Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-01-03

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Contabil Junior

    Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.

  • 20

    Icredit Constanta angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 1

    Angajam Operator calculator

    Compania nostra, cu o traditie de peste 20 de ani pe piata transporturilor de marfuri perisabile, isi mareste echipa datorita dezvoltarii inregistrate in ultima perioada cu un post nou de operator calculator. Responsabilitati: * Introducerea si actualizarea datelor din sistemul informatic propriu * Gestionarea si organizarea documentelor electronice * Asigurarea suportului tehnic de baza pentru utilizatorii interni * Monitorizarea si mentinerea sistemelor informatice ectualizate Cerinte * Studii medii sau superioare * Experienta pe un post similar * Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office * Abilitati excelente de tastare si acuratete in introducerea datelor * Capacitatea de a lucra atat de independent, cat si in echipa Beneficii * Pachet salarial competitiv * Mediu de lucru stabil si profesionist * Oportunitati de formare si dezvoltare profesionala

  • economista

    Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 5

    Vanzare aircoin

    moneda locala regionala dir.eu.843 din 2018 paragraf 11

  • 1

    Operator utilaj

    RESPONSABILITATI: -Asigura realizarea pieselor in urma setarii si operarii masinilor -Executa operatii de prelucrare utilizand masini - Alege SDV-urile adecvate, selecteaza programul de prelucrare al utilajului - Executa masuratori dimensionale ale reperelor de executat; Oferim: - Salariu motivant; - Bonuri de masa; - Mediu de lucru placut. VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.

  • 1

    Contabil

    Firma de consultanta si contabilitate.

  • 11

    Functionar administrativ - cu sau fara experienta

    Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza functionar administrativ. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *persoana carismatica , placută cu abilitați de lucru cu publicul Fisa postului: * arhivarea tuturor documentelor , atat fizic cat si digital. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea seviciilor si furnizarea de explicatii; * redactarea de documente * alte sarcini adiacente activitatii ; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * bonuri de masa * Program 8-16; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • 1

    Economist

    Andy Transportation Systems SRL Andy Transport Group Canada https: angajeaza functionar economic pentru postul de facturare. Contract pe perioada: nedeterminata Tichete de masa, prime de sarbatori. Activitate: -Opereaza documentele finaciar-contabile in programul de contabilitate -Contribuie la elaborarea rapoartelor specifice domeniului de activtate a societatii -Intocmeste situatii contabile Cerinte: -Studii superioare -Operare PC -Limba engleza - nivel mediu-avansat -Limba franceza avantaj

  • Opererator date facturare contabilitate primara

    SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

  • ANGAJARE Contabil & administrator - National Golf & Country Club

    NGCC este cel mai luxos club de golf din Europa de Est, care construieste peste 170 de vile, peste 80 de camere de hotel, 110 apartamente, Sala de Evenimente, Club House, Academie de Golf, Zona de antrenament, Driving Range cu sistem Trackman , 3 Studiouri de Golf Interior, Spa & Sala de sport, Piscina, Teren de tenis, Teren de Sport, Zona de joaca pentru copii. Astfel, avand multe de oferit publicului, acest loc exclusivist creaza si oprtunitati de cariera fantastice pentru personal calificat si dedicat in toate domeniile. Cautam contabil responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient. RESPONSABILITATI Pregătirea și analizarea situațiilor financiare, cum ar fi fluxul de numerar, bilanțul și contul de profit și pierdere. Revizuirea documentelor financiare pentru a rezolva orice discrepanțe și nereguli, pregătirea raportului de audit. Respectați politicile și procedurile companiei, asigurând conformitatea cu reglementările și standardele relevante. Întâmpinați vizitatorii, răspundeți la apelurile telefonice primite și răspundeți la întrebări într-o manieră profesionistă și politicoasă. Administrați calendarul biroului, programați întâlniri și coordonați evenimente și întâlniri. Mențineți inventarul de rechizite de birou prin verificarea stocurilor, comandarea de rechizite și monitorizarea cheltuielilor. Gestionați corespondența primită și expediată, pachetele și livrările și distribuiți-le destinatarilor corespunzători. Crearea, prognoza, revizuirea și prezentarea bugetelor, declarațiilor fiscale, documentarea tranzacțiilor financiare. Sprijiniți funcțiile de resurse umane, cum ar fi menținerea evidențelor angajaților, procesarea documentelor și programarea interviurilor. Asistați la proiecte și inițiative speciale, așa cum sunt desemnate de managerul general. ABILITATI Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii. Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta. Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email :

  • 13

    contabila / economista cu experienta

    - Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.

  • Contabila asociatii de proprietari

    Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • Operator Date

    Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: : : - cunoștințe în operarea PC (Word, Excel) - asumarea responsabilității - comunicare eficientă cu echipa - seriozitate, stabilitate, capacități de organizare, atitudine deschisă către noutate și învățare, atenție la detalii : - realizare grafice și evidențe - introducerea datelor în sisteme de gestiune - crearea documentelor specifice - înregistrare facturi în program, realizare facturi de vânzare, procese-verbale - întreținere birou (ordonare acte, curățenie birou) : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 17.00 (cu o oră pauză) Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !

  • Reprezentant Comercial

    Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: 1. : : - experiență în domeniul secretariatului - bune abilitați de comunicare cu echipa și clienții - permis de conducere categoria B - cunoștințe în operarea PC - capacități de asumare a responsabilității - stabilitate, seriozitate, atenție la detalii și bune capacități de organizare : - realizare dosare de înmatriculări - depunere și ridicare documente din instituțiile statului - realizarea procesului de vânzare închiriere autoturisme precum și documentația aferentă - postare anunțuri pe rețele de socializare - întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii - creare cereri de finanțare - preluare mesaje și apeluri din mediul online - întreținerea biroului curat și ordonat : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - bonusuri la atingerea obiectivelor - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 18.00, S-D: 09.00 16.00 Se lucrează și în weekend, 5 zile lucrătoare cu 2 zile libere, prin rotație. Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !

  • 3

    Economist, resurse umane , trainer, formator, man. Proiect, viitor pensionar caut un job part-time

    Caut un job part-time în domeniul economic, contabilitate, casierie , HR,copywriting sau munca pe calculator. Am 60 de ani , locuiesc în București și am forță de muncă , lucrez încă , dar firma va intra intr-un proces de fuziune prin absorbție . Ma pot pensiona avand anii de vechime necesari , dar îmi place să fu încă o persoană activă .Sunt un spirit tânăr , pot lucra și de acasă . cred ca pot aduce încă un aport de bună calitate în societate

  • 6

    Angajez economisti

    EXPERT LOAN SRL doreste consolidarea Echipei de Specialisti in domeniul accesarii de Fonduri Europene si Guvernamentale. Oferim pregatire in domeniu ca formatori. Cei interesati pot sa aplice pe acest site sau pe email: sau telefon . Salariu atractiv si prime de performanta si proiecte de succes.

  • 1

    Servicii contabile complete

    Societatea CNM Account Factor membra CECCAR, ofera servicii de contabilitate complete, pentru firme mici si mijlocii. Intocmirea si transmiterea on line a declaratiilor fiscale, certificarea bilanturilor, servicii de personal (contracte de munca, acte aditionale si decizii, Revisal). Preturi accesibile si negociabile in functie de volumul de activitate si de complexitatea operatiunilor economice.

Salvează căutarea