată. Programul de lucru este în ture, cu 5 zile de muncă și 2 zile libere. Programul de lucru este stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte de începerea activității. Dacă nu locuiești în București, oferim o primă de relocare de 2800 de lei NET pentru a te ajuta să te muti în oraș. Locație: București, în apropierea Liberty Mall. Așteptăm cu nerăbdare mesajul tău sau CV-ul pe WhatsApp la următoarele numere de telefon: sau (sau pe e-mail la adresa ).