Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    1. Absolvent(ă) de liceu cu diplomă de bacalaureat. 2. Cunoștințe temeinice de operare PC. 3. Cunoașterea limbii maghiare. 3. Domiciliul în loc. Biharia sau împrejurimi. 4. Posesor permis de conducere cat.B. 5. Garanție materială (ipotecă pe un imobil). 6. Fără antecedente penale. 7. Constituie un avantaj studiile superioare și experiența bancară. C.V.-ul poate fi depus la sediile băncii sau pe adresa de e-mail Candidații selectați vor fi invitați prin telefon la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.

  • Cerințe: - Studii superioare, preferabil contabilitate de gestiune. - Experiență profesională de minim 2 ani în domeniu. - Cunoștințe Excel, constituie avantaj cunoaștere SAP. - Cunoștințe limba engleză, - Abilități foarte bune de comunicare (orală/ în scris) și capacitate de a interacționa cu diverse departamente. Descrierea jobului - Înregistrare și prelucrare documente fiscale în sistem electronic; - Scanarea facturilor si arhivarea lor in format electronic; - Scanare și introducere în sistem a contractelor de achiziții și de servicii; - Întocmire rapoarte periodice specifice. Oferta (bonusuri, beneficii): - Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program 6 ore/zi. - Pachet salarial competitiv în funcție de performanțele individuale. - Se asigură pachet complet de specializare și integrare la locul de muncă. - Tichete de masă - Pachet beneficii flexibil. - Bonus de performanță trimestrial.

  • 2

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • 1

    SC HELIN`S TRADING SRL angajeaza receptioner hotel. Relatii la telefon 0722430583, CV-uri la adresa de email

  • R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • Persoana autorizata cu experienta in vaste domenii de afaceri, ofer servicii contabile complete si REVISAL, de acasa sau la biroul beneficiarului in Roman sau imprejurimi. Telefon: 0762110959.

  • 2

    Angajam contabil, program full-time (9.00 -17.00), cu contract de munca. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv-ul la urmatoarea adresa de e-mail:

  • 12

    Birou contabilitate angajaza - Persoana cu atributii de secretariat, teren si notiuni de contabilitate primara. Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat ( scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni – Vineri 09 – 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte. CV - urile se vor trimite la adresa de e-mail: Telefon: - 0722 642 818 - 0736 647 918

  • 1

    Angajam contabil, program full-time(9-17), cu experienta. 0786939407-pentru mai multe detalii. Cv la adresa de email:

  • Oferim servicii infiintate firme Bucuresti si Ilfov. Gazduite sediu Bucuresti sect 4, alte modificari privind actul constitutiv al societatilor comerciale. Infiintare radiere puncte de lucru, suspendare activitate, adaugare schimbare autorizare CAEN, cesiune, dizolvare, lichidare, radiere. Servicii contabilitate, resurse umane, protectia muncii, medicina muncii. Tel: 0758256758

  • 5

    ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui incadreaza personal in vanzari . Se asigura venit minim 900 lei (pt part-time ), auto pentru deplasari ,materiale promotionale,program flexibil

  • Caut colaborare pentru servicii de contabilitate. Contact: Iuliana-0763118413

  • 22

    Firma contabilitate,..cautam contabil cu/fara experienta, cunoscator Saga..pt contabilitate primara Conditii deosebite Tel: 0723.159.772

  • 2

    Companie de brokeraj in asigurari ,cautam colaboratori pentru largirea echipei din Judetul Suceava. Oferim-Acces la un soft complet de ofertare/emitere asigurari -Suport in dezvoltarea portofoliului propriu de clienti -Comisioane motivante in functie de realizari. Cerem Seriozitate. Experienta in asigurari constituie un avantaj. Daca esti agent de asigurari sau broker si nu esti multumit de randamentul muncii tale vino alaturi de noi..

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • Firma de taxi ,angajam contabil/a

  • Salveaza cautarea