Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Economist/Contabil cu o vasta experinta in domeniu, ofer servicii de contabilitate completa; salarizare, REVISAL, depunere declaratii online, refacere contabilitate, pentru SC, ONG, PFA, II, IF, CABINETE MEDICALE, CABINETE NOTARIALE. Tarifele percepute sunt negociabile.

  • 1

    Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza full time contabil. Relatii la telefon.

  • 1

    economista cu experienta tin evidenta contabila la firme mici si mijlocii primara si inchidere, bilant, relatia cu banca, anaf, salariati, revisal, in programul SAGA

  • Absolventa profil economic, putina experienta, cunoasterea programului Saga, doresc angajare intr-o firma de contabilitate. Ofer seriozitate! Tel. 0768 618124

  • Persoana f serioasa,dinamica,perseverenta,nefumatoare,caut loc de munca in contabilitare,secretariat,facturare. Cer si ofer seriozotate

  • 1

    Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI / ONG/ SA /II/PFA/IF / CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.

  • economist tin evidenta contabila ordonat , la zi. ( bilant , REVISAL, declaratii ) orice complexitate si orice tip de firma.

  • Realizarea și gestionarea dosarelor de personal. Întocmirea contractelor individuale de munca și anexele aferente contractului individual de muncă, întocmirea actelor adiționale, în funcție de modificările clauzelor contractuale, întocmirea deciziilor de încetare a contractului individual de muncă și anexele deciziei. Programarea vizitelor medicale şi evidența controlului medical periodic. Întocmirea deciziilor de suspendare/incetare suspendare, detașare. Întocmirea deciziilor interne care țin de evidența personalului. Întocmirea fișelor de pontaj ale angajaţilor. Informare angajaţi şi viitori angajaţi. Întocmirea unui centralizator pentru a urmări realizarea concediilor de odihnă ale personalului. Evidență dosare persoane în întreținere (adeverințe ANAF, declarații pe proprie răspundere. Eliberarea adeverințelor solicitate de salariați/foști salariați (adeverință salariat, adeverinta concediu medical). Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale). Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii. Asigura managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortarea, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential). Conduce evidenta obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii. Colecteaza si organizeaza date de la departamentul tehnic si vanzari. Este persoana de legatura cu departamentul contabil si cel tehnic. Asigura preluarea de sarcini de la managementul companiei pentru rezolvarea activitatilor specific societatii. Inregistrare furnizori interni si externi, inregistrare clienţi. Intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar. Intocmire NIR (nota de intrare receptive pentru achizitii interne si externe). Verifica impreuna cu gestionarul marfurile primate. Se asiguraca marfurile au termen de valabilitate rezonabil. Se asigura, impreuna cu gestionarul, ca marfurile sunt asezate in depozit prin metoda FIFO. Intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de management. Intocmirea de formularistica pentru activitatea interna a societatii. Aplicarea şi respectarea procedurilor specifice de lucru şi a prevederilor regulamentului de organizare si normelor interioare. Asigura respectarea termenelor stabilite în proceduri/instrucţiuni. Arhivarea documentelor. Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate. Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile. Preluarea şi prelucrarea documentelor justificative pentru registrul de casă. Înregistrarea operaţiunilor bancare effectuate. Profilul candidatului: Absolvent studii superioare. Cunostinte de baza a principiilor contabile. Cunostinte legislatie fiscala.

  • Expert contabil - membru C.E.C.C.A.R. ofer servicii complete de contabilitate. Pachet promotional pentru firmele nou infiintate!

  • 5

    Jobul disponibil este de consultant financiar intr-o Institutie Bancara de renume. Responsabilitatile jobului: Promavarea produselor bancare, credite de nevoi personale, carduri de cumparaturi si conturi curente. Cerinte: Studii universitare; Experienta in vanzari(este importanta dar nu obligatorie); Disponibilitate pt munca de teren; Carismatic, organizat si motivat financiar; Cv se trimit la adresa:

  • 2

    Angajam facturista cu experienta pentru depozit legume fructe, cunoastearea programului WinMentor constitue un avantaj, program 8 ore, salariu atractiv. Detalii la tel 0724953548

  • Firma de catering angajam contabil full time.

  • 5

    Caut colaborator in domeniul asigurarilor, job part-time pe baza de contract de mandat. Constituie avantaj codul RAF. Cerinte: - studii terminate ( minim bacalaureat) - varsta peste 21 ani -seriozitate, punctualitate, dorinta de afirmare Info la tel: 0742743844 Posibilitate de venituri suplimentare.

  • 3

    Absolvent de studii superioare economice (reprezinta un avantaj facultatea de Contabilitate); - Experienta in domeniul contabil de 3-5 ani; - Necesara experienta intr-o firma de contabilitate; - Cunostinte PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de Contabilitate. Constituie avantaj cunoasterea soft-ului- SAGA; - Abilitati de comunicare si relationare; - Persoana organizata, capacitate de analiza si sinteza. Responsabilitati: - Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti; - Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; - Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; - Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; - Tine evidenta mijloacelor fixe; - Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate; - Intocmeste raportari speciale pentru clienti; - Mentine legatura cu clientii repartizati. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masa in valoare de 15 lei; - Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic; - Dezvoltarea competentelor profesionale; Biroul se afla in Bragadiru, Strada Sperantei (Cartierul Independentei) - Sensul giratoriu de la Penny. Descrierea companiei Kit Contabilitate, membră CECCAR, oferă servicii complete contabile și de salarizare. Deoarece portofoliul nostru este în creștere, dorim să ne mărim echipa cu un coleg pasionat de această frumoasă profesie și pentru care orice virgulă contează. Asigurăm fiecare candidat de confidențialiate.

  • 11

    Dorim sa ne extindem si mai mult activitatea si pentru acest lucru angajam contabil care sa tina evidenta primara, sa cunoasca programul Word, Excel. De asemenea reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat, precum si realizarea devizelor de lucrari. Avem o experienta in constructii si confectii aluminium/PVC de peste 20 ani, suntem o societate serioasa, avand un portofoliu vast de clienti si lucrari. Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, sa lucrati intr-un mediu placut si antrenant, asteptam CV-ul dvs la adresa de email: Va asteptam la interviu!!!

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • Angajam contabila cu domiciliul in Medgidia . Angajam fata pentru birou cu domiciliul in Medgidia . Cerinte : -Permis de conducere -vorbitoare de limba engleza -optional studii de contabilitate sau experienta in domeniu Asteptam cv-ul dvs iar in urma interviului aflati restul de detalii .

  • 2

    Evidentă contabila completa, gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant Experienta in cadrul unei societati este obligatorie Cunoscătoare programe contabilitate omnidata (Petrescu) Cunoscatoare legislație fiscală, in domeniul imobiliar constituie avantaj Cv urile dvs sunt asteptate la:

  • 1

    Program de lucru: Luni-Vineri, interval 09:00-18:00 (pauză de masă inclusă/ flexibilitate de incepere a programului intre 8-10) Activitatea generală constă în: procesare, verificare și validare diverse date financiare pentru clienții bancii (certificări, credite, garanții, plăți) Locatie de lucru: Pipera Se cere: - Limba italiana nivel mediu/avansat - Limba engleza nivel mediu - Diploma de bacalaureat Beneficii: - Tichete de masa 15 lei/ zi - Al 13 lea salariu - Voucher anual - asigurare medicala

  • Salveaza cautarea