Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Martelli Europe S.R.L., firma cu sediul in municipiul Buzau, str. Aleea Industriilor nr.17 angajeaza Business controller. Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV-ul pe adresa de e-mail a firmei sau sa se prezinte la sediul Martelli Europe Buzau. Principalele atributii: - administreaza toate entitatile de afaceri și analizeaza riscurile financiare, face recomandari si da soluții eficiente - stabilileste și menține rapoarte financiare și planuri de afaceri - pregăteste bugete și planuri financiare , analizeaza diferite perspective pentru acestea - administreaza procesele de dezvoltare a afacerii și ofera consultanță cu privire la toate conturile noi - pregăteste bilanțul pentru diferite unități de afaceri și asigura eficacitatea procesului - supravegheaza reconcilierea conturilor, gestioneaza toate conturile comerciale și actualizeaza jurnalului entitatilor - supravegheaza închiderea conturilor la sfârșitul lunii, identifica problemele, compara cu rezultatele și proiecțiile din anul precedent - administreaza toate completările externe și pregăteste rapoarte de management

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • 2

    ANGAJEZ CONTABIL / ECONOMIST / CONSULTANT FONDURI EUROPENE CU EXPERIENTA. ROG SERIOZITATE. SMS SAU MESAJ PE WHATSAPP LA NR DE TEL. .

  • 1

    DESCRIERE Candidatul Ideal - studii medii/superioare finalizate ; - cunoasterea unui program de contabilitate - cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office); - abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; - spirit de observatie dezvoltat; - capacitate de analiza, sinteza si incadrare in termene; - minimum 3 ani experienta intr-un post similar. Descrierea jobului - Intregistrare documente in programul de contabilitate; - Program 8 ore;

  • INTER CONTAB SRL (firma de contabilitate din Piatra Neamt ) angajeaza contabil/economist cunostinte operare Revisal !!!

  • Vrei sa lucrezi in domeniul financiar? Ești o fire dinamica? Îți place sa lucrezi cu oamenii? Daca da, atunci vino alaturi de noi sa lucrezi in servicii financiare. Experiența nu este necesara, se poate lucra si part-time. Mai multe detalii la .

  • 2

    Caut societati pentru lucrari specifice pregatirii.

  • 24

    ASIROM VIG SA prin Agentia Vaslui recruteaza colaboratori part-time in asigurari Activitatea noastra consta in ofertarea / incheierea de asigurari Va asteptam in noul sediu situat in CRUCEA GARII, intre Serviciul permise/inmatriculari si ALPHA BANK sau telefonic la numarul de telefon . Persoana de contact Catalin Cretu

  • 1

    ANGAJAM ECONOMISTA! CERINTE: -Studii superioare facultate cu profil economic -Experienta pe o pozitie similara -Cunostinte in domeniul financiar contabil -Cunostinte operare calculator -Cunostinte de limba engleza -Atentie la detalii -Abilitati de calcul economic/matematic -Analiza si sinteza -Asumarea responsabilitatii si integritate DESCRIEREA JOBULUI: -Înregistrarea in contabilitate a documentelor aferente activitatii companiei (facturi interne/externe, deconturi, extrase etc) -Verificarea corectitudinii notelor contabile generate de sistem cu privire la portofoliul de clienti si tranzactiile aferente -Intocmirea jurnalelor contabile -Intocmirea raportarilor specifice catre entitatile de supraveghere Cv-urile se trimit pe adresa de mail:

  • Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, extrase banca, transmitere revisal, etc Colaborează cu contabilul șef sau poate lucra independent dacă tine evidenta contabila completă Experienta de lucru în domeniu este necesara Program și salariu se vor discuta la interviu

  • Cautam Contabil/a Galati CANDIDATUL IDEAL Experienta in gestionarea si realizarea evidentelor contabile Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii Excelente capacitati comunicationale si relationale Capacitate d lucru în echipă i individual Atentie la detalii si acuratete in lucru, gandire logica si sistematica. DESCRIERE ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI : Verifica existenta documentelor justificative, intocmirea in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si inregistrarea acestora in evidenta contabila cronologic, sistematic si pe centre de cost. Ce oferim: Salariul conform eficientei muncii prestate Crestere proportionala a salariului, luandu-se in calcul eficienta muncii si loialitatea; Cursuri de perfectionare; Stabilitate, intr-o companie care isi desfasoara cu succes activitatea din 1994; Posibilitatea de promovare; Program: L-V 08:30 17:00 Compania pentru care recrutam: companie furnizoare de marfuri, produse si servicii constructii, mobilier si amenjari interioare Daca doresti sa lucrezi cu noi si te potrivesti (in cea mai mare parte) cu descrierea, asteptam CV-ul tau la [email protected] Ne poti contacta/mesaj/whatsapp: #galati #job #contabil #economist #accountant #financiar

  • 5

    Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 1 an in coordonare echipe; Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketin; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.erformanta; Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • Economist conduc evidenta contabila completa .tel.0744527686

  • 13

    Angajez CONTABIL EVIDENTA GENERALA { par-time}

  • 6

    Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • Firma de distributie angajam operator facturare cu experienta. Sector 6. CV tel

  • 1

    Angajăm persoană, serioasa, comunicativa, cunostinte operare calculator, pentru postul de operator facturare in domeniul panificatie, patiserie, cofetarie. .Locatie centrala aproape de bul Cetatii. Oferim salariu bun și tichete de masa pe card. Toate detaliile le obtineti la telefon inclusiv programarea unei intalniri!

  • Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.

  • 9

    zugravi carte de munca permanent , salariu intre 3500-4500 lei net in mana , instalatori sanitari salariu net in mana intre 3000-4000 lei electricieni salariu intre 3000 -4000 lei net in mana muncitori necalificati salariu 2500 lei net in mana program 8 ore pe zi de luni pana vineri pentru cei din afara orasului se plateste jumatate din costul abonamentului de transport in comun pentru mai multe detalii va asteptam pe bulevardul Mamaia nr 191 HOTEL RANDY tel

  • Am nevoie de o contabilă pentru firma SC PRELATE SAL SRL

  • Salveaza cautarea