Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali doar cu poze Disponibil din: 2022-05-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Constanța, Bd. Tomis nr. 437 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Strada Fabrica de Glucoză, nr. 6-8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajez vanzatoare, cu experienta de preferat dar se poate invata fara nici un fel de pb magazinul fiind micut,fara cazier la un minimarket non stop intr-un cartier linistit din Bucuresti.Acceptam persoane cu varsta cuprinsa intre 18 -50 de ani insa acceptam si persoane pensionare.Salariul il discutam la tel sau la un interviu.Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr din anunt.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Atribuții principale: -vânzare și incasarea produselor comercializate -realizarea obiectivelor de vânzare -efectuarea și mentinere curățeniei Program în ture 12 24-12 48 Beneficii: -salariu fix și tichete de masa -bonus din realizarea targetelor -program flexibil
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Team Leader - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Team Leader! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Supraveghearea si coordonarea echipei; Realizare pontaj zilnic; Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Constanta, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile magazinelor Traditional Trade . Ruta Mobila - se ofera autoturism de companie - Full Time - Segment Bauturi; - Durata contract: determinata de 6 luni - contract individual de munca; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; Salarizare si beneficii: - Venit lunar NET 2700 Lei (salariu fix net + bonuri de masa) - 2000 lei NET - bonus la finalul contractului - Autoturism de companie - Program de instruire la angajare. Cerinte: - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Iasi, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta mobila - Full Time - Segment Congelate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar 2679 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta mobila - Full Time - Segment Lactate; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Marti - Sambata; - Pachet salarial lunar 2559 Lei (salariu fix Net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Full Time - Ruta Mobila Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
CĂUTĂM FLORIST - CU EXPERIENȚĂ MINIM 6 LUNI - MEDIU DE LUCRU PLĂCUT - PERSOANA SOCIABILĂ ȘI TALENTATĂ - 2 POSTURI DISPONIBILE - SALARIU 3300 RON BRUT - PROGRAM 8 ORE ,SAMBATA SI DUMINICA UN WEEK-END DA UNUL NU
-
Căutăm colegi noi în echipa magazinului Brico Depot Timisoara! Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil intr-un mediu prietenos, noi avem nevoie de colegi pentru pozitiile de: lucrator comercial . Poti depune un Cv sau il poti aduce la Serviciul Info Clienti din magazin. Ce oferim? Mediu de lucru este chiar plăcut așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, prime, abonament clinică medicală privată, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului d moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj. Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale