Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 1

    Ofer servicii de contabilitate completa ( declaratii , balanta , registre , salarii , bilanturi , etc . ) , contabilitate primara ,Revisal si declaratia intrastat, asociatii de proprietari situate in Otopeni si Bucuresti toate sectoarele. Preturile vor fi negociate , in urma unei discutii si a unei oferte personalizate in functie de specificul firmei si de volumul de activitate. Relatii la nr.0720.118.475

  • 1

    Oferim loc de munca unei contabile cunoscatoare de limba italiana (nivel mediu - avansat).

  • 1

    Angajăm persoana cu experienta in contabilitate primară. Detalii la nr. telefon 0746212101 sau 0770299445. Puteti depune si CV la magazinul La doi pasi situat pe B-dul Nicolae Titulescu BL L37 sau pe adresa de mail

  • Manager, doresc colaborare cu studenta pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: zilnic, saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • Manager, doresc colaborare cu studenta pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: zilnic, saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • 6

    angajam gestionar librarie perioada nedeterminata persopana dinamica, cunostinte gestiune si calculator, experienta profesionala sau absolventii 2020 studii medii, postliceale, superioare, trasmitetii c v pentru a fi planificati la interviu.

  • 2

    Vrei sa incepi o cariera in domeniul bancar si sa faci parte dintr-un proiect unic pe piata din Romania? Ai bune abilitati de comunicare si iti place sa interactionezi cu clientii? Iti plac provocarile si vrei mereu sa fii in competitie cu tine si cu obiectivele tale? Daca raspunsurile tale sunt DA, te asteptam in echipa noastra! Descrierea jobului Ce va trebui sa faci: Munca de birou Sa promovezi,in punctul de lucru, produsele si serviciile bancii destinate persoanelor fizice ; Sa tii pasul cu obiectivele de vanzari si sa te afirmi mereu cu realizarile tale; Sa inregistrezi si sa actualizezi informatiile primite de la clienti; Sa promovezi platformele digitale - Internet Banking, Mobile Banking, Schimb Valutar Online. Sa procesezi documentele in sistemul informatic Cerinte: - absolvent de studii medii(bac) superioare reprezinta un avantaj Disponibilitate /Flexibilitate Dorinta de afirmare Responsabilitate Proacivitatea Determinarea Orientare catre client Ce iti oferim: Oportunitati de dezvoltare si avansare in cadrul grupului bancar, in concordanta cu performantele profesionale; Salariu fix + tichete de masa + bonus in functie de performanta; Program de 8 ore in ture; Asigurare medicala la o clinica privata; Mediu de lucru placut.

  • 12

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul ONG și contabilitatea de gestiune. Dacă îți dorești un loc de muncă dinamic, în care să interacționezi cu mulți voluntari și să ai acces la o paletă largă de acțiuni în comunitate, te așteptăm în echipa noastră! Prin propria ta muncă poți schimba lumea în mai bine, oferindu-ți propriile cunoștințe și abilități în serviciul unei mișcări educaționale internaționale, care de aproape 30 de ani oferă copiilor și tinerilor din România un program alternativ de dezvoltare a abilităților de viață, preponderent în natură. Credem în potențialul tinerilor și în responsabilizarea lor, pentru ca ulterior să-i revedem cetățeni responsabili și implicați în comunitatea lor. Vrei să ni te alături în misiunea noastră? Citește detaliile de mai jos și așteptăm CVul tău însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 14 iulie 2020 la adresa Responsabilități: - înregistrarea documentelor justificative în ordine sistematică și cronologică în evidențele contabile și de gestiune, cu generarea notelor și registrelor contabile și a balanțelor de verificare, în conformitate cu legislația în vigoare și în raport cu specificul și normele interne ale organizației; - întocmește și depune situațiile financiare anuale și declarațiile fiscale periodice, în termenele stabilite, conform legislației în vigoare; - încasare cotizații și întocmire situații trimestrial; - arhivarea documentelor financiare ale organizației; - întocmirea ștatelor de salarii cu calculul corect al costurilor aferente, în conformitate cu reglementările legale în vigoare; înregistrări în Revisal; - mentorarea membrilor din cadrul sucursalelor și filialelor în implementarea procedurilor financiare; - documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil. Cerințe privind ocuparea postului: - studii superioare economice/ membru CECCAR; - experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune; - bune abilități de comunicare și relaționare; - cunoștințe bune de operare PC - MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului - programul de contabilitate SAGA C; - cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare; - atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea de soluții; - program: 40h/ săptămână Beneficii: - mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată, în București; - remunerație financiară și un CIM pe perioadă nedeterminată; - acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți

  • 4

    Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • 14

    Angajez persoana pentru contabilitate primara. Experienta nu este obligatorie. Se ofera instruire la locul de munca. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, bun simt, persoana organizata, cunostiinte minime operare calculator ( MS Office, internet, e-mailuri...) Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • 16

    Angajez persoana pentru secretariat/contabilitate primara. Nu obligatorie experienta! Cerinte: seriozitate, bun simt, capacitate de lucru in echipa, dorinta de munca si de a invata lucruri noi. Minime cunostinte operare calculator. Se ofera: contract de munca, salarizare deosebita, program de lucru stabilit de comun acord, un job pe termen lung, posibilitatea de a avansa, alte beneficii in functie de performanta. Pentru detalii sunati la : 0743 949 567 !!! NU SUNATI DACA NU SUNTETI CU ADEVARAT INTERESATI!

  • 6

    Firma de contabilitate, cautam contabil senior cu experienta, cunoscator Saga, pentru inchideri de luna si intocmire declaratii. Oferim salariu motivant, precum si alte beneficii.

  • Salveaza cautarea