Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Profesie: Economist-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam asistent manager Locatia se afla in Aflumati, Ilfov- Natura Center Program de lucru L-V 09-17 Domeniul: comert cu materiale textile Cerinte: Cunoștințe in PC (word, excel) Administrarea comenzilor si a stocurilor Contabilitate primara Limba engleza
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Societate angajeaza economist . Daca cunosti programul NEXUS esti in avantaj , dar nu este obligatoriu .
-
Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel
-
Angajam personal -Timisoara Cerințe: - Cunostinte minime de contabilitate primară - Cunoștințe: operare PC, sa cunoasca programul word, excel - Bună capacitate de organizare - Responsabilitate si seriozitate - Capacitatea de respectare a termenelor limita Responsabilitati: - Introducere, prelucrare, verificare date financiare in soft - Înregistrarea în contabilitate a facturilor, extraselor de cont, registre de casa - Verificarea documentelor primite - Arhivare facturi contabilizate, documente - Activități administrative tel
-
Angajam persoana organizata si responsabila ,(contabilitate primara) , care are cunostinte operare PC , EXCEL. Atributii: introducere date, registru jurnal, registru de casa, registru de banca, arhivare. Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
-
Expert contabil si consultant fiscal cu experienta, ofer servicii complete de contabilitate, salarizare, resurse umane si consultanta fiscala.
-
Mărim echipa cu o persoană cunoscătoare pe contabilitate primară emitere de facturi, comenzi să stăpânească calculatorul etc! Salar atractiv 5000-6000 ron! Tel:
-
-
CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.
-
Antal International recrutează pentru clientul său: companie care asigura servicii de contabilitate, expertiza contabila si audit financiar: Economist - în Suceava Calificari solicitate : - studii superioare - competente financiar contabile - expert contabil (consituie avantaj) Abilitati tehnice cerute : Utilizarea programelor de contabilitate: experiență în software-uri precum Saga, Nexus, SmartBill pentru gestionarea datelor financiare. Utilizarea programelor de gerstionare a activitatilor Excel avansat: Capacitatea de a lucra cu funcții și tabele în Excel. Cunoștințe în raportare și analiză financiară: Abilitatea de a genera rapoarte și de a extrage informații relevante din datele financiare. Gestionarea aplicațiilor de e-mailing, deoarece unul din canalele noastre de comunicare cu clienții și partenerii este e-mailul. Alte abilitati : capacitate de analiza si prelucrare a informațiilor capacitate de planificare și organizare capacitate de decizie comunicare eficienta la toate nivelele prioritizarea sarcinilor, time management atitudine pozitiva si constructiva, amabilitate bun coleg, capacitatea de a lucra in echipa Experienta: experienta profesionala între 5- 8 ani. Responsabilitati: - Gestionarea administrarea portofoliului de clienți alocați - Focus pe realizarea obiectivelor profesionale : Administrarea clienților din portofoliul administrat Întocmire și validarea documentelor pentru evidența TVA și calululul impozitelor Întocmirea balanței de verificare intermediare pentru validare Livrarea de informații de specialitate către clienți la solicitarea acestora și intâlniri cu aceștia Realizarea obiectivelor operaționale ale companiei
-
ECONOMIST CONTABILITATE Sunteti o persoana ambitioasa si dornica sa evoluati intr-o firma de contabilitate? Noi suntem in cautarea colegului care sa ni se alature! Candidatul Ideal Experienta pe o pozitie similara (experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara) -Studii superioare ,Cunostinte de Microsoft Office, nivel mediu Excel; -Cunoasterea programului SAGA -Cunostinte privind legislatia -Atentie la detaliu si buna organizare, responsabilitate si seriozitate t Responsabilitati: -introducerea actelor in SAGA ( extrase, bonuri, NIR etc) -evidenta clientilor (fisa partener) - resurse umane - state de salarii, contracte munca, acte aditionale, intocmire/depunere Revisal; - . Beneficii: -Pachet salarial atractiv si beneficii (castiguri financiare in functie de realizari) -Conditii de munca intr-un spatiu modern; -Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale ; Va rugam sa ne trimiteti cv-urile dvs.
-
Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
-
Suntem în căutarea unor traderi binary options talentați și încrezători pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă ești pasionat de tranzacționarea binară, avem oportunitatea perfectă pentru tine! Responsabilități: Implementarea strategiilor de tranzacționare pentru a obține profituri consistente. Gestionarea eficientă a portofoliului, minimizând riscurile și maximizând randamentul investițiilor. Monitorizarea constantă a piețelor financiare și identificarea oportunităților de tranzacționare profitabile. Cerințe: Experiență anterioară în tranzacționarea binară. Abilități excelente de analiză și luare a deciziilor în medii volatile. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a se adapta rapid la schimbări. Cunoștințe solide de gestionare a riscului și capacitatea de a implementa strategii eficiente de protecție. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, unde inovația este încurajată. Depozit minim disponibil pentru a începe tranzacționarea. Sprijin și resurse pentru dezvoltarea și perfecționarea abilităților tale. Pachet salarial competitiv %60 în funcție de performanță. Contact: edacgold.com
-
Firma de contabilitate angajam contabil junior sau economist junior . Puncte de lucru in sectorul 2 Primim pentru efectuarea stagiului absolventi in domeniul contabilitate si informatica de gestiune si financiară. Candidatul ideal Studii superioare de specialitate sau studii liceale de specialitate. Cunostinte de contabilitate si fiscalitate. Cunoasterea softului Saga C si CIEL constituie un avantaj. Experienta intr-un cabinet de contabilitate reprezinta un avantaj. Cunostinte Microsoft Office. Responsabilitate, integritate, confidentialitate, respectarea termenelor, spirit de echipă. Descrierea jobului Efectuează toate operațiunile de evidență fiscală și contabilă pentru clienții din portofoliu. Verifică și înregistrează lunar documentele contabile justificative aduse spre prelucrare de către clienții din portofoliu. Efectuează rapoarte pentru client la solicitarea acestora. Asistență acordată clienților cu ocazia auditului financiar și a inspecțiilor fiscale Asistenta si consultanta pentru clienti privind aspecte de natura contabila si fiscală Informarea la zi și respectarea legislației în vigoare. Beneficii Mediu de lucru plăcut, stabil, creativ și profesionist, care te va ajută să te dezvolți și să înveți continuu. Pachet salarial motivant, în conformitate cu studiile și experiența. Bonuri de masa.
-
Absolventă profil economic, Cunoasterea programului SAGA, doresc colaborare sau angajare într-un cabinet firmă de contabilitate. Ofer seriozitate și stabilitate.
-
-
Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil. Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management); Descrierea companiei Compania noastra are ca domeniu de activitate colectarea si reciclarea deseurilor feroase si neferoase, de hartie, ambalaje, carton, maculatura, folie, PETuri, alte deseuri de mase plastice, acumulatori uzati,doze de aluminiu,deseu sticla, deseuri electronice si electrocasnice, componente PC, Procesoare de la persoane juridice si fizice.Colectarea se face prin punctul nostru de colectare sau, de la o anumita cantitate in sus, de la sediul clientilor.