Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Disponibil din: 2021-05-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC. Selen Serv SRL Mizil Angajeaza vanzator pentru punctul de lucru "Magazin uz casnic" din str. 13 Decembrie Nr.1 (in spatele pietei) Salariu Net(in mana): 3000lei Program luni-vineri: in schimburi sambata ( o data la doua saptamani): 14 duminica: liber Pentru mai multe informatii contactati numarul de telefon:
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Statia distributie carburanti OMV Corbeanca angajeaza lucratori comerciali cu contract de munca pe durata nedeterminata. Te asteptam la statie in Calea Bucuresti 2D, Balotesti, Ilfov, pentru a ne cunoaste si a-ti prezenta oferta in detaliu ( salariu de 4200 lei brut + sporuri conform CCM ) precum si cerintele noastre. Daca esti o persoana sincera, deschisa la nou si in cautarea unui loc de munca stabil si sigur, esti binevenit. In plus, datorita programului de lucru de 12 24 - 12 48, vei putea sa ai timp si pentru tine si familie. Ne poti contacta si la telefon
-
Pepiniera Pinus din Câmpu Cetății, angajează vânzător (vânzătoare) cu carte de muncă și angajare imediată. Domeniu de activitate: comercializare plante ornamentale Locație : în incinta magazinului din Câmpu Cetății Cerințe: 1. abilități de comunicare 2. persoană organizată și responsabilă 3. limbi la nivel conversațional, obligatorii: română și maghiară 4. cunoștinte minime operare PC (Word, Excel, etc.) 5. cu sau fără experiență în domeniu
-
Cu sau fara experienta, vino alaturi de Echipa Shop&Go MEGA IMAGE Ploiesti, Strada Stefan Greceanu. Angajam CASIER LUCRATOR COMERCIAL. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la numarul de telefon din anunt.
-
Candidatul Ideal Studii medii (diploma de bacalaureat) Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj); Competente de comunicare si organizare Descrierea jobului Activitati de casierie (incasari si plati); Activitati administrative (verificare si arhivare documente); Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic). Beneficii Salariu fix; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training; Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentar; Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical; Cadou aniversar; Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Supermarket -situat in SANMARTIN -angajeaza: 1- Casiera - cu experienta- -Incaseaza si serveste clienti; -Face monetarul la sfarstul zilei, -Raspunde de numerarul din casa de marcat; -Persoana Responsabila, 2-Vanzatoare la Raionul de Mezeluri! zona SANMARTIN! -Lucreaza la feliatorul de mezeluri; -Serveste si comunica cu clienti; -Efectuaza si pastreaza curatenia, la raion, -aranjeaza marfa pe rafturile din fata vitrinei de mezeluri; -Persoana curata, si sa ii placa sa mentina curatenia, -Verifica termenele de valabilitate ale produselor,( cand este cazul) Alte sarcini primite de la sefa de magazin! PENTRU ZONA SANMARTIN- ASIGURAM TRANSPORT DIN ORADEA CATRE SANMARTIN! OFERIM: -Contract de munca pe o perioada nedeterminata; -Salarizare acordata intotdeauna la timp; -Colectiv placut, -Salarizare atractiva! Pt mai multe detali, va rugam sa ne sunati la nr de tel afisat in anunt.Multumim!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Balotești, Calea Bucuresti, Nr. 1M. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
-
Principalele tale responsabilități: Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă clienților Ceea ce oferim: Pachet salarial compus din salariu de baza, tichete de masă si sporuri Primă de vacanță si de fidelitate Cupoane de magazin de Paști și Crăciun Asigurare privată de sănătate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cum aplici: Te incurajam sa ne aduci un CV ca sa avem ocazia sa te cunoastem, la Hipermarketul Carrefour AFI la ghiseul RELATII CLIENTI. Daca nu ai CV, te ajutam noi sa completezi unul pe loc, tot in magazinul Carrefour AFI- ghiseul Relatii clienti. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
Persoana ideala: - deschisa, spontana, pozitiva, vesela, orientata catre clienti; -abilitati de comunicare si servire clienti; -personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; -seriozitate si punctualitate. Responsabilitati: -intampina clientii si relationeaza in mod corespunzator; -propune, promoveaza si vinde corespunzator produsele; -organizarea produselor in magazin, realizarea vitrinelor, aranjarea produselor la raft, receptia marfurilor; -cunostinte minimne medii in utilizarea calculatorului (Word, Excel, etc); -dorinta de a invata lucruri noi (vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook, Instagram, Tik Tok); -gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online; -mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; -atmosfera placuta, cu respect pentru clienti. Daca esti pasionata de fashion si zambetul este accesoriul tau nelipsit...Vino alaturi de noi!
-
Lucrator comercial casier in statie de carburanti OMV, Bucuresti, sector 2, zona Pantelimon. Se ofera salariu + bonuri de masa ( 600 lei ) , prime , plata orelor suplimentare , asigurare sanatate, program flexibil. Ce asteptam de la tine? Corectitudine, responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă! Experienta in statii de benzinarie NU este obligatorie. Printre atributiile tale: aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. aranjarea produselor la raft, verificarea preturilor si valabilitatea produselor, curatenie si servire , inventar . Oferim suport training la angajare,
-
PRINCIPALELE TALE RESPONSABILITĂȚI: Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități; Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare; Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu; Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora. Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masa Asigurare medicala privata Cupoane de magazin Prime de sarbatori Prima de vacanta Cursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnalizat. Sa faci vizita clientilor cat mai placuta \. Sa fii alaturi de colegi pentru a rezolva impreuna cat mai rapid orice situatie. Intra acum in Lumea Carrefour! E mai mult! E despre oameni! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si/sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Part Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-11:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Focsani, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. Cerinte: -deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l utiliza în interes de serviciu - cheltuielile vor fi decontate( folosintă + carburant) 1. Ruta mobila - Full Time - JTI; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 3.800 Lei (salariu fix net + decont de transport + uzura masinii); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;