Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Finante contabilitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descriere2 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 2400 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerinte Candidatul ideal: - studii medii finalizate + diploma BAC - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere lucrurile in care crede - este genul care merge inainte, indiferent de obstacole - tine la principiile sale , indiferent cat de greu ii este

  • 4

    Societate cu sediul in Craiova angajează contabila / economista Cunostinte contabilitate: gestiune, declaratii, salarii/revisal, balanta, bilant Condiții: experienta in domeniu obligatorie, implicare si capacitate de invatare, Responsabilități: - evidenta contabila societate - relationeaza cu: bancile, si institutiile de stat (finante, itm), verifica fise client/furnizor, platile catre buget si furnizori - verifica corectitudinea și realitățea datelor înscrise în documentele financiar-contabile; - sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Experienta de lucru in domeniu imobiliar sau al prestarilor de servicii (productie) constituie avantaj dar nu este obligatoriu! Salariu motivant, acesta se negociaza la interviu CV urile se pot trimite si la adresa de email sau lasati un nr telefon pentru contact

  • 2

    Descrierea ofertei Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si franceza/ germana/ olandeza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativaDescrierea jobului Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala

  • 8

    Cautam un consultant ca tine! Daca te atrage ideea de a lucra intr-o companie care pune pret pe talentul tau si care este dispusa sa investeasca in pregatirea ta profesionala,suntem convinsi ca merita sa aplici. In plus daca esti o persoana: -Perseverenta,dinamica,orientata catre rezultate; -Cu spirit antreprenorial; -Care detine o capacitate de analiza si sinteza; -Cu abilitati de comunicare si negociere; -Care merge inainte ,indiferent de obstacole; Responsabilitatile tale: Manageri( 2 posturi) -Recrutarea si selectia candidatilorin vederea dezvoltarii echipei; -Planificarea si organizarea activitatii; -Coordonarea,monitorizarea si evaluarea activitatii echipei; -Identificarea oportunitatilor de dezvoltare a afacerii; Consultanti financiari (9 posturi) -Identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a bussinesului propriu; -Recomandarea celor mai potrivite solutii financiare. -Oferirea de service permanent clientilor din portofoliu; -Atingerea obiectivelor negociate; Beneficii: Formarea unei cariere de succes in management si consultanta financiara. Un venit motivant in functie de dezvoltarea afacerii; Finantari si bonusuri de performanta. Trainingul si pregatirea se fac in departamentul firmei.

  • 2

    S.C. Orient Hyperconstruct SRL din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza: - Contabil; - Functionar economic.

  • Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 1

    Atributii: *Intocmirea notelor contabile; *Intocmirea statelor de plata pentru salarii (pe baza pontajelor, concedii medicale si/sau alte documente); *Completarea registrului jurnal, registrele de TVA, registrul inventar; *Balanta de verificare si alte situatii aferente contabilitatii; *Bilantul contabil (bilant, cont de profit si pierdere, precum si alte acte necesare, prevazute de legislatia aplicabila); *Intocmirea declaratiilor de impozite si taxe; *Alte activitati specifice misiunii de tinere a contabilitatii. Persoana potrivita trebuie: * sa aiba experienta in acest domeniu; * sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva; * sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare).

  • Birou contabil independent, membru activ Ceccar si inspector resurse umane, ofer servicii complete de contabilitate si resurse umane. - Contabilitate de gestiune si financiara; - Intocmire registre si jurnale TVA; - Intocmire balanta de verificare; - Intocmire si depunere declaratii lunare/trimestriale; - Intocmire si depunere bilant anual si raportari semestriale. - Servicii resurse umane: intocmire CIM, acte aditionale,state salarii, eliberare adeverinte, transmitere Revisal. Intocmire si depunere declaratia unica. Detin licenta soft( Saga) si semnatura electronica.

  • Pentru clientul nostru, o companie de publicitate outdoor, cautam un contabil cu experienta relevanta in domeniu; Acesta o sa fie responsabil de partea de contabilitate primara si pana la intocmirea declaratiilor lunare, inclusiv cele de personal; Programul de lucru : L-V - 09:00 - 18:00 (o ora pauza de masa) Salariul : 2600 lei net + decont transport (salariul se va rediscuta dupa primele 3 luni cu posibilitatea de a castiga 2800 lei net/luna); Locatia: Bucuresti, Sector 1; Cerinte: Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii; Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente; Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate; Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor; Implicare si spirit de initiativa. Doar candidatii care indeplinesc cerintele cautate vor fi contactati pentru programarea unui interviu. Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • Expert contabil, membru CECCAR, cu experienta de peste 20 de ani, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, consultanta, obtinere cod de TVA, reactivare firme inactive fiscal, asistenta la control. Onorariul variaza in functie de complexitatea lucrarilor( numar documente, obiect de activitate) Pentru firmele nou infiintate ofer consultanta gratuit si 50% reducere onorariu in prima luna.

  • 2

    Cerințe: - studii economice superioare -emitere facturi -situatie stocuri -receptie marfa -abilitati de comunicare -capacitate de lucru in echipa Candidatul ideal: - persoana dinamica si foarte bine organizata -loialitate si seriozitate -experienta constituie un avantaj Oferim un loc de muncă stabil, un salariu atractiv și o echipă frumoasa!

  • Firma contabilitate angajam economist sau contabil. Cerinte: - cunostinte de contabilitate (nivel de baza); - cunoscator MS Office (Excel, Word) - cunoasterea program Ciel este un avantaj - ideal studii superioare economice (dar se accepta si studii medii economice) - persoana atenta, organizata, responsabila , capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional Responsabilitati : - evidenta contabila la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, salarii, deconturi, impozite si taxe, furnizori/ clienti - verificarea rapoartelor contabile (jurnale, fise, etc) Oferta noastra: - salariul este motivant, fiind negociat in functie de capacitatea de lucru, de experienta si pregatire;

  • amgajam pentru activitate birou,persoana cu experienta in geam termopan

  • Sunt in căutarea unui Job Full Time, in domeniul Contabilități. Experiența in domeniul cu SAP 10 ani in Germania In România 1,5 ani. Cunoștințe de limba Gernana foarte buna, Engkeza la nivel începător. De preferința in Timișoara , Lugoj sau Work from home. Contact: telefon 0732914568 Email: Elvira Schmidt

  • Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

  • 5

    Birou contabilitate angajez contabil cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului -intocmire situatii financiare-contabile in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, -calculeaza taxele si impozitele -realizeaza operatiunile si situatiile obligatorii de incheiere lunare/anuale. -intocmeste balanta lunara, -intocmeste raporturi contabile / fiscale obligatorii catre autoritatile statului cu respectarea termenelor -intocmeste registrele contabile obligatorii. Salariul negociabil.

  • 1

    Suntem o sucursală internațională a companiei de distibuţie "Dask Centru", București, România. În legătură cu dezvoltarea rapidă a companiei, suntem în căutarea unui contabil. Cerințe: • Cunoașterea limbii ruse; • Cunoașterea limbii romîne la un nivel avansat; • Experiență într-o poziție similară; • Capacitatea de organizare și prioritizare a sarcinilor; • Rezistență la stres; • Atenție la detalii; • Abilitatea de a lucra cu mai multe termene limita in acelasi timp; • Seriozitate și perseverență; • Abilități de comunicare și lucru în echipă; • Orientare spre rezultat. Condiții: • Salariu competitiv; • Oportunități reale de avansare în carieră; • Lucru intr-o companie stabilă în plină dezvoltare; • Echipă tânără şi dinamică. Tip de angajare: • Full-time. Informații suplimentare: Cunoașterea la nivel avansat a limbii ruse și române va fi considerată drept avantaj în alegerea candidaților.

  • Economista întocmesc evidente contabile complete .

  • Contabilitate financiara si de gestiune Consultanta fiscala si financiara Analiza financiara Servicii Salarizare si Resurse Umane Tarifele practicate sunt în funcție de volumul și dimensiunea fiecărui tip de societate în parte.Amanunte la telefon 0721 995 059

  • 2

    Ofer servicii de contabilitate in Judetul Giurgiu - contabilitate primara - contabilitate de gestiune - contabilitate financiara - raportari financiar-contabile

  • Salveaza cautarea