Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Numele companiei: Tanex-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.
-
Conta Analitic CR SRL societate de consultanta fiscala si contabilitate angajează contabil - cunoștințe minime conturi, contabilitate primara . Oferim un nivel de salarizare corespunzator pregatirii Se acorda tichete de masa Loc de munca situat in zona ultracentrală - Filarmonica, ANAF, Primarie
-
, Consilieri credite, Colector principal, pentru birou București Crangasi si Giulesti. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren
-
Societate com din Topraisar angajeaza contabil de contabilitate primara pt sera de legume. Experienta este un avantaj ,la fel ca si permisul auto. salariu intre 2500- 3000 lei i functie de program
-
temPERSO Romania angajaza pentru birou contabilitate, cu biroul in Sibiu! Absolventi ai învățământului superior economic de specialitate, cu experienta minima de 5 ani in contabilitate (senior), 2 ani (junior). Cerinte posturi: Cunoștințe solide de legislație financiar-contabila, persoane corecte, serioase, punctuale. Responsabilitati : Contabilitatea clientilor din portofoliu de la A la Z; Verificarea elementelor din balanță; Efectuarea de operatiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea declarațiilor și raportărilor periodice inclusiv bilanturi contabile; Menține relația cu autoritățile; Asigura suport si consiliere financiara atat pentru clienti cât și pentru juniorii din cadrul biroului; Se solicita experianta in programul : Contab SQL Oferim: Pachet salarial atractiv; Asiguram mediu de lucru plăcut, lipsit de extenuarea; Echipa prietenoasa si tanara; Program de lucru flexibil : L-V; 08-16 sau 09-17.
-
Societate comerciala angajeaza contabila cu experienta minim 3 ani, soft NextUp ( contabilitate primara) program 40 ore pe saptamana, salariu 7500 lei brut, Oras Popesti- Leordeni, Jud Ilfov. Rugam seriozitate. CV la adresa
-
Firma de consultanta cauta expert contabil pentru infiintare firma de contabilitate.