Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Brasov, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Constanta, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile magazinelor Traditional Trade . Ruta Mobila - se ofera autoturism de companie - Full Time - Segment Bauturi; - Durata contract: determinata de 6 luni - contract individual de munca; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; Salarizare si beneficii: - Venit lunar NET 2700 Lei (salariu fix net + bonuri de masa) - 2000 lei NET - bonus la finalul contractului - Autoturism de companie - Program de instruire la angajare. Cerinte: - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Shop&Go - STR. ION MINULESCU 49A, SECTOR 3, BUCURESTI Program de lucru: Schimbul 1:07:30 -16:00 Schimbul 2: 13:30 22:00 Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate; Aprovizionarea raioanelor cu produse;
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Merchantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B - reprezinta avantaj; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) ; - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză Program de lucru: Repartizare: 5zile saptamana; Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500 Lei ( salariu fix + tichete de masa); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu + Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Full Time - Locatie Fixa Program de lucru: 07:00-15:30 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Descriere Candidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Responabilitati principale: - Intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - Preluare comenzi din partea clientilor - Tipareste (printeaza) din Smartbill facturile comenzilor, care se predau gestionarului; - Introducerea in sistem a facturilor de achizitii. Program de munca L-V, intre orele 9-16. Profilul candidatului: - Dorim sa cunoastem si oameni fara experienta, acesta poate fi primul tau loc de munca - Experienta in Smartbill este un plus - Minim studii medii - Cunostinte de operare PC (Word, Excel, E-mail) la nivel mediu - Abilitatea de a gestiona sarcini multiple - Persoana comunicativa, ordonata
-
URGENT Hai să faci parte din echipa noastră G7 Wave Crest! Suntem în căutarea unor lucrători comerciali entuziaști pentru locații Carrefour din București! Carrefour Grozavesti Ce vei face? Simplu și interesant! - Aprovizionează rafturile cu produse conform planogramei - Verifică termenele de valabilitate ale produselor - Asigură corectitudinea prețurilor afișate la raft Ce program avem? 8 ore pe zi (de la 9: zi lucrata cu una libera Cât câștigi? Foarte bine! - Salariul este de 17 lei net pe oră! - Plata se efectuează săptămânal, miercuri sau joi, direct pe cardul tău de salariu, pentru zilele lucrate în săptămâna anterioară! Ce trebuie să ai: Vârsta minimă de 18 ani Card bancar pe numele tău (Revolut nu este acceptat) Disponibilitate pe o perioadă îndelungată Vrei să aplici? Ușor și rapid! - Îți poți crea cont pe platforma noastră, numită "The Squad", folosind acest link: https: promotii.grupsapte.ro php squad index.php Dacă ai întrebări sau ai nevoie de mai multe detalii, sună-ne la !
-
URGENT Hai să faci parte din echipa noastră G7 Wave Crest! Suntem în căutarea unor lucrători comerciali entuziaști pentru locații Carrefour din Bucuresti! Carrefour Subcetate Strada Subcetate 49 (in proximitatea parcului Bazilescu) Ce vei face? Simplu și interesant! - Aprovizionează rafturile cu produse conform planogramei - Verifică termenele de valabilitate ale produselor - Asigură corectitudinea prețurilor afișate la raft Ce program avem? 5 zile pe saptamana cu doua libere, tura 1 ( 8:00-16:30) sau tura 2 ( 13:30-22:00) Cât câștigi? Foarte bine! - Salariul este de 16,25lei net pe oră! - Plata se efectuează săptămânal, miercuri sau joi, direct pe cardul tău de salariu, pentru zilele lucrate în săptămâna anterioară! Ce trebuie să ai: Vârsta minimă de 17 ani Card bancar pe numele tău (Revolut nu este acceptat) Disponibilitate pe o perioadă îndelungată Vrei să aplici? Ușor și rapid! - Îți poți crea cont pe platforma noastră, numită "The Squad", folosind acest link: https: promotii.grupsapte.ro php squad index.php Dacă ai întrebări sau ai nevoie de mai multe detalii, sună-ne la !
-
Wave Crest este în căutare unui mercantizor Responsabilități: - Vizitarea unui număr specific de librării zilnic conform rutelor stabilite. - Crearea și menținerea unei relații profesionale cu managerii de magazin. - Aranjarea produselor conform standardelor stabilite. - Implementarea campaniilor promoționale, inclusiv afișe și wobblere. - Propunerea de comenzi suplimentare pentru optimizarea stocurilor. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relationare. - Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limita. - Atenție la detalii și orientare către satisfacția clientului. - Experienta anterioara in vanzari sau merchandising reprezinta un avantaj. Pachetul salarial oferit include: - Salariu de baza: 2250 lei. - Bonuri de masa în valoare de 30 lei zi lucrătoare. - Decontare a cheltuielilor de transport în limita a 250 lei lunar. - Contract pe o perioada determinată de 3 luni, cu posibilitatea de prelungire in functie de performanta. Bonus: - Un bonus de 600 lei la atingerea obiectivelor stabilite. Dacă esti interesat(a) sa te alături echipei, te rugăm sa ne trimiți CV-ul tău pe Whats app la numărul de telefon !
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Angajez vănzătoare magazin alimentar Salariul atractiv 40milioane în măna Avem următoarele cerinte : Rezistenta la stres Experienta în vănzari . Aspect fizic placut . Amabila cu colegi și clienți. Program luni -sămbata . 07-17 Informati pe nr de telefon afișat. Proba la angajare. Vă rog timiteti cv pe numarul de whatsapp sau pe mesaj în aplicatie.
-
Angajez vănzatoare cu experientă . Salariu net 4000 cu carte de munca . Cerințe. EXPERIENȚĂ ÎN VĂNZARI .MINIM 5 ANI REZISTENTA LA STRES . PROGRAM 07-17..LUNI -SĂMBATA. DUMINICA ÎNCHIS. MAGAZIN PRODUSE ALIMENTARE.. NUMAI PENTFU PERSOANE DORNICE DE MUNCA . În functie de vechime salariul va creste. Cadouri de sărbători.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Te vrem in echipa noastră! Angajam MANAGER ZONAL Alba Iulia-Sibiu-Mediaș in domeniul vânzărilor de accesorii pentru telefoane mobile. Cerințe: -permis de conducere -experiența in domeniul vânzărilor -experiența in coordonarea unei echipe Responsabilități: -deplasări săptămânale in punctele de lucru -urmărește și monitorizează zilnic activitatea echipei conform planificării stabilite -evaluează și Raportează rezultatele echipei -participa la recrutarea și selectarea noilor angajați și oferă training echipei de vânzări -comunica cu echipa in permanenta și cu conducerea superioară -susține cu regularitate discuții cu echipa de vânzări pentru îmbunătățirea calității serviciilor -monitorizează și acționează lunar asupra rezultatelor individuale -atinge și depășește targetele de productivitate -motivează și oferă suport echipei coordonate Se oferă: -laptop și telefon de serviciu -mașina de serviciu -training și suport -team bulidinguri conform planificarii -salariu motivant și bonusuri din vânzări după perfomante vizibile -o echipa dinamica și posibilitatea de a excela in domeniul vânzărilor Cv-urile se trimit in privat sau pe adresa de mail: whatsapp :
-
Angajăm lucrător comercial- vânzare accesorii GSM (huse,folii,căști,încărcătoare etc.)pentru telefoane mobile în incinta :Carrefour Colosseum și Cora Lujerului . Program :full time Salariu:parte fixă+comision din vânzări Nu angajăm minori !
-
Descriere Angajăm lucrător comercial- vânzare accesorii GSM (huse,folii,căști,încărcătoare etc.)pentru telefoane mobile în incinta : Atrium Arad. Program :full time Salariu:parte fixă+comision din vânzări Nu angajăm minori !
-
Shop&GO Stefanesti angajează lucrători comerciali. Program de lucru în ture, condiții avantajoase, seriozitate, atmosfera plăcută. Asiguram cazare cu toate utilitatile in apropiere de magazin. Detalii la tel
-
Angajam lucrători comerciali pt Shop &Go Mega Image Ștefănești Ilfov. Asiguram cazare Detalii la tel