Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Galati, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Part Time - Segment Dulciuri; - Program de lucru: 08:00 - 12:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 1148 Lei ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor. P
-
Promovat
Angajăm lucrător comercial cu experiență , pentru magazin non stop Magazinul este situat pe Calea Giulești vis a vis de Dispensar Oferim salariul de 3000 de lei net , plus bonificații Carte de muncă , program flexibil Avem nevoie de 2 persoane
-
Promovat
S.C. LUCI SI IULI S.R.L. angajează lucrători comerciali (vânzătoare): Salariu 2800RON Program de lucru în ture Contract de munca pe termen nedeterminat Loc de munca stabil. Salariu întotdeauna la timp (avans si lichidare) Echipa tânără și condiții favorabile de munca
-
Promovat
Lucrător Comercial Bacania Piața Mara-muuu Bacania Piața Mara-muuu, o afacere dinamică și prietenoasă cu clienții, este în căutarea unei echipe de lucrătoi comerciali pasionati și dedicati. Dacă te încadrezi în descrierea de mai jos, te invităm să aplici pentru acest post! *Responsabilități:* - Oferirea unui serviciu clienți excepțional, primind și asistând clienții în cumpărături și oferindu-le sfaturi despre produsele noastre. - Gestionarea inventarului, inclusiv recepționarea și etichetarea produselor, precum și asigurarea unei stocuri corecte și a unui aspect plăcut al magazinului. - Pregătirea și ambalarea produselor în mod corespunzător conform standardelor de siguranță alimentară. - Menținerea curățeniei și a ordinei în întreaga zonă de lucru, inclusiv a vitrinelor și a suprafețelor de expunere. *Cerințe:* - Experiență anterioară în vânzări sau în industria alimentară reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a răspunde eficient la cerințele clienților. - Pasiune pentru industria alimentară și dorința de a învăța și de a se dezvolta în cadrul acesteia. *Beneficii:* - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și de a-ți dezvolta abilitățile în industria alimentară. - Remunerare competitivă și beneficii suplimentare. - Posibilitatea de avansare în cadrul companiei pe baza performanței și a angajamentului. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la succesul Bacaniei Piața Mara-muuu, contacteaza la numarul de telefon. Bacania Piața Mara-muuu promovează diversitatea și egalitatea de șanse în procesul de recrutare. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate. Alătură-te echipei noastre și împreună vom crea o experiență de cumpărături extraordinară pentru clienții noștri!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Floraria Design-Floral.ro isi mareste echipa! Daca esti pasionata de arta floristicii si ai experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra! Cerințe: Experienta in florarie de minim 1 an - obligatoriu; Studii minime liceul - obligatoriu; Afinitate pentru domeniu; Punctualitate, promptitudine, amabilitate in relatia cu clientii si colegii. Condiții: Salariu intre 3500 si 4500 lei in functie de experienta si dorinta de implicare. Program de lucru full-time. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Prime de sărbători; Bonusuri in functie de vanzari; Salariu motivant negociat in urma interviului. Salariu negociabil in functie de experienta si abilitati. Ore suplimenatare platite. Responsabilități: Realizarea de aranjamentele florale in magazine. Vanzarea produselor firmei (flori, plante, accesorii pentru plante etc) Intretinerea plantelor din magazin Evidenta stricta a actelor de magazin si a banilor Evidenta stricta a stocului. Trimiterea de comenzi catre sediu pentru intretinerea stocului.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam colega pentru echipa de vânzări. Nu este necesara experiență, sunt importante abilitați de lucru cu banii precum si disponibilitatea de a interacționa cu clienții! Vârsta minima 18 ani împliniți! Oferim salariu motivand, bonusuri consistente pentru realizare targete, bonuri de masa. Asteptam CV-urile voastre pe email, sau direct la insula din Iulius Mall -langa scarile rulante
-
Candidatul ideal pentru noi este: Carnet categoria B. Persoana serioasa, implicata, rabdatoare. Comunicativa. Rezistenta la stres si la sarcini repetitive. Atenta la detalii. Dornica sa ne invete lucruri noi. Dornica sa efectueze munca de teren. Experienta similara pe o perioada de 1 an. Lucrul in lanturi mari de magazine (Carrefour, Mega Image, Profi, Cora) sau alte locatii IKA reprezinta un avantaj. Experienta anterioara in mercantizare in deosebi in activitati de tipul FMCG, Napolact, Pepsi reprezinta un avantaj. Descriere Job: Apreciem oamenii, implicarea si seriozitatea lor. Firma noastra cauta o mercantizoare de teren (cu carnet categoria B), pentru magazinele noastre din Baneasa si din zona centurii Bucuresti. Oferim masina de serviciu. Responsabilitati: Pregatirea marfii si asezarea ei pe stand. Organizarea produselor conform planogramei. Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor. Ofera informatii despre marfa expusa. Gestionarea proiectelor si conceptelor propuse de partenerii nostrii. Raportarea si comunicarea oricaror nereguli superiorului direct. Beneficii: Veti putea sa va bucurati de o colaborare de lunga durata. Salariu competitiv fata de concurenta + bonuri de masa de 35 lei zi. Posibilitatea de a achizitiona produse la preturi preferentiale. Anual organizam teambuilg-uri pentru angajatii companiei. Petreceri la sediul firmei anuale de Craciun. Prime de Craciun si de Paste. Petreceri Anuale. Spor suplimentar de 200 lei pentru anumite proiecte implementate. Telefon de serviciu. Masina de serviciu. Descrierea companiei Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa noastra are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
( ) Anunț Valabil Pentru București,Iași,Constanța,Brașov,Timișoara,Cluj-Napoca Inchiriem biciclete electrice curierilor care doresc sa faca Livrari in Bucuresti sau Ilfov ( Glovo TaZz by eMag Bolt Food ). Bicicleta electrica Baterie 500w Autonomie 120-130 km pe modul eco. Angajam curieri! Cerinte pentru a devenii livrator : ->varsta minima 18 ani -> telefon de tipul smartphone conectat la internet ->se poate lucra pe si pe masina scuter bicicleta trotineta personala ->seriozitate Programul ti-l faci singur full sau part time Beneficii: Nu este nevoie sa cunosti orasul, aplicatia te conduce Se asigura suport telefonic 24 24 prin intermediul dispeceratului. Suport cu acomodarea in aplicatie. Daca nu lucrezi o saptamana, nu datorezi nimic nimanui. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 3000-10000+ RON Bonusuri Saptamanale de pana la 800 lei Contract de munca in functie de necesitatile dumneavostra. Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Plata săptămânală în fiecare zi de marți! Ne puteți contacta atat telefonic, cât și pe Wapp sau mesaj direct pe aici. Oferim spre inchiriere și biciclete electrice la preturi începând de la 200 lei saptamana. Se percepe o garanție de 400 lei, returnabila în momentul predării bicicletei. Totul este sa iti doresti sa muncești.
-
Candidatul Ideal -Persoană sociabilă, empatică, responsabilă și cu zâmbetul mereu pe buze; -Cunoștințe d vânzare; -Un stil de comunicare convingător și prietenos; -Priceput în lucrul cu calculatorul; -Dornică să își aprofundeze cunoștințele și să lucreze într-un mediu plăcut, de unde poate învăța lucruri noi continuu; -Studii medii superioare; -Cunoștinte generale despre modul de funcționare al unui telefon; -Pasionat de tehnologie; Descrierea jobului Experiența NU este necesară. Totul se învață la locul de muncă. Alegem OMUL și caracterul frumos. În primele luni de activitate vei beneficia de instruire de la un coleg experimentat. Pentru că suntem o echipă, vei avea întotdeauna susținere de la colegi. Ce ne dorim de la noul coleg? La Explor se găsește un mediu de lucru plăcut și prietenos, bazat pe colaborare, unde lucrăm cu drag și cu zâmbetul pe buze. Pentru că ne dorim să rămână la fel, punem accent pe: -seriozitate, punctualitate și implicare; -dedicare; -atitudine pozitivă; -simțul responsabilității; -spirit de inițiativă; -pasiune pentru obținerea rezultatelor și depășirea așteptărilor. Ce vei face ca și consultant de vânzări? -vei interacționa cu clienții și le vei oferi produsele din magazin de care au nevoie; -vei trata cli nții cu promptitudine, s rvi bilit t si respect, p ntru a p str o conduit civilizata; -intrări în service a dispozitivelor defecte(telefoane, tablete, ceasuri inteligente și alte gadgeturi) printr-o platformă intuitivă și foarte ușor de folosit; -vei aplica folii de protecție pe dispozitive. Dacă nu ai mai făcut asta până acum, nu te speria. Totul se învață. -setări și configurări în dispozitivele clienților (ex: creare cont Gmail iCloud, activare dezactivare anumite funcții, personalizarea dispozitivului în funcție preferințele clientului). Ce oferim? -o perioadă de acomodare în care te pregătim; -un sistem bine pus la punct, automatizat, care vine atât in ajutorul echipei Explor cât și a clienților; -birou și mediu de lucru plăcut unde să vii de plăcere; -vei afla ultimele noutăți în domeniul tehnologiei, a celui mai folosit dispozitiv al zilelor noastre, telefonul; -daca ești mai timid, la noi este locul unde îți poți înfrunta timiditatea, întâlnind mereu oameni noi și provocări noi; -posibilitatea de a promova profesional în funcție; -salariu de bază, cu potențial de creștere mare; -contract de muncă; -traininguri de dezvoltare. Vino și lucrează pentru o companie în plină dezvoltare. Te așteptăm în echipa Explor! Descrierea companiei Compania Explor s-a inființat in anul 2021, o dată cu deschiderea primului punct de lucru în orașul Câmpulung din județul Argeș. Un an mai târziu, am deschis al doilea punct de lucru, în localitatea Rucăr din același județ. În cadrul Explor, împărtășim un set de valori fundamentale - onestitate, integritate și respect pentru oameni - care stau la baza tuturor acțiunilor noastre. Datorită acestor valori care reprezintă piatra de temelie a companiei, am adus zâmbete și bucurie pe fețele clienților noștri și astfel am reușit să ne extindem împărtășind aceleași valori cu următorii angajați. Am obținut locul I, în cadrul proiectului Șoimii Electronicelor 2023, în orașul Câmpulung, iar două luni mai târziu am obținut statutul de LAUREAT GOLD, cel mai înalt statut, în topul național realizat pentru firmele în domeniu. An de an suntem prezenți, ca și sponsori, cu toată echipa la evenimentul național Muscel Auto Show unde facem cunoscut brandul Explor într-o atmosferă de sărbătoare. În ciuda faptului că suntem o companie la început de drum, în doar trei ani de activitate, am făcut tot posibilul să oferim clienților produse și servicii de calitate intr-un mod profesionist. Făcând parte dintr-o industrie care crește de la an la an, am înțeles că trebuie să ținem pasul cu tehnologia și de aceea investim continuu în inovație, cercetare și dezvoltare. Plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem. Considerăm ca satisfacția angajaților este nucleul evoluției noastre. Încercăm să oferim un mediu de lucru plăcut și tot confortul pentru desfășurarea activității într-un mod profesionist pentru că dorim să ne asigurăm ca experiența clienților care ne aleg sa fie una plăcută, la fel ca cea a angajaților. Dacă vrei să fii parte dintr-o echipă sclipitoare, să contribui la evoluția ta și să beneficiezi de avantajele unui loc de muncă cu principii sănătoase, urmărește oportunitățile de carieră. Te așteptăm în echipa Explor!
-
Cauta persoane serioase cu sau fara experienta pentru postul de casier lucrator comercial. Se lucreaza 8 ore pe zi cu doua libere pe saptamana schimbul unu si schimbul doi.. .Pentru mai multe detalii suna.
-
Sala de jocuri ADMIRAL ORADEA angajază personal pentru funcția de casier. Programul de lucru este în ture de zi și noapte, experienta în domeniu nu este necesara dar constituie un avantaj. Cerințe: - cautam persoane sociabile, dinamice și dornice sa asimileze noi cunoștințe. - cunoaștere limba engleza la nivel de începător - cunoaștere operare PC la nivel de începător Oferim: - salariu de la 3600 lei (net) - contract de munca full-time pe perioada nedeterminata - bonuri de masa - plata tuturor sporurilor legale - bonusuri de activitate - vouchere de vacanta - prime de sărbători și zile de naștere - decontare transport - polița asigurare medicala privata - posibilitate de avansare - perioada de training și acomodare - program flexibil Telefon
-
Pentru locația din cartierul Coresi, Băcănia lui Tomiță angajează o persoană cu experiență în vânzări, de preferat în magazine alimentare cu mezeluri, branzeturi, însă nu este condiție obligatorie. Punem accent pe voința de învățare și deschidere la nou. Ne dorim o persoană serioasă, curată, veselă, fără vicii, care să recomande cu bucurie produsele micilor noștri gospodari. Oferim un mediu de lucru curat, plăcut, cu multe zambete și: -salariu fix plus bonusuri -prima de Craciun și de Paste -reducere 10% la produsele din bacanie -tichete de masă -program în ture de 2 zile cu 2 libere, de la 9-21 Solicităm referințe de la locurile de muncă anterioare Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la telefon
-
Ne mărim echipa! Suntem o gelaterie în centrul Brașovului in cautare de colege colegi noi. Oferim program de lucru flexibil, cu norma întreaga. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, cu cele mai frumoase zâmbete, ne poti contacta la nr. de telefon sau .
-
Societatea comercială Regalos&Bijuterii angajează consilier vânzări full-time cu experiență pentru punctul de lucru situat în Senic&Gross Market-Bradu. Experiența în vânzări, atenția la detalii, disponibilitatea și vârsta de cel puțin 30 de ani reprezintă un avantaj. Programul de lucru este structurat astfel: 1 zi lucrătoare, 1 zi liberă (L-V 09: weekend-uri lucrătoare, 2 weekend-uri libere (S-08:00-18:00; D-08:00-16:00). Salariul se situează între 2100-2500 de lei, plus bonusări. CV-urile pot fi atașate atât pe OLX, cât și pe adresa de e-mail YAHOO.COM: cristina_erika31
-
Magazinul Profi din comuna Joița, Giurgiu, angajează casier, vanzator mezeluri și șef de tură ,perioada nedeterminată. Hai să ne cunoaștem dacă: Ești prietenos, agreabil și îți place să lucrezi cu oamenii Înțelegi nevoia clientului și ești dispus să îl ajuți Ești atent și dornic să înveți tot timpul Experienta nu este necesara atata timp cat esti dispus sa inveti lucruri noi Ești organizat, cu inițiativă Ești dispus să lucrezi în ture Esti binevenit si daca esti student la inceput de cariera, sau esti deja experimentat in campul muncii si doresti sa schimbi domeniul de activitate Ce îți oferim noi? Salariul atractiv și bonusuri de performanța Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pentru mai multe detalii aștept să mă contactați la numărul de telefon: -
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mediaș, Șos. Sibiului, nr. 81 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
În cadrul magazinului Kaufland din Sibiu Calea Cisnadiei, nr.92 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Echipa Caramel se mareste ! Cautam un o vanzator vanzatoare. Experienta nu este necesara, intrucat se va oferi training formare. Oferim salariu competitiv si program flexibil. Mai multe detalii la numarul de telefon:
-
NE MĂRIM ECHIPA!!! CĂUTĂM: Supraveghetor sala jocuri(fete si baieti) are un rol cheie in compania noastră ,deoarece interacționează direct cu clienții noștri. Noul angajat al echipei PLAYER poți fi chiar tu dacă: Ai excelente abilitați de comunicare! Ști sa fi pozitivă și să zâmbesti! Oferi seriozitatea și respect! OFERIM: Pachet salarial motivant! + BONUSURI Condiții de muncă deosebite alături de o echipa tânără!!
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
Angajam vanzator Magazin PANDA SHOPPING CITY Bulevardul Dacia VIS A VIS Profi Micro 4 Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore pe zi salariu net + card de masă
-
Angajam casier pentru locatia Rematch din Mall Bucuresti (Vitan). Loc de joaca tip arcade pentru adolescenti Program in ture Salariu net plus bonusuri Bonuri de masa Pentru mai multe detalii sunati la nr din anunt.