Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: 2021-12-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc yong lili Impex srl cui 39348982 angajeaza lucrător comercial, încărcător descarcator, manipulant mărfuri
-
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
-
Angajam personal ( doamne,domnisoare)instituție financiară. Experienta in domeniu constituie un avantaj dar nu este obligatorie. CV-urile se pot trimite pe whatsapp la numărul din anunț.
-
Mega Image angajeaza: Lucrator comercial Piata Miorita (Bacau) Ce vei face in echipa Mega: Aprovizionezi rafturile cu produse și verifici termenul de valabilitate al acestora; Te asiguri de corectitudinea prețurilor și afișelor; Scanezi produsele la casa de marcat și încasezi contravaloarea lor; Oferi informații și suport clienților. Care este profilul pe care îl căutăm: Studii medii finalizate; Disponibilitate pentru program de lucru în ture. Calm și răbdare; Adaptabilitate și implicare.
-
-
Se cere seriozitate, colegialitate, interes pentru munca depusa, relationare buna cu clientii. Experienta in vanzari este un bonus. Se ofera conditii bune de munca, bonuri de masa, cheltuieli transport. Magazinul se afla in oras Buzau.
-
Angajam lucrător comercial pentru magazin mixt situat in Ic frimu. Preferabil persoane cu experiență similară.Se lucrează în doua ture cu 2 zile libere pe săptămâna
-
Ai peste 15 ani ?Ești la școală sau facultate ?Vrei sa ai banii tai ?Vino în echipa noastră vanzare popcorn si vata de zahar in Parc 1 Decembrie si Parc Salca din Oradea, salarizare atractivă in functie de programul ales:part time..full time ..sau in weekend ....esti platit la ora ...12 lei ora . Pt .inf .suplimentare sunati la nr .
-
Angajez vanzatoare pt petshop Full time detalii exclusiv la interviu.Experienta in domeniu este un avantaj! Cautam si pt program 4 ore pe zi de luni pana vineri 16: 00 la 20:00 Tel : Program 9-18 CV -UL SE DEPUNE LA MAGAZINUL DIN G ENESCU(vizavi de mobila)
-
Angajăm Lucrător comercial ( de preferat fată) la magazinul Jolidon Internațional SRL din cadrul Mall-ului Shopping City Sibiu. CV-urile se pot depune și fizic în magazin. Pentru detalii suplimentare ,vă rog sa ne contactați la numărul : . Vă punem la dispoziție doar o parte din multe alte beneficii din cadrul echipei noastre : -Program flexibil,mai ales pentru studenți. -Salariu atractiv. -Tichete de masă în valoare de 30lei zi lucrătoare. -Înțelegere deplină în funcție de situație. -O echipă devotată,unită și prietenoasă vă este la dispoziție. Mulțumesc!
-
Domiciliul stabil in Ploiesti Experienta in vanzari Contract pe durata determinata -4 luni
-
Angajez vânzătoare aprozar. Program part-time. Zona Pucioasa. Mai multe detalii la telefon
-
Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor. Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi. Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial. Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind. Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi. Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA. Ce facem noi pentru tine? - Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri; - Investim in oamenii care ne reprezinta, oferind traininguri profesionale; - O platforma de beneficii fixe - beneficii aniversare, discounturi pentru servicii medicale si multe alte oferte negociate cu diversi parteneri, care vin in intampinarea nevoilor tale; - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesionala si personala; - Oferim posibilitati reale d promovare. Ce vei face tu pentru noi? - Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze, oferindu-le informații cu privire la produsele și caracteristicile acestora; - Vei afișa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; - Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) și le vei depozita în spațiul destinat; - Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice, în zona de depozitare si sau la raft; - Vei scana produsele asezate de catre clienti pe banda si vei incasa contravaloarea lor; Dacă ai: - minim studii medii finalizate, - spirit de echipa, - capacitatea de a lucra cu proceduri, de a intelege si implementa procedurile societatii, - capacitatea de a comunica eficient in cadrul structurii organizatorice a societatii, dar si cu clientii din magazin, - disponibilitatea la program de lucru in schimburi. Join Profi! #OameniiDeLaprofi fac Echipa buna impreuna! Descrierea companiei Povestea Profi incepe in anul 2000, in Timisoara si in prezent suntem recunoscuti drept compania de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania, avand peste 1.600 de magazine prezente in 700 localitati. De peste 10 de ani, Profi dezvolta proiectul Magazine Partener , un proiect strategic, deschis atât angajaților Profi, cât și persoanelor din afara rețelei, care isi doresc propriul business cu resurse si sustinere profi. La finalul anului 2022, peste 1000 din magazinele Profi erau deja gestionate de Parteneri Profi! #OameniiDeLaProfi este comunitatea noastra de peste 27 000 de colegi, parte a celui mai mare angajator din mediul privat din Romania.
-
Angajez casieră statie carburant în municipiul ORADEA. Cunostinte case marcat.lucru pe calculator.pot sa fie de ajutor cunostinte de patiserie.bucatarie program 12 ore în ture salar de încadrare 3650 lei +sporuri noapte sâmbete duminici sărbători legale premii și alte prime avantaje pe lângă salar 600 lei tichete de masa concediu 21 zile
-
Vând florărie sectorul 2 pe Colentina nr6 cu vad de peste 20ani care a funcționat non stop cu inpozit plăti la zi cu aier lumina și apa
-
ANGAJAM COLEGA PENTRU MAGAZINUL NOSTRU.PROGRAMUL ESTE DE 2 ZILE SERVICIU.2 ZILE LIBER.EXPERIENTA IN DOMENIU,CONSTITUIE UN AVANTAJ.
-
Sc Ramoil ,cu sediul in Com Milcovu,. angajeaza distribuitor in statia PECO . Relatii la telefon .
-
Angajez VANZATOARE pentru Minimarket situat in zona TITAN. Programul de lucru este dimineața 7.3015.00, după-amiaza 15.00-22.00 de luni până vineri,iar 2 zile de sambata se lucrează de la 9.00 până la 21.00. Ce facem noi pentru tine? Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute (bonusuri de performanta si de sarbatori);- Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal. Ce vei face tu pentru noi? - Vei stabili necesarul optim de comanda pentru toate categoriile de produse - Vei analiza si gestiona eficient stocurile din depozit; - Vei gestiona comenzile si vei colabora cu furnizorii de marfa efectuand inclusiv plati. - Vei urmarii planul de livrare a marfii in termenii agreati contractual; - Vei asigura manipularea si verificarea produselor pe rafturile magazinului -Vei gestiona si manipula intr.un mod corect toate mijloacele banesti in urma tranzactiilor efectuate in vederea vinderii produselor noastre. Daca ai: - studii medii; - experienta in retail (categoria produse alimentare reprezinta un avantaj); - capacitate de analiza si atentie la detalii; - rigurozitate in munca cu cifrele; - abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa. Detalii suplimentare despre noi la nr de tel: intre orele 9.00-13.00 Abia asteptam sa aflam mai multe si despre tine si sa ne cunoastem!
-
Magazin alimentar Non-stop situat în centrul Brașovului angajează lucrător comercial casier. Se lucrează în ture de 12 24 respectiv 12 48. Mai multe detalii la telefon. Se oferă 3000 lei net (in mâna)+prime de sărbători,diferite bonusuri.