Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru o scurta prezentare a firmei puteti accesa www.bambusvaslui.ro Va asteptam CV-ul la CANDIDAT IDEAL - Analist Financiar • Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență; • Experienta in domeniul financiar-contabil constituie avantaj; • Cunostinte de analiza si raportare financiara constituie avantaj; • Competente cognitive (abilitati dе invatare, inovare, planificare si organizare) • Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta) • Capacitate de decizie; • Capacitate de analiza si sinteza; DESCRIEREA JOBULUI: • Efectueaza analize economico-financiare privind situatia organizatiei in ce priveste utilizarea mijioacelor circulante, analiza stocurilor, structura cheltuielilor, analiza profitului, situatia financiara, situatia costurilor etc., precum si pentru fundamentarea si definitivarea principalilor indicatori econornico-financiari aferenti activitatilor desfasurate potrivit profilului societatii si pentru formularea de propuneri in vederea rentabilizarii intregii activitati a societatii • Estimare medie zilnica incasari pentru planificare plati medii zilnice in luna (istoric comparativ luna din an precedent + coeficient de risc + corectii zilnic in functie de evolutie incasari) si intocmire cash flow zilnic; • Verifica respectarea termenelor de incasare si plata stabilite prin politica comerciala a companiei sau prin contractele cu furnizorii; • Completeaza, inregistreaza si tine evidenta biletelor la Ordin, CEC-urilor si a sumelor de plata catre furnizori. • Efectuarea platilor catre parteneri si intocmirea planificarilor la plata pe fiecare furnizor sub stricta monitorizare a Directorului Financiar; • Constituire dosare banci si intocmire analiza necesara in vederea contractarii de facilitati noi/prelungire cele existente; • Monitorizare si asigurare indeplinire conditii existente: acorduri contractare facilitati noi/dividende; valabilitate asigurari stoc + cladiri + mijloace de transport, etc.; monitorizare indicatori financiari mentionati in contractele de credit/contracte parteneri; conditii de rulaj greate cu bancile finantatoare, etc. BENEFICII: • Pachet salarial atractiv bazat pe experienta, cunostinte si performanta; • Telefon de serviciu; • Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala; • Atmosferă de lucru plăcuta, intr-un mediu profesionist si dinamic; • Sustinerea din partea unei echipe manageriale care incurajeaza implicarea si initiativa

  • Requirements: +2 years experience in financial field, with experience in accounting Economic University graduate Stylish English communication skills, both written and oral You have very good analytical skills as well as Excel knowledge and enjoy working with it Knowledge of SAGA or Navision is desirable Current up-to-date knowledge of accounting and standards Ability to deal tactfully, confidently and in time with internal and external customers Enjoy working in a team and a heart for numbers In Return, We Offer: International company with international mindset Unique team spirit and informal work environment Flexible working hours and WFH opportunity Meal tickets Access to private medical care Welcome gift Training opportunities and career growth program Work with talented and collaborative coworkers who will support you and help you grow If you are interested please send your CV by e-mail!

  • Candidatul ideal Îți dorești un job dinamic, ancorat în zona de business și totodată creativ și care să te provoace? Te pasionează proiectele, în special cele de finanțare și ai interacționat sau contribuit la implementarea sau derularea lor? Dacă ai răspunsuri pozitive doar parțiale la aceste întrebări, însă ești extrem de interesat de domeniul pe care ți-l propunem, te așteptăm să ni te alături! Suntem în curs de completare a echipei cu o persoană responsabilă, organizată, care să gândească strategic și să fie atentă la detalii. Printre principalele puncte forte trebuie să se numere capacitatea de analiză și sinteză, abilitățile de comunicare, cunoștințele de operare PC la un nivel avansat, precum și capacitatea de administrare și gestionare a resurselor. Experiența în domeniu reprezintă un important avantaj. Îți vom pune la dispoziție activitate într-un colectiv dinamic, care îți va împărtăși din know-how-ul acumulat și alături de care vei putea dezvolta o carieră de succes. Mai mult, vei lucra într-o atmosferă plăcută, într-un mediu deschis și inovativ, cu oameni alături de care ideile tale pot prinde contur și deveni soluții inovatoare de business. Descrierea jobului Ce va trebui să faci? - Să monitorizezi oportunitățile de finanțare europene și naționale; - Să studiezi ghidul de finanțare și să aplici grile de evaluare; - Să întocmești documentele aferente și să obții avizele necesare implementării proiectelor; - Să oferi consultanță în vederea realizării achizițiilor în cadrul proiectului; - Să realizezi analizele financiare, să întocmești bugetul și să ții evidența cheltuielilor; - Să verifici documentele primite de la furnizori/executanți; - Să realizezi managementul proiectului pe activități și să colaborezi cu părțile implicate; - Să întocmești diverse rapoarte în funcție de etapele proiectului; - Să monitorizezi implementarea proiectului. Dacă te-ai regăsit în descrierea noastră și vrei să faci parte din echipa, așteptăm cu nerăbdare un CV din partea ta! Descrierea companiei THECON SRL este o companie înfiinţată în 2006 cu sedii in București și Galați, specializată în furnizarea de servicii IT (web design, dezvoltare web, SEO, SEM și SMM) de înaltă calitate partenerilor și clienților. Echipa noastră se află într-o continuă creștere, iar managementul companiei sprijină în mod constant dezvoltarea personala și profesională a fiecarui membru în cadrul unui mediu relaxant și prietenos. Motivarea echipei este o componentă importantă a organizației, din acest motiv beneficiile și integrarea fiecărui coleg în cadrul firmei sunt repere ce ne ghidează activitatea zilnică de echipă unită, inovativă și performantă.

  • Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • 4

    - Studii economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea unei societatii pana la bilant inclusiv (Inregistrari contabile, gestiune, salarii, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Relationeaza cu: bancile (depune documente pt aprobare credit), si institutiile de stat (finante, itm) - Verifica corectitudinea și realitatea datelor înscrise în documentele financiar-contabile - Cunoscatoare program contabilitate Omnidata (Petrescu) - Experienta in domeniu este obligatorie, de asemenea se cere seriozitate si implicare - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Experienta de lucru in domeniu imobiliar sau al prestarilor de servicii (productie) constituie avantaj dar nu este obligatoriu! Detalii legate de salariu si program de lucru se vor discuta in cadrul unui interviu. Locatie loc munca: centru Craiova CV urile se pot trimite si la adresa de email sau lasati un nr telefon pentru contact

  • 3

    CANDIDATUL IDEAL: -experienta minim 1 an; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Dorobanti - Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.

  • 7

    Societate de constructii drumuri si autostrazi angajaza economist . Descrierea postului: Titularul postului are rolul de a asigura evidentierea, organizarea şi funcţionarea departamentului economico - financiar – contabil, evidenta resurselor financiare, tehnologice şi umane necesare. Cerinţe: studii superioare, utilizarea computer (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint), experienta minim 2 ani, carnet conducere cat B Abilitaţi: abilitaţi de comunicare la nivel individual şi de grup, llexibilitate, spirit de iniţiativa, lucru in echipa, negociere, cCapabil sa işi gestioneze timpul şi sa lucreze sub presiune, orientat catre rezolvarea de probleme, simţ de raspundere, capacitate de analiza şi sinteza, planificare, monitorizare, evaluare şi raportare. Salariu atractiv.

  • 2

    Pentru clientul nostru, o companie de publicitate outdoor, cautam un contabil cu experienta relevanta in domeniu; Acesta o sa fie responsabil de partea de contabilitate primara si pana la intocmirea declaratiilor lunare, inclusiv cele de personal; Programul de lucru : L-V - 09:00 - 18:00 (o ora pauza de masa) Salariul : 2600 lei net + decont transport (salariul se va rediscuta dupa primele 3 luni cu posibilitatea de a castiga 2800 lei net/luna); Locatia: Bucuresti, Sector 1; Cerinte: Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate; Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor; Implicare si spirit de initiativa. Doar candidatii care indeplinesc cerintele cautate vor fi contactati pentru programarea unui interviu. Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • SC Ghe Stubeanu SRL angajeaza econimist. Cerite: - studii superioare - sa conduca evidenta contabila de la A la Z - bilant, declaratii , etc Mentiuni: persoanelor care nu au domiciliul in Giurgiu le putem oferi cazare . Pentru informatii sunati la : 0732320000

  • 5

    " Firma de contabilitate, audit financiar si expertize contabile, cu sediul in Giurgiu si punct de lucru in Bucuresti ANGAJEAZA: - 2 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Bucuresti - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. - 4 posturi CONTABILI JUNIORI - pentru sediul din Giurgiu - absolventi ai Facultatii de ASE, de preferat Facultate Finante Contabilitate sau Audit Financiar. Pentru cei interesati, asiguram cazare in Giurgiu.

  • Program full-time Necesare: experienta minim 2 ani in contabilitate primara, studii medii absolvite, fara antecedente penale in cazier

  • 4

    SOCIETATE ANGAJEAZA CONTABIL. CONDITII:STUDII SUPERIOARE OPERARE PC OPERARESAGA LOCUL DE MUNCA ESTE IN COM.PUCHENII MARI PRAHOVA SE ASIGURA TRANSPORT,SALARIU MOTIVANT

  • Angajam o persoana cu experienta pentru administrarea unui punct de lucru, in domeniul imobiliarelor! Ne dorim pe cineva care: - Are studii superioare, de preferat economice; - Vorbeste limba italiana - obligatoriu; - Stie contabilitate primara; - Experienta pe un post de conducere/coordonare - avantaj; - Cunoaste pachetul Microsoft Office, Excel in mod principal; - Este o persoana organizata si atenta la detalii. Responsabilitatile tale: - Activitati de gestionare si administrare punct de lucru; - Facturare si efectuare de plati; - Relatii de colaborare cu personalul societatii si cu publicul; - Elaborarea si redactarea diferitelor documente necesare. Daca ni te alaturi iti oferim: - Salariu negociabil, in functie de experienta; - Program de lucru: luni-vineri, 09-17; - Punct de lucru intr-o cladire moderna. CV-ul se poate trimite la adresa: hr.office (A rond)gaminvest.ro

  • 2

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil cu drept de semnătură IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza). Să aibă experiență cu contractele de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , dintre care aprox 6 sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro . Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , sunați - va fii un pre-interviu telefonic. Tel 0730 275828

  • 2

    Angajez contabil program de luni pana vineri . In zona Ciorogarla

  • 3

    Candidatul ideal - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 2

    Ofer servicii de contabilitate primara , program Saga , Revisal , pontaje si declaratii

  • Activ Group Management angajeaza Economist pentru sediul din Bucuresti: Responsabilitati: • Responsabil cu evidenta contabila a contractelor de leasing; • Inregistreaza in contabilitate documentele financiar-contabile; • Elaboreaza balanta de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; • Elaboreaza lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; • Efectueaza analiza financiar- contabila pe baza de bilant; • Întocmirea declaraţiilor privind impozitele şi taxele locale; Cerinte: • Experienta in Contabilitate de minim 5 ani; • Studii superioare economice; • Cunoasterea legislatiei fiscale; • Cunoştinţe de operare Excel; • Spirit de echipă, corectitudine, responsabilitate; • Abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare; • Abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor; • Atenţie la detalii; • Capacitatea de a respecta termenele limită; Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa de email:

  • 1

    ANGAJAM CONTABILA PENTRU CONTABILITATE PRIMARA: -INTOCMIRE RECEPTII -REGISTRUL DE CASA -REGISTRUL DE BANCA Persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare -cunoasterea programului de Contabilitate D-soft . PROGRAM 8 ORE/ZI sau 4 ORE/ZI

  • Salveaza cautarea