Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Disponibil din: 2021-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil cu minim de experienta. Aplica la acest job daca indeplinesti urmatoarele criterii: Experienta in utilizarea MS Office , Saga; Studii medii superioare in domeniul economic-contabilitate; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de adaptare la schimbari; Respectarea confidentialitatii datelor, clientii si colegii. Responsabilitati : Inregistrare documente contabile primare; Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; Alte analize financiare si contabile specifice. Se ofera: Salariul se negociaza in cadrul interviului; Prime de sarbatori; Mediu de lucru placut; Se asigura formarea la locul de munca.
-
Angajez Contabil a pentru contabilitate primara telefon
-
căutăm contabila PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), pentru contabilitate și gestiune, conditii de munca foarte bune pentru informatii sunati la tel 722332101 - arata telefon -sau mail !!!
-
Angajam o persoana care sa pregateasca actele contabile, registru de casa, NIR-uri si altele. Domeniul de activitate: HoReCa Se poate lucra de la biroul din Pipera sau de la sediul din sector 1, atat part-time cat si full-time. Mai multe informatii la nr de telefon din anunt
-
Angajez contabila cu experienta care sa știe programul de contabilitate Saga și Mentor .Oferim salariul atractiv, tikete de masa, asigurarea medicala privata, prime de Paște, Crăciun, 8 Martie.Se lucreza de luni pana vineri , remote 2 săptămânii.
-
-
lucrez in constructii, zilier ma pricep sa lucrez rezistent la efort fizic săpat șanturi spart betoane Glet adeziv Decorativa Mutat cărat etc plata 280 de lei detin si perims cat b de 5 ani experiența condus ...nu lucrez ca Contabil am pus categoria doar pentru activarea anuntului mss
-
Societate comerciala angajeaza Referent Resurse Umane Cerinte: - Studii superioare; - Experienta in domeniul salarizarii constituie avantaj; - Bune cunostinte in legislatia muncii si salarizare; - Cunostinte de operare calculator (MS Office, Internet); - Preocupare permanenta pentru actualizarea cunostintelor in functie de schimbarile legislatiei in domeniu; Beneficii: - oportunitati de dezvoltare profesionala; - pachet salarial motivant; Program de lucru: Luni -Vineri, 8 ore zi; Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa de email: resurseumane@ stera .ro sau in privat. Persoanele selectate vor fi contactate pentru a participa la un interviu.
-
Angajam contabil cu experienta,salariu motivant ,program flexibil,multiple beneficii.
-
Requirements: University graduate in an economical field (preferably in Accounting); 1-2 years of experience in a similar role; Good Accounting knowledge; Good communication skills and proactive person; Self-motivated and positive attitude; Analytical and logical thinking; Accuracy, timeliness, diligence, ability to work in a small team; Very good knowledge of Excel; Your Role: Prepares, checks and archives primary documents (supplier invoices, bank statements, receipts, other documents); Revises and registers in the accounting system all the documents received from our partners; Checks the accuracy of the registration performed; Drafts the monthly accounting reports required; Archives accounting documents (physical and electronic); Ensures fiscal compliance for the assigned tasks; Other specific operations related to accounting. What we offer: Access to learning programs; Flexible work from home policy; Medical private subscription; 7 Cards.
-
Firma de contabilitate angajeaza contabil cu minim de experienta. Aplica la acest job daca indeplinesti urmatoarele criterii: Experienta in utilizarea MS Office , Saga; Studii medii superioare in domeniul economic-contabilitate; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de adaptare la schimbari; Respectarea confidentialitatii datelor, clientii si colegii. Responsabilitati : Inregistrare documente contabile primare; Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; Alte analize financiare si contabile specifice. Se ofera: Salariul se negociaza in cadrul interviului; Prime de sarbatori; Mediu de lucru placut; Se asigura formarea la locul de munca.
-
Candidatul Ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, Contabilitate Experiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar contabil Conștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelor Responsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilor Organizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilor Deschis, implicat și proactiv Comunicativ, sociabil, capabil să asculte activ Cunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - Excel Descrierea jobului
-
Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
-
Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
-
Angajez inspectori de asigurare si agenti de asigurare pentru locatiile: Radauti, Falticeni, Gura Humorului si Suceava, persoane foarte serioase si ambitioase, cu sau fara experienta, pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul unei companii multinationale. Esti o persoana ambitioasa, care are planuri mari de viitor? Iti dorești ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Iti oferim oportunitatea de a activa intr-o companie de asigurari puternica. In cadrul companiei noastre, vei avea posibilitatea sa iti dezvolti abilitatile personale si capacitatile de coordonare a echipelor. TE ASTEPT IN ECHIPA NOASTRA. Se lucrează part-time full time, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whattsapp:
-
Societate comercială din Mun. Alexandria, Jud Teleorman angajează contabil autorizat Experiență în programul Saga minim 2 ani Salariu motivant Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
-contabilitate primara -cunostiinte saga -CV-ul se poate trimite la adresa de email:
-
Facturista- cunoștințe PC, Excel, Word, program facturare-contabilitate SQL constituie un avantaj . Experienta minima -5 ani
-
Buna ziua, Angajam contabil sau contabil junior, acreditat sau nu in domeniul turismului Zona Bd. Mamaia Nord, Constanta. Necesita prezenta la sediu. Mai multe detalii putem oferi in privat
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat