Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    angajam contabil autorizat vorbitor de limba engleza, firma International 9 Ddm

    Firma International 9 Ddm CUI RO 33488944, angajează Contabil autorizat, vorbitor de limba engleza,cu localizare în Cluj Napoca, Dubai și Israel, pentru informații suplimentare vă rugăm să sunati la numărul de telefon al administratorului Revnic Cornel nr.

  • 1

    Facturist

    Economist- facturare. Cunostinte PC- Excel, Word, platforme Tecnet, Doc Process, contabilitate primara. Experienta minima 3 ani.

  • Contabilitate primară

    Suntem o fabrică de tuburi si cautăm o colegă serioasă, cu urmatoarele cerințe: -studii de contabilitate -minim 2 ani experiență în domeniu -cunoștințe in programul DSoft, Arca (constitue avantaj), World, Excel și Power Point -cunoașterea limbii engleză sau italiană, nivel conversațional. -spirit de echipă, colaborare si implicare. Salar atractiv.

  • Opererator date facturare contabilitate primara

    SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV

  • 8

    Manager echipe

    Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 80% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. VALORILE iCredit sunt: - Integritatea Ne respectam, pretuim si întelegem colegii si clientii. - Inovatia La iCredit ne straduim sa livram in mod responsabil produsele si serviciile noastre, tinand cont de nevoile si posibilitatile clientilor nostri. - Performanta Ne motivam si sustinem angajatii iCredit sa atinga cele mai inalte standarde de profesionalism. - Orientarea catre clientii nostri- Construim relatii pe termen lung cu angajatii si clientii nostri, relatii bazate pe incredere si sprijin reciproc. Echipa noastră formată din peste 1 600 de profesioniști se defineste prin entuziasm, dinamism, dorința pentru dezvoltare, flexibilitatea și deschiderea către provocari noi. Echipa iCredit isi propune sa devina prietenul la care poti apela cu incredere si cu certitudinea ca prin ajutorul nostru clientii vor gasi o rezolvare prompta si convenabila pentru problemele lor financiare. Dorinta noastra cea mai mare este sa devenim lideri în fiecare dintre pietele pe care activam. Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Aplica acum la unul dntre joburile iCredit si noi abia asteptam sa te cunoastem!

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 22

    Operator Fabrica Carne si Preparate din Carne

    SC GHITTA SRL angajeaza Operator Fabrica.Se ofera pachet salarial atractiv.

  • 1

    angajare contabil

    angajez contabil. program saga.

  • Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • 17

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • 3

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 4

    Angajez contabil junior

    Cabinet de Contabilitate situat in oras Titu, str. I.C.Visarion, nr.14 BIS, cauta sa-si mareasca echipa. Daca esti la inceput de cariera si doresti sa dobandesti abilitati practice in domeniul contabilitatii, esti colega pe care o cautam. Job-ul tau va consta in inregistrarea documentelor contabile pana la intocmirea bilantului si depunerea declaratiilor fiscale sub indrumarea contabililor seniori. Candidatul ideal este absolvent de studii superioare economice, este o fire organizata si energica, dornica sa aprofundeze in domeniul contabilitatii. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.

  • Contabil junior

    Candidatul ideal - studii superioare economice - cunoscator Winmentor, Word, Excel - abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor; - persoana atenta, organizata, responsabila Descrierea jobului Înregistrare operatiuni contabile la nivel de firma. Activitati specifice privind resursele umane (salarizare, REVISAL).

  • 8

    consultant financiar-contabilitate-salarizare

    Vrem să ne mărim echipa cu doi colegi care sunt la început de drum profesional i sunt dorinci să lucreze într-o echipă tânără i dinamică care activează în sectorul serviciilor de consultan ă contabilă, fiscală, salarizare i raportare. Dacă ești o persoană receptivă, proactivă, dornică să învețe și pasionată de cifre, atunci te a teptăm să ni te alături! Chiar dacă e ti la începutul carierei tale, vei avea oportunitatea de a fi implicat/ă pe diferite proiecte din portofoliul nostru, de a învăța de la colegii noștri cu experiență și de a- i aduce aportul la atingerea obiectivelor companiei, dar i a celor personale. Pe lângă salariul lunar i tichete de masă, vei beneficia de bonusuri de performan ă, cafea și ceai, fructe proaspete, lucru în sistem hibrid, atât de acasă cât i de la birou, ședințe periodice de brainstorming pe proiecte, traininguri tehnice i de softskills. În plus, vei avea ocazia de a ieși periodic din birou și de a petrece timp cu colegii tăi, precum și acces la Bookster, abonament medical sau sportiv. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să învețe și să se dezvolțe într-un mediu profesional și plin de energie, atunci te invităm să aplici pentru acest post la următoarea adresă de e-mail:

  • 3

    Angajez contabil economist

    Firma de contabilitate - angajez contabil a in Baia Mare. Accept si absolventi cu studii in domeniu, dornici sa invete si sa se dezvolte. Pachet salarial in functie de experienta. Responsabilități: - înregistrarea documentelor contabile; - păstrarea evidenței plăților și a încasărilor; - întocmirea declarației TVA; - întocmirea declarațiilor privind impozitele și taxele datorate Bugetului de Stat; - întocmirea balanțelor de verificare; CV-uri si informatii:

  • 9

    Contabilitate - operare documente CONSTANTA

    Suntem o societate de contabilitate cu o echipa tanara si dinamica, ce dorește sa angajeze o colega cu studii economice. Condițiile de angajare sunt cunoașterea programului SAGA, si o vechime de minim 3 ani in contabilitate. Programul este fix, 09 - 17, nu dorim part-time, activitatea se va desfasura doar la sediu. Va asteptam CV-urile. Salariul minim 3.500 lei. Rugam sa fim contactati doar de persoanele care indeplinesc criteriile de mai sus si sunt interesate de job. Tel

  • 2

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • Angajez contabila

    Firma de contabilitate angajeaza contabil cu minim de experienta. Aplica la acest job daca indeplinesti urmatoarele criterii: Experienta in utilizarea MS Office , Saga; Studii medii superioare in domeniul economic-contabilitate; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de adaptare la schimbari; Respectarea confidentialitatii datelor, clientii si colegii. Responsabilitati : Inregistrare documente contabile primare; Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe; Alte analize financiare si contabile specifice. Se ofera: Salariul se negociaza in cadrul interviului; Prime de sarbatori; Mediu de lucru placut; Se asigura formarea la locul de munca.

  • 10

    Contabil Junior

    Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:

Salvează căutarea