Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC ALFA PROELECTRO INDUSTRY SRL angajeaza persoana cu experiența și cu studii superioare pentru funcția de director societate comercială.

  • 1

    Am terminat liceul economic, pe profilul economic, iar acum sunt studentă în anul 2 la FEAA, specializarea contabilitate și informatică de gestiune, fără experiență, caut loc de muncă în domeniul contabilității.

  • Techstone Romania angajeaza urgent contabila, job full time, cu experienta in contabilitatea productiei si grupuri de firme. Cerem si oferim seriozitate. Salariu negociabil in functie de exterienta si bonuri de masa. Pe adresa de email afisata in anunt, va rugam sa trimiteti CV insotit de foto.

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • KOBER angajeaza referent facturare, persoana organizata, responsabila, avand o gandire analitica, obisnuita sa lucreze cu termene limita si cu bune cunostiinte de operare MS Office. Cunoasterea operatiunilor din SAP, casierie, facturare, gestionarea instrumentelor de plata reprezinta avantaj. C.V-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:

  • Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • Absolvent , contabil al facultații de științe economice dar fără experientă caut loc de muncă,se poate și altfel de muncă de birou sau supraveghere

  • 5

    Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate

  • Birou contabilitate ofera servicii de contabilitate complete, intocmire si depunere declarati si bilant. Avem posibilitatea deplasarii la sediul societatii in regim de part time

  • Angajam o persoana cu experienta pentru administrarea unui punct de lucru, in domeniul imobiliarelor! Ne dorim pe cineva care: - Are studii superioare, de preferat economice; - Vorbeste limba italiana - obligatoriu; - Stie contabilitate primara; - Experienta pe un post de conducere/coordonare - avantaj; - Cunoaste pachetul Microsoft Office, Excel in mod principal; - Este o persoana organizata si atenta la detalii. Responsabilitatile tale: - Activitati de gestionare si administrare punct de lucru; - Facturare si efectuare de plati; - Relatii de colaborare cu personalul societatii si cu publicul; - Elaborarea si redactarea diferitelor documente necesare. Daca ni te alaturi iti oferim: - Salariu negociabil, in functie de experienta; - Program de lucru: luni-vineri, 09-17; - Punct de lucru intr-o cladire moderna. CV-ul se poate trimite la adresa: hr.office (A rond)gaminvest.ro

  • Intocmesc niruri pt societati comerciale. Ma deplasez la sediul societatilor pt ridicarea actelor. Tarif negociabil, in functie de nr facturilor. De asemenea, efectuez operatiuni de infiintare, radiere, modificari de orice fel la Registrul Comertului. Pt detalii, nu ezitati sa ma contactati 0769671450

  • Economist, ofer servicii de contabilitate ( PFA, II, SRL), servicii de consultanta de achizitii SICAP / SEAP / , inclusiv instalare, recuperare certificat digital.

  • Angajam persoana pentru contabilitate primara, Part Time/ Full Time /contract prestari servicii. Cerinte: - studii de specialitate, - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, - intocmirea urmatoarelor documente: * registru de casa, * note de intrare-receptie, * dispozitii de plata, * deconturi de cheltuieli, * facturi, chitante emise pentru clienti, * dispozitii de plata, * bonuri de transfer/consum, * inventare periodice. Locul de munca: Bucuresti Domeniu de activitate: clinica stomatologica.

  • 2

    Cautam o persoana: - persoana dornica de a invata lucruri noi; - personalitate placuta; - atentie distributiva si simt al responsabilitatii; - atenta la detalii; - cunostiintele de limba engleza reprezinta un avantaj. Salariu negociabil. Program de lucru flexibil. Locatie job: Plaza Romania Offices, sector 6

  • 2

    Pentru clientul nostru, o companie de publicitate outdoor, cautam un contabil cu experienta relevanta in domeniu; Acesta o sa fie responsabil de partea de contabilitate primara si pana la intocmirea declaratiilor lunare, inclusiv cele de personal; Programul de lucru : L-V - 09:00 - 18:00 (o ora pauza de masa) Salariul : 2600 lei net + decont transport (salariul se va rediscuta dupa primele 3 luni cu posibilitatea de a castiga 2800 lei net/luna); Locatia: Bucuresti, Sector 1; Cerinte: Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate; Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor; Implicare si spirit de initiativa. Doar candidatii care indeplinesc cerintele cautate vor fi contactati pentru programarea unui interviu. Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Ofer servicii complete de resurse umane ( contracte de munca, decizii, acte aditionale , salarizare etc.) inclusiv revisal.

  • Salveaza cautarea