Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Te invit să fii, împreună cu noi, printe primii români , investitori în crypto din România! Te invit sa vezi oferta companiei! Avantaje: 1) Dobândă zilnică! Este un cont bancar care TE PLĂTEȘTE ZILNIC și automat, doar pentru că îți depozitezi banii! (Acești bani se înmulțesc prin tranzacțiile făcute de traderii profesioniști din echipă): - 0.10 - 0,32%/zi /// 3.0 - 10,7%/luna/// 36.0 -221%/an. După înscrierea ta, care e simplă și gratuită, găsești în dashboard (biroul digital personal) portofele gratuite, pt Euro și pt criptovalută; 2) Tranzacții INSTANTE și GRATUITE! Comparând cu orele (sau chiar zilele) pierdute în așteptare, pt un simplu transfer de bani dintr~o bancă în altă bancă, câștigăm TIMP prețios! Comparând cu taxele plătite peste tot unde se pot face transferuri, aici păstrăm pt noi acele comisioane, deci câștigăm acei bani! 3) Oricare partener poate obține automobilul preferat (prin oferta "Car Program")! 4) Oricare partener poate participa la Investitii imobiliare prin "Real Estate Cloud"; 5) Se obțin generoase bonusuri în bani, dobânzi generate automat și zilnic, din simplele noastre recomandări (către rude, prieteni, amici, colegi, vecini, etc), în urma cărora aducem investitori, în echipa noastră! Vezi planul de câștig, din contul tău personal! 6) Ni se oferă primul card de CREDIT din lume, valabil pt Euro&criptovalută! Taxe: zero! Depozitam banii in propriile portofeluri si ne vom bucura astfel impreuna de castiguri/dobanzi zilnice! Te invit să fii printre primii din Romania care se înscriu aici! Inscrierea dupa participarea la conferinta. . Detalii la Telefon 0725390720

  • 2

    Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • Caut loc de munca contabilitate primara.

  • 1

    Expert contabil judiciar, tin evidenta contabila completa, infiintez firme, consultanta fiscala. Contabilitate intracomunitara. tel.: 0722820427

  • 1

    Suntem o sucursală internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • CANDIDATUL IDEAL Cerințe: - Absolvent studii superioare tehnice sau economice (preferabil, dar nu obligatoriu); - Cunoștințe avansate de limba Engleză; - Abilități de comunicare și negociere; - Capacitate de prioritizare, analiză, previzionare și monitorizare; - Capacitate de a gestiona termenele limită; - Atitudine pozitivă, spirit de echipă; - Orice alte certificări în domeniu constituie un avantaj. DESCRIEREA JOBULUI Responsabilități: - Analizează informațiile referitoare la proiecte noi (dosar proiect, desene piese – plan 2D, caiete de sarcini, norme încercări piese, fișe tehnice de materiale, planning repere); - Identifică potențialii furnizori și face corespondența cu aceștia pentru a obține oferte tehnico-comerciale aferente materiilor prime, componentelor necesare; - Analizează ofertele furnizorilor prețuri, termene de livrare, termene de plată, cantitate minimă/livrare; - Face corespondența cu furnizorii în vederea negocierii și obținerii unor condiții comerciale cât mai avantajoase; - Evaluează/selectează furnizorii care îndeplinesc cerințele de calitate solicitate de clienți, oferă condiții comerciale avantajoase de colaborare, confirmă capacitatea de producție pentru cantitățile anuale de materii prime, componente estimate informează responsabilii din departamentul comercial/tehnic în legătură cu ofertele primite (pentru materii prime și componente) și aleg impreună oferta cea mai avantajoasă. Oferim: - Salariu motivant; - Pachet asigurare medicală privată; - Tichete de masă; - Transport asigurat spre și de la locul de muncă; - Posibilitate de dezvoltare a carierei; - Training pentru formare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru plăcut, dinamic; - Posibilitatea de a lucra într-un domeniu care se află într-o continuă expansiune. DESCRIEREA COMPANIEI Înființată în anul 1994, Delta Invest este unul dintre liderii pieței din România în cercetare-dezvoltare repere injectate din mase plastice, proiectare-construcție matrițe și injecție mase plastice.

  • 1

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , se va veni cu el personal la interviu. Alte detalii se vor discuta în cadrul interviului. Tel 0730 275828

  • ... in productie, constructii si servicii horeca, caut colaborare sau angajare, part time sau full time. stapanesc MS Office (Excel, Access) si softuri de contabilitate Winmenthor si Saga. Tel 0733628812.

  • 3

    Contabiltate primara, munca de secretariat tel 0744830255

  • 5

    Angajare contabila pentru evidenta contabila primarai,verificare operatiuni comerciale .Relatii la tel 0744167067

  • SC angajeaza economista in Galati Cerinte : - studii economice finalizate cu diploma - experienta in domeniul economic, constituie un avantaj - cunostinte utilizare programe contabile, pachet Microsoft Office - persoana serioasa, atenta la detalii Salariul net 2000 lei , poate varia in functie de experienta in domeniu. CV-ul se depune pe site publi24 sau la telefon 0734885496

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • 1

    Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza full time contabil. Relatii la telefon.

  • 1

    economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • Persoana f serioasa,dinamica,perseverenta,nefumatoare,caut loc de munca in contabilitare,secretariat,facturare. Cer si ofer seriozotate

  • 1

    Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • Realizarea și gestionarea dosarelor de personal. Întocmirea contractelor individuale de munca și anexele aferente contractului individual de muncă, întocmirea actelor adiționale, în funcție de modificările clauzelor contractuale, întocmirea deciziilor de încetare a contractului individual de muncă și anexele deciziei. Programarea vizitelor medicale şi evidența controlului medical periodic. Întocmirea deciziilor de suspendare/incetare suspendare, detașare. Întocmirea deciziilor interne care țin de evidența personalului. Întocmirea fișelor de pontaj ale angajaţilor. Informare angajaţi şi viitori angajaţi. Întocmirea unui centralizator pentru a urmări realizarea concediilor de odihnă ale personalului. Evidență dosare persoane în întreținere (adeverințe ANAF, declarații pe proprie răspundere. Eliberarea adeverințelor solicitate de salariați/foști salariați (adeverință salariat, adeverinta concediu medical). Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale). Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii. Asigura managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortarea, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential). Conduce evidenta obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii. Colecteaza si organizeaza date de la departamentul tehnic si vanzari. Este persoana de legatura cu departamentul contabil si cel tehnic. Asigura preluarea de sarcini de la managementul companiei pentru rezolvarea activitatilor specific societatii. Inregistrare furnizori interni si externi, inregistrare clienţi. Intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar. Intocmire NIR (nota de intrare receptive pentru achizitii interne si externe). Verifica impreuna cu gestionarul marfurile primate. Se asiguraca marfurile au termen de valabilitate rezonabil. Se asigura, impreuna cu gestionarul, ca marfurile sunt asezate in depozit prin metoda FIFO. Intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de management. Intocmirea de formularistica pentru activitatea interna a societatii. Aplicarea şi respectarea procedurilor specifice de lucru şi a prevederilor regulamentului de organizare si normelor interioare. Asigura respectarea termenelor stabilite în proceduri/instrucţiuni. Arhivarea documentelor. Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate. Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile. Preluarea şi prelucrarea documentelor justificative pentru registrul de casă. Înregistrarea operaţiunilor bancare effectuate. Profilul candidatului: Absolvent studii superioare. Cunostinte de baza a principiilor contabile. Cunostinte legislatie fiscala.

  • Salveaza cautarea