Vei fi notificat de câte ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajăm Absolventă de Contabilitate

    Angajăm Absolventă de Contabilitate Descrierea postului: Suntem în căutarea unei absolvente de contabilitate pasionate și motivate să se alăture echipei noastre. Candidata ideală va avea cunoștințe în domeniul contabilității și va fi dornică să-și dezvolte cariera într-un mediu dinamic. Responsabilități: Întocmirea și verificarea documentelor contabile Gestionează înregistrările financiare și reconciliază conturile Asigură conformitatea cu reglementările fiscale și contabile actuale Colaborează cu echipa pentru realizarea rapoartelor financiare lunare și anuale Asigură corectitudinea și precizia datelor contabile Cerințe: Absolventă de contabilitate Cunoștințe de contabilitate și legislația fiscală Abilități bune de comunicare și lucru în echipă Atentă la detalii și capabilă să lucreze cu termene limită strânse Beneficii: Oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-un mediu profesionist Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunitatea de a învăța de la profesioniști cu experiență în domeniu Mediu de lucru plăcut și prietenos Dacă crezi că ești candidata potrivită pentru acest post, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău ! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 9

    Caut colaboratori in domeniul asigurarilor

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Activitatea propriu-zisa consta consta in a gasi clienti carora sa le emitem orice tip de asigurare ar avea nevoie. Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu conteaza daca mai aveti un alt loc de munca, activitatea in domeniul asigurarilor o puteti desfasura in paralel, in limita timpului disponibil. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Repet, nu conteaza daca nu ati mai lucrat in domeniul asigurarilor, conteaza sa fiti foarte seriosi si dornici de a invata si a va dezvolta permanent, iar noi va vom fi alaturi. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: de la RCA, CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care vă va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 100 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon/whatsapp: - Bogdan Stanescu

  • 3

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • Angajez contabil cu experienta

    Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.

  • Servicii complete de contabilitate

    Membru CECCAR, efectuez lucrari de evidenta contabila pentru SRL-uri si PFA -uri, I.I.-uri si ONG-uri conform legislatiei in vigoare. Revisal, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale, intocmirea situatiilor financiare.Serviciile oferite sunt parte integranta din misiunea, viziunea și obiectivele mele: respect, integritate, responsabilitate și pasiune. Sunt specializata in servicii de evidentă contabila, consultanta de afaceri, salarizare și resurse umane, control financiar, educație financiară și economică. Când lucrezi cu profesioniști ai mai multe avantaje: experiența acumulata in timp, asumarea responsabilităților profesionale, asigurare de risc profesional, raporturi juridice corecte între părți definite prin contractul de prestări de servicii, personal calificat prin formare profesională continua și reprezentare in fata organelor de control.Ofer si solicit seriozitate!

  • 5

    cerere

    Caut un cunoscator din Sibiu, al programului de contabilitate EasyCont.tel.

  • 2

    Vanzare aircoin

    moneda locala regionala dir.eu.843 din 2018 paragraf 11

  • 2

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie centrala, salariu atractiv, bonuri de masa, program 8 ore l-v.

  • 3

    Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie centrala, salariu atractiv, bonuri de masa, program 8 ore l-v.

  • 14

    Contabil sau economist

    Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.

  • consultant fonduri europene

    Cauti un job in domeniul fondurilor europene? Vino la noi! Ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate sau in curs, cunostinte de Microsoft Office, dar si bune abilitati de organizare si comunicare. Responsabilitati: Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila; Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti; Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare; Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de finantare si a cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare -Intocmire dosare de achizitii si dosare de plati. Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta. Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email : .

  • 3

    Societate de transport intern si international angajam contabila

    Suntem în căutarea unui contabil talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Ca și contabil, veți fi responsabil de gestionarea și monitorizarea eficientă a aspectelor financiare ale societății noastre. Vei lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră pentru a asigura o conducere financiară solidă și pentru a ne ajuta să atingem obiectivele noastre de afaceri. Responsabilități: Întocmirea și verificarea documentelor financiare, inclusiv facturi, chitanțe și registre contabile Monitorizarea și reconcilierea conturilor financiare Înregistrarea și gestionarea tranzacțiilor financiare în sistemul nostru contabil Calcularea și pregătirea rapoartelor financiare lunare și anuale împreuna cu expertul contabil Colaborarea cu auditorii externi pentru a asigura conformitatea cu reglementările fiscale și contabile Continuitate la locul de munca si seriozitate

  • Caut loc de munca

    Absolventa management financiar contabil-contabilitate si informatica de gestiune Lucrez in programul Saga de peste un an de zile pe partea de contabilitate primara (partida simpla) Intrari, facturi, note de transfer, jurnal de baca, chitante, note contabile, operare bonuri de casa, soluduri clienti, productie in saga dupa (excel) Dornica sa invat mai mult daca mi se ofera posibilitatea. Doresc daca se poate loc de munca in zona Calea Girocului, judetean, Stan Vidrighin, zona AEM, Mosnita (dar sunt dispusa si in alte zone depinde cat de departe) Ofer si rog seriozitate! Va mulțumesc !

  • Cautam contabil cu experienta

    Cautam contabil cu experienta (sa poata depune declaratiile) care sa lucreze part/full time de la birou. Salariu motivant + posibilitatea de program flexibil.

  • Economist

    SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZA URGENT ECONOMIST! CERINTE Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe de operare PC, Windows, Ms Office, Internet Consituie avantaj cunoasterea sistemului ERP NEXUS; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate Responsabilitate si atentie la detalii Capacitate de analiză, sinteză si interpretare RESPONSABILITATI Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc) Operare documente registru de casa Înregistrare note contabile Verificare și înregistrare deconturi Verificare solduri pentru toate conturile din balanta Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei Facturarea catre clientii companiei Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora Evidenta cheltuilelilor aferente proiectelor de investitii Asigură efectuarea la timp a înregistrărilor contabile și respectă termenele lunare de închidere din contabilitate Efectuează verificări preliminare închiderilor de lună Intocmeste si verifica balanta de verificare lunara Verifica jurnalele de vanzari si cumparari Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor Intocmeste lunar declaratiile la bugetul statului si asigurarilor sociale Participa la inventarierea patrimoniului Arhivarea documentelor financiar-contabile OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE!

  • 1

    Economist

    SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZA URGENT ECONOMIST! CERINTE Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe de operare PC, Windows, Ms Office, Internet Consituie avantaj cunoasterea sistemului ERP NEXUS; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate Responsabilitate si atentie la detalii Capacitate de analiză, sinteză si interpretare RESPONSABILITATI Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc) Operare documente registru de casa Înregistrare note contabile Verificare și înregistrare deconturi Verificare solduri pentru toate conturile din balanta Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei Facturarea catre clientii companiei Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora Evidenta cheltuilelilor aferente proiectelor de investitii Asigură efectuarea la timp a înregistrărilor contabile și respectă termenele lunare de închidere din contabilitate Efectuează verificări preliminare închiderilor de lună Intocmeste si verifica balanta de verificare lunara Verifica jurnalele de vanzari si cumparari Intocmeste lunar decontul de TVA pe baza jurnalelor Intocmeste lunar declaratiile la bugetul statului si asigurarilor sociale Participa la inventarierea patrimoniului Arhivarea documentelor financiar-contabile . OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE!

  • 3

    Operatori calculator

    Compania Annabella angajeaza operatori calculator. Profil candidat: Studii medii finalizate; Experienta relevanta pe un post similar cel putin 1 an; Abilitati de operare in Excel; Experienta de lucru cu sisteme informatice si de gestiune constituie un avantaj; Oferta: - Pachet salarial atractiv, - Instruire la locul de munca - Un mediu de lucru placut intr-o companie solida, in plina crestere, in care vei putea sa te dezvolti alaturi de profesionisti; - Oportunitati de formare si evolutie in cariera - Contract de munca pe perioada nedeterminata.

  • 7

    Secretara/Asistent Manager

    Firma de contabilitate angajeaza full time, Secretara/Asistent Manager. Persoana prezentabila, responsabila, organizata, atenta la detalii, comunicativa, dinamica, flexibila. Cunostinte Office si contabilitate primara. Responsabilitati:Tine evidenta corespondentei, redacteaza, indosariaza documente, emite facturi Te ateptam sa faci parte din echipa noastra!

  • Salveaza cautarea