Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • 5

    Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • 2

    Angajam contabil intern cu experienta. Cautam o persoana: - persoana dornica de a invata lucruri noi; - personalitate placuta; - atentie distributiva si simt al responsabilitatii; - atenta la detalii; - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj. Cerinte postului: - inregistrarea documentelor contabile - intocmirea rapoartelor lunare, semestriale si anuale. - intocmirea diverselor rapoarte contabile solicitate. Salariu negociabil. Program de lucru flexibil. Locatie job: Plaza Romania Offices, sector 6

  • 5

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • 2

    Firma de contabilitate angajeaza: 1 - Contabil pentru contabilitate primara program 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana Cunostite de operare program SAGA reprezinta un avantaj dar nu este conditie obligatorie. 2 - Inspector resurse umane program part time. Programari interviuri si cereri de informatii la telefon 0722614940 www.vm-contab.ro

  • 4

    Firma de transport international si comert exterior, angajeaza o fata care sa faca atat munca de contabilitate primara cat si aceea de asistent manager. Programul este de la 10 la 18, dar poate fi si part time.

  • Economist, ofer servicii de contabilitate ( PFA, II, SRL), servicii de consultanta de achizitii SICAP / SEAP / , inclusiv instalare, recuperare certificat digital.

  • 1

    Angajam contabil Contabilitatea este o parte foarte importanta in afacerea noastra, asa ca vrem sa avem un department financiar-contabil puternic. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, vei lucra in biroul nostru din Brasov. Cum am vrea sa fie aceasta persoana? - Sa fie oganizata, foarte organizata. - Sa fie atenta la detalii. - Sa fie o persoana responsabila. - Sa aiba capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. - Sa ii placa sa duca la sfarsit task-urile care i se dau. - Sa respecte termenele limita. - Sa fie ambitioasa, sociabila, punctuala. - Sa stie sa vorbeasca frumos, sa fie amabila. Ce atributii si sarcini va avea aceasta persoana? - Asigura efectuarea corecta si la zi a inregistrarilor in contabilitate. - Verifica si inregistreaza operatiunile de trezorerie (registre de casa si extrase bancare). - Mentine legatura cu bancile. - Urmareste si inregistreaza avansurile spre decontare. - Inregistreaza deconturile de cheltuieli. - Inregistreaza facturi furnizori si facturi clienti (cazuri speciale) atat interne cat si externe. - Comunica cu furnizorii si clientii in vederea reconcilierii soldurilor. - Inregistreaza facturile de mijloace fixe si obiecte de inventar. - Urmareste soldurile clientilor si furnizorilor si verifica alocarea incasarilor si platilor. - Valideaza NIR. - Introduce salariile firmei in programul de salarii. - Organizeaza, supervizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna si a lucrarilor de inchidere a exercitului financiar contabil alaturi de Directorul Economic. - Asigura intocmirea si transmiterea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul de stat si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. - Intocmeste declaratiile INTRASTAT si Administratia Fondului de Mediu. - Elaboreaza rapoarte diverse. De cand avem nevoie de aceasta persoana? - Cu cat mai repede, cu atat mai bine….insa nici nu am vrea sa ne grabim… Ce oferim noi pentru aceasta persoana ? - Salariu motivant; - Atmosfera de lucru placuta; - Telefon fix si mobil; - Posibilitate de dezvoltare si promovare in companie; - Seriozitate (salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri... de fiecare data!); - Sef bun si intelegator. Te asteptam in echipa! Cv-urile puteti sa le atasati in mesaj, ori sa le trimiteti la adresa: tehnic @ expertmed . eu , si sa specificati pentru ce post aplicati. Multumim frumos.

  • 9

    Firma de contabilitate angajeaza: contabil cu experienta de minim 5 ani avand cunostinte in folosirea programului SAGA si a legislatiei in vigoare contabil contabilitate primara avand cunostinte program SAGA ,experienta minim un an

  • Angajam CONTABIL CU EXPERIENTA pentru firma de constructii din Buzau. Cerinte: - studii absolvite in domeniu; - cunostinte pachet Office; - experienta pe un post similar minim 5 ani; - cunostinte privind legislatia din domeniu. Responsabilitatile postului: - intocmire registru intrari- iesiri; - intocmire registru de casa si jurnal banca; - salarizare; - intocmire declaratii fiscale; - balanta/ bilant contabil - cunostinte program Saga/Sava. Se ofera: salariu motivant- discutat la interviu Program de lucru: luni-vineri- 9:00-17:00. Pentru detalii ne puteti contacta la numarul : 0744668559 sau veniti la sediul nostru din Galleria Mall, Etaj de Luni-Vineri.

  • 1

    Cerinţele principale: • Membru titular ANEVAR cu specializarile EPI si EBM si/sau EI; • Experienta profesionala minim 1 an intr-o pozitie similara; • Capacitate de sinteza si analiza; • Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului ; • Dorinta de invatare si perfectionare continua; • Conduita morala, spirit de echipa, capacitate de a face fata provocarilor din domeniul evaluarii; • Detinere permis auto categoria B constituie un avantaj. Responsabilităţile principale: • Deplasarea la obiective in vederea inspectarii acestora; • Realizarea Rapoartelor de Evaluare in conformitate cu Standardele de Evaluare si cu pregatirea profesionala pe care o detine; • Cunoasterea, intelegerea si punerea in aplicare a metodelor si tehnicilor recunoscute care sunt necesare pentru efectuarea unei evaluari corecte; • Prospecteaza piata si actualizeaza informatia referitoare la valoarea bunurilor mobiliare si imobiliare; • Implicare activa in Departamentul de Evaluari al Societatii . Beneficii: • Echipa dinamica; • Posibilitatea imbunatatirii performantelor profesionale; • Investitii in dezvoltarea profesionala a angajatilor prin asigurarea si plata programelor de pregatire continua de catre companie CV-urile pot fi transmise pe adresa de email

  • Economista, A.S.E. Bucuresti, media de licenta 9.00, cu experienta in contabilitatea generala, soft-uri folosite Win- Mentor, Ciel, Saga , Fox-Pro- gestiunea bazelor de date, avand cunostinte de fiscalitate si lb. engleza, doresc angajare in domeniu. Ofer si pretind seriozitate. Tel. 0734062710.

  • Contabilitate primară, introducere date, în program baze de date, IT tester, asigurări, REMOTE.

  • 3

    S.C Egeria TM SRL angajeaza ECONOMISTA cu experienta ( preferabil program MENTOR) pentru sediul central situat in Cal. Stan Vidrighin 1A (Buziasului).Program L-V 8-17. Pe langa salariu se ofera tichete de masa in valoare de 400 Ron/luna. Pentru a trimite Cv-ul va rog sa ne contactati la nr. 0751279866-Ozana.

  • 12

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • 6

    Societate nationala de transport valori si procesare numerar, angajeaza pentru centrul de procesare situat in zona Pipera personal pentru activitatea de procesare a numerarului. Candidatul ideal: - studii medii; - cunostinte de baza in operarea PC si experienta in gestionarea numerarului/valorilor– reprezinta avantaj; - capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate; - persoana dinamica, onesta, responsabila; - disponibilitate de lucru in doua ture, program de zi, luni- vineri Descrierea jobului; Verificator de numerar - principale atributii: - numararea, verificarea integritatii, a capacitatii de circulatie si autencitatii banilor; - banderolarea, semnarea si stampilarea banderolelor pachetelor de bancnote; - incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in raport cu numarul zilelor lucrate din luna, - mediu de lucru curat - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul companiei, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala reale. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0758 067 001

  • Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • Salveaza cautarea