Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Companii Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Economist

    Angajam in conditii favorabile economist cu experienta de minim 3 ani in domeniul gestionarii activitatii financiar contabile. Nu excludem persoanele care au indeplinit deja conditiile de pensionare.

  • 4

    Firma de contabilitate angajez economit-contabil

    Experienta in contabilitate de 1 an si cunoasterea porgramului de contabilitate SAGA

  • angajam Economist

    S.C. CFR SCRL BRASOV SA, societate cu capital de stat, angajeaza economist. Obiectul de activitatea al societatii il constituie reparatiile de locomotive si modernizari ale acestora. Cerinte minimale: absolvent studii superioare in domeniu. Dosarul aplicantului va contine cel putin: copie diploma licenta in domeniu, copie CI, CV cu date de contact (email, nr. telefon), adeverinta medic familie - apt de munca. Dosarul se va depune la sediul societatii din municipiul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr.2, jud. Brasov, pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2024.

  • 11

    contabilitate primara

    inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.

  • Firma de contabilitate, angajeaza contabil economist

    Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.

  • Contabil(a)-primar Secretar(a)

    Angajam Contabil a-primar Secretar(a) care sa se alature echipei noastre. Candidatul Ideal: -capacitatea de a invata rapid, - atitudine pozitiva, persoana organizata, spirit de echipa - studii finalizate cu profil economic (studii medii sau superioare finalizate)-de preferat; -experiență pe un post similar 2 ani; -cunostinte de operare în MS Office (Word si Excel); -abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, e-mail); -flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; -permis de conducere. Descrierea jobului: -intocmire facturi si efectuează activitățile specifice pentru trimiterea facturilor la clienți; - urmărește și verifică sosirea facturilor de la clienți, a chitanțelor și le indosariaza; -mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii confirmari de sold; -preia si înregistrează comenzile, reclamațiile clienților și le comunică persoanelor competente pentru soluționare; -- -intocmeste contracte; - intocmire ordine de plata foi de varsamant; -intocmirea registrului de casa, note de intrare receptie; - indosariere documente; -administrarea corespondenței (email, poștă) -elaborarea și redactarea diverselor documente, prezentări și rapoarte - participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; -alte sarcini contabile administrative solicitate in functie de nevoile companiei. Se asigură un mediu de lucru placut, posibilitati de crestere avansare. Salariu:5000lei-5500lei Locatia este in Jilava, jud. Ilfov

  • Angajam Economist Generalist

    Ne dorim pe cineva cu multă energie pozitivă, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor. Urmărim evoluţia comună şi garantăm suportul necesar pentru atingerea celei mai bune versiuni din punct de vedere profesional. Descrierea jobului Menține relația cu firma de contabilitate externă și îndeplinește cerințele (firma de contabilitate externă întocmește, semnează și depune declarații bilanț); Responsabil ă de departamentul financiar având în subordine două persoane; Asigură suportul necesar departamentului financiar pentru finalizarea task-urilor la termen; Comunică cu departamentele din cadrul societății în vederea soluționării situațiilor ce apar; Înregistrează divese documente în programul de contabilitate Saga și face diverse plăți; Menține relația cu instituțiile statului, verifică și achită obligațiile; Întocmește situații în excel și analize solicitate de către conducerea societății. În subordine două persoane: persoana 1 activitate principală intorducere documente, extrase bancare, deconturi de transport, etc; persoana 2 activitate principală plăți și menținerea relațiilor cu furnizorii; -Contract de consultață cu consultant fiscal și avocat; -Contract cu firma de contabilitate externă care asigură suport, consultanță, întocmește, semnează și depune declarații bilanț; -Aplicația ClickUp ce permite organizarea task-urilor și a departamentului; Beneficii: -Pachet salarial atractiv. Se negociază cu candidatul în funcție de cunoștințe și experiență + tichete de masă; -Primă garantată procentuală din venitul net, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Zi scurtă pentru ziua de 8 Martie; -Bonus garantat procentual din venitul net, pentru ziua de naștere și pentru aniversare vechime în companie; Laptop și telefon de serviciu; -Decont lunar pentru abonament de fitness; Asigurare medicală privată; -Apa Kangen, fructe proaspete, cafea și gustări la birou; -Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare; -Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără şi dinamică; -Teambuilding-uri și alte evenimente de echipă; Program de lucru, la birou, de luni până vineri; Locație în centrul Brașovului. Descrierea companiei Oferim tuturor angajaților trainingul necesar pentru a putea atinge performanța maximă și răsplătim această performanță cu salarii atractive și sporuri motivante

  • 1

    Societate comerciala- angajam Economist

    Societate comercială ce activează în domeniul agriculturi, angajează Economist pentru departamentul comercial. Cerinţele de baza ale postului: Studii superioare în domeniul economic Experienta in domeniul comercial constituie un avantaj; Abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel); Experienta intr-o functie de conducere si de coordonare constituie un avantaj; Abilitati de comunicare si negociere. Responsabilitati si sarcini: Activitati principale: Urmarirea zilnica a aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare livrare; Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor, Urmareste fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce. Realizarea facturarii- Urmareste conformitatea dintre facturi si preturile negociate. Realizeaza gestiunea si monotorizarea tarifelor; Pachet salarial atractiv.

  • Economist in Contabilitate

    Candidatul Ideal Cerinte : - absolvent al invatamantului superior economic de specialitate Aptitudini: - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica; - personalitate puternica, bine organizata; - abilitati de comunicare, planificare si coordonare; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii. Descrierea job-ului Responsabilitati : Contabilitatea unei firme de la A la Z - efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile; - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale; - depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii ) - mentine evidenta debitorilor si creditorilor; - mentine evidenta platilor si incasarilor; - elaboreaza analiza contului de profit si pierdere; - intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii; Beneficii: transport decontat sau asigurat bonuri de masa salariu atragator

  • 2

    Contabilitate primara simpla

    Caut persoana serioasa dornica de munca responsabila poate fi un tânăr ce a terminat studiile in agronomie sau o doamna trecută de adoua tinerete ce are nevoie de un loc de munca, suntem aici pt voi.

  • Angajam Economist cu experienta

    DESCRIERE Ce ne dorim de la tine ? - Sa fii absolvent de facultate cu profil economic - Sa ai experienta 3-5 ani in domeniul economic - Sa cunosti planul de conturi - Sa ai o buna capacitate de organizare si comunicare, specifice activitatii financiar-contabile - Sa fii o persoana organizata, responsabila, optimista, foarte atenta la detalii - Sa ai o minima experienta cu excelul Ce vei face: -Vei inregistra tranzactiile curente si periodice ale clientilor -Vei pregati datele pentru raportarea lunara, TVA sau inchiderea de an -Vei indosaria contracte si alte documente contabile, confirmari de sold, etc -Vei mentine legatura dintre sediul central si reteaua de magazine pentru verificarea acuratetii operatiunilor -Vei participa la operatiunile de inventariere la solicitarea superiorului Beneficii: -Loc de munca sigur in cadrul unei companii de renume si in plina expansiune; Pachet salarial atractiv; Posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala

  • 2

    Revizor gestiune - jud.Caras-Severin, Resita

    TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează revizor gestiune. CONDITII: Studii medii/superioare economice Experienta anterioara semnificativa in domeniu Cunostinte de contabilitate primara, cunostinte in programe de contabilitate reprezinta un avantaj Excelente capacitati de comunicare verbale si in scris Creativitate, capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism Cunostinte avansate pachet MS OFFICE (Excel in special) RESPONSABILITATI: Efectuarea inventarierii partiale si totale a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate Urmarirea si verificarea corectitudinii intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate Verificarea respectarii dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora Intocmirea documentelor premergatoare, necesare desfasurarii inventarierii BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com

  • Colaborare expert contabil operare situatii contabile in Senior Software ERP

    Societate cu activitate de distributie instalatii sanitare pentru contructii, CAEN 4674, situata in Domnesti, Ilfov, doreste colaborare cu expert contabil membru CECAR pentru inchideri situatii lunare, declaratii, bilant semetrial anual etc (fara contabilitate primara, fara resurse umane), reprezentare in relatia cu ANAF. Cautam persoana cu cunostinte temeinice a sistemului de operare Senior ERP care sa opereze inchiderile lunare in sistemul nostru ERP.

  • 2

    Angajam contabil senior

    Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege, absolvent a de studii superioare economice, care sa aiba cunoștințe de contabilitate si fiscalitate, sa fie o persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa, sa aiba capacitate buna de comunicare si relationare cu clientii si colegii. Ne dorim sa ne ajute cu preluarea documentelor de la clienti, cu prelucrarea lor in softurile de contabilitate (un avantaj il poate constitui experienta in softuriile de contabilitate Saga, Winmentor sau Adip), cu generarea declaratiilor fiscale. Ii putem oferi un pachet salarial intre 3500-5000 lei net in functie de performante, cunostinte si implicare, tichete de masa precum si posibilitatea de a avansa si perfectiona profesional. Ne rezervam dreptul de a selecta pentru interviu doar acele CV-uri care corepund criteriilor noastre de selectie.

  • 15

    Cautam persoana pentru salarizare

    Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.

  • Angajam *expert contabil contabil autorizat economist.

    Cont Expert Vasiliu SRL, birou de contabilitate şi expertiză contabilă, cu sediul în orş. Tîrgu Neamţ, judeţ Neamţ, angajează: *expert contabil contabil autorizat economist. Cerinţe: - Studii economice superioare - Experienţa reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Avantaje: - Salariu atractiv - Promovare si majorări salariale periodice, pe criterii de performanţă - Mediu de lucru plăcut - Program de lucru flexibil - Program de lucru hibrid - la birou şi telemuncă Date de contact: Nr. Telefon: Email:

  • 2

    Accounting department , facility mamagement

    În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.

  • 1

    angajam Ofiter monitorizare credite

    BANCA COOPERATISTA MIHAI VITEAZUL TARGOVISTE angajeaza OFITER MONITORIZARE CREDITE la sediul central din Targoviste.pe perioada determinata de 2 ani Conditii: - studii superioare economice sau juridice; - vechime in domeniu : experienta de minim 3 ani; - cunostinte operare PC; - carnet de conducere cat. B,constituie un avantaj; - domiciliul resedinta: Targoviste sau localitatile invecinate; CV-urile se depun la sediul central din Targoviste, C. Campulung, nr. 7, sau pe email (clienti.at.bcmvtgv.ro) pana la data de 29.03.2024. Relatii suplimentare la tel:

Salvează căutarea