Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane Disponibil din: 2020-06-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Manager relatii clienti

    DescriereCe cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime Se poate aplica cu CV pe adresa

  • 9

    consultant financiar-contabilitate-salarizare

    Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:

  • Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • 6

    Angajam !

    S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.

  • 5

    Servicii contabilitate

    Economista cu experienta, membra CECCAR, ofer servicii complete de evidenta contabila, resurse umane si servicii revisal privind salariatii, declaratii fiscale, intocmire bilant pentru orice domeniu de activitate atat la SRL cat si la ONG, PFA , II, prin firma de contabilitate.Preturi accesibile si negociabile in functie de complexitatea si volumul lucrarilor. Ma pot deplasa la sediul societatii dumneavoastra pentru ridicarea documentelor. Telefon .

  • 4

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 9

    Contabilitate - operare documente CONSTANTA

    Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel

  • 1

    Angajam Asistent - Contabilitate primara

    Firma BSC CONSULTYNG SRL, angajeaza asistent - contabilitate primara. Candidatul ideal: -Studii superioare in domeniul financiar-contabil; -Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung; -Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare. Responsabilitati: -Intocmirea documentelor primare (avize de insotire marfa, nir, facturi vanzare, bonuri fiscale), evidenta si urmarirea stocurilor (cunoasterea programului de contabilitate Petrescu, reprezinta un avantaj); -Verificarea datelor introduse in sistem cu datele din documentele primite sau emise; -Organizarea si indosarierea actelor contabile; -Asigurarea suportului administrativ. Permis de conducere categoria B. Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail Pentru mai multe detalii, apelati numarul de telefon

  • 3

    Angajam Contabil Facturist

    SC TABLA CONSTRUCT SRL din Giurgiu ANGAJEAZA CONTABIL 1 LOC Cerinte Studii medii finalizate de specialitate Experienta Minima 3 ani reprezinta avantaj Experienta de lucru cu programe informatice contabile specifice; Cunostinte de contabilitate, fiscalitate, legislatia aplicabila in domeniu; Cunostinte Microsoft Office si soft de gestiune nivel avansat. Responsabilitati : Inregistrarea in programele informatice a documentelor contabile primare: Verificarea lunara a balantelor de terti (clienti, furnizori, debitori si creditori diversi); Gestionare stocuri de marfă; Emitere și încasare facturi la punctul de lucru; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor, bonuri de consum; Registru de casă, lucru cu casa de marcat si POS; Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata/incasare; Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa; Procesare extrase de cont; Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile si transmiterea acestora, periodic, catre societatea de Contabilitate; Redactare și arhivare documente, intocmire rapoarte/situatii. Competente Atentie deosebita la detalii; Capacitate de analiza si sinteza; Orientare catre identificarea de solutii si proactivitate; Abilitati dezvoltate de rezolvare a problemelor; Capacitate de a evalua, a lua decizii si a initia actiuni; Flexibilitate si capacitate de a lucra intr-un ritm alert; Atitudine pozitiva si spirit de echipa; Respectarea termenelor limita. Beneficii Mediu de lucru civilizat Salariu, in acord cu performanta Program de lucru 8 ore si ora pauza de masa,L-V 8.30-17.00 CM perioada nedeterminata Persoanele interesate sunt asteptate sa trimita CV complet pe adresa de e-mail sau whatsapp

  • 19

    Angajam contabil (contabilitate primara)

    Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.

  • Contabil Expert contabil

    Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa

  • Manager echipă

    IFN angajează pe perioada nedeterminata manager echipa. Constituie avantaj studiile superioare și carnetul de conducere. Pentruai multe informații rog telefon

  • 9

    Economist - cu sau fara experienta

    O CARIERĂ NU UN JOB! Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza economist. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *abilitati de lucru cu cifre si baze de date; * pasionat de domeniu; si interesat in construirea unei cariere. Fisa postului: * inregistrarea tuturor documentelor , in softul de contabilitate, pentru clientii societatii. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea obligatiilor de plata legale si furnizarea de explicatii; * alte sarcini adiacente activitatii financiar-contabile; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Firma Piese Auto Angajam Facturista

    Firma Piese Auto Angajam Facturista - program Saga.

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • 4

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • 4

    Secretara

    Angajez asistent manager Munca de birou , cunostiinte PC Excel-World ,programe interne Mai multe detalii la numarul de telefon

  • Angajare contabil

    Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.

  • 6

    Reglor

    Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

Salvează căutarea