Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC Ghe Stubeanu SRL angajeaza econimist. Cerite: - studii superioare - sa conduca evidenta contabila de la A la Z - bilant, declaratii , etc Mentiuni: persoanelor care nu au domiciliul in Giurgiu le putem oferi cazare . Pentru informatii sunati la : 0732320000

  • cautam contabil pentru o companie micuta. Domeniu de activitate al companiei este distributie produse unica folosinta

  • 6

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 3

    Cerinte: - absolvent in domeniul financiar-contabil; - experienţă în contabilitate de minim 1 ani; - cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; - cunostinte utilizare suita Microsoft Office; - cunostinte utilizare soft contabil constituie un avantaj; - abilitati de organizare a departamentului financiar-contabil; - abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; - capacitate ridicata de analiza si sinteza; - constituie avantaj experienta si lucrul pe SEAP (nu este obligatoriu); - constituie avantaj experienta si lucrul cu Fondurile Europene (nu este obligatoriu). Responsabilitati: - coordoneaza activitatea departamentului de contabilitate (supervizarea si verificarea inregistrarilor efectuate de catre personalul din subordine); - verifica operatiunile economico- financiare ale societatii; - operatiuni legate de personal si salarii; - inregistrarea in contabilitate a operatiunilor legate de achizitii interne/externe, vanzari interne/externe, banca in lei/devize, casa in lei/devize, fisa de cont furnizori, clienti, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, venituri, cheltuieli, calcul si inregistrare profit, rezeve, amortizari etc; - evidenta contabila a societatii, inchideri lunare a conturilor de venituri si cheltuieli, intocmirea si depunerea declaratilor lunare, trimestriale, semestriale si anuale etc., - evidenta mijloacelor fixe, a imprumuturilor si a rambursarilor acestora; - intocmirea situatiilor financiare anuale (bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (bilant semestrial); - diverse chestionare precum si raportari catre conducerea societatii. Beneficii: - pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta, incepand de la 300 euro; - contract de munca full-time sau part-time, pe perioada nedeterminata; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie de succes; - doar CV-uri cu nr. de telefon.

  • Experiența în facturare contabilitate primara caut loc de muncă

  • Manager, doresc colaborare cu o doamna sau domnisoara pentru activitati de intretinere a unei bune atmosfere.trebuie sa aiba un aspect placut si sa fie discreta Experienta nu este neaparat necesara. Cerinte: abilitati comunicare, open, disponibila. Program 5 ore pe zi.si in week Salariul 1.400 euro/luna Se pot achita transe de venit in functie de optiune: saptamanal, bilunar sau lunar astept cateva poze si sa discutam pe whattap +31617844196

  • 5

    Firma cu profil de transport din ARAD angajeaza economist pentru facturare. Descrierea jobului: - facturare servicii de transport - scanare, arhivare documentatie - imperechierea documentelor de transport cu facturile aferente acestora - intocmirea diferitelor situatii pt conducere - de urmarit documentele de la colaboratori Beneficii: -salarizare motivanta; -oportunitatea de a lucra cu o echipa tanara si dinamica; -mediu de lucru placut; -posibilitate de avansare. DETALII LA NUMARUL DE TEL:0725919001 CV-urile se pot trimite la adresa de mail

  • Economist cu experienta, (stagiar CECCAR - expert contabil), tin evidenta contabila completa, inclusiv salarizare si intocmesc declaratiile corepunzatoare si bilanturi. Rog seriozitate

  • Candidatul ideal Îți dorești un job dinamic, ancorat în zona de business și totodată creativ și care să te provoace? Te pasionează proiectele, în special cele de finanțare și ai interacționat sau contribuit la implementarea sau derularea lor? Dacă ai răspunsuri pozitive doar parțiale la aceste întrebări, însă ești extrem de interesat de domeniul pe care ți-l propunem, te așteptăm să ni te alături! Suntem în curs de completare a echipei cu o persoană responsabilă, organizată, care să gândească strategic și să fie atentă la detalii. Printre principalele puncte forte trebuie să se numere capacitatea de analiză și sinteză, abilitățile de comunicare, cunoștințele de operare PC la un nivel avansat, precum și capacitatea de administrare și gestionare a resurselor. Experiența în domeniu reprezintă un important avantaj. Îți vom pune la dispoziție activitate într-un colectiv dinamic, care îți va împărtăși din know-how-ul acumulat și alături de care vei putea dezvolta o carieră de succes. Mai mult, vei lucra într-o atmosferă plăcută, într-un mediu deschis și inovativ, cu oameni alături de care ideile tale pot prinde contur și deveni soluții inovatoare de business. Descrierea jobului Ce va trebui să faci? - Să monitorizezi oportunitățile de finanțare europene și naționale; - Să studiezi ghidul de finanțare și să aplici grile de evaluare; - Să întocmești documentele aferente și să obții avizele necesare implementării proiectelor; - Să oferi consultanță în vederea realizării achizițiilor în cadrul proiectului; - Să realizezi analizele financiare, să întocmești bugetul și să ții evidența cheltuielilor; - Să verifici documentele primite de la furnizori/executanți; - Să realizezi managementul proiectului pe activități și să colaborezi cu părțile implicate; - Să întocmești diverse rapoarte în funcție de etapele proiectului; - Să monitorizezi implementarea proiectului. Dacă te-ai regăsit în descrierea noastră și vrei să faci parte din echipa, așteptăm cu nerăbdare un CV din partea ta! Descrierea companiei THECON SRL este o companie înfiinţată în 2006 cu sedii in București și Galați, specializată în furnizarea de servicii IT (web design, dezvoltare web, SEO, SEM și SMM) de înaltă calitate partenerilor și clienților. Echipa noastră se află într-o continuă creștere, iar managementul companiei sprijină în mod constant dezvoltarea personala și profesională a fiecarui membru în cadrul unui mediu relaxant și prietenos. Motivarea echipei este o componentă importantă a organizației, din acest motiv beneficiile și integrarea fiecărui coleg în cadrul firmei sunt repere ce ne ghidează activitatea zilnică de echipă unită, inovativă și performantă.

  • 1

    CEREALCOM TIMIS S.A. angajeaza pentru sediul sau din TIMISOARA: ECONOMIST – experienta obligatorie Informatii la tel. 0722338549 C.V.-urile pot fi trimise prin - e-mail: - fax la nr. 0256-498.128

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 12

    Alatura-te echipei noastre talentate Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei. SC JUNIOR GROUP SRL a fost infiintata in anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii in domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta in vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate. De ce sa lucrezi la Junior? Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre. Consultant fonduri europene Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: – Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; – Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; – Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; – Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare. NECESAR - Studii superioare in domeniu - Experienta minima. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile si administrare de personal (folosirea Revisal); Studii superioare in domeniul economic si atestat de expert contabil; Bune cunostinte de operare Ms Office si a programelor de contabilitate.Cunoasterea programului Nexus constituie un avantaj. Cunostiinte de legislatie contabila, financiara, fiscala. Inregistarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de BILANT; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventor, evidenta furnizorilor si clientilor Contabilitatea deconturilor cu personalul; Inregistrarea operatiunilor de casa si banca; Stabileste impozitele de plata (exclusiv cele legate de salariile personalului) si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza toate operatiile necesare inchiderii exercitiului financiar si intocmeste proiectul situatiilor financiare semestriale si anuale; Supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza; Tine legatura cu Administratia Financiara si colaboreaza cu seful ierarhic in cazul controalelor. Asteptam cv-urile voastre pe adresa de email office()awstehnik.ro

  • Țin Contabilitate complete 0730095728

  • 3

    SOCIETATE ANGAJEAZA CONTABIL. CONDITII:STUDII SUPERIOARE OPERARE PC OPERARESAGA LOCUL DE MUNCA ESTE IN COM.PUCHENII MARI PRAHOVA SE ASIGURA TRANSPORT,SALARIU MOTIVANT

  • 14

    Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Tel. 0212430758 mail:

  • 8

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Ofer servicii de contabilitate primara in programul Saga , Revisal, Seap , pontaje , salarii.

  • Persoana autorizata cu experienta in vaste domenii de afaceri, ofer servicii contabile complete si REVISAL, de acasa sau la biroul beneficiarului in Roman sau imprejurimi. Telefon: 0762110959.

  • Crescendo Imobile va ofera servicii profesionale de administrare a asociatilor de proprietari, complexe rezidentiale, cladiri de birouri, de management al proprietatii, management contabil precum si alte servicii complementare sau conexe. Relatii la telefon 0786327700

  • Salveaza cautarea