Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Ingineri Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajez inginer CFDP

  • MAURER IMOBILIARE SIGHIȘOARA angajează inginer construcții civile / Șef șantier: Cerințele postului: Absolvent al Facultății de Construcții; Experiență de minim 5 ani in construcții / execuție; Excelente cunoștințe de utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (mediu-avansat), ArhiCAD; Limba engleză nivel mediu/ avansat; Prezență agreabilă, disponibilitate pentru lucru în condiții de stres; Persoană meticuloasă, atentă la detalii; Capacitate de coordonare; Control calitate - structură, instalații, finisaje interioare etc. Responsabilități: Menținerea legăturii cu arhitectul, comunicarea cu diferite părți ale proiectului în ceea ce privește procesul de construcție; Întocmire devize, calculații preț; Studiază detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție; Coordonarea permanentă a relațiilor cu subantreprenorii și clienții; Stabilirea unor relații optime cu clienții, pentru rezolvarea in timp util și în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității; Răspunde pentru corectitudinea devizelor întocmite; Ia măsuri pentru îndeplinirea normelor și graficului de lucru; Asigură fișe, desene și alte documentații necesare modificărilor; Urmărește implementarea lucrărilor pe șantier. Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condițiile minimale solicitate în specificațiile postului. Compania își rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați. Prin aplicarea pentru postul publicat vă exprimați acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Societatea Comerciala MIMO SRL, cu o vechime de peste 28 de ani pe piata tamplariei de aluminiu, angajeaza : Inginer ofertare - proiectare - in cadrul Departamentului Tehnic din BUCURESTI (Dimitrie Pompei nr. 10 A, sect 2, Cladirea Conect 3, parter; ) - fulltime Conditii minime : studii superioare tehnice si cunostiinte in Autocad, Schucal, etc Experienta in domeniul tamplariei de aluminiu/fatadelor prezinta avantaj . Se ofera un pachet salarial deosebit . Asteptam CV-urile celor interesati la adresa: mimo @ mimo . ro ! MIMO SRL te asteapta! #autocad #cv #bucuresti #post #mimo

  • Candidatul ideal: - studii în domeniu ingineriei (automatizari, electronice, comunicări); - buna capacitate de organizare și analiza; - buna capacitate de comunicare; - abilitati de planificare; - capacitate de lucră în echipă; - minim 1 experiență în domeniul sistemelor electronice de securitate; - limba engleză - nivel minim mediu; - PC cunostinte operare - client orientare pentru client; - lucrul în echipă; - orientarea spread rezultate; - inițiativă, creativitate; - seriozitate și profesionalism; - permis de conducere pisica auto. B; - Disponibilitate teren deplasari; Descrierea jobului - instaleaza, Pune funcțiune ȘI efectueaza instalare, punere version functiune, servicii si mentenanta pentru sisteme securitate si automatizari, Sisteme video de supraveghere, Sisteme de acces de Controlul de etc - Realizeaza si de servicii Urmareste PLANUL; - Colaborare cu beneficiari sistemelor de securitate; - Realizați documente tehnice adaptate sistemelor; - Efectuează operațiuni tehnice ale sistemelor de securitate existente la beneficiari (cablare, conectare etc); - Testeaza si pregateste echipamente de service; - Urmareste graficul executiei pentru mentenanta / service - Punct de asigurare a calitatii lucrarilor si serviciilor executate conform proiectantului, tehnicilor specifice si normelor legale in vigoare;

  • Candidatul ideal - Vechime in domeniu: minim 2 ani; - Limba Engleza la nivel mediu - avansat; - Organizare eficienta a activitatii; - Abilitati de relationare cu ceilalti (a construi si a mentine relatiile); - Absolvent de studii superioare tehnice; - Experienta in coordonarea subcontractorilor precum si a personalului propriu; - Permis categoria B; - Bun utilizator al Pachetului Microsoft Office. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea persoanelor din subordine; - Urmareste desfasurarea lucrarilor; - Este responsabil de buna si corecta utilizare a tuturor utilajelor folosite in lucrari; - Controleaza calitatea lucrarilor pentru asigurarea prevederilor din documentatiile tehnice; - Planificarea resurselor si a timpului de executie; - Gasirea solutiilor cat mai fiabile si economice care se incadreaza in resursele existente; - Asigura buna desfasurare a lucrarilor in vederea respectarii termenelor limita. - Ofera clientului solutii tehnice si propuneri; - Asigura legatura dintre beneficiar-constructor, diriginte santier-RTE-constructor, inspectorat-constructor.

  • Candidatul ideal - Studii superioare tehnice - profil constructii civile; - Cunostinte de limba engleza (tehnic) - nivel mediu; - Experienta minim 2 ani de ofertare in lucrarile ce vizeaza constructii civile si industriale; - Capacitate de analiza si sinteza; - Foarte bune cunostinte pachet Microsoft Office (se lucreaza zilnic in Excel si Outlook); - Cunostinte AutoCad sau alt program similar de proiectare; - Persoana dinamica, flexibila, cu initiativa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate; - Constiinciozitate in realizarea sarcinilor si respectarea termenelor stabilite de catre manager direct; - Atentie distributiva si selectiva; - Meticulozitate, rabdare. Descrierea jobului - Analizează documentatia proiectelor in vederea intocmirii ofertei de pret; - Verifica si coreleaza specificatiile tehnice ale proiectului cu listele de cantitati si planse; - Analizeaza caietele de sarcini primite de la client; - Analizeaza listele de cantitati si articolele de lucrare; - Intocmeste cererile de oferte de pret si trimite catre furnizori/subantreprenori, compara ofertele de pret; - Intocmeste preturi, devize, dosare de prezentare pentru cerintele din oferta; - Participa la intocmirea ofertelor si a documentatiei tehnice pentru licitatii; - Actualizeaza in permanenta solutiile tehnice si baza de date pentru preturile materialelor; - Intocmeste situatii de lucrari in baza listelor de cantitati primite de la Inginerii din santier.

  • Frigotehnica angajeaza coleg in judetul Buzau. Candidatul ideal Experienta anterioara in service pentru instalatii frigorifice Studii tehnice d specialitate Disponibilitate la deplasari Dorinta si curiozitate d a invata echipamente noi Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit d initiativa Disponibilitate pentru dezvoltare profesionala permanenta Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari interne. Calificare Frigotehnist - constituie avantaj. Descrierea jobului Efectueza operatiuni service si mentenanta la instalatiile frigorifice Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde. Pachet beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Asigurare medicala de sanatate Sistem de bonusuri si compensatii in conformitate cu prevederile interne Formare profesională in concordanta cu domeniul Participare la traininguri si expozitii de specialitate Automobil de serviciu, tableta, telefon mobil Mediu de lucru plăcut intr-o echipa profesionista si dinamica Descrierea companiei Frigotehnica este unul dintre furnizorii importanti in domeniul frigului din Romania si ofera solutii complexe de frig pentru segmentul de retail si industrial.

  • Provocarea ta: Coordoneaza grupurile de redactare a procedurilor la nivel de fabrica si a instructiunilor de lucru necesare; Administreaza Sistemul de Calitate; Administreaza arhivarea si difuzarea sistemului de documente Calitate; Traduce procedurile de grup; Verifica implementarea procedurilor Grup/Regiune; Instruieste personalul legat de sistemul de calitate; Participa sau realizeaza audituri interne; Coordoneaza pregatirea departamentelor pentru auditurile de sistem externe (Leoni, Client sau parte externa); Coordoneaza Planurile de Actiuni ca urmare a auditurilor de sistem; Monitorizeaza si ajuta la implementarea proceselor Sistemului Calitate; Asigura urmarirea si tinerea la zi a Planurilor de Imbunatatire a Calitatii; Participa la dezvoltarea si implementarea actiunilor Planului de desfasurare a Sitemului Calitatii Leoni; Are autoritatea de a opri produsele si productia cu defecte ca urmare a neaplicarii unei reguli din sistemul calitatii. Cerințe: Studii superioare tehnice; Minim 1 an experienta relevanta Calitate Sistem; Excel nivel mediu; Limba engleza nivel mediu; Limba franceza constituie un avantaj; Cunoasterea standardelor de calitate ISO 9001/2008, IATF 16949 : 2016; Cunostinte despre QRQC; FTA/PDCA, MSA si SPC; Spirit de echipa, atitudine pozitiva; Capacitate de adaptare la situatii noi, abilitati de comunicare si coordonare flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei. Oferim: Bonusuri pentru performanta; Formare profesionala.

  • Vrei sa lucrezi intr-o companie multinationala de succes? Aplica azi pentru pozitia de INGINER INSTALATII CONSTRUCTII CIVILE! Locul de munca: Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna Profilul companiei angajatoare: companie multinationala in domeniul constructiilor civile Contract: pe perioada nedeterminata Beneficii: - Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta candidatului - Posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie stabila si cu experienta relevanta in domeniul de activitate - Mediu de lucru dinamic, placut Descriere Job Inginer Instalatii Construtii Civile: - Coordoneaza echipa de electricieni si instalatori alocata pe proiecte, planifica necesarul de oameni si materiale si raspunde de realizarea si incadrarea in graficul de executie al lucrarilor planificate; - Conlucreaza cu arhitectii si cu inginerii proiectanti alocati lucrarilor, pe partea tehnica a lucrarilor de instalatii de executat pe proiect; - Asigura legatura si comunicarea cu beneficiarii proiectelor pe parcursul implementarii lucrarilor de instalatii (cu preponderenta, aria specifica a proiectelor este in zona de constructii civile, clasificare A1.1 instalatii electrice si sanitare aferente); - Raspunde de calitatea lucrarilor tehnice; - Organizeaza si monitorizeaza mentenanta utilajelor din unitate. Dacă ești interesat de ofertă și îndeplinești cerințele postului, trimite-ne un mesaj și atașează CV-ul tău.

  • Salveaza cautarea