Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • 7

    Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • 12

    SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Țin Contabilitate complete 0730095728

  • Contabil instruit caut job in contabilitate fuull time, part time.Tin evidente contabile de la A la Z, inclusiv bilantulri contabile.Rapiditate introduicere de date

  • 6

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 9

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • 2

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , sunați - va fii un pre-interviu telefonic. Tel 0730 275828

  • 2

    Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta de verificare; Studii universitare in domeniul economic si financiar-contabil -reprezinta un avantaj Stagiar sau membru CECCAR reprezinta un avantaj Bune cunostinte ale legislatiei fiscale nationale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala) Experienta de minim 5 ani in pozitia de contabil financiar-general Bune abilitati de utilizarea a softului contabil Saga si a pachetului MSOffice Persoana organizata, responsabila, comunicativa, cu spirit de echipa si determinata sa evolueze profesional

  • Economist cu experienta, (stagiar CECCAR - expert contabil), tin evidenta contabila completa, inclusiv salarizare si intocmesc declaratiile corepunzatoare si bilanturi. Rog seriozitate

  • 8

    Va place sa interactionati cu alte persoane? Sunteti student, iar timpul liber doriti sa il transformati in profit? Aveti deja un loc de munca stabil dar va ramane timp pentru inca un job bine platit? Sunteti pensionar, dar aveti putere de munca astfel incat sa va suplimentati pensia? Daca aveti diploma de bacalaureat si v-ar place sa lucrati in vanzari de asigurari, va asteptam sa ne cunoastem. Oferim salariu fix +comision pentru persoanele cu cod RAF/RAJ

  • Absolvent , contabil al facultații de științe economice dar fără experientă caut loc de muncă,se poate și altfel de muncă de birou sau supraveghere

  • 5

    Cerințe: - studii medii -experiență pe un post similar minim 6 luni - cunoștințe operare calculator - abilități în lucru cu cifrele - atenție la detalii - persoană organizată Responsabilități - emiterea facturilor Informații la telefon 0372610522

  • 15

    Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • 1

    Cautam contabil/economist, full time pentru contabilitate la sediul din Cluj-Napoca, D. Rotund/Baciu - Program WinMentor - Limba engleza- obligatoriu/limba maghiara-optional - Contabilizarea tuturor documentelor - Intocmirea situatiilor financiare - Servicii de personal si salarizare - Depunerea declaratiilor, balanta si bilant - Consultanta fiscala

  • 5

    Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: •Studii medii / superioare de specialitate •Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala •Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile •Abilitati de organizare si relationare •Persoana responsabila, serioasa •Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj •Cunostinte limba engleza nivel mediu Descrierea postului: •evidenta contabila completa •intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA •reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara •diverse rapoarte, la cerere •Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor ) •Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii •Declaratii, gestiuni,, relatii cu institutiile abilitate ale statului, consultanta financiara si fiscala •Intocmeste ordine de plata •Analiza pe baza de balanta •Intocmire Bilant •Relatia cu clientii •Consultanta pentru clienti Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • Pentru o scurta prezentare a firmei puteti accesa www.bambusvaslui.ro Va asteptam CV-ul la CANDIDAT IDEAL - Analist Financiar • Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență; • Experienta in domeniul financiar-contabil constituie avantaj; • Cunostinte de analiza si raportare financiara constituie avantaj; • Competente cognitive (abilitati dе invatare, inovare, planificare si organizare) • Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta) • Capacitate de decizie; • Capacitate de analiza si sinteza; DESCRIEREA JOBULUI: • Efectueaza analize economico-financiare privind situatia organizatiei in ce priveste utilizarea mijioacelor circulante, analiza stocurilor, structura cheltuielilor, analiza profitului, situatia financiara, situatia costurilor etc., precum si pentru fundamentarea si definitivarea principalilor indicatori econornico-financiari aferenti activitatilor desfasurate potrivit profilului societatii si pentru formularea de propuneri in vederea rentabilizarii intregii activitati a societatii • Estimare medie zilnica incasari pentru planificare plati medii zilnice in luna (istoric comparativ luna din an precedent + coeficient de risc + corectii zilnic in functie de evolutie incasari) si intocmire cash flow zilnic; • Verifica respectarea termenelor de incasare si plata stabilite prin politica comerciala a companiei sau prin contractele cu furnizorii; • Completeaza, inregistreaza si tine evidenta biletelor la Ordin, CEC-urilor si a sumelor de plata catre furnizori. • Efectuarea platilor catre parteneri si intocmirea planificarilor la plata pe fiecare furnizor sub stricta monitorizare a Directorului Financiar; • Constituire dosare banci si intocmire analiza necesara in vederea contractarii de facilitati noi/prelungire cele existente; • Monitorizare si asigurare indeplinire conditii existente: acorduri contractare facilitati noi/dividende; valabilitate asigurari stoc + cladiri + mijloace de transport, etc.; monitorizare indicatori financiari mentionati in contractele de credit/contracte parteneri; conditii de rulaj greate cu bancile finantatoare, etc. BENEFICII: • Pachet salarial atractiv bazat pe experienta, cunostinte si performanta; • Telefon de serviciu; • Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala; • Atmosferă de lucru plăcuta, intr-un mediu profesionist si dinamic; • Sustinerea din partea unei echipe manageriale care incurajeaza implicarea si initiativa

  • Requirements: +2 years experience in financial field, with experience in accounting Economic University graduate Stylish English communication skills, both written and oral You have very good analytical skills as well as Excel knowledge and enjoy working with it Knowledge of SAGA or Navision is desirable Current up-to-date knowledge of accounting and standards Ability to deal tactfully, confidently and in time with internal and external customers Enjoy working in a team and a heart for numbers In Return, We Offer: International company with international mindset Unique team spirit and informal work environment Flexible working hours and WFH opportunity Meal tickets Access to private medical care Welcome gift Training opportunities and career growth program Work with talented and collaborative coworkers who will support you and help you grow If you are interested please send your CV by e-mail!

  • Candidatul ideal Îți dorești un job dinamic, ancorat în zona de business și totodată creativ și care să te provoace? Te pasionează proiectele, în special cele de finanțare și ai interacționat sau contribuit la implementarea sau derularea lor? Dacă ai răspunsuri pozitive doar parțiale la aceste întrebări, însă ești extrem de interesat de domeniul pe care ți-l propunem, te așteptăm să ni te alături! Suntem în curs de completare a echipei cu o persoană responsabilă, organizată, care să gândească strategic și să fie atentă la detalii. Printre principalele puncte forte trebuie să se numere capacitatea de analiză și sinteză, abilitățile de comunicare, cunoștințele de operare PC la un nivel avansat, precum și capacitatea de administrare și gestionare a resurselor. Experiența în domeniu reprezintă un important avantaj. Îți vom pune la dispoziție activitate într-un colectiv dinamic, care îți va împărtăși din know-how-ul acumulat și alături de care vei putea dezvolta o carieră de succes. Mai mult, vei lucra într-o atmosferă plăcută, într-un mediu deschis și inovativ, cu oameni alături de care ideile tale pot prinde contur și deveni soluții inovatoare de business. Descrierea jobului Ce va trebui să faci? - Să monitorizezi oportunitățile de finanțare europene și naționale; - Să studiezi ghidul de finanțare și să aplici grile de evaluare; - Să întocmești documentele aferente și să obții avizele necesare implementării proiectelor; - Să oferi consultanță în vederea realizării achizițiilor în cadrul proiectului; - Să realizezi analizele financiare, să întocmești bugetul și să ții evidența cheltuielilor; - Să verifici documentele primite de la furnizori/executanți; - Să realizezi managementul proiectului pe activități și să colaborezi cu părțile implicate; - Să întocmești diverse rapoarte în funcție de etapele proiectului; - Să monitorizezi implementarea proiectului. Dacă te-ai regăsit în descrierea noastră și vrei să faci parte din echipa, așteptăm cu nerăbdare un CV din partea ta! Descrierea companiei THECON SRL este o companie înfiinţată în 2006 cu sedii in București și Galați, specializată în furnizarea de servicii IT (web design, dezvoltare web, SEO, SEM și SMM) de înaltă calitate partenerilor și clienților. Echipa noastră se află într-o continuă creștere, iar managementul companiei sprijină în mod constant dezvoltarea personala și profesională a fiecarui membru în cadrul unui mediu relaxant și prietenos. Motivarea echipei este o componentă importantă a organizației, din acest motiv beneficiile și integrarea fiecărui coleg în cadrul firmei sunt repere ce ne ghidează activitatea zilnică de echipă unită, inovativă și performantă.

  • Salveaza cautarea