Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-06-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Promovat
Simigeria PETRU Sector 4 bucuresti este in cautare de persoane care dețin o atitudine pozitivă, dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar și să le încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru postul de vanzatoare - casier. Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Locatie se afla in sector 4 Bvl Constantin Brancoveanu4 Pentru mai multe informatii va rugam sa sunat la nr Salariu net 3100-3300 ron
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Candidatul ideal este o persoană creativă, cu simț estetic, amabilă cu clienții. Experienta de lucru în domeniul florilor și sau al vânzării constituie un avantaj. Descrierea jobului Este o activitate creativă, într-un mediu plăcut Atribuții: - crearea buchetelor, aranjamentelor florale - menținerea expunerii estetice a mărfii - întreținerea plantelor la ghiveci și a florilor tăiate - consilierea și servirea clienților, preluarea comenzilor - încasare cash și cu cardul prin sistem de gestiune pe calculator - asigurarea curățeniei în magazin
-
IDEALI GRECU S SRL angajeaza lucratori comerciali , salariul este de 3500 lei , 8 ore zi , 40 ore saptamana ; orele suplimentare se platesc conform legislatiei in domeniu ; concediul de odihna este de 21 zile lucratoare an.
-
Angajam operatoare sala jocuri Cerinte: *aptitudine de comunicare excelente *aspect fizic placut *seriozitate si punctualitate *atentie distributiva si la detalii Se ofera: *pachet salarial motivant *sistem de bonusare in functie de performanta *tipsuri
-
Cautam lucrator comercial merchandiser in Pitesti. Venit salarial 2450, Decontam si ab transport sau combustibil. Se lucreaza intr-o singura tura de dimineata. Contract de munca pe perioada nedeterminata. 21 zile de concediu odihna pe an. Sarbatorile legale sunt platite dublu.
-
Magazin de îmbrăcăminte și încălțăminte angajeaza vanzatoare cu minim de experiență in domeniul comerțului.Salariu de 2300 RON în mana. Detalii la tel
-
Magazin de îmbrăcăminte și încălțăminte angajeaza vanzatoare cu minim de experiență in domeniul comerțului.Salariu de 2400 RON în mana. Detalii la tel
-
Angajam lucrator comercial. -Sunt necesare cunoștințe minime de operare PC pentru casa de marcat -Salariul Net 3235 (din care 735 de lei tichete de masă) -Servire amiabilă, orientare către client, recepția, depozitarea și manipularea produselor, supravegherea clienților, verificare valabilitate produse, ordine și curățenie la locul de muncă. Magazinul se afla in Sacele str. Al. Lapedatu nr 9 (centru). BRIO MARKET. Pentru mai multe informații și depunerea CV-ului vă așteptăm la magazinul nostru din Cernatu sau la telefon
-
Hotelul Nostru de pe litoral caută o recepționeră prietenoasă și organizată pentru a se alătura echipei noastre! Dacă ești o persoană comunicativă și îți place să interacționezi cu oamenii, te vrem în echipa noastră. *Responsabilități:* - Primirea oaspeților și efectuarea procedurilor de check-in check-out - Răspunsul la întrebările oaspeților și oferirea de informații despre facilitățile hotelului - Gestionarea rezervărilor și a solicitărilor speciale - Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat *Cerințe:* - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Cunoștințe de bază de operare PC și programe de rezervări - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători - Experiența anterioară în domeniul hotelier este un plus, dar nu este obligatorie Trimite-ți CV-ul la adresa noastră de email. hotel@ambasador mamaia sau poti suna la numarul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajam consultant vanzari pentru insula VOORE (tigari electronice) din Shopping City Tg Jiu. Program 2 2 (10:00-22:00) Salariu fix + tichete de masă
-
-
Angajam ajutor de vânzătoare (doamna ) cu sau fara experienta pentru magazin alimentar în Târgoviște. Se lucrează în 2 schimburi . Relații la telefon
-
Echipa Profi este în creștere! Angajăm noi colegi pentru magazinul partener din Pitești Teilor. Ce ne dorim? - Persoana organizată și punctuală; - Disponibilitate pentru program full time; - Este necesară experienta anterioară în acest domeniu; - Seriozitate Funcții disponibile - Șef de tură Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea și aranjarea produselor la raft; -Prezentarea și comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini plăcute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant plus tichete de masa, program 8 ore Te incurajăm sa ne lași cv -ul tău . Adresa magazinului este Strada Teilor, Nr 41
-
Angajăm vânzător vânzătoare Studii de specialitate medii sau superioare in domeniul agricol, biologic, biochimic sau silvic. salariu motivant. Detalii suplimentare Candidatul ideal Studii de specialitate medii sau superioare in domeniul agricol, biologic, biochimic sau silvic. Experienta in vanzarea produselor fitosanitare. Cunoștințe de baza in horticultura. Cunoasterea principalelor boli si daunatori in horticultura. Abilitati de comunicare. Descrierea jobului Responsabilitati: - vanzare de produse specifice in fitofarmacie; - consiliere clienti; - operatiuni logistice comerciale; Beneficii: - salariu motivant - tichete de masa; - training Contact E-mail [email protected]
-
Angajez vanzatoare. Locatia magazinului este pe Sos. Stefan Cel Mare. Magazin produse mixte Program 8 ore sau part-time Salariu peste 3000 lei
-
Cautam o persoana responsabila, punctuala, atenta la detalii, amabila si sincera. Magazinul este in domeniul papetariei si al serviciilor de personalizare. Descrierea jobului: - deservirea clientilor - manipularea casei de marcat - aranjarea si punerea produselor pe rafturi - etichetarea cu preturi a produselor din magazin - verificarea constanta a stocurilor - inregistrarea comenzilor clientilor cu atentie. Prezinta avantaj: - spiritul de echipa - atitudinea pozitiva - deschiderea in a invata lucruri noi - cunoasterea produselor de papetarie - experienta in domeniul retail Se ofera salariu motivant si program de lucru de luni-vineri, 9-18. Asteptam CV-urile celor interesati si seriosi pe mesaj privat.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam coffe master in Drumul Taberei! Daca ai experienta sau daca te pasioneaza cafeaua si bauturile pe baza de cafea esti persoana pe care o cautam! Lasa un CV pe whatsapp la si hai sa ne cunoastem!
-
CERINTE - studii medii; - cunostinte de operare PC - nivel mediu; - atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare; - loialitate, corectitudine si seriozitate. Descrierea jobului - Interacționare cu clienții - Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; - Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare; BENEFICII - Salariu motivant - Program de lucru flexibil - Instruire gratuita, suport in perioada de acomodare - Bonus de Paste si Bonus de Craciun - Sistem de bonusare lunar - Loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata
-
MAGAZIN UNIVERSAL IN CONSTANTA ANGAJAM BAIETI LUCRATORI COMERCIALI TEL
-
SC Blue Bay SRL angajaza lucrator comercial depozit cosmetica detergenti . Locatie : in spatele aeroportului Craiova.