Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de contabilitate si consultanta dorim sa ne marim echipa si oferim un post de asistent manager. Postul necesita cunostinte de word, excell si contabilitate primara (ar fi un avantaj). Oferim un salariu atractiv si posibilitatea de a invata lucruri alaturi de echipa noastra.
-
Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.
-
-
RESPONSABILITATI: Electrician - Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare - Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice. Mecanic -Asigura buna functionalitate a echipamentelor si utilajelor de productie -Executa toate lucrarile de intretinere preventiva, reparatii curente ale masinilor si instalatiilor VA ASTEPTAM LA sediul BESTFOAM din BUZIAS, str.Principala, tel.
-
Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Program: L-V 8:00- 16:30 Locație: Sos. Centura, nr 5 ( Clinceni- Bragadiru) Venit net lunar: 5.000 Cerințe: * Studii superioare cu profil economic finalizate; * Experienta anterioara in contabilitate primara de minim 1-3 ani; * Experienta de lucru in Saga * Cunostinte de utilizare Excel Word Outlook medii spre avansate; * Persoana dinamica - capacitate de organizare si planificare; * Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; * Gestionarea mai multor sarcini simultan, spirit de echipa; * Gandire analitica si atentie ridicata la detalii; Contact:
-
Societate angajeaza economist . Daca cunosti programul NEXUS esti in avantaj , dar nu este obligatoriu .
-
Firma de consultanta si contabilitate angajeaza contabil primar fara experienta.
-
-
Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel
-
Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel
-
Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
-
Birou contabilitate angajez absolventa științe economice! Nu solicit experiență! Program flexibil
-
societate de distribuție sc Hriri distribution S.R.L. angajăm contabil operatori facturare și agent de vânzări salarii avantajoase și bonusuri pt detalii doamna flori
-
Suntem o companie de producție din Arad (Micălaca) și suntem în căutarea unui contabil cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă vă interesează o provocare cu oportunități de creștere profesională, credem că acest post este pentru dvs.! Ce ne dorim de la dvs.: - Absolvent de studii superioare; - Cunoștinte de operare în Excel Word; - Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple; - Precizie, responsabilitate; - O bună organizare și gândire logică. Responsabilități: - Înregistrarea facturilor, bonurilor fiscale și a altor documente financiar-contabile; - Verificarea corectitudinii și completitudinii datelor înregistrate; - Asigurarea respectării termenelor limită pentru înregistrarea documentelor; - Întocmirea diverselor rapoarte la solicitarea superiorului; - Participarea la operațiunile contabile de închidere de lună; - Operarea jurnalului de bancă. Ce oferim: - Salariu motivant; - Tichete de masă de 30 RON zi; - Asigurare de sănătate și accidente; - Asigurarea transportului. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne sunați la numărul din imagine!
-
Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro
-
Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:
-
Ne mărim ECHIPA! Specialist facturare contabilitate ____ Cerințe: - cunoștințe solide și experiență anterioară în domeniul financiar-contabil - utilizarea instrumentelor software financiar-contabile - abilități bune de comunicare și atenție la detalii - respectarea termenelor limită. ____ Responsabilități: - generarea, verificarea și gestionarea facturilor și a documentelor financiar-contabile asociate - monitorizarea fluxului de facturare și reconcilierea conturilor - colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura exactitatea și corectitudinea datelor financiare - realizarea de operațiuni bancare și de cash-flow - asigurarea conformității procedurilor contabile cu legislația fiscală în vigoare. ____ Beneficii: - salariu competitiv, în concordanță cu experiența și abilitățile personale - bonusuri și prime - oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei - mediu de lucru dinamic și prietenos. ____ Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, ne poți trimite un CV actualizat la: Email: WhatsApp: ____ Așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei noastre HERRA Piatra Neamț!
-
O CARIERĂ NU UN JOB! Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza economist. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *abilitati de lucru cu cifre si baze de date; * pasionat de domeniu; si interesat in construirea unei cariere. Fisa postului: * inregistrarea tuturor documentelor , in softul de contabilitate, pentru clientii societatii. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea obligatiilor de plata legale si furnizarea de explicatii; * alte sarcini adiacente activitatii financiar-contabile; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * Salariu competitiv in functie de experienta; * bonuri de masa * Posibilitatea unei cariere in domeniu; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :