Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-04-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam casier pentru locatia Carrefour Express Iuliu Maniu și Carrefour Express Uverturii
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Timisoara, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Insula cu dulciuri din Palas Mall angajează asistent vânzări în condiții avantajoase . Se oferă salariu fix , comision din vânzări, program de 12ore zi 2 2 zile ( se lucrează 2 zile și următoarele 2 zile libere ) Cerințele postului: Persoana responsabilă, cunoștințe de e-mail, office ,Posibilități de promovare
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vanzatoare, magazin mixt zona Inel 2.Program de lucru 2 zile lucrate cu doua zile liber.Pentru mai multe detalii si a stabilii un interviu, sunati la numarul din anunt.
-
Locatia magazinului: Bulevardul Bucuresti, nr. 142 Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegi Dacă optezi pentru postul de LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie de : - orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; - pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta de a invata; - abilitati de ascultare si comunicare; - rezistentă la efort fizic; - studii medii. Reprezinta un avantaj pentru tine daca ai: - experienta in vanzari; - experienta de lucru in: construcţii, instalaţii, amenajări interioare, gradinarit; - permisul de stivuitorist. Ce vei face in rolul de lucrator comercial la Brico Dépot? Te concentrezi pe nevoile şi dorinţele clienţilor şi actionezi pe baza informaţiilor oferite de aceştia, ii determini prin atitudinea ta sa isi doreasca sa revina, oferindu-le o experienta placuta in magazin; Asiguri disponibilitatea produselor în departament prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi şi aranjarea produselor la raft; Vei participa la activităţile de inventariere organizate în raioane depozit; Colaborezi cu colegii din celalalte echipe ale magazinului pentru atingerea obiectivelor de vanzare. Ce vei face in rolul de CASIER la Brico Dépot? -scanezi corect produsele clientilor la casa; -incasezi contravaloarea produselor si emiti documentele fiscale necesare; -intocmesti documentele specifice corect si la timp: documente de casa, monetar, si altele; -oferi informatii si suport necesar clientilor in solutionarea eventualelor probleme legate de pret, produse; -esti amabil amabila si ai o prezenta agreabila atat fata de clienti, cat si fata de colegi. CE OFERIM? Mediu de lucru este chiar plăcut așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, decont transport, prime, abonament clinică medicală privată, discount la articolele achiziționate din magazinele Brico, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi, un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului de moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale. Noi suntem mândri că lucrăm în Brico, singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de training și dezvoltare. Te așteptăm să ni te alături, iar primul pas este să ne contactezi la numarul de telefon afisat sau să iti depui CV-ul la Serviciul Info Clienți din magazin.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinui Kaufland din București, B-dul Basarabiei, nr. 250, Sector 3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
-
ROBESTSHOP Te vrem in echipa Noastră Angajam consilier vânzări -accesorii GSM pentru telefoane mobile in : Cora Lujerului Carrefour Colosseum Iris Titan Cora Alexandriei Beneficii: -venit fix și procent din vânzări -concursuri cu premii -mediu de lucru plăcut ,stabil și dinamic -training și șansa de a face performantă Descrierea jobului: -identificarea nevoilor clientului și soluționarea acestora -promovarea și vânzarea produselor -atingerea obiectivelor zilnice și lunare -lucru cu casa de marcat numerar și POS -lucru cu calculator laptop Cerințe: -12 clase terminate -seriozitate și atitudine pozitivă -abilitați de comunicare și putere de convingere Cine suntem noi ? RobestShop, unul dintre cei mai mari retaileri offline & online de accesorii mobile din Romania. Povestea noastra incepe in anul 1999, cand am deschis primul magazin din Craiova. De atunci, am crescut constant de la an la an, astazi operand cu succes o retea de peste 200 magazine in toata tara si o echipa de 400 angajati. Cv-urile se trimit pe whatsapp la numărul de telefon .
-
ROBESTSHOP Te vrem in echipa Noastră Angajam consilier vânzări -accesorii GSM pentru telefoane mobile in : Atrium Mall Remarkt Beneficii: -venit fix și procent din vânzări -concursuri cu premii -mediu de lucru plăcut ,stabil și dinamic -training și șansa de a face performantă Descrierea jobului: -identificarea nevoilor clientului și soluționarea acestora -promovarea și vânzarea produselor -atingerea obiectivelor zilnice și lunare -lucru cu casa de marcat numerar și POS -lucru cu calculator laptop Cerințe: -12 clase terminate -seriozitate și atitudine pozitivă -abilitați de comunicare și putere de convingere Cine suntem noi ? RobestShop, unul dintre cei mai mari retaileri offline & online de accesorii mobile din Romania. Povestea noastra incepe in anul 1999, cand am deschis primul magazin din Craiova. De atunci, am crescut constant de la an la an, astazi operand cu succes o retea de peste 200 magazine in toata tara si o echipa de 400 angajati. Cv-urile se trimit pe whatsapp la numărul de telefon .
-
ANGAJAM CONTABILA-ECONOMISTA! Program:full time Locație:Str.Aeroportului-Cârcea Candidatul Ideal CERINTE: -Studii superioare facultate cu profil economic -Experienta pe o pozitie similara -Cunostinte in domeniul financiar contabil -Cunostinte operare calculator ,respectiv cunoștințe informatice Excell -Atentie la detalii -Abilitati de calcul economic matematic -Abilitati de planificare, organizare si comunicare -Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune financiar contabil informatizat DESCRIEREA JOBULUI: -Înregistrarea in contabilitate a documentelor aferente activitatii companiei (facturi interne externe, deconturi, extrase etc) -Verificarea corectitudinii notelor contabile generate de sistem cu privire la portofoliul de clienti si tranzactiile aferente -Intocmirea jurnalelor contabile -Intocmirea raportarilor specifice catre entitatile de supraveghere -Verificarea rapoartelor de gestiune și de inventariere -Verificarea extraselor bancare si inregistrarea facturilor diverse platite prin banca Cine suntem noi ? RobestShop, unul dintre cei mai mari retaileri offline & online de accesorii mobile din Romania. Povestea noastra incepe in anul 1999, cand am deschis primul magazin din Craiova. De atunci, am crescut constant de la an la an, astazi operand cu succes o retea de peste 200 magazine in toata tara si o echipa de 400 angajati. Cv-urile se trimit pe adresa de mail:
-
Promovat
Responsabilitati: > aprovizionezi rafturile cu produse si verifici termenul de valabilitate al acestora >te asiguri de corectitudinea preturilor si afiselor Asa ca,pune-ti pe lista avantajele >pachet atractiv de compensatii si beneficii; >tichete de masa: >bomusuri prime periodice; >suport financiar pentru evenimente speciale; >oportunitati de dezvoltare, ..decont de transport.
-
Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa noastra de email sau depune-l in agentie. Ai nevoie doar de: - studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire in Baia Mare, judetul Maramures (costuri suportate de catre companie); In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie; - prima de recomandare daca iti aduci prietenii in echipa; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Lucrator comercial / Casier Cautam colegi pe postul de Lucrator comercial in depozitul din Or.Pantelimon / Casier in magazinele din Bucuresti! Descrierea postului de munca : Care vor fi responsabilitatile tale ? Sa mentii o buna relatie cu clientii bazata pe amabilitate si promptitudine Ghidarea clientilor in alegerea cumparaturilor si emiterea de recomandari pe baza sortimentatiei din magazin Informarea clientilor cu privire la campaniile promotionale Solutionarea reclamatiilor clientilor Sa aprovizionezi rafturile cu produse si sa verifici termenul de valabilitate al acestora Sa te asiguri de corectitudinea preturilor si afisarea promotiilor Vei scana produsele la casa de marcat si incasa contravaloarea lor Sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar. Toate acestea se vor face in echipa cu ceilalti colegi !!! Noi i-ti garantam salariu stabil , cu crestere pe plan profesional si financiar !!! Succes !!!
-
Firma partenerLUKOIL Romania , Angajeaza personal pentru postul de Vanzator, pentru Statii distributie carburant LUKOIL in Sector 6 -cu atestat GPL Cautam ,Angajati cu dorinta de munca, corect(a), responsabil (a) care sa ne intregeasca echipa. Asiguram:: Contract de munca, cu norma intreaga, Salariu fix + Tichete de masa. Bonusuri functie de performanta. Prime in decursul anului , Program de lucru flexibil, in ture, Programe de training. Oportunitati de dezvoltare profesionala / Personala, Pentru detalii suplimentare ne puteti suna la nr de telefon din imaginea atasata . programarea se poate face la telefon,. Studii medii. Experienta ca lucrator comercial reprezinta avantaj Persoana comunicativa, pozitiva Atitudine orientare catre client Disponibilitate de lucru in ture si in weekend loc de munca in Bucuresti Sector 6.. MAI MULTE INFORMATII PRIN TELEFON.
-
Cautam lucrator comercial pentru magazin de tip shop&go.Program de lucru in 2 ture : tura 1 de la 8 la 16, tura 2 de la 16 la 24, Pentru mai multe detalii cu privire la program si salariu ,va asteptam in locatie. PUNCT DE LUCRU șoseaua Salaj Nr 132 ,parter , statie stb 117,220.
-
Descriere : Lucratori comerciali Locatie : Pitesti, Str Depozitelor 17 Serviciul comercial Tip Job : Durata normala 8h/zi Cerinte : Disponibilitate - Vanzare, prezentare, sortare si aranjare marfa. , Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati principale : Vanzare, prezentare, sortare si aranjare marfa. Salariu motivant Bonuri de masa
-
Shop&go(Mega Image) angajeaza...Lucrator comercial, Full time! CV-urile se trimit prin Mesaj Pentru postul de lucrator comercial, candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie, marea parte a muncii concentrandu-se pe intretinerea magazinului. Ce vei face? Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Cum îți dai seama că te potrivești? Ești amabil/ă și orientat către client; Îți place să lucrezi în echipă; Dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniu reprezintă un avantaj; Ești punctual și rezistent la stres; Oferta noastră Pachetul salarial se discuta la fata locului, in functie de experienta. Salariul de baza se va mari in functie de vechimea acumulata, iar de asemenea poate exista si evolutie profesionala, pe o functie mai inalta (sef de tura). Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. IMPORTANT: In vederea programarii unui interviu, rog trimiteti CV-ul pe whats'app la numarul de telefon :
-
Angajam modelator covrigi cu experienta, indemanare si dinamism. Program de lucru o zi lucrata/ o zi libera, de la 5:30 - 20:30. Mediu de lucru placut si o masa pe zi.Salariu 3800 lei(cu experienta).