Anunțuri
Locuri de munca Dolj doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Trattoria Chiriac, restaurant in incinta Centrului comercial Bănie, isi mareste echipa! Angajam Ajutor de Bucatar sau Bucatar cu experienta in Horeca Oferim - salariu motivant -posibilitatea de a evolua rapid în cadrul echipei noastre Program de lucru: - Luni - Vineri - 10:00-18:00 sau - Sambata - 09:00-15:00 (o data la 2 saptamani) - Duminica - liber Pentru detalii vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon:
-
Promovat
Se cauta personal pentru vanzari. Program 12 ore - o zi se lucreaza, o zi libera
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Craiova, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2400 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Vineri; - Pachet salarial lunar Net 2220 Lei (salariu fix Net + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Locatie Fixa - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: 07:00 - 15:00 - Repartizare program de lucru: Luni - Sambata; - Pachet salarial lunar Net 2500 Lei (salariu fix Net + tichete de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Compania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
-studii medii, -fara antecedente penale, -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare, -aspect fizic placut si ingrijit, *atestat profesional agent de securitate, *conditie fizica intretinuta, **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale, ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Ture de: 8 ore zi
-
CBS Eastern Europe angajează Electrician Responsabilități: Operarea și supravegherea instalațiilor electrice; Intervenția promptă, prin acțiuni specifice și în limita competențelor, asupra unor cauze care pot produce funcționarea anormală sau avarii ale instalațiilor electrice; Mentenanța preventivă a instalațiilor electrice, etc. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Atestat ANRE contituie avantaj; Experiența pe post similar constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea standardelor și codurilor relevante pentru instalarea și întreținerea instalațiilor electrice; Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și diagnosticare a defecțiunilor; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411.
-
Daca esti pasionata de bucătărie și atmosfera degajata în echipă te așteaptăm alături de noi! Organizarea evenimentelor este punctul nostru forte precum și activitatea de vânzare zilnica fast food. Salariu atractiv. 2 cu 2 libere sau 2 zile pe săptămână. Bonus din vânzări Comision la vanzare Zona SIF Oltenia.
-
Angajam pentru postul de barman ospătar o persoana pasionata de cafea și de meseria in sine. Locația noastră este potrivită pentru evenimente și găzduim petreceri aniversare. Vino alaturi de noi dacă ești talentat, daca ai dorința de învățare și dacă îți cauți un job full-time 2 cu 2 zile libere. Bonus din evenimente și comision din vanzari. Detalii la interviu.
-
Multinațională cu activități în domeniul agricol în Europa și în România, Căutăm o persoană pentru servicii de secretariat cu experiență și cunoașterea programului SAGA și Office, operarea documentelor, în programul de contabilitate , preluarea actelor , aranjarea documentelor primite, arhivarea dosarelor, etc Se consideră un avantaj cunoașterea a unei limbi străine Engleză sau Spaniolă. Se consideră un avantaj experiență dar suntem adepții a da o oportunitate unui candidat cu experiență minimă de cel puțin Office. Locația: Comuna Călărași sau Ostroveni , Dolj.
-
Clinica Sfanta Maria Craiova(fosta Pol.Sfantul Ilie Craiova),angajeaza urgent Medic specialist REUMATOLOG in contract cu Cas Dolj
-
Clinica Sfanta Maria Craiova angajeaza urgent medic specialist ORL in contract cu CAS Dolj
-
Clinica Sfanta Maria Craiova(fosta Pol.Sfantul Ilie) angajeaza urgent medic specialist NEUROLOG in contract cu Cas Dolj
-
Promovat
Se cauta personal pentru vanzari. Program 12 ore - o zi se lucreaza, o zi libera
-
Angajez un tâmplar sau un meseriaș experimentat cu noțiuni aprofundate de tamplarie, care sa se ocupe de repararea si restaurarea elementelor dintr-o casa pe care o avem de renovat Lucrări de executat: - renovat restaurat montat mobilier - Montat demontat uși - Șlefuit , reparat - uși , tocuri de uși , per vaze , căptușeli - Montat demontat balamale , feronerie. - Lăcuit Vopsit Băițuit - Rașchetat parchet + Vopsit - Montat scări de lemn Ofer seriozitate si salariu corespunzător calității si cantității muncii depuse Lucrările sunt in Craiova Informații la telefon 077177271
-
Suntem o firmă producatoare de etichete industriale şi nu numai, distribuitor de benzi şi folii adezive, cautam un coleg nou care sa poata indeplinii urmatoarele atributii: Atribuţiile principale şi sarcinile specifice: - întreține, repară, menține ordinea în spațiile de lucru ale firmei - produce, montează, desfășoară activități specifice în procesul de producție al lucrărilor firmei; - pregătește mărfurilor pentru expediere; - încarcă şi sau descarcă mărfurile în din autovehiculele de livrare; - verifică mărfurile sosite în depozit; - transportă marfă - manipulează şi aşază produsele în spaţiile special destinate, în funcţie de sortimente şi termenul de valabilitate; Program de lucru: L-V 08:00-16:30.
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Cerinte permis de conducere categ. B; experienta in distributia de marfuri (masina 3.5 tone) minim 3 ani; atent la detalii, corectitudine, rezistenta la efort fizic; Descrierea jobului Preluarea zilnica a marfii de la sediul firmei din Isalnita, Dolj Efectuarea distributiei pe rutele stabilite, atat local cat si in intreaga tara; Gestionarea cu atentie a marfurilor incarcate ; Participarea activa la operatiunile de incarcare descarcare a marfii ; Familiarizat cu documentele fiscale si de incasare ( functie de politica comerciala face si incasari cash ); Exploatarea autovehiculului in conformitate cu instructiunile prevazute in cartea tehnica a acestuia; La CARETTA veti gasi un loc de munca stabil, oferta salariala se va discuta in cadrul unui interviu, in functie de experienta si cunostintele candidatului, iar pachetul salarial include : - salariu fix motivant; - tichete de masă ; - tichete cadou pentru evenimente speciale; - bonusuri in functie de km;
-
Promovat
Compania #CivitasPSG, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent de securitate - Domeniul RETAIL ! CONTACT; Locatia: - CRAIOVA (Mall-uri) Programul: Ture de zi, program de zi Ture de 8 ore Tarif pe ora si conditii salariale foarte bune! Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor in domeniul RETAIL Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Trattoria Chiriac, restaurant in incinta Centrului comercial Bănie, isi mareste echipa! Angajam Ajutor de Bucatar sau Bucatar cu experienta in Horeca Oferim - salariu motivant -posibilitatea de a evolua rapid în cadrul echipei noastre Program de lucru: - Luni - Vineri - 10:00-18:00 sau - Sambata - 09:00-15:00 (o data la 2 saptamani) - Duminica - liber Pentru detalii vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon:
-
Suntem în căutarea unui Agent Comercial dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în promovarea serviciilor noastre de optică și oftalmologie în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele. Dacă te regăsești în descrierea de mai jos și ești gata să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către rezultate, atunci te așteptăm să aplici pentru această poziție. Abilități și competențe necesare: - Comunicare excelentă: Ai abilități excelente de comunicare și poți transmite mesajul campaniei noastre cu claritate și persuasiune; - Înțelegerea nevoilor clienților: Ai abilitatea de a identifica și segmenta potențialii clienți în funcție de cerințele specifice, dimensiunile și obiectivele organizaționale; - Creativitate și inovare: Poți dezvolta strategii de marketing inovatoare pentru a atrage atenția și a menține interesul publicului țintă; - Persuasiune și negociere: Deții capacitatea de a convinge clienții să se alăture programului nostru și de a negocia avantaje și beneficii în favoarea lor; - Orientare către rezultate: Ești concentrat pe obținerea rezultatelor și ambiționat să aduci succes programului nostru de prevenție oculară; - Relaționare interumană: Poți stabili conexiuni puternice cu clienții și partenerii, construind relații pe termen lung bazate pe încredere și profesionalism. Responsabilități principale: - Promovarea serviciilor noastre în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele; - Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a le oferi cardurile personalizate de membrii; - Negocierea și încheierea de parteneriate cu instituții și firme pentru promovarea și distribuirea cardurilor de membri. Studii si calificări: - Studii medii sau universitare finalizate; - Experiența pe un post similar constituie un avantaj; - Limba engleza nivel mediu; - Deținerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj. Dacă ești un profesionist motivat, orientat către rezultate și dornic să contribui la îmbunătățirea sănătății oculare a comunității, trimite-ne CV-ul tău. Te așteptăm în echipa noastră!
-
DESPRE PROIECTUL AMBLIOTECH: Proiectul AmblioTech aduce în România inovația în tratamentul ambliopiei prin introducerea sistemului CureSight, dezvoltat de NovaSight în Israel, în colaborare cu Sir Oftalmica din Italia. Această inițiativă utilizează tehnologie de ultimă oră pentru a înlocui metodele tradiționale de tratament al ambliopiei, cum ar fi aplicarea pansamentului ocular. Sistemul permite pacienților să urmărească conținutul preferat în timp ce un dispozitiv de monitorizare ajustează vizibilitatea pentru a stimula ochiul ambliop, îmbunătățind acuitatea vizuală și dezvoltarea stereoacuității. În plus, EyeSwift PRO un dispozitiv de evaluare a vederii bazat pe urmărirea ochilor este special adaptat pentru copii și necesită o cooperare minimă din partea pacientului, facilitând astfel diagnoza rapidă și precisă a diverselor tulburări vizuale. CureSight a primit certificare FDA și EMA după un studiu amplu care a demonstrat eficacitatea sa comparativă cu pansamentul ocluziv, înregistrând îmbunătățiri semnificative în acuitatea vizuală și o conformitate de 93% la tratament. Inovația tehnologică pe care NovaSight o introduce în tratamentul ambliopiei a fost distinsă cu premiul Cea mai bună nouă soluție tehnologică în oftalmologie La MedTech Breakthrough Award 2023. Această metodologie modernă oferă numeroase avantaje față de tratamentele tradiționale, eliminând disconfortul și riscurile asociate cu acestea, și permite efectuarea tratamentului în confortul propriei case. De asemenea, abordarea integrată și personalizată contribuie la îmbunătățirea abilităților vizuale în timpul critic al dezvoltării copilului, crescând încrederea și stima de sine, îmbunătățind performanțele școlare și facilitând o participare activă în terapia vizuală. Implementarea sistemelor CureSight și EyeSwift PRO în practica medicală promite o revoluție în tratamentul ambliopiei, oferind o soluție eficientă și adaptată nevoilor pacienților tineri. CERINȚE: - diplomă de medic specialist în oftalmologie, recunoscută în România; - suntem dispuși în a da o șansă unui debutant; - abilități de comunicare excelentă și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu multidisciplinar; - fluență în limba engleză; cunoașterea altor limbi reprezintă un avantaj. RESPONSABILITĂȚI: - evaluarea și diagnosticarea pacienților pediatrici folosind sistemul EyeSwift PRO; - implementarea și monitorizarea tratamentului cu sistemul CureSight, inclusiv ajustarea parametrilor dispozitivului pentru optimizarea stimulării ochiului ambliop; - colaborarea cu echipele internaționale pentru a asigura alinierea la standardele și protocoalele de tratament; - educarea pacienților și familiilor acestora despre beneficiile și procedurile tratamentului ambliopiei. CE OFERIM? - oportunitatea de a lucra cu tehnologie de vârf în domeniul oftalmologic; - suport în dezvoltarea profesională prin programe de training și conferințe internaționale; - un mediu de lucru stimulativ, cu o echipă dedicată îmbunătățirii vieții pacienților tineri; - pachet salarial competitiv și beneficii ajustate experienței și performanței. Vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!