Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    - Studii liceale/universitare absolvite in domeniul economic; - Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara; - Foarte bune cunostinte de contabilitate primara; - Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple; - Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. - Disponibilitate de la lucra 2 weekenduri pe luna Descrierea jobului - Emite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii; - Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune; - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne, respecta circuitul documentelor, indosariaza actele (NIR-ul, facturile, raportul de gestiune); - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati. Descrierea companiei Povestea noastra incepe in urma cu mai bine de 20 de ani. Compania Rus Savitar a facut primii pasi in domeniul mobilierului autohton in 1994, ca retailer. De atunci, am construit propriile fabrici, am dat startul productiei de serie, devenind astazi unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL si tapiterii din tara. Unitatea de productie a fabricii RUS SAVITAR este dotata cu cea mai moderna linie tehnologica din sud-estul Europei si se afla in localitatea Dudestii Noi, la 15 km de Timisoara. Datorita tehnologiei avansate de care dispunem si a unei echipe de peste 1300 de oameni, am ajuns la o capacitate de productie de 2 000 000 de mp de PAL din total de 6 000 000 de mp disponibili la nivel national, acest lucru situandu-ne pe locul 1 in tara cu o cota de piata de 33%. Capacitatea de productie a fabricilor noastre a ajuns astazi la 30 000 de garnituri de mobilier din PAL /luna si 5 000 de seturi de mobilier tapitat/luna. Deoarece ne doream sa fim cat mai aproape de oameni, am inceput in 2009 construirea unei retele nationale de magazine - Casa Rusu, o punte de legatura intre sistemul de productie si clientii nostri. Iar astazi, numarul lor se apropie de 20. Pe viitor ne propunem sa extindem reteaua de magazine in cat mai multe orase ale tarii, sa dezvoltam tehnologia deja existenta pentru a creste capacitatea de productie si sa realizam cat mai multe colectii noi de mobilier pentru a veni in intampinarea nevoilor diverse de amenajare ale clientilor nostri.

  • CERINTELE: - Experienta de minim 3 ani pe un post similar - Persoana serioasa si responsabil BENEFICII: * Decontare transport. * Salariu atractive in functie de calificare. * Tichete de masa in valoare 300 lei net. * Tichete de cadou 2 ori pe ani. * Bonusuri si marirea de salariu in functie de performanta angajatilor.

  • 7

    Angajam casiera 1 ora zi contract de munca timp partial plata impozite CASS, cart. Militari, Apaca, linga Liceul Tudor Vladimirescu, 300lei net. Tel. 0721810988.

  • 2

    Societate comerciala cu sediul in sectorul 2, doreste colaborare full time cu persoana posesoare de srl, pentru operatiuni juridice de Registru Comertului si operatiuni contabilitate primara. CV la

  • 3

    Angajam contabila si fete pentru vanzare produse finite cu domiciliul in Medgidia . Cerinte : -Permis de conducere -vorbitoare de limba engleza -preferabil studii de contabilitate/vanzari sau experienta in domeniul Asteptam cv-ul dvs iar in urma interviului aflati restul de detalii . Angajam personal pentru fabrica din Medgidia : - mecanic reparatii utilaje Relatii la telefon dupa ora 12.00

  • Expert contabil, membru CECCAR, cu experienta de peste 20 de ani, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, consultanta, obtinere cod de TVA, reactivare firme inactive fiscal, asistenta la control. Onorariul variaza in functie de complexitatea lucrarilor( numar documente, obiect de activitate) Pentru firmele nou infiintate ofer consultanta gratuit si 50% reducere onorariu in prima luna.

  • Societate comerciala angajeaza economist ,preferabil din zona Bragadiru pentru sediul sau din localitatea Bragadiru,Ilfov.

  • Ofer servicii contabilitate, resurse umane, asigurari si consultanta in domeniul financiar.

  • PROFIL CANDIDAT Îți dorești un job la care să vii cu plăcere, care să-ți ofere stabilitate și unde să vezi impactul muncii tale? Atunci... suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne aflăm în căutarea unui nou coleg care să se alăture echipei partenerului nostru Ingram Micro România și să participe la procesul financiar-contabil atunci când vine vorba de ordine de plată, facturi fiscale, deconturi și pontaje. Dacă locuiești în București și îți dorești să fii tu acel Contabil de care avem nevoie, aruncă o privire peste fișa postului . Ești o persoană entuziastă, organizată și ai capacitate decizională? Ai bune abilități de comunicare verbală și scrisă, gândire analitică și vrei să ți le pui în valoare? Cunoști în detaliu pachetul Microsoft Office, îndeosebi aplicația Excel? Ai un nivel avansat de limbă engleză? Ești absolvent de studii superioare cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ superior? Ai experiență de minim 1 an în domeniul Financiar / Contabil? Atunci... nu mai sta pe gânduri și vino în echipa noastră! MISIUNE Vrei să vii în ajutorul partenerului nostru și să fii responsabil de evidența documentelor de contabilitate primară? Dacă tocmai ai răspuns pozitiv, îți transmitem că responsabilitățile tale vor presupune: vei asigura evidența contabilă a stocurilor, precum și încadrarea documentelor pe venituri și cheltuieli vei opera facturile zilnice de la furnizori pentru prestări servicii, în vederea procesării plăților către aceștia vei urmări soldurile din bancă, din casă și fluxurile din trezorerie vei întocmi rapoarte financiar-contabile săptămânale și lunare și vei verifica corelarea acestora Deci... rolul tău va fi unul foarte important! BENEFICII Vei avea un program de lucru de 8h/zi, de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00-18:00 Vei fi recompensat financiar cu un pachet salarial avantajos în funcție de experiență Te vei alătura unei echipe tinere și profesioniste, gata să îți sară în ajutor Scopul nostru este acela de a menține clienții fericiți, oferindu-ți la schimb o experiență semnificativă și mediul oportun în care să te dezvolți! Pro Solutions Leasing Recruiting has never been so easy! Come join the team!

  • R.A.D.E.F. Romaniafilm in insolventa angajeaza 1 Auditor Intern cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat in studii economice - cu calitate de Auditor Intern Certificat -vechime peste 5 ani in domeniul economic, minim 2 ani experienta in domeniul auditului intern Responsabilitati : -raspunde de prezentarea obiectiva, corecta, fidela si fara omisiuni a deficientelor constate a situatiilor urmarite in misiunea incredintata de conducerea unitatii, in conformitate cu normele nationale de audit; -raspunde de prezentarea in raport a inexactitatilor si erorilor constatate si includerea elementelor probante. Sarcini : -efectuarea misiunii de audit intern conform programarii aprobate de conducere; -urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare ; -analiza procedurilor; -controale necesare; -efectuarea de controale interne de detectare (confruntarile cu banca, confruntarea balantei analitice cu cea sintetica, etc.) -comunicarea cu conducerea intreprinderii semnalind prin raport rezultatul controalelor interne; -verificarea corectei aplicari a procedurilor interne stabilite de conducerea intreprinderii; -aplicarea normelor nationale de audit financiar (procedurile si principiile fundamentale care stau la baza activitatii ); -colectarea de elemente probante necesare pentru a trage concluzii si a exprima opinii asupra situatiilor financiare; -concluziile din lucrarile efectuate se vor concentra in rapoarte destinate utilizatorilor dinainte stabiliti; -se asigura ca toate operatiunile miscarilor patrimoniale care fac obiectul inregistrarilor in contabilitate sa fie inregistrate; -se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale ( verificarea realitatii inregistrarilor ) -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București email: SERVICIUL RESURSE UMANE email:

  • Societate comerciala angajeaza contabil pentru activitatea de la punctul de lucru HOTEL SUD Giurgiu.

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Economist cu experienta țin contabilitate la SRL de la introducerea actelor în contabilitate pana la depunerea declarațiilor, bilant. Pret incepand de la 100 lei in functie de volumul de munca.

  • Cautam expert contabil (membru CECCAR) pentru colaborare in birou propriu. Biroul este in zona centrala, aproape de tribunal.

  • 6

    Angajez casier pt incasari-plati-depuneri banca. Se lucreaza pe teren la Asociatii de Proprietari. Chitantele se emit cu telefonul celular si se imprima cu imprimanta termica, prin exceptie de mana. Depunerile- platile- incasarile se inregistreaza in programul informatic bloc manager. Programul de lucru este variabil seara intre orele 17-21, in zilele de luni, marti, miercuri sau joi. Se intocmeste contract individual de munca cu plata asig de sanatate si pensie.Sunati intre 13-14

  • 10

    Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

  • 6

    Contabilitate,arhivare documente,introducere documente primare in Saga Soft 4-5 zile pe luna.Locatie centrala in apropierea ASE.Posibilitate acumulare cunostinte in domeniu.Se poate efectua si stagiul de practicaMai multe detalii la telefon sau prin mesaj.

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • Societate angajam secretara/contabilitate primara. Programul de lucru este de la 8-16, de luni - vineri. Salariul atractiv. CV-urile se depun la adresa de email-

  • Restaurant Perla din Giurgiu, angajeaza urgent contabil pentru evidenta primara. Petru detalii va rugam sa ne contacti la urmatoarele numere de telefon: sau .

  • Salveaza cautarea