Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    Saga CLOUD - Lucreaza de acasa! SECURITATE, SIGURANȚĂ, EFICIENȚĂ Lucrați cu programe de contabilitate? Saga, Mentor, Ciel sau altele? Vă oferim avantajos posibilitatea de a lucra în cloud aplicațiile pentru evidența contabilă, expertiză și audit. Avantaje: 1. În cloud se poate lucra simultan de pe mai multe stații client ( PC, laptop, tabletă sau telefon mobil ), fără să fie nevoie de mai multe licențe Saga, 2. Puteți lucra din orice locație de pe glob, la orice oră, disponibilitatea serviciului fiind de 100%, viteza de lucru este maximă chiar și la o conexiune la internet de viteză redusă (ex: 2MB), 3. Centralizarea tuturor documentelor într-un singur loc, astfel că toți utilizatorii le pot accesa rapid și eficient din orice locație, 4. Accesul la documente se poate restricționa individual, pe utilizator sau pe grupe, în moduri doar citire, scriere-citire sau acces interzis, se pot accesa individual și aplicațiile (inclusiv Saga) de către colaboratori, ca să nu poata vedea firmele dvs. din listă, 5. Siguranța datelor - indiferent dacă se defectează / virusează / criptează echipamentul dvs., toate datele sunt în cloud și nu pierdeți nimic, deoarece datele se salvează zilnic, automat în mod profesional, 6. Configurare / instalare - nu mai aveți bătăi de cap, totul facem noi, instalăm și alte aplicații la cerere (gen revisal, e-tigris 7. Actualizare și întreținere, executată de specialiștii noștri. Tot ce aveți nevoie este să achiziționați o singură licență Saga, un calculator și să dispuneți de o conexiune la internet. Tarif 350 lei / lună, pe baza unui abonament lunar, cu contract.

  • Prestez servicii contabile sau solicit angajare in departamentul de. Contabilitate orice fel de evidenta rezolv situații limită preiau firme in context dificil 0730095728

  • 6

    Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank, se mareste si este dornica sa te cunoasca! CERINTE: - Orientare catre rezultate si atingerea target-ului - Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere -Entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa; - Crearea si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti (prin vizite directe la clienti/firme , abordari telefonice, recomandari, etc.) - Experienta in vanzari directe, sectorul financiar bancar/ asigurari;( constituie un avantaj) -Studii superioare/medii; Beneficii: - Cea mai buna schema de recompensare din piata - Traininguri + concursuri - Posibilitate de dezvoltare personala - Cautam persoane ambitioase care sa-si doreasca sa-si dezvolte propria afacere intr-un mediu profesionist. Forma de colaborare este ca PFA sau SRL. Tel: 0745 781749 Cv-urile se trimit la adresa: madeline-gabriela.temneanu@raiffeisen.ro

  • Contabil cu experienta, caut colaborare part-time/ remote, pentru evidenta contabila completă, program contabilitate Saga C si salarizare-Revisal. Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr. 0799.888.334. Ofer si rog seriozitate!

  • 2

    Firma de productie de incaltaminte cauta persoana dinamica pentru colaborare contabilitate primara cu cunostinte avansate operare PC(part time 4 ore sau program normal)

  • 13

    INFIINTAM,SRL,PFA,,in 3 zile!! INFIINTAM-INCHIDEM-MODIFICAM ASOCIATII DE LOCATARI,ONG-uri.onorarii negociabile...JURISTI CU EXPERIENTA IN AFACERI,VORBITORI L.ENGLEZA,MODIFIC. ACTE REG. COMERT!!! CUMPAR SI VAND FIRME, FARA PROBLEME(fara datorii)! BIROU JURIDIC NE OCUPAM DE:,modificare a actului constitutiv: suspendare/reluare activitate, deschidere/radiere puncte de lucru, schimbare sediu sau denumire firma, cesiuni parti sociale(intrare/iesire actionari din firma), radieri firme,acte aditionale,avize si autorizatii, Autorizatii de functionare pentru puncte de lucru si sedii sociale cu activitate, INREGISTRARE IN SCOPURI DE TVA AL SOCIETATII,INREGISTRAREA IN REGISTRUL OPERATORILOR INTRACOMUNITARI(ROI);OBTINERE NUMAR (EORI)PENTRU OPERATIUNI EXTRACOMUNITARE(IMPORT-EXPORT) , redactari contracte,obtinem extrase CF(urgente).Redactam si concepem orce contracte in orce domeniu,certificate fiscale, servicii de administrare personal,contabilitate de la A-Z. incheiem contracte de asistenta permanenta in conditii foarte avantajoase! CONSULTANTA GRATUITA!!!!. Pentru serviciile prestate eliberam facturi!!!!! Biroul nostru de consultanta ofera o gama larga de servicii juridice atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice romane si straine. Echipa noastra are o vasta experienta in domeniul comercial, acest lucru fiind reliefat si de numarul mare de clienti cu care am lucrat si continuam sa lucram.Tel:0723741959; 0740947182.E-mail:;www.biroujuridicvilceanu.ro.

  • 2

    Se cere experienta de minim 5 ani in domeniul contabil si cunostinte operare programe contabile.Aplicati direct pe site. Fax -0233216045 sau la sediul din Piatra Neamt, str. M.Kogalniceanu, nr. 3. Relatii luni-vineri intre 8,00-16,00 la telefon 0233216045.

  • 1

    Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email nikosimpex@yahoo.com. Telefon: 0721225634

  • Ideal Candidate: - Education: Degree in Accounting, Finance or relevant. - Good command of English, including commercial & accounting in both speaking and writing. - Knowledge of basic accounting and reporting standards - Proficient in using Excel - Excellent Organizational skills: general organizing, planning, time management, scheduling, coordinating resources and meeting deadlines. - Good communication and interpersonal skills, open and with initiative. Job Description: The Trainee/Junior Account must possess understanding of the basic account guidance and have a demonstrated ability to apply such guidance in a fast paced corporate environment. This role will assist with the review and streamlining of current processes and controls. Specific areas of job description includes the following: - Produce error-free accounting reports and present their results; - Prepare various financial accounting treatments; - Prepare and Review business processes and operation guides; - Correctly understand the accounting policies, financial systems and processes of the company; - Master the professional knowledge and operation skills of the module; - Represent the present module to participate in the business discussions on inter-module accounting projects and carry out the discussion results What We Offer - Attractive salary package, including meal tickets and monthly transportation allowance - We know that work – life balance is important to you, therefore you will benefit from 21 annual leave days and additionally, 4 hours paid leave/ month - Keeping our employees’ healthy is important to us, therefore we offer advantageous discounts for medical subscription, free access to company Gym and Chair Massage at the office, and discounts for sports subscriptions (WorldClass, 7Cards) - We encourage learning and professional development and through our Online Training Platform and partnership with Bookster, we facilitate the access for our employees to the newest information

  • Angajez contabil evidenta primara , program flexibil , salar negociabil, se accepta si pensionari cu experienta in domeniu, contact telefon 0768117007

  • 1

    Cerinte: - studii superioare in domeniul contabilitatii - cunostinte vaste de legislatie fiscala, aflata in vigoare - autorizare CECCAR - persoana organizata si atenta la detalii - bune abilitati de comunicare - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - intocmire si depunere declaratii - intocmire si transmitere bilant (trimestrial/anual) Va rugam sa transmiteti un mesaj cu: * CV (atasament la mesaj) * anii de experienta * programul de calculator stiut pentru contabilitate primara si cea de gestiune * intentia salariala

  • Societate comerciala angajeaza contabil/a pentru contabilitate primara Cerinte: - studii medii sau superioare in domeniul contabilitatii - experienta obligatorie pe un post similar - bune cunostinte de operare a MS Office - bune cunostinte numerice - atentie sporita la detalii si fire organizatorica Descrierea postului: - intocmirea registrelor de casa - elaborarea notelor de intrare-receptie - intocmirea statelor de salarii, pontajelor, deconturilor de cheltuieli Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu motivant - un mediu placut de lucru

  • Contabilitate,arhivare documente,introducere documente primare in Saga Soft 4-5 zile pe luna.Locatie centrala in apropierea ASE.Posibilitate acumulare cunostinte in domeniu.Mai multe detalii la telefon sau prin mesaj.

  • 1

    Cunoscătoare limba ebraica,doresc colaborare cu persoane juridice. Relatii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Contabila cu experienta, ofer servicii de contabilitate pana la nivel balanța,bilant. Inspector resurse umane Înființat firme. Licenta program de contabilitate si semnătura electronica. Ma deplasez la sediul societății pentru ridicare si predare acte. Mai multe detalii la telefon 0746 079 497

  • 2

    Oferim servicii resurse umane

  • 1

    Contabilă cu experienta de 10 ani lucrez contabilitate pana la bilant in orice domeniu. Inspector de resurse umane cu experienta in evidenta personalului, tot ce tine de salariati: Contracte de muncă,demisii,concedii de odihnă,suspendări,adeverințe de salariat,de vechime,de sănătate,pontaje,state de salarii,fluturas salariu,transmitere revisal conform legii in vigoare. Înființeze firme. Ofer si rog seriozitate! Relatii la telefon 0746 079 497 Rog mesaj pe telefonul afisat. Firma serioasa,detin licenta program de contabilitate, semnatura electronica, ma deplasez la sediu clientilor pentru ridicare acte. Colaborare cu firme de contabilitate.

  • 3

    Aveti atat de multe acte incat timpul nu va mai ajunge pentru inregistrarea lor? Eu asta fac... inregistrez acte in contabilitate si nu numai ... Sunt contabil de 20ani, duc o balanta pana la capat, cu registru casa, banca, deconturi, operatii valuta,importuri, leasing,inclusiv nivel declaratii, calcul impozite....,intocmire bilant, resurse umane, etc. Cunostinte avansate program contabilitate SAGA, WINMENTOR, Obisnuinta de verificare fise cont, situatii furnizori si clienti... si dupa caz, corectare si cu orice acte /documente aferente activitatii finaciar-contabile. Cunostiinte temeinice de legislatie fiscala si contabila. Caut un job part-time sau telemunca sau home-office(emit factura pentru servicii) si daca aveti nevoie de serviciile mele astept sa ma contactati. Tel: 0770-580908, 0744-934353 alinafaybv@gmail.com BRASOV

  • 6

    ANGAJAM CONTABILA PENTRU CONTABILITATE PRIMARA: -INTOCMIRE RECEPTII -REGISTRUL DE CASA -REGISTRUL DE BANCA Persoana atenta la detalii, responsabila si dinamica - persoana serioasa, constiincioasa, organizata, capacitate de analiza si sinteza - abilitati de comunicare si relationare -cunoasterea programului de Contabilitate D-soft . PROGRAM 8 ORE/ZI sau 4 ORE/ZI

  • Salveaza cautarea