Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Locuri vacante: 3 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Contabil primar (Com. Afumati, Jud. Ilfov)

    Firmă de distribuție din Com. Afumați, Jud. Ilfov (zona Doraly) angajează persoană pentru contabilitate primara. Candidatul ideal: Cunoștințe contabilitate primară; Cunoștințe program contabilitate Saga Software; Cunoștințe operare PC, word, excel; Persoană ordonată, atentă, spirit practic și operativ; Abilități de lucru atât individual cât și în echipă; Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj; Descrierea jobului: Emiterea și înregistrarea de facturi, avize de însoțire, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Primirea facturilor de la furnizori, întocmirea NIR-urilor, bonurilor de consum si înregistrarea lor în programul de contabilitate; Întocmirea zilnică a Registrului de Casă; Colectarea și ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnică a firmei (chitanțe, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura și se ocupă de arhivarea acestora precum și a celor primite de la furnizori; Beneficii: Salariu motivant; Tichete de masă; Mediu de lucru plăcut; Posibilitatea de dezvoltare profesională, sub coordonarea contabilului șef.

  • 2

    Angajez persoană muncă birou

    Societate comercială din Bacău, angajează colegă pentru contabilitate primară, perioadă nedeterminată. Candidatul ideal: Persoană organizată, cu inițiativa și intersată de o colaborare pe termen lung; Capacitate de organizare a muncii,simțul responsabilitații; Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele; Aptitudini operare PC -Office world și excel ; Pachet salarial atractiv, tichete de masă,prime. CV-urile vor fi transmise la adresa:

  • 10

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa

  • Opererator date facturare contabilitate primara

    SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV

  • 1

    Angajez Economist

    Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal. Cunoasterea programului SAGA reprezintă un avantaj.

  • 25

    Operator calculator

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.

  • 2

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • ANGAJAM Contabil | Contabil Primar

    Candidatul Ideal -minim studii medii , preferabil in domeniul economic, -persoana responsabila si serioasa, capabila sa lucreze in echipa -fara antecedente penale -acuratete, rapiditate, abilitati de comunicare, rezistenta la stres, -foarte bune cunostinte de Excel -atentie la detalii (diferentierea sortimentelor) Descrierea jobului monitorizarea permanenta a incarcarii descarcarii facturilor emise primite in sectiunea e-Factura din SPV,cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne gestionarea erorilor aparute in procesul automat de incarcare descarcare a facturilor emise primite in sectiunea e-Factura din SPV verificarea corelarii inregistrarilor documentelor de intrare in programul de gestiune si contabilitate cu cele descarcate din sectiunea e-Factura din SPV, cu respectarea legislatiei in vigoare si a normelor interne intocmirea de rapoarte cu privire la rezultatul verificarilor efectuate, luarea masurilor de corectie si urmarirea implementarii acestora participarea la actiunile de inventariere furnizarea de informatii pentru actiunile de audit DETALII LA TELEFON:

  • 8

    Contabil junior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi

  • 1

    Contabil senior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi

  • 20

    Operator date/Contabil junior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;

  • Ipsar angajeaza CONTABIL

    -Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii

  • 10

    Functionar administrativ - cu sau fara experienta

    Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza functionar administrativ. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *persoana carismatica , placută cu abilitați de lucru cu publicul Fisa postului: * arhivarea tuturor documentelor , atat fizic cat si digital. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea seviciilor si furnizarea de explicatii; * redactarea de documente * alte sarcini adiacente activitatii ; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * bonuri de masa * Program 8-16; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • 6

    Contabil-contabilitate primara

    Meteora Foods SRL este o societate comerciala ce se ocupa cu importul si distributia de produse alimentare congelate si refrigerate pentru sistemul horeca.Suntem in cautarea unui coleg/colega nou pentru postul de contabil , candidatul ideal fiind o persoana serioasa, organizata si comunicativa. Atributiile principale ale postului sunt: Responsabilitati: Intocmirea si verificarea documentelor contabile primare; Intocmirea NIR-uri; Inregistrarea facturilor; Analiza client/furnizor; Asigurarea respectarii legislatiei fiscale si a politicilor interne in domeniul contabilitatii primare; Preluare comenzi si emite facturi catre client Intocmeste dispozitii de plata si incasari, facturi si chitante, situatia platilor si a incasarilor; Cerinte: Diploma de studii economice (calificare sau studii superioare); Experienta anterioara in contabilitate primara sau in domeniul financiar-contabil; Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului; Atentie la detalii si precizie in efectuarea sarcinilor; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; Cunostinte de operare PC si a aplicatiilor de contabilitate. Cunoasterea programului Winmentor reprezinta un avantaj Oferim -pachet salarial atractiv -tichete de masa -tichete cadou de Paste si de Craciun -prima de Paste si de Craciun Putem fi contactati la : Punctul de lucru din Bucuresti, Sos Andronache nr 203, Sector 2 Email: Telefon :

  • Contabil Economist

    Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:

  • 1

    Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • 20

    Contabila in Bacau

    Cautam colega pentru postul de contabila in Bacau Daca vrei sa fii colega noastra si sa faci parte din echipa CAR Moldova IFN, te asteptam cu un CV pe mail sau pe Whatsapp la . . Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii contabile, - experienta in domeniu contabil minim 1 an - persoana descurcareata, serioasa - bune abilitati de comunicare Salariu negociabil la interviu, in functie de experienta in domeniu. Program luni - vineri: 8:30 - 17:00

Salvează căutarea