Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Disponibil din: 2022-04-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Pitesti, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 08:00 - 16:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2320 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
*Angajare Casier la Magazinul Profi: Alătură-te Echipei Noastre!** Ești în căutarea unei cariere în domeniul retail-ului și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă? Magazinul Profi te invită să aplici pentru postul de casier în zona UMT! **Ce căutăm:** - Personal cu atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare. - Capacitatea de a lucra într-un mediu agitat și de a gestiona multiple sarcini simultan. - Experiența anterioară în domeniul retail-ului este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru lucru în weekend și sărbători. **Beneficii:** - Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță. - Training și dezvoltare profesională continuă. - Oportunități de avansare în cadrul companiei. - Mediu de lucru plăcut și echilibrat. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră,contacteaza-ne sau vino direct la magazinul nostru pentru o discuție. Alătură-te echipei Profi și ajută-ne să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături excepțională! Tel :
-
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!
-
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci? Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. Ce trebuie sa stii? Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. Ce iti oferim? SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; TICHETE de masa valoare - 40 lei tichet (intre 800 lei 840 lei); BONUS conduita 250 lei creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; ORE suplimentare platite (175%) zile libere legale platite; PRIME sarbatori (Craciun, Paste); CADOURI copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; AJUTOARE evenimente familiale 2.500 lei; SERVICII medicale Clinicile Regina Maria; DECONT transport - pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; PROGRAM de lucru in ture (2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program); NEDETERMINATA perioada contractuala; MEDIU de lucru placut; TRAININGURI de specialitate platite; Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!
-
Suntem in cautarea unei persoane in orasul Targoviste ce sa promoveze in diferite locatii de tip Retail si Horeca un cunoscut brand de tigarete de pe piata din Romania si sa coordoneze activitatea in oras. Daca: Esti o persoana ce are capacitatea de a-si organiza si gestiona propriile sarcini; Ce are abilitati de gestionare a timpului si poate lua decizii in mod independent; Esti o persoana proactiva ce ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Esti orientat spre rezolvarea situatiilor ce pot aparea; Ai carnet de conducere cat. B si detii o masina ce o poti folosi in interes de serviciu(vei fi rasplatit pentru asta ) Ce trebuie sa faci: Sa fii imaginea brand-ului; Sa promovezi produsele din portofoliul clientului in locatiile partenere(locatia nu este fixa ci se schimba zilnic pentru a-ti putea atinge target-ul); Sa mentii o relatie de comunicare deschisa cu reprezentantii din locatii si ai clientului dar si superiorul tau; Sa ai cunostinte de baza in Word Excel; Ce iti oferim: Program de lucru dinamic de 5-6h zi de marti pana sambata; Training-uri de dezvoltare profesionala; Tinuta asigurata; Salariu motivant format dintr-o parte fixa + o parte variabila + bonuri de masa + decont combustibil + uzura masina; Telefon si tableta pentru o buna desfasurare a activitati; Asteptam cu drag sa te cunoastem!
-
Angajăm MERCHANDISERI Lucrători Comerciali care să se alăture echipei noastre orasul in locatia Auchan Titan. Candidatul Ideal: - Ești o persoană responsabilă, serioasă și bine organizată - Ești atent la detalii și ai spirit de observație - Ai bune abilitați de comunicare și relaționare; - Experiență pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Aprovizionarea și aranjarea produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; - Colaborarea în strânsă legătură și menținerea comunicarii cu reprezentanții locali ai clienților și ai magazinului; - Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor materialelor promotionale; - Responsabilitatea de a preveni și comunica în timp util stocurile lipsă de la raft, precum și de a gestiona termenele de expirare ale produselor. Beneficii: - Mediu de lucru prietenos; - Training la angajare; - Dezvoltare profesionala; - Oportunitati reale de promovare; - Suport din partea echipei. Program: 8h zi luni-vineri. Daca esti interesat, asteptam cu drag CV-ul tau!
-
Hey! Ne marim echipa de Brand Specialisti din domeniul Heated Tobacco! Ce trebuie sa faci: - Sa fii imaginea brandului; - Sa prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi educi consumatorii, cu privire la acesta; - Sa creezi experienta de testare si cumparare; - Sa oferi consiliere consumatorilor pentru personalizarea produsului promovat si consultanta celor orientati spre achizitie; - Sa colectezi feedback dupa testarea produsului. Noi iti oferim: - O echipa cool formata din oameni tineri si carismatici; - Program de lucru dinamic de 5 zile saptamana, 6h zi; - Training-uri de dezvoltare profesionala si personala; - Transport asigurat; - Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri - Tinuta asigurata; - Team building-uri; - Recunoastere profesionala; Ce asteptari avem de la un Brand Specialist? - Atent la propria imagine - Orientare catre consumator - Spirit proactiv, orientat spre vanzari - Coerent in exprimare, sociabil, atitudine prietenoasa, pozitiva - Abilitati tehnice de baza (utilizare tableta, telefon, internet) - Experienta in Heated Tobacco dispozitive electronice reprezinta un plus Daca tu crezi ca esti potrivit a acestui rol, asteptam cu drag CV-ul tau sa pornim impreuna la drum!
-
Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Cautam colega cu experienta pentru magazin de imbracaminte si accesorii str. Garii Program 9-17 de luni pana vineri , o sambata se lucreaza una nu, program sambete lucratoare 9-16, duminica liber. Cautam o persoana serioasa, ingrijita, care sa stie sa lucreze cu casa de marcat , comunicativa cu clientii, responsabila. Oferim carte de munca si ajutor in magazin cu posibilitatea de crestere a salariului. Responsabilitati; vanzare produse si indrumare clienti,asezare produse cand se primeste marfa, mentinere curatenie si ordine.
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Societate comerciala specializata in vanzarea hranei si furajelor animale angajeaza pt. Magazin Resita muncitor necalificat in depozit cu permis categoria B . Pt detalii tel.
-
Angajam casiera preluare imbracaminte la punctul MagicShine din Rogerius, str.Stefan cel Mare . Se ofera training! Orar: Luni - Vineri: 10 00 - 19 00 Sambata : 10 00 - 14 00 Salarizare 2700lei net Info la
-
Angajam coleg la curatatoria de incaltaminte MagicShoes, persoana tanara si dinamica, dornica sa stapaneasca curatarea si restaurarea incaltamintei. Nu este nevoie de exp, se ofera training. Orar: Luni - Vineri : 10 - 19 Sambata : 10- 14 Salarizare : 2700 lei net Info doar la telefon.
-
Angajăm Tehnician intervenții - mentenanță furtunuri hidraulice și prezentare servicii Ce ne dorim de la tine? Studii tehnice (Liceu, școală profesională, cursuri de formare etc.); Experiența în mentenanță generală; Permis de conducere categoria B + disponibilitate pentru deplasări; Comunicare eficientă și dornic de inițiativă. Ce îți oferim? Salariu atractiv în funcție de experiență; Mașina de servici; Asigurare medicală privată; Tichete de masă; Posibilități de dezvoltare profesională; Training de formare; Echipament de protecție. Dacă îți dorești să evoluezi alături de noi, haide să ne cunoaștem! Poți trimite CV-ul la adresa de e-mail: sau ne poți contacta telefonic la numărul
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2220 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Locatie Fixa - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2500 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
One Distribution Company angajeaza Librar in Auchan -locatia Iulius Mall Daca esti pasionat de lectura si de carti, vino sa faci parte din echipa noastra de librari Programul este de 8h, full time
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
Angajam lucrători comerciali pentru servire gyros ! Timisoara , str. Calea Torontalului 25, Stavros Gyros. Program 2 cu 2, orar 10-22.