Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate comerciala angajeaza contabil pentru activitatea de la punctul de lucru HOTEL SUD Giurgiu.

  • Contabil primar. Facturare

  • societate de transport si constructii angajeaza economist contabil.detalii in urma interviului.necesar cv!

  • 1

    Expert contabil, intocmesc urmatoarele lucrari: -evidenta contabila completa inclusiv bilant/bilant consolidat; -expertiza contabila extrajudiciara privind: raportarea catre banci; bilant semestrial, anual interimar; majorare de capital social; diminuare de capital social; corectii ulterioare bilantului (evenimente ulterioare); verificare inregistrari operatiuni contabile, cu solutionarea erorilor; -analiza economico-financiara privind indicatorii calculati in baza situatiilor financiare anuale/semestriale; -consultanta; -punctaje lunare ANAF si semestrial DITL; -punctaje furnizori/clienti; -reglari fise conturi. mail: tel: 0772.209.683

  • 6

    2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • Angajăm contabil cu experiență specifica de minim 3 ani, full time, localitatea București. Vă rugăm să ne trimiteți un CV la adresa

  • Angajez persoană cu experiență,cunoscătoare program Nexus cu atribuții : -evidența clienți -urmărire , recuperare debite -altele Posibilitate de deplasare: Valea Lupului, Iași. (Preferabil:femeie). Angajare si salarizare : 1/4 norma ,contract muncă.

  • 1

    Caut loc de munca/colaborare in sistem part time in domeniu financiar- contabil

  • 5

    Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • 1

    SC ALIMENTCOM ANGAJAZA CONTABIL TIMP PARTIAL RELATII LA TELEFON 0723315226

  • Angajam contabil intern grup de firme. - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate. - persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare -cunoasterea programului de Contabilitate D-soft reprezinta un avantaj ,dar nu este obligatoriu. Responsabilitati: - inregistrarea documentelor contabile; - verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari; - intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade; - analiza balantelor de verificare; - solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor - intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabile Beneficii: - echipa profesionista si dinamica - salariu motivant - formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative)

  • 1

    Fabrica de dulciuri TANO PROD IMPEX SRL angajeaza contabil. Experienta reprezinta un avantaj. Relatii : Luni pana vineri intre orele 08.00-17.00 la telefon 0732320025 sau e-mail

  • 2

    Evidentă contabila completa, gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant Cunoscătoare programe contabilitate omnidata Cunoscatoare legislație fiscală, in domeniul imobiliar constituie avantaj Cv urile duvs sunt asteptate la:

  • 4

    Candidatul ideal - cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate. - persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare -cunoasterea programului de Contabilitate D-soft reprezinta un avantaj ,dar nu este obligatoriu. Responsabilitati: - inregistrarea documentelor contabile; - verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - intocmirea si verificarea jurnalelor de cumparari/vanzari; - intocmirea in termen a declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/alte perioade; - analiza balantelor de verificare; - solicitarea documentelor lipsa/rapoartelor/situatiilor - intocmirea diverselor rapoarte financiar-contabile Beneficii: - echipa profesionista si dinamica - salariu motivant - formare profesionala interna (speze fiscale, actualizari legislative) TELEFON :0729484705 CV EMAIL:

  • 7

    Angajam contabila cu experienta , cunoscatoare SAGA, avantaj daca a lucrat intr-o firma de contabilitate. Cv la email:

  • 1

    Criterii de selecţie: 1. Absolvent(ă) de liceu cu diplomă de bacalaureat. 2. Cunoștințe temeinice de operare PC. 3. Domiciliul în mun. Salonta sau împrejurimi. 4. Posesor permis de conducere cat.B. 5. Garanție materială (ipotecă pe un imobil). 6. Fără antecedente penale. 7. Constituie un avantaj studiile superioare, experiența bancară și cunoștințele de limbă maghiară. C.V.-ul poate fi depus la sediile băncii sau pe adresa de e-mail: Candidații selectați vor fi invitați prin telefon la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.

  • 1

    1. Absolvent(ă) de liceu cu diplomă de bacalaureat. 2. Cunoștințe temeinice de operare PC. 3. Cunoașterea limbii maghiare. 3. Domiciliul în loc. Biharia sau împrejurimi. 4. Posesor permis de conducere cat.B. 5. Garanție materială (ipotecă pe un imobil). 6. Fără antecedente penale. 7. Constituie un avantaj studiile superioare și experiența bancară. C.V.-ul poate fi depus la sediile băncii sau pe adresa de e-mail Candidații selectați vor fi invitați prin telefon la interviul care va avea loc la sediul central al băncii din Oradea.

  • Cerințe: - Studii superioare, preferabil contabilitate de gestiune. - Experiență profesională de minim 2 ani în domeniu. - Cunoștințe Excel, constituie avantaj cunoaștere SAP. - Cunoștințe limba engleză, - Abilități foarte bune de comunicare (orală/ în scris) și capacitate de a interacționa cu diverse departamente. Descrierea jobului - Înregistrare și prelucrare documente fiscale în sistem electronic; - Scanarea facturilor si arhivarea lor in format electronic; - Scanare și introducere în sistem a contractelor de achiziții și de servicii; - Întocmire rapoarte periodice specifice. Oferta (bonusuri, beneficii): - Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program 6 ore/zi. - Pachet salarial competitiv în funcție de performanțele individuale. - Se asigură pachet complet de specializare și integrare la locul de muncă. - Tichete de masă - Pachet beneficii flexibil. - Bonus de performanță trimestrial.

  • 2

    A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSAL CRAIOVA organizează curs de: ADMINISTRATOR DE CONDOMINII Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tel /0760.514.041 ,0251/591.469, e-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu ro

  • Salveaza cautarea