Anunțuri
Cereri locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-01-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC ACELLUM SRL Timisoara , STR. Calea Buziasului nr.11(in sensul giratoriu AEM) Angajam : - Cusator incaltaminte - sectia cusut -Mulncitor necalificat - sectia montaj Oferim : - salariu atractiv ; - transport ruta BUZIAS, TORMAC, RECAS, JEBEL ;CHIZATAU , LIEBLING - prima de prezenta ; - tichete de masa ; - ore suplimentare platite dublu ; Alte bonusuri : - asigurari de sanatate private ; - prima de Paste si de Craciun (al 13 lea salar ); - cursuri de calificare; - spor de vechime ; Relatii la tel. sau personal@acellum .ro
-
Promovat
Ne marim echpa! Avem nevoie de - CUPLURI PENTRU CURATENIE IN ANGLIA Acest job este pentru tine daca : - ai posibilitatea de a muncii legal in UK - ai varsta cuprinsa intre 20-40 de ani - ai permis de conducere categoria B - nu este necesara cunoasterea limbii engleze. - ne marim echipa incepand cu data de 01.05.2024 email : Mai multe detalii la numarul : WHATSAPP UK ( ) RO
-
Promovat
Firma cu domeniul în producție mobilă își mărește echipa,avem nevoie de personal calificat sau necalificat în asamblare mobilă. Dacă ești îndrăzneț,deschis în comunicare și sociabil te așteptăm în echipa noastră . Program 8 ore Salar atractiv,prime de sărbători ,concediu plătit .
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Doresc sa colaborez cu firme mici si pfa-uri,oferind serviciile mele, ca șofer pe autoutilitară propie 3.5t, pentru transport marfă la domiciliu, mutări mobilă, sau închirieri chiar și în weekend. Sunt o persoana serioasă, cu atentie la ce fac, responsabilă și educată. Multumesc.
-
Agent de securitate doresc angajare la Beiuș. Persoană serioasă, domiciliu stabil în Beiuș. Posesor carnet de conducere categ B.
-
-
Caut job part time, 4 ore/zi program flexibil. Detin si permis de conducere B,C,E., cunostinte operare calculator si limba engleza. Orice domeniu( intretinere, mentenanta, transport, aprovizionare, manipulare etc). Nu doresc contract.
-
-
Specialist în Sănătate și Securitate în muncă (curs de 80 de ore), Evaluator de risc și auditor în domeniul SSM (curs postuniversitar de 240 de ore), Cadru Tehnic PSI și Operator RSVTI (care se ocupă cu monitorizarea tuturor cazanelor sub presiune instalațiilor utilajelor mijloace de ridicare care funcționează sub incidența ISCIR), cu experiență în domeniu doresc colaborare angajare,conform Legii 319 2006 și HG 1425 2006.
-
Ma numesc Alexandru am 22 de ani și caut un job part time pentru un venit suplimentar deoarece am deja un loc de munca și acolo în general lucrez În ture de 12 ore. P.S prefer și fără carte de munca
-
caut sa lucrez de zi mancare medicaments comisioane schimbare pampers igiena personala si menaj pt un batran sau batrana
-
-
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
-
-
caut de munca platit la zi. curățenie restaurante. Timișoara și sau. estival la Constanța tel
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Cautam femei motivate sa se alature echipei noastre in zona Baden-Württemberg, Germania. Pozitia disponibila este in domeniul : Personal curatenie menajera sistem hotelier . Sere cu flori de primavara ( Nu trebuie decat sa aveti grija de ele si sa respectati cateva sfaturi simple de ingrijire (udare, expunere la lumina, fertilizare, taiere). Conditii de munca excelente + cazare. Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la E-mail : lisa.hr-department @ outlook.com
-
Șofer de 19 ani fără antecedente rutiere caut loc de muncă în București am 53 de ani caut un loc de muncă stabil.multumesc dacă sunteți interesați vă rog să îmi lăsați un mail unde să vă pot trimite CV și firma interesată de serviciile mele . mulțumesc aș prefera să formez echipaj cu fiul meu
-
caut loc de munca in București , am 19 ani , 11 clase profesionale țin sa Menționez ca am și permis cât B
-
Proaspat pensionata, sunt in cautarea unui job in bucatarie. Stiu sa gatesc si sunt dispusa sa fac menajul (usor). Detalii la tel. ( . Multumesc!