Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 12

    SC angajeaza persoana pentru facturare. Rel. tel. 0722257061, 0740020060.

  • Absolvent , contabil al facultații de științe economice dar fără experientă caut loc de muncă,se poate și altfel de muncă de birou sau supraveghere

  • 6

    Cerinte: - Persoană agreabilă, plăcută, atentă la detalii, comunicativă; - Studii superioare în domeniul financiar-contabil; - Experienta de minimum 2 ani in domeniu; - Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word); - Cunostințe privind legislatia fiscala si legislatia muncii; - Bune aptitudini organizatorice, de comunicare, de interpretare de date si de autoverificare a muncii prestate; - Persoana dinamica si tenace; - Spirit de echipa. Responsabilitati: - Desfasoara activitati specificee de gestiune financiar-contabila: redacteaza declaratii fiscale si bilanturi, se ocupa de gestiune si operatii cu personalul, salarii, tine evidenta sintetica si analitica a conturilor, intocmeste/asigura suportul pentru intocmirea declaratiilor de impozite si taxe la Bugetul de Stat si bugetele locale, sustine activitatile de contablitate primara, colaboreaza activ cu personalul; - Cunoasterea programului SAGA reprezintă un mare avantaj: - Studiaza permanent noutatile legislative din domeniul financiar-contabil si aplicarea acestora in cadrul firmei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne transmita CV-ul la adresa de e-mail

  • 3

    Beneficii: •Desfasurarea activitatii intr-un mediu placut, cu suport si sustinere din partea unei echipe prietenoase •Training on the job, perspective de dezvoltare profesionala •Cariera pe termen lung, intr-un mediu de lucru sigur, bazat pe corectitudine, respect si loialitate Cerinte: •Studii medii / superioare de specialitate •Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala •Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile •Abilitati de organizare si relationare •Persoana responsabila, serioasa •Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj •Cunostinte limba engleza nivel mediu Descrierea postului: •evidenta contabila completa •intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA •reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara •diverse rapoarte, la cerere •Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor ) •Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii •Declaratii, gestiuni,, relatii cu institutiile abilitate ale statului, consultanta financiara si fiscala •Intocmeste ordine de plata •Analiza pe baza de balanta •Intocmire Bilant •Relatia cu clientii •Consultanta pentru clienti Asteptam CV-urile Dumneavoastra pe adresa de Email Va putem oferi mai multe informatii la Tel: 0722.642.818 dupa ora 14

  • 2

    Caut contabi cu experiență.

  • 6

    Responsabilităti: - Prospectarea permanentă a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Contactarea potentialilor clienti; - Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; - Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vânzărilor; Cerinte: - Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; - Să fii persuasiv si perseverent; - Să ai spirit de initiativă si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; - Să ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare către rezultate ; - Experienta în vânzări nu este necesară, dar constituie un avantaj. Beneficii financiare: - Oportunitatea de specializare si perfectionare prin participarea la programe de pregătire profesionala din ce în ce mai complexe, în functie de performantele obtinute. - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipă sau de agentie, în functie de performantele înregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea pe care o desfăsori; -Grile de comisionare progresive, care oferă posibilităti de câstig corelate cu performanta si volumul activitătii desfăsurate; - Bonusuri trimestriale, semestriale si anuale; Cei interesati pot trimite un CV pe adresa de e-mail scomerciale@yahoo. com.

  • 1

    Suntem în căutarea unei/unui expert contabil IN HOUSE ( de preferat să cunoască lb. engleza - nu este cerința eliminatorie). Sa aibă experiență cu contracte de împrumut. Se tine contabilitatea la mai multe firme , din care în jur de 6 din acestea sunt active. Se lucrează în SAGA. Program L - V - 8.30 -17.30 Salariu 1200 euro Activitatea principală a firmelor este în domeniul dezvoltării imobiliare și închiriere spații. Sediu birou zona Piata Universității. Nu trimiteți CV , sunați - va fii un pre-interviu telefonic. Tel 0730 275828

  • 1

    EXPERT CONTABIL TIN EVIDENTA CONTABILA LA FIRME.TEL 0737285987

  • Societate de contabilitate angajeaza contabil cu experienta preferabil cunoscator program Saga. Locul de munca se afla in orasul Constanta.

  • 5

    Juristi cu multa experienta infiintam societati, PFA, IF, II, asociatii si fundatii, modificam acte constitutive, deschidem/inchidem puncte lucru, cesiuni, suspendari, dizolvari, modificari obiect de activitate. Redactam acte constitutive, contracte, reprezentam in fata autoritatilor, oferim consultanta de specialitate. Asiguram profesionalism si rapiditate. Tel: 0724767758

  • Societate comerciala cu punct de lucru in Sindrilita, Ilfov angajeaza contabil primar avand urmatoarele atributii: - efectuează corect și la timp înregistrarea în contabilitate a documentelor primite de la partenerii societății ( facturi, bilete la ordin, etc. ); - verifică și înregistrează registrele de casă zilnice aferente punctelor de lucru; - inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor emise/primite; - inregistrarea extraselor bancare si efectuarea platilor; - înregistrează și urmărește deconturile lunare de cheltuieli; - participă activ la efectuarea inventarierii patrimoniului societății; - verifică lunar soldurile contabile; asigură verificările lunare de inchidere contabilă ( jurnal de vanzări - cumpărări, declarații fiscale); - arhivează documentele financiar-contabile;

  • Economist cu experienta, (stagiar CECCAR - expert contabil), tin evidenta contabila completa, inclusiv salarizare si intocmesc declaratiile corepunzatoare si bilanturi. Rog seriozitate

  • Angajam contabil,cu experienta,sediul social al societatii e in Tisa Noua,Arad.Pentru mai multe detalii 0723262871.

  • 8

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniul financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • 1

    CREDIT RECOVERY SOLUTIONS : CUMPARA CREANŢE (DATORII) EXTREM DE DIFICIL DE ÎNCASAT / RECUPERAT, CREANTE PRESCRISE, DEBITORI PERSOANE FIZICE SAU JURIDICE. I. Cumparam urmatoarele categorii de creanţe: 1. Creanţe neprescrise, dificil de încasat, afectate de urmatoarele dificultaţi la încasare: debitorii nu pot fi gasiţi, documentele justificative sunt insuficiente, debitorul contesta creanţa,etc; 2. Creanţe extrem de dificil de încasat pentru care ati avut si nu mai aveţi nici un act justificativ, sau aveţi acte care nu sunt in totalitate explicite pentru creanta dumneavoastra; 3. Creanţe asupra unor debitori aflaţi în insolvenţa sau faliment, inclusiv creanţele accesorii şi subsidiare bugetare, de restituire a impozitelor şi taxelor de la buget. 4.Creanţe prescrise, cu vechimea cuprinsa între 1 - 20 ani, pentru care a fost invocata şi opusa de catre debitor prescripţia extinctiva sau nu. II. Modalitatea de plata: După un studiu complex şi gratuit de solvabilitate a debitorului şi o evaluare a eforturilor şi implicaţiilor necesare, vă întocmim oferta financiară propriu-zisă, pentru creanţele dumneavoastra, în funcţie de vechime, dificultate, cuantum, oferta variază. AVEŢI POSIBILITATEA SA OPTAŢI PENTRU UNA DINTRE URMATOARELE OFERTE: 1. La incheierea contractului: 1% - 15% din valoarea nominala a creanţei dumneavoastra, preţ, care se structureaza în funcţie de mai mulţi factori: a) suma, cuantumul creanţei; b) situaţia debitorului; c) vechimea creanţei; d) debitorul şi solvabilitatea acesuia; e) documentele justificative şi temeinicia acestora; III. De reţinut: Activitatea descrisa se manifesta şi se caracterizeaza printr-o activitate profesionala cu caracter permanent. Cumparam creanţe, si suntem dispuşi sa achiziţionam creanţele dumneavoastra ori de câte ori va veţi manifesta interesul de a le înstrăina, daca ajungem la un acord de voinţa.

  • 1

    Ideal Candidate • Bachelor degree in Finance, Economics or related field • Proficient in MS Office and financial software applications • B2 level of English proficiency • A2 level of German is a PLUS • Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic • Time management and organizational abilities • Quick to learn and willingness to dig into details • Affinity to numbers and data handling as well as ability to multitask and meet constant deadlines • Proven experience in Finance or Accounting Job description • maintain up-to-date billing system • follow up on, collect and allocate payments • perform account reconciliations • research and resolve payment discrepancies • maintain accounts receivable customer files and records • follow established procedures for processing receipts, cash etc • process credit card payments • investigate and resolve customer queries • communicate with customers via email • assist with month-end closing Founded 16 years ago in Berlin as a small start-up enterprise, 42com is now established on an international level. More than 200 companies from different countries and industrial sectors benefit from the technical expertise of 42com. From white label solutions for network operators to hosted switch services for key accounts to mobile telephone applications – our enterprising perfectionists are experts in finding solutions for almost anything imaginable. Please send your CV at info@saste.ro

  • Cerinte: -Persoana sociabila, responsabila, serioasa si comunicativa; -Atitudine pozitiva, -Organizata si punctuala, -Sinceritate, Onestitate, corectitudine; -Experienta in domeniu necesara minim 2 ani -Va rog trimiteti CV pe adresa de mail Multumesc! Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la nr de tel 0744583598, 0742124532

  • 2

    Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta de verificare; Studii universitare in domeniul economic si financiar-contabil -reprezinta un avantaj Stagiar sau membru CECCAR reprezinta un avantaj Bune cunostinte ale legislatiei fiscale nationale (Cod Fiscal si Cod de Procedura Fiscala) Experienta de minim 5 ani in pozitia de contabil financiar-general Bune abilitati de utilizarea a softului contabil Saga si a pachetului MSOffice Persoana organizata, responsabila, comunicativa, cu spirit de echipa si determinata sa evolueze profesional

  • 2

    Pentru clientul nostru, o companie de publicitate outdoor, cautam un contabil cu experienta relevanta in domeniu; Acesta o sa fie responsabil de partea de contabilitate primara si pana la intocmirea declaratiilor lunare, inclusiv cele de personal; Programul de lucru : L-V - 09:00 - 18:00 (o ora pauza de masa) Salariul : 2600 lei net + decont transport (salariul se va rediscuta dupa primele 3 luni cu posibilitatea de a castiga 2800 lei net/luna); Locatia: Bucuresti, Sector 1; Cerinte: Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate; Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor; Implicare si spirit de initiativa. Doar candidatii care indeplinesc cerintele cautate vor fi contactati pentru programarea unui interviu. Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Requirements: +2 years experience in financial field, with experience in accounting Economic University graduate Stylish English communication skills, both written and oral You have very good analytical skills as well as Excel knowledge and enjoy working with it Knowledge of SAGA or Navision is desirable Current up-to-date knowledge of accounting and standards Ability to deal tactfully, confidently and in time with internal and external customers Enjoy working in a team and a heart for numbers In Return, We Offer: International company with international mindset Unique team spirit and informal work environment Flexible working hours and WFH opportunity Meal tickets Access to private medical care Welcome gift Training opportunities and career growth program Work with talented and collaborative coworkers who will support you and help you grow If you are interested please send your CV by e-mail!

  • Salveaza cautarea