Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Evidenta contabila

    Evidenta contabila completa, balanta, bilant, salarii, declaratii, resurse umane, pentru societati comerciale, intreprinderi individuale, PFA. Telefon:

  • 1

    Functionar administrativ

    Producator si distribuitor materiale de construcții cauta pentru biroul din Slatina functionar administrativ. Cerințe : * cunoscator limba engleza- cerința obligatorie; Avantaj limba italiana sau alta limba de circulație internaționala; * pachet office ( word, excel) nivel mediu; Fisa postului: * plasare comenzi import; * efectuare formalitati vamale; * receptie marfuri in softul contabil; * facturare; * intocmire oferte in aplicatia pentru ofertare; *organizare transport marfa la clienti * intretinere site; * alte sarcini trasate de seful direct; Pachet salarial * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * program : luni-vineri intre orele 08-16 * Asigurare privata de sanatate; * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • 1

    Angajam contabila

    Societate comerciala cu sediul in Harman agajeaza contabila pentru punctul de lucru din Harman. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numerele de telefon sau

  • 1

    refac evidente contabile

    economist refac evidente contabile, ordonat , la zi , indiferent de complexitate si perioada. ( URL-uri , ONG, SA, II, PFA, IF, Cabinete )

  • Contacte colective de munca

    Întocmesc contracte colective de muncă pentru societăți comerciale

  • 4

    Angajăm Contabilă

    ANGAJĂM CONTABILĂ! In Reghin, Jud.Mures Detalii la nr de telefon . Puteti trimite CV-uri pe adresa de mail: Experienta minimă in domeniu este binevenită.

  • 1

    Angajez asistent manager

    Angajez asistent manager pentru o companie care isi desfasoara activitatea in domeniul textil Cerinte: -persoana resposabila -cunostinte de contabilitate primara -cunostinte world, excel -limba engleza consituie un avantaj Sediul se afla in Pantelimon, Ilfov Program: 09:00-17:00

  • Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza EXPERT CONTABIL cu CIM pe perioada nedeterminata

    Societatea GENERAL MPM IMPEX SRL recruteaza personal , pe perioada nedeterminata, in vederea ocuparii postului de: 1. Expert contabil Cerinte: Studii superioare finalizate cu diploma de licența in domeniul economic ; Licenta CECCAR; Experienta in domeniul de minim 10 ani; Cunostiinte avansate de operare PC, MS office (Word, Excel, Power Point). Cunoasterea cerintelor legislative aplicabile domeniului sau de activitate; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: organizeaza, conduce, tine, verifica si supravegheaza contabilitatea financiara si de gestiune; Intocmirea si verificarea de situatii financiare Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii Efectuarea de analize economico-financiare Efectuarea de expertize contabile inclusiv expertize financiar-contabile cu componenta fiscala, dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoanele fizice ori juridice in conditiile prevazute de lege si de reglementarile CECCAR Asistenta de specialitate pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale executa lucrari cu caracter fiscal, respectiv calculul de impozite, taxe si contributii, intocmirea si depunerea de declaratii fiscale si asigurarea reprezentarii clientului in relatia cu autoritatile fiscale inregistrarea in contabilitate a operatiunilor economico-financiare cu respectarea legii contabilitatii si a reglementarilor contabile aplicabile, precum si refacerea sau revizuirea contabilitatii; executa alte lucrari cu caracter financiar-contabil, inclusiv activitati de evidenta electronica a personalului, de salarizare, de organizare administrativa si informatica, certificare de informatii, date si documente; indeplineste, potrivit dispozitiilor legale, atributiile prevazute in mandatul de cenzor si de mandatar financiar; asigura managementul financiar-contabil si al performantei economice; asigura controlul intern de gestiune si managementul riscurilor persoanelor juridice; acorda consultanta in gestiune financiara si in contabilitate intocmirea verificarea si certificarea bilantului contabil; Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. Descrierea companiei Companie care activeaza in domeniul constructiilor civile si industriale inclusiv in domeniul instalatiilor termice si sanitare,. Suntem o companie cu 26 ani de activitate, cu performante si realizari notabile, in contiunua crestere si dezvoltare. Locatia Job-ului: Str Bascov 8-12 sector 5 Bucuresti CV-ul se transmite la adresa de email: Tel de contact:

  • 8

    Curs administrator de condominii

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Ne marim echipa

    Angajam economist pentru evidenta contabila societăți, program SAGA, salariul 3000 lei brut, program de lucru de luni pana vineri intre 08:30 și 17:00, cv-urile pentru preselecție se vor trimite la adresa de mail. Va așteptăm cu drag!

  • 1

    Angajam Economist

    Candidatul Ideal - Persoana responsabila, meticuloasa, ordonata, cu bune abilitati organizatorice; - Studii economice - Cunostinte d operare cu aplicatiile MS Office; - Experienta <2 ani. Descrierea jobului - Depunerea de numerar in conturile deschise la banca; - Intocmirea OP-uri si depunerea acestora la banca; - Efectuarea notelor de receptie; - Evidenta bonurilor de consum, transfer. - Verificarea deconturilor lunare ale angajatilor societatii - Intocmirea registrului de casa.

  • Contabil

    Candidatul Ideal - Persoana responsabila, meticuloasa, ordonata, cu bune abilitati organizatorice; - Studii economice - Cunostinte d operare cu aplicatiile MS Office; - Experienta <2 ani. Descrierea jobului - Depunerea de numerar in conturile deschise la banca; - Intocmirea OP-uri si depunerea acestora la banca; - Efectuarea notelor de receptie; - Evidenta bonurilor de consum, transfer. - Verificarea deconturilor lunare ale angajatilor societatii - Intocmirea registrului de casa.

  • Asistent Manager

    Candidatul Ideal - Persoana responsabila, meticuloasa, ordonata, cu bune abilitati organizatorice; - Studii d specialitate finalizate; - Bune cunostinte d operare cu aplicatiile MS Office; - Experienta <2 ani. Descrierea jobului - managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential) - coordonarea relatiei cu furnizorii companiei - colectare date si organizarea lor de la departamentul tehnic si vanzari - p ersoana de legatura cu departamentele societatii - activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini

  • 6

    Contabil sau Economist

    Studii medii / superioare de specialitate Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile, ex SAGA, REVISAL, REGES. Persoana responsabila, serioasa, motivata Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj.

  • 1

    Contabil/a

    Tarell import -export SRL,distribuitor bauturi ,cu punct de lucru in Manolache,Glina,Ilfov,angajeaza contabil/a cu experienta. ,

  • Angajez contabil cu experienta

    Angajez contabil cu experienta in Oradea.

  • 10

    operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii/superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • Sc muri benz oil srl - angajeaza economist

    Nivelul postului: Executie Subordonare: Sef departament financiar-contabilitate Atributii: - verificarea si inregistrarea in contabilitatea financiara si in evidenta de gestiune a diverselor documente justificative primite (bonuri fiscale, avize, facturi, chitante, extrase de cont s.a.m.d.) - emiterea facturilor de livrari/prestari catre clienti, transmiterea lor catre clienti si urmarirea incasarii acestora la scadenta, pastrarea legaturilor cu clientii in acest sens - verificarea lunara a concordantei evidentei contabile a stocurilor cu evidenta din gestiune a acestora, efectuarea reglarilor necesare - intocmeste diverse rapoarte solcitate, pe baza datelor din evidenta contabila/de gestiune - asigura punctajul cu clienti/ furnizori, pe baza extraselor de cont, de regula anual, sau ori de cate ori este necesar - incadreaza corect documentele justificative pe conturi de venituri/cheltuieli/terti, respectiv pe centri de profit - indeplineste orice alte sarcini ocazionale necesare legate de activitatea departamentului - pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelor legate de societate Cerinte: Cunostinte solide de contabilitate, conform Ordin 1802/ 2014 actualizat Cunostinte bune de operare MSOffice (Excel, Word) Aptitudini: de calcul matematic, de planificare si organizare eficienta a activitatii proprii, astfel incat sa se incadreze in termene impuse

  • CONTABIL SEF - Restaurant/Hotel/Distributie-Transport

    Grup de firme, angajeaza, in conditiile de mai jos: Candidatul Ideal: Studii superioare finalizate-domeniul economic; Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 5 ani; Cunostinte privind legislatia in domeniul financiar-contabil; Atentie la detalii, organizare, responsabilitate; Atitudine pozitiva si proactivitate; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte avansate MS Office (in special Excel); Experienta in lucrul cu programe de contabilitate. Descrierea jobului: Evidența facturilor de întocmit si contabilizarea facturilor, refacturari; Alocarea în ERP a incasarilor la facturile in sold; Recuperari creante; Compensari de creante si datorii reciproce; Analiza si reconcilierea periodica a soldurilor; Verificarea bonitatii si crearea clientilor noi in programele de gestiune si contabilitate; Evidența creanțelor fata de clienți si urmarirea incasarii facturilor din sold; Evidenta restaurant; Corespondenta cu clientii cu privire la aspectele specifice procesului de colectare a creantelor; Intocmirea de rapoarte de verificare (solduri client pe vechimi, perioada de incasare, solduri restante, etc) si de stabilire a limitelor de credit client (blocare); Colaboreaza cu alte departamente implicate in procesul de colectare creante; Monitorizare ambalaje; Intocmirea periodica a rapoartelor specifice Departamentului Financiar-Contabil. Beneficii: Pachet salarial motivant; Un loc de munca sigur intr-un ambient modern. Descrierea companiei: Grupul nostru de firme a fost infiintat in 1991 si suntem specializati in: - Industria hoteliera si a restaurantelor; - Distributia bunurilor de larg consum in Retail/Horeca - Distribuitor autorizat Carlsrom Beverage; - Transport marfa paletizata Pallex. CV la adresa de email:

  • Angajam contabil/economist.

    Cautam o persoana de incredere, flexibila, empatica, optimista, cu bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii, cu orientare catre rezultate si cu initiativa pentru rolul de contabil. Cerintele postului: bune cunoștințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, navigare internet , softuri contabilitate; cunoștințe la zi de legislație financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de gestiune; exprienta pe un post similar; capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită; gestionarea întregului flux financiar contabil, efectuarea înregistrărilor contabile, întocmire declarații lunare, trimestriale; analizarea documentelor economice și financiare; exercitarea controlulului preventiv privind legalitatea operațiunilor contabile; gestionare stocuri materii prime, materiale, obiecte inventar; evidență furnizori, clienți; inventariere lunară/anuală; monitorizare și analiză a rezultatelor financiare prin comparație cu perioada precedentă; urmărirea executării bugetului general; întocmirea și prezentarea către managementul societății de rapoarte financiare; alte sarcini financiar-contabile alocate de managerul direct; Daca doresti sa faci parte din echipa noastra te rugam sa ne trimiti un CV sau sa ne contactezi la telefon .

  • Salveaza cautarea