Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Baneasa developments Profesie: Contabil

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 21

    Angajam contabil primar cu atributii de secretariat si teren

    Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.

  • 15

    Firma de contabilitate angajeaza personal

    Firma de contabilitate angajeaza un contabil junior si unul senior cu vechime de minim 3 ani.

  • 3

    Contabil junior

    Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă sunteți interesat(ă) să vă alăturați echipei noastre, va invitam sa aplicati.

  • Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 4

    Bună ziua !

    Departamentul Financiar și Departamentul Leader-Ship caută Secretară cu vârsta cuprinsă între 19-40 ani, fizic plăcut, disponibilă de a efectua călătorii naționale și internaționale, posesia permisului categ.B constituie un avantaj, vorbitoare de limba engleză, franceză, rezistența la stres, având capacități de comunicare, lucrând în echipă cu posibilitatea ca din luna Iunie să promoveze pe funcții importante profesional. Nr. de contact , trimiteți CV dvs. cu poză pe Nr. de WhatsApp sau la adresa de email Indiferent de hotărârea luată veți primi un răspuns. Persoanele admise i se vor comunica adresa unde vor susține un interviu. Vă mulțumim !

  • 2

    Angajam Contabil

    Angajam Contabil pentru a se alatura echipei noastre, o persoana organizata, cu pasiune pentru contabilitate, care sa isi doreasca sa invete lucruri noi si care sa corespunda urmatoarelor cerinte: Cunostinte si calificari necesare: Aplicatia de contabilitatea Saga este obligatorie. Dexteritate in operare documente pe calculator(operare rapida si atentie in procesare). Experienta de munca intr-o firma de contabilitate (constituie avantaj); Ce implica pozitia de Contabil Sa aibe cunostinte de contabilitate si un grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor. Inregistrarea documentelor in aplicatia informatica; Iata ce iti oferim: un pachet salarial motivant, competitiv pe piata, conditii excelente de lucru si un mediu placut, program de lucru 08.30-17.00, luni-vineri.

  • 1

    Angajam contabil - Gestiune restaurant

    STUDII DE SPECIALITATE ; Cunostinte bune in domeniul evidentei primare de gestiune (minim 2 ani); Cunotinte de operare PC MS Office, Word, Excel, operare in programe informatice de gestiune; Persoana organizata, meticuloasa si cu atentie la detalii; Buna capacitate de comunicare si disponibilitate pentru invatare si dezvoltare. Responsabilitati: Intocmirea operativa a stocurilor (alimentatie publica); Inregistreaza, verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contablitatea primara (stocuri materii prime si marfa); Opereaza documente contabile (facturi si bonuri de consum) Opereaza si regleaza inventare lunare; Introduce si modifica retete alimentatie publica (restaurant) Verifica si modifica preturi de vanzare pe casele de marcat; Urmareste obtinerea in timp util a documentelor contabile; Participa la realizarea inventarierii anuale;

  • Contabil

    ANGAJAM CONTABIL DEPOZIT LEGUME SI FRUCTE

  • S.C. DENITUD SRL angajeaza contabil pentru evidenta si operare contabilitate primara

    S.C. DENITUD SRL angajeaza contabil pentru evidenta si operare contabilitate primara si de gestiune. Sediul se afla in Filipestii de Targ Prahova. Salariul este negociabil. Detalii la numarul de telefon: .

  • 4

    Economista/contabila

    Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu

  • 13

    Angajam contabil primar

    Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.

  • Contabil Sef in Orastie

    Responsabilitati principale: Pregăteşte, examinează şi analizează documentele financiar-contabile, declaraţiile financiare şi alte rapoarte, pentru a se asigura de acurateţea şi conformitatea lor cu standardele procedurale; Întocmeşte, completează şi verifică documentele contabile primare tipizate şi netipizate, interne şi externe; Înregistrează, sortează şi depozitează documentele financiar-contabile în conformitate cu normele existente; Utilizează diverse programe informatice de specialitate pentru a introduce şi înregistra datele primare; Alege conturile din planul de conturi în funcţie de specificul activităţii şi alocă intrările în conturile adecvate; Întocmeşte balanţe contabile, bilanţuri şi anexele specifice pentru o perioadă determinată de timp; Efectuează, menţine şi analizează bugetele pregătind rapoarte periodice care compară costurile calculate şi preconizate în buget cu cele reale; Diferite raportari catre conducere cu privire la starea financiară a firmei companiei instituţiei Limba engleza - obligatoriu Experienta intr-o fabrica - obligatoriu

  • Contabil Junior

    Ești organizat ă, atent ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate *să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice *să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine *să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare *să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm: * ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității financiar * ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: * înregistrezi documente financiar-contabile în conformitate cu procedurile interne și cu legislația contabilă, financiară și fiscală în vigoare * verifici corectitudinea documentelor primare și sau a lucrărilor d.p.d.v. contabil și fiscal * verifici componența soldurilor conturilor * păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Bd. Banu Manta, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa:

  • 3

    SC. Angajază Contabilă cu experiență

    Societate comercială cu domeniul transport marfa Angajază Contabilă cu experiență CRAIOVA program 8 ore zi birou salariu 5000 - 6000 lei rugăm seriozitate CV sau 0740x431x145

  • 19

    contabila primara

    persoana sociabila amabila maleabila absolventa liceu cunostinte pc(saga constituie avantaj) disponibilitate la un program de 8 ore se ofera salariu net 3500 lei contract de munca

  • 4

    Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de  CONTABIL JUNIOR

    Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de  CONTABIL JUNIOR in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.

  • 1

    Contabil Senior - Braila

    Suntem in cautarea unui Contabil Senior Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Descrierea jobului: Experienta in r alizarea activit tilor d sf rsit d luna, c lcul rea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Constituie un avantaj: Avantaj: experienta cu softul d contabilitate Saga Beneficii: Cresteri salariale anuale Bonuri de masa in valoare de 600 de lei Contract individual de munca pe perioada nedeterminata Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala

  • 7

    Ecomid angajeaza Specialist resurse umane contabil

    Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;

  • 1

    Contabil Part-Time - Timisoara

    Oportunitate de Angajare: Contabil (m f d) - Part-time Locație: Timișoara, Parcul Industrial "Torontalului" Program de lucru: Part-time (aproximativ 25 de ore săptămână) Cerințe: - Absolvirea cu succes a unui stagiu de pregatire economic comercială cu experiență anterioară în contabilitate, preferabil într-un mediu industrial sau comercial. - Independență profesionala in rezolvarea sarcinilor. - Gândire analitică cu o pasiune pentru cifre. - Fiabilitate și orientare către rezultate, cu abilități excelente de comunicare. - Competențe solide în limba engleză; cunoștințe de limba germană sunt un avantaj. - Experiență cu MS Dynamics Navision este un plus, dar nu este obligatorie. Responsabilitățile Tale: - Contabilitatea Creditorilor - Focalizare principală pe verificarea facturilor și gestionarea acestora în cadrul sistemului electronic de flux de lucru. - Gestionarea independentă a atribuirii conturilor și a înregistrării facturilor primite, coordonând cu furnizorii și departamentele pentru rezolvarea elementelor deschise. - Administrarea notificărilor de plată. Ce Oferim: - Salariu competitiv lunar: RON 5.500 brut (part-time) x 13 salarii - Tichete de masă: RON 30 zi - Compensație pentru transport: RON 130 lună (cu decont abonament RATT) - Flexibilitate în munca de acasă: Până la 2 zile săptămână (după instruirea pe locul de muncă) - 22 de zile an concediu de odihnă - Formare personalizată și oportunități regulate de dezvoltare profesională.

Salvează căutarea