Anunțuri
Finante contabilitate Numele companiei: Ambient Profesie: Contabil-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive 5000-7000lei+150 decont combustibil PROGRAM FLEXIBIL! Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Angajam economist cu experienta. Mai multe detalii puteti obtine la nr. de telefon din anunt.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Bună ziua! Căutăm contabil vorbitor de limba germană care ar putea prelua o firmă de la Iași la Cluj (plata taxelor, oferirea salariilor etc). Firma este SRL De asemenea, se caută și un economist sau cineva care se pricepe în deschiderea și înființarea unei firme, poate lua legătura cu băncile, la fel vorbitor de limba de germană. Pentru detalii , Laurenția
-
Firma de contabilitate din Roman angajeaza contabila economista. Rog seriozitate. Tel: E-mail:
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează contabil. CONDITII: * Studii de specialitate economice; * Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul contabil; * Cunostinte avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); * Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza; * Capacitate de lucru in echipa si relationare; * Experienta de lucru in contabilitate, minim 1 an. RESPONSABILITATI: * Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni; * Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; * Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; * Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; * Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni; * Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazine. * Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei; * Intocmeste balante de verificare pentru clienti; * Intocmeste liste de avansuri din trezorerie. * Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans; * Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia; * Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei; * Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli. BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Birou de contabilitate angajeaza contabil (preferabil cu experienta). CV-ul se depune pe wattap la tel. sau pe mailul