Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

Categorii

Numele companiei

Tip job

Experienta

Nivel de studii

Limbi straine

Carnet conducere

Salariu oferit

Locuri vacante

Beneficii

Disponibil imediat

Judete

Sterge toate filtrele 463 Anunturi Afiseaza anunturile
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Contabilitate financiara si de gestiune Consultanta fiscala si financiara Analiza financiara Servicii Salarizare si Resurse Umane Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • 4

    Esti in cautarea unui loc de munca si doresti sa dezvolti o cariera in departamentul financiar contabil? Alatura-te echipei noastre si vei avea urmatoarele Sarcini si responsabilitati : -intocmire evidenta financiar-contabila; - verificare si inregistrare documentele primare; - verificare jurnalele de TVA; - verificare situatia stocurilor si soldurilor conturilor; - intocmire si depunerea declaratiilor fiscale, situatii financiare; - tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; Pentru Departamentul de Contabilitate cautam un Economist cu experienta, vesel si organizat care sa ne ajute sa crestem frumos si sa venim zambind in fiecare zi la munca.

  • 1

    Caut loc de munca /colaborare in sistem part time in domeniu financiar- contabil , Experienta de peste 20 de ani in domeniu,

  • Caut job asistenta personala, cunoștințe operare PC Word, Excel, acces, internet marketing.

  • Contabilitate completa,la domiciliul meu.Pret avantajos.

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • 2

    Contabilitate completa Servicii de contabilitate si resurse umane: 1.) Contabilitate completa (inclusiv in agricultura) 2.) Certificare bilant contabil. 3.) Servicii de intocmire si evidenta contabila: - Evidenta contabila pe baza documentelor primare; - Completarea si depunerea declaratiilor privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si de asigurari sociale, a deconturilor de TVA si a altor raportari si situatii contabile; - Evidenta contabila a salariilor si concediilor medicale; - Intocmire si depunere bilant contabil anual si semestrial; - Completarea si prelucrarea registrelor contabile (registru jurnal, inventar si de casa, jurnalul de cumparari si de vanzari); - Servicii de contabilitate pentru refacerea evidentei contabile; - Servicii contabilitate de gestiune; - Stabilirea impozitelor de plata si inregistrarea in contabilitate; - Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora; - Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii. 4.) Evidenta contabila a salariilor: - Intocmire pontaje lunare si state de plata; - Contracte individuale de munca, actualizare registru salariati; - Acte aditionale la contractul individual de munca, decizii privind incetarea relatiilor de munca angajat-angajator; - Intocmire si depunere declaratii aferente. - Intocmire/completare documente specifice Sanatatii si Securitatii in Munca(SSM); - Intocmire/completare documente specifice P.S.I. (Protectia si stingerea incendiilor).

  • Angajăm contabil cu experiență specifica de minim 3 ani, full time, localitatea București. Vă rugăm să ne trimiteți un CV la adresa

  • Firma de transport cu sediul in zona Berceni (IMGB), angajeaza o tanara cu sau fara experienta pt a face atat munca de secretara cat si pe cea de contabila primara. Programul este flexibil in intervalul 9-18 si poate fi si part time.Pt mai multe detalii sunati va rog la nr 0730559965.

  • 3

    SC HELIN`S TRADING SRL angajeaza receptioner hotel. Relatii la telefon 0722430583, CV-uri la adresa de email

  • 3

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • Contabil – contabilitate primara Cerinte - absolvent studii superioare/medii; - cunostinte program contabil SQL; - inregistrare si transmitere REVISAL; - cunostinte operare Excel; - experienta anterioara in domeniu; - persoana organizata, atentie la detalii; - cunostinte privind legislatia contabila; Responsabilitati - se asigura de corectitudinea documentelor contabile primite de la furnizori, clienti, colaboratori; - efectueaza inregistrarile contabile conform legislatiei fiscale in vigoare; - verifica datele introduse in programul de contabilitate; - pastreaza evidenta contabila si urmareste furnizori/clienti; - pastreaza evidenta contabila a stocurilor, imobilizarilor; - participa la elaborarea situatiilor pentru controale; - intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, obiecte de inventar, reconcilieri conturi terti, alte situatii cerute de catre seful direct sau management; - verifica jurnalele de cumparari/vanzari, reconcilieaza soldurile de stocuri, deconturi, avansuri salariati; - responsabil de situatiile contabile specifice inventarelor; - claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fisele, balantele de verificare; - verifica documentele si rapoartele de contabilitate primara (acolo unde este cazul); - extrage din programele contabile situatii si rapoarte financiar-contabile pentru informarea clientilor (facturilor emise/neincasate, balante de verificare, etc.); - asigura pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - pastreaza legatura cu firma de contabilitate.

  • 4

    Daca iti doresti o cariera in domeniu vanzarilor, vino in echipa noastra! Te asteapta o cariera de succes. La Generali, profesia de consultant in asigurari este o meserie in adevaratul sens al cuvantului, care presupune un plan de cariera si etape de profesionalizare. Asteptam CV-ul tau pe sorin.balmus@generali.com

  • 10

    Cabinet contabilitate si expertiza financiar contabila angajeaza economist. Cerinte: • Cunostinte contabilitate. • Precizie, seriozitate Experienta in domeniul nostru reprezinta un avantaj. Oferta: • Posibilitate de dezvoltate a unei cariere. • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice. • Salar motivant. • Mediu de lucru placut Ne dorim alaturi de noi o persoana motivata, comunicativa, cu initiativa, optimista, atenta la detalii. Pentru a fi programat la un interviu aplicati CV-ul la acest anunț sau sunați la numărul de telefon 0722654664.

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 5

    Descriere Locuri de muncaEsti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa:

  • EREN FRUCT SRL (obiect de activitate legume-fructe), angajam contabil pentru contabilitate primara - receptie marfa, emitere facturi, intocmire NIR, bon consum, urmarire clienti - furnizori , urmarire gestiune, registre casa, jurnal banca . Cerinte: - cunoasterea programului SAGA; -experienta in domeniu - studii medii Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic la nr de tel :0721 760 057 - Munip.

  • Economist, absolvent de științe economice, facultate contabilitate și informatică de gestiune, respectiv master expertiza contabila și evaluarea firmei, caut loc de muncă

  • Manager/inspector HR, cu 15 ani experiență în organizații internaționale de top. Prefer domeniul Invățământ privat, medical, farmaceutic. Normă intreagă/parțială/ PFA . Tel. contact: 0744/315047.

  • Salveaza cautarea