Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam contabil autorizat pentru contabilitate firma, balante,declaratii,bilant

  • Firma angajez contabil,inspector resurse umane cu experienta in contabilitate si resurse umane.Rugam numai persoanale serioase si cu experienta minim 3 ani sa trimita cv.la email Locația biroului este in Oras Voluntari nr.85 sau in sectorul 5 din Bucuresti.

  • 2

    - experienta in domeniul finaciar , contabilitate si resurse umane; - cunoasterea legislatiei in materie fiscala; - operare documente si completare formulare contabile; - activitate specifica compartimentului resurse umane; -operare in REVISAL si intretinerea relatiilor cu ITM, AJOFM sau alte entitati care opereaza in domeniul administrarii relatiilor de munca; - capacitate de analiza, sinteza si interpretare; - persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala; - fire comunicativa, cu abilitati de lucru in echipa; - rezistenta la stres si atentie distributive; - Rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor; - cunostinte operare Pc (Windows, Microsoft Office); - Lucram in programul SAGA .

  • 12

    Dorim sa ne extindem si mai mult activitatea si pentru acest lucru angajam contabil care sa tina evidenta primara, sa cunoasca programul Word, Excel. De asemenea reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat, precum si realizarea devizelor de lucrari. Avem o experienta in constructii si confectii aluminium/PVC de peste 20 ani, suntem o societate serioasa, avand un portofoliu vast de clienti si lucrari. Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, sa lucrati intr-un mediu placut si antrenant, asteptam CV-ul dvs la adresa de email: Va asteptam la interviu!!!

  • 7

    Societatea de Administrare imobile angajează: - Contabili contabilitate primară (cu sau fără experiență); - Administrator imobile, cu atestat; - Casieri; - Electrician; - Instalator instalații sanitare; - Mecanic. Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email: sau pot suna la telefonul 0760243200.

  • Angajam contabila cu domiciliul in Medgidia . Angajam fata pentru birou cu domiciliul in Medgidia . Cerinte : -Permis de conducere -vorbitoare de limba engleza -optional studii de contabilitate sau experienta in domeniu Asteptam cv-ul dvs iar in urma interviului aflati restul de detalii .

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile si administrare de personal (folosirea Revisal); Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil; Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate.Cunoasterea programului Nexus constituie un avantaj. Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala. Inregistarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de BILANT; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale; Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza; Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor. Asteptam cv-urile voastre pe adresa de email office()awstehnik.ro

  • Firma Danimet Exim Botosani angajeaza persoana pentru contabilitate primara/secretariat. Cerinte: -cunostinte minime operare calculator -experienta in contabilitate primara Totul se invata in firma.

  • Angajam economist evidenta primara magazin alimentar tel : 0745399489

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • Abilități solicitate: - seriozitate, punctualitate; - atenție la detalii; - experiență 1-2 ani în domeniul construcțiilor; - cunoștințe aprofundate de SAGA; - studii economice finalizate. Atribuții: - activități de secretariat; - facturare clienți; - Note Intrare Recepție (NIR-uri); - situații de lucrări. Venitul este negociabil și se discută la interviu cu angajatorul.

  • Program de lucru: Luni-Vineri, interval 09:00-18:00 (pauză de masă inclusă/ flexibilitate de incepere a programului intre 8-10) Activitatea generală constă în: procesare, verificare și validare diverse date financiare pentru clienții bancii (certificări, credite, garanții, plăți) Locatie de lucru: Pipera Se cere: - Limba italiana nivel mediu/avansat - Limba engleza nivel mediu - Diploma de bacalaureat Beneficii: - Tichete de masa 15 lei/ zi - Al 13 lea salariu - Voucher anual - asigurare medicala

  • 3

    Cautam pentru departamentul de contabilitate - un contabil entry-level! Cerinte: - Sudii superioare economice finalizate; - Cunostinte de limba engleza si italiana - obligatoriu; - Experienta minina in SAGA - avantaj. Responsabilitati: - Efectuarea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte în contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne; - Efectueaza activitati de infiintare societate, incheiere contracte noi, facturare. Oferim: - Program de lucru: luni-vineri, 09-17; - Salariu negociabil; - Mediu de lucru placut; - Echipa tanara si dinamica. Contact de luni-vineri, intre orele 09:00-17:00 la numarul: 0742.565.886 sau la adresa de e-mail: hr.office(A rond)gaminvest.ro Vor fi contactate doar persoanele care sunt selectate pentru interviu!

  • Societate angajeaza contabila (sau expert contabil) cu experienta de minim 10 ani Cerinte intocmire declaratii,balante,bilanturi,revisal,etc Salariu atractiv se negociaza la sediul societatii Societatea se afla in Bolintin Vale,Judetul Giurgiu

  • Economist contabil cu experienta de 20 de ani in contabilitatea firmelor private intocmesc contabilitate completa cu preluarea actelor de la sediul clientului.Pretul prestatiei porneste de la 200 lei/lunar in functie de volumul actelor.

  • Economista si Inspector resurse umane cu vasta experienta ofer servicii de recrutare si administrare personal pentru firme in programul SAGA.

  • 13

    SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Salveaza cautarea