Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Disponibil din: 2020-05-15 Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC MISHO MEGA YEAR SRL, cu sediul in Bucuresti, Drumul Valea Cricovului nr.13-19, bloc C, APT.31 angajeaza un post de consilier expert inspector referent economist in economie generala. CV urile se transmit pe email sau la sediul firmei.Contract de munca full time, pe perioada nederminata.
-
Societate comerciala angajeaza Referent Resurse Umane Cerinte: - Studii superioare; - Experienta in domeniul salarizarii constituie avantaj; - Bune cunostinte in legislatia muncii si salarizare; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; Beneficii: - oportunitati de dezvoltare profesionala; - pachet salarial motivant; Program de lucru: Luni -Vineri, 8 ore zi; Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email: resurseumane@ stera .ro sau in privat. Persoanele selectate vor fi contactate pentru a participa la un interviu.
-
Angajam contabil cu experienta,salariu motivant ,program flexibil,multiple beneficii.
-
Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil cu minim de experienta. Aplica la acest job daca indeplinesti urmatoarele criterii: Experienta in utilizarea MS Office , Saga; Studii medii superioare in domeniul economic-contabilitate; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de adaptare la schimbari; Respectarea confidentialitatii datelor, clientii si colegii. Responsabilitati : Inregistrare documente contabile primare; Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; Alte analize financiare si contabile specifice. Se ofera: Salariul se negociaza in cadrul interviului; Prime de sarbatori; Mediu de lucru placut; Se asigura formarea la locul de munca.
-
-
Candidatul Ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, Contabilitate Experiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar contabil Conștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelor Responsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilor Organizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilor Deschis, implicat și proactiv Comunicativ, sociabil, capabil să asculte activ Cunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - Excel Descrierea jobului
-
Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
-
Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
-
Angajez inspectori de asigurare si agenti de asigurare pentru locatiile: Radauti, Falticeni, Gura Humorului si Suceava, persoane foarte serioase si ambitioase, cu sau fara experienta, pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul unei companii multinationale. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea de a activa intr-o companie de asigurari puternica. In cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a echipelor. TE ASTEPT IN ECHIPA NOASTRA. Se lucrează part-time full time, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whattsapp:
-
Societate comercială din Mun. Alexandria, Jud Teleorman angajează contabil autorizat Experiență în programul Saga minim 2 ani Salariu motivant Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
-contabilitate primara -cunostiinte saga -CV-ul se poate trimite la adresa de email:
-
Facturista- cunoștințe PC, Excel, Word, program facturare-contabilitate SQL constituie un avantaj . Experienta minima -5 ani
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Atuu-rile tale sunt empatia si comunicarea, atentia la detalii, ai abilitati de analiza si iti plac cifrele?Inseamna ca ne potrivim si te asteptam in echipa noastra ! Experienta 1-3 ani pe o pozitie similiara, persoana comunicativa, organizata, diplomata, cu spirit de echipa si initiativa.Ne asteptam sa iti fie usor sa utilizezi sistemele informatice(cunostinte operare windows, excel,word), cunoasterea programului VISCOUNTY constituie un avantaj, sa ai o buna cunoastere a legislatiei si a proceselor de resurse umane si salarizare. In detaliu : intocmeste si gestioneaza documentele de angajare, modificare,suspendare si incetare a activitatii angajatilor; efectueaza introducerea modificarea datelor angajatilor si datele contractuale in REVISAL; colecteaza si centralizeaza informatiile privind statele de plata(pontaje,concedii medicale,prime,popriri, retineri, etc) efectueaza calculul salarial, intocmeste statul de plata , declaratia 112, centralizatoarele de taxe si impozite datorate statului; intocmeste si depune dosarele de recuperare a sumelor privind concediile medicale impreuna cu documentele justificative anexate. elibereaza adeverinte de venituri pentru angajati pentru diverse situatii; intocmeste si elibereaza angajatilor si fostilor angajati, documente care certifica situatia lor administrativa si salariala in perioada angajarii(ex.somaj, pensioanre, etc.) Iti oferim : pachet salarial atractiv ; mediu de lucru placut ; program de lucru flexibil; locatie centrala, program de lucru : luni - vineri ;
-
firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)
-
-
Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.
-
Societate comerciala cu profil vanzari marfuri en-gross si en-detail si inchirieri, angajeaza contabil cu studii superioare si vechime minima 5 ani in activitate financiar-contabila, in cadrul serviciului de contabilitate al firmei. Responsabilitati : Asigurarea controlului asupra corectitudinii documentelor conform prevederilor legislatiei in vigoare si a inregistrarilor efectuate conform principiilor contabile; Verificarea documentelor justificate pentru orice operatie care afecteaza patrimoniul societatii; Inregistrarea extraselor bancare si de trezorerie; Inregistrarea facturilor de la furnizori diversi; Inregistrarea imobilizarilor corporale, necorporale si financiare, calculul lunar de amortizare; Inregistrarea si monitorizarea decontarilor cu tertii (furnizori, clienti, buget de stat, salariati), inclusiv urmarirea avansurilor nedecontate; Intocmire si trimitere confirmari solduri parteneri si efectuarea de punctaje atunci cand este cazul. Inregistrarea lunara a statelor de salarii si verificarea informatiilor din soft cu platile efectuate catre salariati.; inregistrarea si calculul concediilor medicale; Intocmire Revisal; Inregistrarea decontarilor in cadrul grupului si cu asociatii si monitorizarea lunara a acestor solduri. Inregistrarea veniturilor si cheltuielilor in avans; Inregistrarea veniturilor si a cheltuielilor financiare si a cheltuielilor cu impozite si taxe; Corectarea erorilor de operare identificate; Solutionarea eventualelor situatii aparute cu privire la activitatea departamentului contabilitate. Verificarea inregistrarilor din gestiuni si generarea bonurilor de consum Intocmirea situatiilor solicitate de catre banci; Intocmirea cererilor pentru FNUASS; Arhivarea documentelor de inchidere lunara; Intocmirea dosarului de inventariere anuala.