Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    De ce sa cumperi ? Cand poti inchiria !!! Solutie software specializata pentru baruri, restaurante, cafenele, pensiuni, hoteluri Utilizare POS Touch Screen. Terminale mobile telefon / tableta . Tiparire comenzi direct bar / bucatarie Specificati pe preparat Imprimante Bluetooth- nota de plata (la curea ) Tel:0773 866 264 http://www.ldbs.ro

  • Caut secretara pentru a lucra in Anglia , cv plus poza , rog seriozitate .

  • 11

    Birou notar public angajează secretara cu experiența, care are cunoștințe de calculator și carte funciară.

  • Cabinet contabilitate - caut colaborare cu firme mici si mijlocii, pentru Servicii de Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad Studii postuniversitare economice Cu experienta 15 ani in domeniul financiar-contabil Si experiență in munca la distanță CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • 1

    Cabinet contabilitate - caut colaborare cu firme mici si mijlocii, pentru Servicii de Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad Studii postuniversitare economice Cu experienta 15 ani in domeniul financiar-contabil Si experiență in munca la distanță CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22

  • Contabila cu experienta doresc angajare sau colaborare pentru evidenta contabila lunara,balanta,bilant,declaratii.

  • Caut loc de munca. operator pc, contabil primar , cunosc SAGA, SAP Am lucrat 28 ani in cofetarie-patiserie dar sanatatea nu mi mai permite sa stau mult timp in picioare Nu doresc colaborare Oriflame, avon sau alte firme de acest gen

  • 15

    SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • 1

    Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • Angajam Firma de contabilitate pentru departamentului de contabilitate al societatii noastre, sediu din Bragadiru . Necesar prezenta la sediu minim 1zi/saptamana.

  • 7

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 5

    Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • 13

    Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • 2

    Dacă esti cunoscător de limba italiana si engleza și esti în cautarea unui loc de muncă stabil iată o oportunitate ce te va ajuta să te dezvolți. Dacă limba italiană și engleză sunt la un nivel mediu, ai studii superioare, în curs sau finalizate, poți aplica pentru acest rol entry level in domeniul bancar, cu activitate doar back office. In principal activitatea generală constă în: procesare, verificare și validare a diverse date financiare pentru clienții unei companii multinaționale (certificări, credite, garanții, plăți). Salariu este motivant + tichete de masa 300 ron/luna. Programul business: L-V, 9:00-18:00 + flexibilitatea orei de start a activitatii. Locatie: Bucuresti, Pipera. Cei interesați sunt rugați să trimită un CV actualizat adresa de e-mail: Aștept și recomandări. Multumesc!☺️

  • Economist cu experienta țin contabilitate la SRL de la introducerea actelor în contabilitate pana la depunerea declarațiilor, bilant. Pret incepand de la 100 lei in functie de volumul de munca.

  • Evidenta contabila si salarizare, pentru, Asociatii, Cabinete Medicale,Intreprindere Individuala, Persoane Fizice sau Juridice ( S.R.L.). SUNTEM DEDICATI EFICIENTIZĂRII ORGANIZAȚIILOR MARI SI MICI, DIN SECTORUL PRIVAT. Experienta vastă ne permite să avem o imagine de ansamblu asupra oricărui business si să oferim consultantă specializată în domenii conexe: - Contabilitătii, - Management, - Resurse Umane. Solicita oferta pentru societatea dvs. care va fi convenabila si negociabila, raportata la volumul de munca.

  • Candidatul Ideal: * Ambițios, organizat, responsabil; * Abilități excelente de comunicare și relaționare cu colegii, clienții si furnizorii firmei; * Fire pozitivă și optimistă; * Persoană proactivă, capabilă să învețe rapid; * Păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă; * Studii superioare finalizate în domeniul contabilității, sunt un avantaj; * Experiență în domeniul financiar - contabil pe o poziție similară. Responsabilitați: * Întocmește situații ce se facturează săptămânal către clienți; * Întocmește contracte de prestări servicii și facturii către clienți. * Arhivează documentele emise; * Întocmește pontajul lunar; * Întocmește dosarele de angajare; * Ține evidența salariaților: condică de prezență. Daca crezi ca poti duce cu usurinta aceste responsabulitati, noi te asteptam in echipa noastra.

  • Firma specializata de contabilitate cu sediul in Bacau - Angajam ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Verifica si prelucreaza actele primite de la clienti; Intocmeste rapoarte si situatii pana la nivel de Balanta Contabila; Rezolva cerintelor clientilor si ale managerului direct. Sunt necesare: - Studii de specialitate - profil contabilitate; - Cunoastera programului WinMentor sau Saga; - Intelegerea proceselor din cadrul unei firme si a fluxului de documente. Abilitati si competente necesare: - Organizare , Rigurozitate, Responsabilitate; - Comunicare in interiorul echipei si cu clientii; - Initiativa, respect, corectitudine. Ne propunem sa oferim servicii ireprosabile clientilor nostri si asteptam ca fiecare membru din echipa noastra sa contribuie la aceasta viziune. Suntem o echipa tanara, proactiva si oferim un pachet salarial motivant, un mediu de lucru placut, cu posibilitati de dezvoltare personala. Va rugam sa aplicati cu CV ca raspuns la acest anunt.

  • Salveaza cautarea