Anunțuri
Cereri locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2021-08-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat pentru lucrari de service si mentenanta sisteme de securitate ( supraveghere video, control access, automatizari porti, detectie incendiu, detectie efractie, voce-date). Cerinte: - experienta minima 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice temeinice; - curs: TEHNICIAN PENTRU SISTEME DE DETECTIE, SUPRAVEGHERE VIDEO, CONTROL ACCES; - abilitati de comunicare in relatia cu asistentul de service sau client; - abilitati de management in relatia cu asistentul de service; - disponibilitate pentru lucru în echipa; - seriozitate, fara cazier; - permis conducere categoria B; - disponibilitate pentru lucru la inaltime (scara, nacela, etc). Descrierea jobului -Tip job: Full time; -program: Luni-Vineri 09.00-17.00; -locul de desfasurare a activitatii: pe teren-judetul Sibiu. Responsabilitati: - deruleaza activitati de mentenanta la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat contractate (verificari periodice, curatare, reparatii, testari functionalitate, punere in functiune, etc.); - deruleaza activitati de service la sediile beneficiarilor pentru sistemele de securitat instalate (constatare cauza defect, propune si implementeaza solutia tehnica pt. rezolvare defect, propune lista de piese de schimb, a echipamentelor si a consumabilelor); - intocmeste rapoartele de mentenanta precum si rapoartele de service pentru interventiile efectuate; - intocmeste facturi si chitante pentru clientii necontractuali; - deleaga sarcini asistentului de service si verifica indeplinirea lor; - respecta normele de SSM prevazute de lege si cele interne; - raspunde pentru toate sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire. Se ofera: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Tichete de masa (card, 30 ron zi); - Salariu avantajos corelat cu piata muncii, in functie de nivelul de cunostinte, implicare, performanta si rezultate: 4300-5450 ron net + 600 ron (card tichete) - Asigurare privata de sanatate dupa primele 3 luni; - Masina si telefon de serviciu; - Participarea la cursuri de specializare in domeniu ; - Mediu de lucru profesional; - Un loc de munca stabil, intr-un mediu de lucru placut, in cadrul unei firme care ofera angajatilor sai posibilitatea de a se dezvolta profesional.
-
Promovat
Pensionar Telekom - Orange fost tehnician teren retele net,tv,fix 40 ani experienta , permis auto B , caut de lucru Parttime .Mircea .
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Dezmembrari Autocentrum, angajeaza manipulator marfa.Salariu atractiv, conditie obligatorie detinere de permis de conducere. Pentru mai multe informatii apelati nr. .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
tehnician sisteme securitate cu experiență peste 20 de ani, posesor auto, scule și echipamente necesare doresc colaborare (exclus angajare)pentru proiecte mici și medii in domeniul sistemelor de alarmare antiefracție, sisteme de supraveghere, automatizari porți, sisteme de date
-
Intocmirea dosarului SSM. Documente necesare: Documentele in domeniul securitatii si sanatatii in munca solicitate angajatorilor de catre inspectorii de munca in cadrul actiunilor de control sunt utmatoarele: 1. Registrul unic de control (Legea nr. 252/2003) 2. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente (Legea nr. 359/2004) 3. Autorizatia de functionare din punct de vedere SSM (Legea nr. 359/2004/HG nr. 1425/2006) 4. Decizii interne si certificate de competenta pentru personalul cu atributii in domeniul SSM (HG nr. 1425/2006); 5. Documentele privind infiintarea si organizarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (decizia de infiintare; raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor) (HG nr. 1425/2006) 6. Evaluarea riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca (Legea nr. 319/2006) 7. Planul de prevenire si protectie (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 8. Instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca (Legea nr. 319/2006) 9. Fisele de aptitudini ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 355/2007) 10. Fisele individuale de instruire ale lucratorilor (Legea nr. 319/2006/HG nr. 1425/2006) 11. Programe si tematici de instruire (HG nr. 1425/2006) 12. Testele utilizate pentru evaluarea cunostintelor in procesul de instruire (HG nr. 1425/2006) 13. Decizii privind desemnarea lucratorilor care aplica masurile de prim ajutor, de stingere a incendiilor si de evacuare a lucratorilor (Legea nr. 319/2006) 14. Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protectie (EIP) corespunzator riscurilor activitatii (HG nr. 1425/2006) 15. Certificate de conformitate pentru EIP (HG nr. 1048/2006) 16. Buletine de verificari PRAM (Legea nr. 319/2006) 17. Buletine privind determinarile de noxe la locurile de munca (Legea nr. 319/2006/HG nr. 917/2017) 18. Autorizarea din punct de vedere al protectiei muncii pentru salariatii care exercita meserii ce trebuie autorizate (Legea nr. 319/2006) 19. Documentul privind protectia la explozie (HG nr. 1058/2006) 20. Verificarile ISCIR (Legea nr. 319/2006) 21. Fisele de post ale lucratorilor cu atributii ssm (Legea nr. 319/2006) 22. Registre de evidenta a accidentatilor in munca (HG nr. 1425/2006) 23. Registre de evidenta a accidentelor usoare (HG nr. 1425/2006) 24. Registre de evidenta a incidentelor periculoase (HG nr. 1425/2006) 25. Procesele verbale de control incheiate anterior de catre inspectorii de munca 26. Dosarele de cercetare a accidentelor soldate cu incapacitate temporara de munca (HG nr. 1425/2006) In functie de specificul activitatilor pot fi solicitate si alte documente.
-
-
Doresc colaborări cu persoane fizice ,firme (persoane juridice). Menționez că dețin permis cat B și autoutilitară proprie (cu cabină dublă ,7 locuri și platformă de 2,70m lungime).
-
Promovat
Angajam Quality Manager in industria automotive cu relocare in Lugoj, jud Timis. CERINTE: - studii superioare tehnice - certificare de auditor intern IATF - lb engleza la nivel avansat lb germana constituie avantaj - minim 3 ani experienta ca Manager Calitate in industria automotive RESPONSABILITATI: - coordoneaza activitatea departamentului de calitate cu scopul mentinerii si dezvoltarii sistemului de management al calitatii in concordanta cu standardele automotive - este responsabil pentru formularea si executarea masurilor de control al calitatii, inclusiv planificarea investitiilor si a cheltuielilor, obtinerea certificarii in concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949 - pregateste standardele interne de calitate si asigura aplicarea acestora - furnizeaza rapoarte catre management si catre HQ - planifica si organizeaza efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs si proces) - asigura managementul reclamatilor clientilor - in colaborare cu managementul, se asigura ca specificatiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, in vederea asigurarii nivelurilor de calitate cerute BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj, se asigura relocare - program de lucru: Luni-Joi 08.00-17.00, Vineri 08.00-14.30
-
Sofer cat b caut angajare la o familie sau firma PLIMB CATEI , fără cazier judiciar sau auto, virsta 60 de ani serios , punctual, se poate folosi și de mașina mea . personală. Absolvent al liceului Dumitru Petrescu din București. Ofer seriozitate.
-
Detin masina logan 2019 (firma) Cazier curat auto și juridic persoana Vorbesc și engleza Bucuresti -Ilfov ! Se poate lucra 4 8 12 ore. Șalariu săptămânal! Nu lucrez cu comision din vanzare! Experienta auto peste 24ani. Exclus glovo fun bringo!!!!! Detin și firma srl . Se poate lucra persoana fizica sau prin firma juridic.
-
Bărbat harnic , responsabil, atent la detalii , punctual , serios ,calificat frezor , operator cnc cu atestat , cunoștințe foarte bune în programare Haidennhain , foarte bun cunoscător desen tehnic și măsurarea cu instrumente de măsură și control, cu o vechime de peste 15 ani , caut de muncă . Dețin carnet de conducere cat B, mă interesează și un post de șofer pe intern ! Ofer și aștept seriozitate ! Pentru detalii suplimentare telefon
-
Bucatar profi,52 ani,peste 20 ani experienta in bucatarie in tara si strainatate,caut job in catering,meniul zile,linie calda,cantina.in Ploiesti sau strainatate. Exclus Restaurant a.la carte.
-
OFER LOCURI DE MUNCA IN ITALIA LA INGRIJIRE BATRANI SE OFERA SaLar 1000 EURO CAZARE MASA ASIGURATA PLUS O ZI LIBERA PE SAPTAMANA CU CONTRACT DE MUNCA LEGAL PE TERITORIUL ITALIEI OFER SI CER SERIOZITATE MAXIMA .VARSTA MAXIM 60 ANI.plecarea cu autocar pana în fata agenției. FARA NICI UN COMISION.
-
Se ofera locuri de munca in Italia pentru ingrijire batrani la domiciliu . Cazare masa asigurata salar 1000 euro plus contract de munca legal in Italia plecari sptamanale ofer si cer seriozitate fara comision la plecare plecarea este cu autocar pana la destinatie .varsta maxima 60 ani
-
Doresc angajare ca stivuitorist sau sofer cat B. Asi fi interesat si de ceva in domeniu vorbitor limba Spaniola. V ( Castellano ).Cu o experienta de 10 ani ca stivuitoris si 1 an sef de echipa in strainatate (am lucrat pe stivuitoare pana in 45 tone) + 4 ani in Romania stivuitorist cu atributii de coordonator depozit si gestiune. In fotografii sunt stivuitoarele asemanatoare cu cele pe care am lucrat . Carnet conducere cat. B , atestat mecanic auto ( ucenic) .Disponibilitate imediata
-
Solicit angajare pe un post de incadrare full part time - cadru tehnic psi cu atrbutii in domeniul apararii impotriva incendiilor si situatii de urgenta. Detin calificarile urmatoare: - experienta in domeniul SU peste 20 de ani, in adm publica locala si centrala si in domeniul privat SC; - certificat calificare cadru tehnic PSI; - certificat calificare sef serviciu SPSU; - certificat calificare inspector protectie civila PC; - certificat calificare specialist prevenire SU; - certificat calificare formator in domeniul SU. Sunt disponibil oricand ! E-mail: Tel nr ........afisat pe site !
-
Barbat 42 ani caut de munca ocazional.curatenie,spalat geamuri,menaj,mutari,ajutor in casa,ajut la treburile casnice.in locuinta apartament garsoniera.sau curatenie curte si gradina am experienta 7 ani.fac treaba si sunt de incredere.program flexibil stau o zi,toata ziua,sau 4-6-8 ore.si orice este in apropiere.zona: sector 2-3 si 1 sau imprejurimi.Soseaua Fabrica de Glucoza,Bulevardul Dimitrie Pompeiu,Metrou Pipera-Aurel Vlaicu,Aviatiei,Piata Baneasa,Bucur Obor,Calea Mosilor,Bulevardul Carol,Piata Sf Vineri,Unirii,Universitate,Romana,Piata Iancului,Vatra Luminoasa,Rond Baba Novac, B-dul Decebal, Sos Mihai Bravu, Spitalul Victor Babes, Distorului, Pasajul Muncii, metrou Piata Muncii, metrou Dristor,Vitan,Titan.etc.eu nu am obligatii,dany
-
Am 54 ani, Pizzer cu experienta ! calificat în Italia, am lucrat pe toate tipurile de cuptoare, momentan lucrez în Bacău! caut un loc de munca în străinătate, vorbesc și limba italiana!
-
Te-ai gândit vreodată să lucrezi în mijlocul naturii? Millegarden te invită să faci parte din echipa noastră! Căutăm persoane harnice, serioase, dar și pasionate de frumusețea naturii și care au experiență în utilizarea motoutilajelor pentru a se alătura echipei noastre. Pentru mai multe detalii, vă rog să mă contactați la numărul din anunț sau în privat!
-
Bucătar caut un loc de muncă în Oradea.Ofer și rog seriozitate din partea angajatorului.Multumesc
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Zugraveli si igienizari in Bucuresti, Executam turnam sape de egalizare, autonivelante, gletuiri, , glafuri, si finisaje zugraveli cu lavabila montam tapet si baghete decorative, montaj gresie si faianta, montaj parchet Lucram constant cu gips carton masti, scafe, oferim finisaje de calitate la preturi pentru orice buzunar.
-