Oferte locuri de munca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut sa angajez persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, inclusiv salarizare, cu experinta in domeniu de peste 5 ani, si cunostiinte solide in domeniul financiar-contabil, dornica sa invete, mediul de lucru armonios si responsabil, posibil si program flexibil-4 ore, telemunca, de preferabil cu domiciliul in Loc. Floresti. Persoanele interesate rog sa trimita cv-uri.
-
Promovat
Partener direct BRINGO cu cea mai buna taxa de livrare de pe piață. Se livrează din magazinele Carrefour VIVO și Auchan cât și magazinele partenere. (peste 50 de magazine partenere) Se face contract de munca Sau contract colaborare dacă aveți societate (PFA srl srl-D ii) aici castigurile sunt mai mari. PLATA PER COMANDA INTRE 18-45 DE LEI, IN FUNCTIE DE KM, și se pleacă cu 2-3-4 comenzi pe livrare. Plata este la zi, la 8-12 ore lucrate, minim 300 de lei până la 500 la zi in funcție de ore. Oferim 10% decontare combustibil și piese auto. Multiple bonusuri pe săptămână. Weekend boost la taxa de livrare per comandă! Tarif extra in funcție de greutatea comenzii si distanță! Pregătirea comenzilor (picking-ul) nu este obligatorie, dar dacă doresti sa îți pregătești singur comanda vei fii plătit in plus! Comenzile se ridică din același loc! Program Flexibil, lucru fără stres! Oferim echipei constant pe durata zilei de munca suport și asistenta! Se lucrează pe aplicație, ceea ce face modul de lucru sa fie foarte comod și ușor de învățat! Se poate lucra și part time sau doar în weekend. Cerințe: Mașina personala Telefon cu android Punem mult accent pe seriozitate și promptitudine. Nu necesită experiență! Training-ul și modul de lucru îl veți primi atât la început cât și pe toată durata activității. Programul este flexibil, ne adaptăm după timpul tău. Programul la comenzi este de la 08:00-22:00, iar aici alegem împreună orele în care vei fi activ. Te așteptăm in echipa noastră, și cu siguranță vei fii mulțumit de munca depusă prin câștigurile acumulate
-
Promovat
caut meseriasi responsabili in domeniul fatadelor placari polisteren ,vata ,decorativa ! ofer cazare si salariu atractiv in functie de experienta cu, contract de Romania ! lucrarile se desfasoara pe teritoriul Germaniei si a Spaniei. precizez in Spania se angajeaza pe contract Spania ! multumesc
-
Promovat
Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 8% + 15 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri sau mesaje si whatsapp Multumesc!!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub
-
Descrierea jobului: Organizează, coordonează și planifică activitatea de transport zilnică Intermediază servicile de transport Monitorizează poziția camioanelor și programul de activitate zilnică al șoferilor. Urmărește și centralizează datele referitoare de situația mașinilor, status, poziție, eventualele incidente pe tot parcursul traseului de la încărcare până la livrare. Menține contactul permanent cu șoferii Introducerea și verificarea datelor în sistemul digital conform cu procedura internă Candidatul ideal: Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii Bune cunoștințe operare PC (Windows, MS Office și Internet) Foarte bune abilități de comunicare Cunoaștere limbă engleză mediu spre avansat. Experiența prezintă un avantaj Beneficii: Salariu motivant, parte fixă+ bonus în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și dinamic Dacă sunteți o persoană motivată, cu abilități excelente de organizare și coordonare vă așteptăm în echipa noastră.
-
Societate de Transport, angajam șofer cu experiență, pe autobasculanta 7,5T și 33T. Cerințe: atestat , cartela .
-
Angajez elctrician cu experienta sau ajutor de electrician.Studi minime 11 clase.Program de lucru luni-vineri.08-17 Salar 3150 -4500
-
Disponibil online
angajez fundraiser call center si muca de teren si birou
ONG pune la dispozitie postul de fundraiser pt declaratia Anaf 230 , 20% impozit profit venit contracte de sponsorizare si donatie de bunuri etc , munca full time munca de birou sau teren , trimis mailuri dat telefoane etc informatii : , mail :
-
Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu alte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
-
lucrez in constructii, zilier ma pricep sa lucrez rezistent la efort fizic săpat șanturi spart betoane Glet adeziv Decorativa Mutat cărat etc plata 280 de lei detin si perims cat b de 5 ani experiența condus ...nu lucrez ca Contabil am pus categoria doar pentru activarea anuntului mss
-
Suntem în căutarea unui coleg care sa ne ajute pe depozit cu manipularea mărfurilor dedicate și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Procesul consta in manipularea și gestionarea mărfurilor, încărcarea și descărcarea acestora, precum și asigurarea că toate operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele noastre de siguranță și eficiență. Responsabilități: Manipularea și sortarea mărfurilor conform instrucțiunilor primite Încărcarea și descărcarea mărfurilor din vehiculele de transport Verificarea și confirmarea cantității și calității mărfurilor primite Pregătirea comenzilor conform cerințelor specifice Respectarea standardelor de siguranță în timpul manipulării mărfurilor Cerințe: Experiență anterioară în manipularea mărfurilor este un avantaj Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Atitudine pozitivă și orientare către rezultate Abilități bune de comunicare și atenție la detalii Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune Permis de conducere cat.B Beneficii: Pachet salarial discutabil la interviu Bonuri de masa Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stabil și profesionist Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail
-
-
Pensiune situată in Apahida Jud Cluj, angajam ajutor de bucatar cu experiența! Program de lucru este de 2 2 de la 7 pana la 21 seara! Pentru persoanele aflate din alta localitate putem oferi și cazare pentru tura de lucru! Sa fiu mai explicita in tura de 2 zile dacă se vrea se poate sta la pensiune 1 noapte!Salariul este de 3500 ron in mana, plus se oferă extra pentru evenimente! Pentru alte detalii va rog sunați la nr !
-
Firma transport international de marfa din Cluj-Napoca ,angajeaza dispecer transport , Cerinte: - Minim 3 ani de experienta in domeniu - Cunoasterea a cel putin unei limbi de circulatie internationala, scris si vorbit - Cunostinte tehnice - Cunoasterea legislatiei in domeniul transportului international de marfa - Cunostinte medii operare PC - Studii nivel cel putin mediu Beneficii: - salar atractiv
-
Candidatul ideal: - Cunostinte solide de operare masini cu comanda numerica (constituie un avantaj cunostintele de programare CNC) - Constituie un avantaj experienta de operare si programare pe CNC Mazak si programul Mazatrol - Experienta si cunostinte de prelucrari prin aschiere - Cursuri de calificare in domeniu - Disponibilitate la program de lucru in 2 schimburi - Cunostinte desen tehnic si tolerante - Cunostinte de SDV-istica, capabil sa faca masuratori cu instrumente de metrologie - Operare PC nivel de baza - Absolvent Liceu - domeneniu tehnic Descrierea jobului: - Pregateste piesele ce urmeaza a fi prelucrate in conformitate cu instructiunile de lucru, si ordinul de fabricatie - Efectueaza verificarile de calitate si dimensionare a pieselor prelucrate si inregistreaza in fisele de masurare si verificare valorile in vederea validarii pieselor - Identifica si izoleaza conform procedurii produsele necorespunzatoare calitativ atat cele tip materie prima cat si cele ca produs finite dupa prelucrare - Efectueaza inspectia sculelor aschietoare pentru mentinerea calitatii si duratei de viata - Gestioneaza si informeaza supervizorul direct despre starea stocului de scule si consumabile necesare functionarii masinii CNC - Efectueaza observarea procesului si operarea masinii pentru verificarea acuratetii setarilor si detectarea disfunctionalitatilor sau prelucrarea neconforma, folosind echipamente de masura si control - Creeaza si editeaza programele CNC pentru obtinerea performantelor optime, - Verifica metrologic produsele dupa prelucrare - Raporteaza problemele aparute in timpul productiei catre supervizorul direct - Mentine in bune conditii de functionare echipamentele si instrumentele de lucru - Respecta programul de intretinere a echipamentului precum si cel de curatare a lui - Colaboreaza cu inginerul de productie proces la imbunatatirea procesului de productie, dezvoltare dispozitive, imbunatatire tehnici de prelucrare
-
Profi Turda Republicii isi mareste echipa! Ai abilitati de relationare cu clientii, abilitati de lucru in echipa, doresti sa castigi experienta in munca, vrei un job aproape de casa cu reale sanse de a creste in cariera? Aplica acum pentru un post de Lucrator comercial sau sef de tura . Iti vom oferi un pachet salarial motivant, bonusuri, prime, mediu de lucru sanatos, oportunitati de avansare. Experienta in domeniu nu este obligatorie, pentru ca te ajutam noi sa te integrezi cat mai reped Vino cu un CV la magazinul nostru de pe strada Republicii 15.
-
-
Hei ! Vrei sa faci parte din echipa Rompetrol ? Daca esti energic , comunicativ , amabil si extrem de corect , capabil sa gestionezi produse si valori , ai gasit locul de munca potrivit ! Pentru detalii suplimentare asteptam un mesaj ! Multumim
-
**Oportunitate de angajare în standul nostru de minerale din Cheile Turzii** Suntem în căutarea unei persoane entuziaste și motivate pentru a se alătura echipei noastre în standul nostru de minerale din frumoasele Cheile Turzii. Dacă ești pasionat de serviciul excelent și îți dorești un program flexibil, te invităm să aplici pentru poziția noastră disponibilă. **Responsabilități:** - Oferirea unui serviciu clienți de calitate superioară - Încasarea plăților și gestionarea tranzacțiilor cu atenție și precizie - Menținerea ordinei și curățeniei în stand - Asigurarea unei prezentări impecabile a produselor în standul de minerale **Cerințe:** - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față la provocările zilnice - Atitudine pozitivă și orientare către rezultate - Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil -Permis conducere cat B prezintă avantaj **Beneficii:** - Contract de muncă - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut și dinamic - Program flexibil pentru a se potrivi nevoilor tale Dacă ești interesat și îndeplinești cerințele de mai sus, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon[Călin: ]sau [Raul : ]. Te așteptăm să te alături echipei noastre în Cheile Turzii!
-
Angajez sofer categoria B pentru transport marfa pe camion frigorific. Detalii telefonic
-
Societatea Group Glb srl Angajeaza echipaj profesionist C+E pentru comunitate cu semiremorca Frigorifica. Se lucreaza pe ruta Spania-Germania-Spania. Semiremorci frigorifice de 2-3 ani care beneficiaza de asistenta 24 7. Camioane E6 cu asistenta 24 7. Perioada de lucru este la intelegere. Se pleaca si se vine cu camionul. Plata diurnei se face la 2 saptamani. Pentru detalii si informatii te asteptam sa ne contactezi la
-
Angajam ELECTRICIAN autorizat AII BII. Cerinte: - Autorizare electrician ANRE AII BII; - Minim 1 an experienta; - Studii tehnice; - Cunostinte in instalatii electrice; - Responsabilitate, seriozitate si capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a respecta termenele limita; - Permis auto categoria B; - Disponibilitate la deplasari ocazionale. Constituie avantaj: - Experienta in domeniul sistemelor de securitate. Oferim: - Salariu atractiv in functie de experienta (intre 4000 si 6000 lei); - Decontarea transportului; - Perfectionare la locul de munca; - Posibilitate de dezvoltare profesionala prin asigurarea suportului necesar pentru obtinerea unor noi certificari; - Program de lucru de 8 ore, de luni pana vineri; - Echipa tanara, flexibila si prietenoasa.