Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-01-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Acoperisuri si reparati de urgenta vopsim acoperisuri Acoperisuri si reparatii de Urgenta dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsit acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi -dulgherie,mansardari, astereala -parazapezi si alte accesorii avem experienta necesara pentru a crea si repara orice tip de acoperis. putem crea si repara de la acoperisuri simple pana la acoperisuri complicate cu un design special si modern. asiguram si servicii de dulgherie pentru acoperisuri.
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Specialist în Sănătate și Securitate în muncă (curs de 80 de ore), Evaluator de risc și auditor în domeniul SSM (curs postuniversitar de 240 de ore), Cadru Tehnic PSI și Operator RSVTI (care se ocupă cu monitorizarea tuturor cazanelor sub presiune instalațiilor utilajelor mijloace de ridicare care funcționează sub incidența ISCIR), cu experiență în domeniu doresc colaborare angajare,conform Legii 319 2006 și HG 1425 2006.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
caut de munca platit la zi. curățenie restaurante. Timișoara și sau. estival la Constanța tel
-
Șofer de 19 ani fără antecedente rutiere caut loc de muncă în București am 53 de ani caut un loc de muncă stabil.multumesc dacă sunteți interesați vă rog să îmi lăsați un mail unde să vă pot trimite CV și firma interesată de serviciile mele . mulțumesc aș prefera să formez echipaj cu fiul meu
-
Caut loc munca full time cu contract pe perioada nedeterminata Liceul cu diploma de bacalaureat Limba engleza avansat scris, vorbit Educat și sociabil, spirit inițiativă și negociabil, onest și de incredere, atent la detalii, limbaj elevat, calm, rezistent la stres, comportament adecvat. Lucru în echipă cât și individual. Permis auto ctg. B 1994 Disponibil deplasări dar pe perioadă scurtă Experienta in mai multe domenii de activitate dar și foarte dispus să acumulez ușor lucruri noi, sociabil, lucru individual cât și in echipă, team leader, cu multiple abilități personale,confidențial, de incredere, Muncă la distanță Disponibilitate imediată șofer ; depozite; livrari; distribuție: atestat si permis de port arma; casier ;operator montator ; receptioner horeca; receptioner marfa ; operare pc, vânzări etc. Pentru orice detalii , nu ezitati sa ma contactati pe Telefon, WhatsApp Mulțumesc
-
Persoană cu handicap caut loc de muncă. Toată vechimea în muncă a fost făcută în regim full-time 8 ore. Sarcinile date spre îndeplinire la ultimul loc de muncă au fost următoarele: Înmatriculări definitive pentru clienți și firme din grup Impuneri, dezimpuneri și certificate fiscale pentru autoturismele de clienți și firmele din grup Postare anunturi auto în diverse platforme Realizare foto și video cu autoturismele scoase la vânzare Emitere CIV-uri Sarcinile de mai sus au fost puse în scop informativ. Sunt în căutare de noi oportunități de învățare și colaborare în diverse domenii! Deschis la lucrul în echipă și dornic să acumulez cunoștințe noi. Dacă v-am stârnit interesul puteți lasă un mesaj pe danspeedsa @ outlook com și vă contactez eu în cel mai scurt timp.
-
Șofer profesionist C+E caut loc de muncă. Menționez ca am experiența doar pe camioane de categoria C momentan timp de 7 ani dintre care 2 ani pe comunitate pe septică. Am atestat CPC si card tahograf. Aștept mesaj în privat
-
Salut, caut loc de munca ca si gestionar depozit(cu asta m-am ocupat in ultimii doi ani si ceva) sau sofer( detin permis cat. B) dar sunt deschis si la alte oportunitati.
-
Reparatii si reglaje masini de cusut pentru uz casnic si din industria textila sau incaltaminte in ce consta: Servis complect, curatare ungere reglare la prametri standard de functionare. Cu posibilitate de deplasare la domiciliu in tot judetul, Ma puteti contacta telefonic prin mesaj scris intre orele 9 si 16 si va sun eu sau telefonic incepand cu ora 16 pentru alte detalii Tel.Tel.
-
Inginer Constructii civile,industriale si agricole solicit angajare....coordonez punctul de lucru,executii tehnice conform proiectelor...foarte multa experienta,permis B ! Doar cu angajare !! Ulterior pot aduce o echipa de patru meseriasi seriosi si buni !
-
Despre mine Bucatar cu experienta pe: - Restaurant-Autoservire, -Cantina institutii, --Fast-Food ,Meniul zilei, Take way, Centre Geriatrie,mancare gatita preparate specific Gospodina -meniu traditional Romanesc ; Aptitudini profesionale: -Asigurarea evidentei operative, Promptitudine Tact Amabilitate Spirit de observație Corectitudine Rigurozitate Punctualitate Respect față de persoanele cu care intră în contact Abilități d comunicare; Capacitate de planificare și organizare Atenție la detalii, responsabilitate Excelente abilități de relaționare Persoană cu initiativă, proactivă, -Lucrul in echipa, -Controlul aplicarii normelor de igiena alimentara - HCCP - NSSM-, -Organizarea la locul de munca, -Exploatarea echipamentelor tehnologice , -Coordonarea activitatilor specifice Bucatariei , -Asigurarea salubritatii materiilor prime si a preparatelor culinare, -Realizarea estetica a preparatelor culinare, Dotare echipament tehnologic in cadrul unei Bucatarii (aparatura ,mobilier inox,ustensile,etc.. -Dotare echipament si mobilier sala de mese,etc. -Initiere si suport profesional oferit ajutorului de Bucatar,etc...
-
Solicit angajare 168-184 h (ccm,cim) Nu sunt pensionar! Dispobilitate deplasari interes serviciu. Salarizare decenta Multiple functii conducere,executie(mentenanta turboreactoare aviatie,administrator,patron,sef servicii,director personal,consilier licitatii,sef sala,prof. legislatie rutiera.... PC - A,B,C,D,E,Tb (1988) Domenii frecventabile Transporturi(nu sunt interesat de transport international) Logistica HoReCa Hr Productie Instructaj auto Proiectare,restaurare,ateliere,laboratoare Daca sunteti interesati de o astfel de persoana ,ma puteti contacta (telefonic,mesaj)
-
Caut de lucru ca menajera in Timisoara si imprejurimi odata, maximum de doua ori pe saptamana, Mentionez ca sunt travestita, am masina, ma deplasez singura. Sunt educata, curata, civilizata cer si ofer seriozitate. Raspund doar in scris pe publi24 in prima faza, in limta timpului meu. Sunt interesata doar de menaj la domiciliu, adica aspirat, spalat geamuri, igenizat baie, bucatarie, sters praful, spalat haine si vesela, pus ordine in lucruri si, eventual, calcat si mancare.
-
Caut loc de Muncă că Șofer cat B am lucrat 15 ani in Italia că livrator , am lucrat că curier in Mehedinți, Gorj Caras Severin sunt o persoana disponibila serioasa sunt in Romania de 2 ani si jumătate cu familia sunt Italian vorbesc limba română
-
Caut colaborare part-time cu scolile de soferi. Experienta peste 9 ani.
-
Caut loc de muncă, șofer categoriile B, C, D, E, atestat transport marfă și transport persoane, cazier curat, program de lucru full time. Mai multe detalii la telefon.
-
Persoana particulata execut lucrari de confectie metalica( magazii,hale,porti,garduri,grilaje,garaje etc)! Rog si ofer seriozitate!
-
Caut de munca in domeniul vinzari promovare support coordonare , expertiza pe spitale , clinici , sanatorii , dar caut de munca si in : pensiuni , horeca , reprezentant zonal regional plastice , industriale , nonindustriale , chimice , aparatura medicala , consumabile , papetarie , dezvoltare teritoriu , piete emergente , brand , imagine , securizare plati, Am o experienta de 33 de ani in cimpul muncii , si pot performa in piata , daca am toate informatiile corecte la indemina Astept mesaje si adresa de email pentru trimitere CV Pina atunci , va asigur de cele mai bune ginduri, Cu respect
-
Zugraveli si igienizari in Bucuresti, Executam turnam sape de egalizare, autonivelante, gletuiri, , glafuri, si finisaje zugraveli cu lavabila montam tapet si baghete decorative, montaj gresie si faianta, montaj parchet Lucram constant cu gips carton masti, scafe, oferim finisaje de calitate la preturi pentru orice buzunar.
-
Joben Recruiting recruteaza in vederea angajarii personal pentru Hotel in Oradea. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră într-un mediu dinamic și prietenos, atunci aceasta ar putea fi o șansă pentru dumneavoastră! Pozitiile disponibile includ: 1.Cameristă salariu net 2400 lei + 500 tichete de masa Cerințe generale: Experiență anterioară în domeniul hotelier este apreciată, dar nu obligatorie pentru toate pozițiile. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi un serviciu de calitate. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un CV actualizat la adresa de e-mail Iar pentru mai multe informati ne puteti contacta la numarul de telefon