Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Numele companiei: Draghici marina-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma serioasa de contabilitate caut contabil(a) in vederea unei colaborari pe termen lung.
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Firma de contabilitate angajeaza un contabil junior si unul senior cu vechime de minim 3 ani.
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Cabinet contabilitate - prestam servicii firme mici si mijlocii, Contabilitate si Salarizare / Timisoara si Arad CONTABILITATE * evidenta furnizorilor si clientilor, registru de casa, nir, bonuri de consum * evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si calculul amortizarii * intocmirea balantei lunare de verificare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii * intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar * calcularea taxelor de plata catre stat si intocmirea / transmiterea ordinelor de plata pentru achitarea taxelor la termenele prevazute de lege * intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale * intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale * intocmirea/depunerea bilantului contabil * consultanta privind legislatia financiar-contabila, legata de obiectul de activitate * reglarea / urmarirea fisei pe platitor ANAF * informarea lunara a conducerii societatii despre rezultatele financiar-contabile * intocmirea de rapoarte suplimentare, solicitate de conducerea societatii * asistenta la intocmirea dosarului de inventariere anuala obligatorie * arhivarea documentelor financiar-contabile * salvarea si securitatea datelor prelucrate, pe un hard extern. SALARIZARE *preluarea sau intocmirea pontajelor pentru intocmirea statului de salarii *intocmire state de plata si calcul contributii catre ANAF *intocmire Declaratie lunara *intocmirea contractelor de munca si transmiterea acestora in Revisal *intocmire acte aditionale, decizii sau alte acte specifice si transmitere in Revisal *consultanta privind legislatia muncii; *intocmirea dosarului de personal *intocmirea fiselor de post *consiliere in elaborarea regulamentului de organizare interna *consiliere privind documentele necesare la angajare in functie de specificul fiecarei functii *eliberarea adeverintelor de salarii angajatilor Preturi avantajoase si negociabile, in functie de activitatea societatii Dvs Cu contract de prestari servicii si Factura emisa lunar Contact la email Orar: 8-22
-
Căutăm un asistent contabil motivat, care este un excelent multitasker, cu abilități excepționale de comunicare și gestionare a timpului. Asistenții contabili se pot aștepta să asiste departamentul de Contabilitate cu introducerea datelor, procesarea și înregistrarea tranzacțiilor, actualizarea registrului, asistarea cu audituri sau verificarea faptelor și pregătirea bugetelor și rapoartelor. Ar trebui să fii minuțios, precis și onest, cu bune abilități de contabilitate. Vă rugăm să ne contactați cu numărul dvs. de WhatsApp pentru mai multe detalii.
-
Firma de contructii, angajam contabil cu experienta in domeniu. Se cere cunostinte avansate in programul Saga. Salariu motivant!
-
Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
ANUNT RECRUTARE Firma de expertiza contabila si contabilitate, cu experienta in domeniu de peste 20 ani, ne straduim sa oferim clientilor nostri solutii precise si personalizate, adaptate nevoilor lor individuale. Locatie: Timisoara Pozitii disponibile: ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Gestionarea unui portofoliu de clienti Suntem in cautarea unor profesionisti contabili, cu experienta in domeniul Contabilitatii si al Fiscalitatii, cu o gandire analitica, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Programul de lucru este full-time, pachet salarial motivant, zile suplimentare de concediu. Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa ne transmiteti CV-ul la adresa de email:
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: www.andytransport.com angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Oportunitati de avansare Program flexibil in doua schimburi Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj
-
-
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
-
Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.
-
Firma noastra, SC 4U CONTAB PROJECT SRL, cu sediul in Constanta, este in cautarea unui contabil cu experienta pentru a se alatura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Experienta de minim 3 ani in domeniu; - Cunostinte solide de operare PC (Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); - Cunostinte de legislatie fiscala; - Abilitati de gestionare a datelor; - Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; - Conștiințiozitate și atenție la detalii; - Cunoștințe de Resurse Umane reprezinta un avantaj, dar nu sunt obligatorii. Responsabilitati: - Gestionarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; - Inregistrarea, verificarea si validarea tranzactiilor contabile; - Pregatirea si prezentarea situatiilor financiare periodice; - Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale; - Verificarea si respectarea termenelor de plata; - Pastrarea si arhivarea documentelor contabile; - Colaborarea cu echipa financiar-contabila si alte departamente din companie. Oferta noastra include conditii avantajoase de munca, un salariu competitiv si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si prietenos. Va rugam sa ne treti CV-ul si o scrisoare de intentie daca credeti ca indepliniti cerintele noastre pentru aceasta pozitie.
-
Angajam contabil sau economist cu experienta de cel putin 3 ani, cunoscator SAGA, Msoffice, Salariu in functie de competente , tichete de masa. Persoana serioasa , responsabila, motivata careia sa-i placa profesia.
-
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-