Divertisment, evenimente • Anunturi locuri de munca - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilități: Asigură sonorizarea audio pentru concerte, prezentări de modă şi alte evenimente organizate de departamentul Marketing, Congress Hall si Targuri în cadrul complexului Palas; Participa la diverse activitati si execută şi alte sarcini conform pregătirii si naturii postului, încredintate de către conducerea societatii, ori de cate ori este nevoie, în vederea bunului mers al companiei; Asigură transmisie video live, pe TV-mall când este cazul; Întocmește rapoarte de activitate; Efectuează şi alte sarcini trasate de conducătorul locului de muncă; Cerințe: Studii medii superioare de profil tehnic; Cunoașterea softurilor de prelucrare și editare a fișiere audio; Prezență fizică plăcută și discurs profesional; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță; Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi), asigurare de sănătate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cum arata candidatul ideal? Persoana tanara, dinamica, cu abilitati de lucru in echipa si de calcul matematic care sa aiba disponibilitate de a lucra in ture. Experienta in domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului: Responsabilitatile noului nostru coleg vor fi: Informarea clientilor in legatura cu serviciile oferite, regulamentul de joc, promotiile aflate in desfasurare; Efectuarea platilor catre clienti si tinerea evidentei acestora; Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei; Incasarea si gestionarea numerarului pentru vanzarea serviciilor/produselor oferite de companie; Intocmirea zilnica a documentelor financiar-contabile si tinerea evidentei operatiunilor de incasari; Crearea unui mediu agreabil pentru clienti si asigurarea unei bune functionari a echipamentelor. Oferim: - Salariu competitiv; - Tichete de masa; - Training specializat; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Loc de munca stabil; - Program de lucru flexibil; - Contract de munca pentru perioada nedeterminata. Descrierea companiei: Esti in cautarea unui job? Noi te putem ajuta! Global HR Services este o companie specializata in furnizarea serviciilor de resurse umane si avem ca misiune sa construim echipe performante si motivate. In plus, venim in sprijinul clientilor nostri prin servicii de consultanta, precum si salarizare si administrare de personal.