Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Disponibil din: 2022-03-25 Profesie: Contabil-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Promovat
Caut sa angajez persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, inclusiv salarizare, cu experinta in domeniu de peste 5 ani, si cunostiinte solide in domeniul financiar-contabil, dornica sa invete, mediul de lucru armonios si responsabil, posibil si program flexibil-4 ore, telemunca, de preferabil cu domiciliul in Loc. Floresti. Persoanele interesate rog sa trimita cv-uri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut contabil pentru firma agricola, zona Bucov, județ Prahova. Acceptam si fara experienta, oferim contract de munca si salariu motivant de 1.000 euro
-
Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: : : - cunoștințe în operarea PC (Word, Excel) - asumarea responsabilității - comunicare eficientă cu echipa - seriozitate, stabilitate, capacități de organizare, atitudine deschisă către noutate și învățare, atenție la detalii : - realizare grafice și evidențe - introducerea datelor în sisteme de gestiune - crearea documentelor specifice - înregistrare facturi în program, realizare facturi de vânzare, procese-verbale - întreținere birou (ordonare acte, curățenie birou) : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 17.00 (cu o oră pauză) Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !
-
Ne mărim echipa! Ce căutăm Oameni cărora le place provocarea și care sunt deschiși către învățare! Avem 3 posturi libere pentru: 1. : : - experiență în domeniul secretariatului - bune abilitați de comunicare cu echipa și clienții - permis de conducere categoria B - cunoștințe în operarea PC - capacități de asumare a responsabilității - stabilitate, seriozitate, atenție la detalii și bune capacități de organizare : - realizare dosare de înmatriculări - depunere și ridicare documente din instituțiile statului - realizarea procesului de vânzare închiriere autoturisme precum și documentația aferentă - postare anunțuri pe rețele de socializare - întreținerea relațiilor cu clienții și partenerii - creare cereri de finanțare - preluare mesaje și apeluri din mediul online - întreținerea biroului curat și ordonat : - echipă prietenoasă, mediu ambiant plăcut și provocator - salariu atractiv - bonusuri la atingerea obiectivelor - ore suplimentare plătite extra : L V: 08.00 18.00, S-D: 09.00 16.00 Se lucrează și în weekend, 5 zile lucrătoare cu 2 zile libere, prin rotație. Așteptăm CV-ul tău pe WhatsApp la sau !
-
persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca
-
SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro
-
RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.
-
Expert contabil membru CECCAR cu peste 15 ani experienta ofer servicii complete de contabilitate si fiscalitate, precum si resurse umane, avand si calitatea de IRU. Prelucrare acte, asistenta financiar-contabila, intocmire depunere declaratii, e-factura si e-transport, balanta lunara, bilant. Seriozitate, promptitudine, pret corect adaptat in functie de complexitate.
-
Descrierea companiei Grup de firme de contabilitate si consultanta, membri C.E.C.C.A.R. si C.C.F.R., avand un portofoliu format dintr-un numar semnificativ de clienti din diverse domenii de activitate, ce ne-a permis dobandirea unei experiente profesionale vaste in domeniu si atingerea unui anumit standard in serviciile oferite. Activitatea se desfasoara in Bucuresti, sector 6. Program lucru de L-V 9:17.30, cu pauza de masa. Ce oferim: - Salariu net incepand de la 4.500 lei; pentru candidatii cu experienta substantiala, salariul va fi pe masura - Crestere salariala dupa 3 luni daca ne convingi ca stii sa faci ce scrie in CV si anual, cel putin in primii 3 ani, in functie de rezultate - Prima de performanta pentru lucrari efectuate corect si cu termene respectate - Zile de concediu platite suplimentar, aditional zilelor de concediu legal - Mediu de lucru placut, flexibilitate program - Suport in insusirea informatiilor, din partea conducerii, cat si a colegilor - Oportunitati de dezvoltare profesionala prin expunerea la situatii noi Ce ne dorim de la tine? Studii economice si experiență in domeniul financiar-contabil Cunoasterea reglementarilor contabile si aspectele fiscale aplicabile (modul de calcul si obligatiile de declarare a impozitelor si taxelor) Cautam o persoana ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de autoperfectionare Adaptabilitate, spirit de echipa, initiativa, atitutine pozitiva si pro-activa Abilitati de comunicare si interactiune Planificarea muncii intr-un mod organizat si eficient Cunostinte operare Saga si abilitati de operare MS Office (Excel, Word) Si nu in ultimul rand, sa iti placa ceea ce faci! Constituie avantaje: - Experienta in firma de contabilitate - Limba engleza nivel mediu-avansat - Disponibilitate de angajare imediata Responsabilitati: - Operarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare - Verificarea inchiderilor lunare si reconcilieri de conturi - Calculul impozitelor si taxelor specifice fiecarui client in parte si intocmirea declaratiilor fiscale corespunzatoare lunare, trimestriale si anuale - Intocmirea lunara a balantei de verificare - Intocmirea raportarilor financiare anuale semestriale interimare cu anexele specifice - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu Compania îsi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi. Daca te regasesti in descriere te invitam sa aplici direct sau sa ne trimiti CV-ul. Te asteptam in echipa noastra!
-
Firma de consultanta si contabilitate angajeaza contabil primar fara experienta.
-
Promovat
Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la
-
Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
Societatea comerciala Panebo Gaz S.R.L. , punct de lucru Caracal, angajeaza Operator calculator Contabilitate primara. Descrierea jobului - Operează documentele primare; - Emiterea si urmarirea documentelor financiar-contabile in relatia cu clientii, furnizorii; - İnregistreaza facturile de la furnizori; - Suport pentru echipa de vanzari; - Inregistrarea actelor; - Inregistrarea de plată; - Evidenta soldurilor (clienti si furnizori); - Verificarea si indosarierea acestora si transmiterea acestora catre biroul central; - Alte sarcini specifice departamentului de contabilitate; Candidatul ideal: - Studii medii economice - Cunoasterea aplicatiei Saga constituie un avantaj ; - Cunostinte operare PC- pachet MS Office excel; - Cunostinte de contabilitate; Oferim salariul de 4000lei brut + tichete de masa 450lei+ bonus lunar daca se atinge targhetul. Pentru mai multe detalii: ;
-
Firma de contabilitate angajam contabila, pentru mai multe detalii sunati la numarul
-
Firma de contabilitate cu sediul in Bucuresti, sector 4 angajeaza absolvent de liceu colegiu studii universitare preferabil cu experienta pentru operarea documentelor de la clienti si indosarierea acestora;
-
Scc de gr 1 consumcoop Podu Iloaiei,jud. Iasi,angajeaza contabil in conformitate cu leg in vigoare. Relatii la nr de tel de mai jos.
-
Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.
-
Descriere Economist , insp. RU, tin contabilitate ,refac evidente contabile pentru SRL-URI ONG SA II PFA IF CABINETE INDIVIDUALE ( medici, notari, avocati, executori judecatoresti,ETC ), ordonat, corect , orice complexitate.
-
Candidatul ideal: Cunostinte contabilitate primara; Cunostinte de limba engleza nivel mediu conversational; Cunostinte operare PC (word, excel nivel mediu); Persoana ordonata, atenta, spirit practic si operativ; Abilitati de lucru atat individual cat si in echipa; Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunoasterea programului de contabilitate Saga prezinta un avantaj Studii superioare de specialitate Descrierea jobului: Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile; Emiterea si inregistrarea de facturi, avize de insotire a marfii, procese verbale de predare - primire, procese verbale de custodie; Urmarirea derularii financiare a contractelor cu furnizorii si clientii; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor si bonuri de consum si inregistrarea lor in programul de contabilitate; Urmarirea incasarilor in termen a facturilor emise catre clienti si respectiv a platilor catre furnizori. Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata incasare si inregistrarea lor in programul de contabilitate. Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Intocmirea zilnica a Registrului de Casa; Intocmire si depunere declaratie Intrastat si Mediu; Transmiterea datelor statistice catre institutiile abiliate; Intocmire pontaj lunar pentru angajati; Arhivarea documentelor contabile; Inregistrarea extraselor de banca in programul de contabilitate; Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti furnizori; Colectarea si ordonarea documentelor financiar - contabile rezultate din activitatea zilnica a firmei (chitante, bonuri fiscale, facturi furnizori etc) si transmiterea lor lunara catre societatea de expertiza contabila in vederea intocmirii balantei si depunerii declaratiilor fiscale. Participa la efectuarea inventarierii patrimoniului si intocmirea documentelor necesare; Transmite expertului contabil documentele contabile pentru verificare si aprobare Verifica corectitudinea declaratiilor vamale de import si a platilor taxelor vamale; Realizeaza reconcilierea lunara a soldurilor conturilor; Elaboreaza diverse situatii pe seama informatiilor din evidenta financiar contabila; Transmite facturile emise in sistemul RO E-factura si se ocupa arhivarea acestora precum si a celor primite de la furnizori; Transmite importurile si achizitiile intracomunitare de bunuri in sistemul E-Transport in vederea obtinerea codului NUI si il comunica transportatorilor.
-
Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.