Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;
-
Candidatul Ideal studii medii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta; vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an; cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer; cunostințe solide privind legislația în vigoare; capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual; capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicare Descrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate; intocmirea bilanturilor contabile; documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii, comunicare cu clientii. Descrierea companiei Enviro Construct, o firmă cu accent pe construcții drumuri și poduri , cu un potential mare de ascensiune, care ofera seriozitate maxima si conditii de munca foarte bune intr-un colectiv primitor.
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Societatea Viviene Srl situata in Iasi, soseaua Tudor Neculai, nr. 9, angajeaza persoana pe postul de secretara contabilitate primara. Candidatul ideal: - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare - Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel) - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor - Cunoștințe de contabilitate primară - Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP - Minim 6 luni experienta pe un post similar Descrierea jobului: - Intocmirea facturilor chitantelor si avizelor de insotire a marfii; - Inregistrarea facturilor de marfa - Evidenta intrari facturi furnizor; - Realizarea inventarului; - Evidenta stocurilor - Intocmirea documentatiei pentru licitatii - Mentinerea relatiei cu clientii - Preluarea comenzilor de la clienti - Gestionarea site-ului web (shopify) Ce oferim: - Loc de munca stabil - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Mediu de lucru prietenos - Salariu motivant in functie de performanta - Se ofera o masa calda pe zi - Telefon de munca Pentru a trimite un CV, va rugam sa ne scrieti pe whatsapp la numarul de telefon sau pe adresa de mail:
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat