Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Biroulcontabil ic Profesie: Facturist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam Contabil Facturist

    SC TABLA CONSTRUCT SRL din Giurgiu ANGAJEAZA CONTABIL 1 LOC Cerinte Studii medii finalizate de specialitate Experienta Minima 3 ani reprezinta avantaj Experienta de lucru cu programe informatice contabile specifice; Cunostinte de contabilitate, fiscalitate, legislatia aplicabila in domeniu; Cunostinte Microsoft Office si soft de gestiune nivel avansat. Responsabilitati : Inregistrarea in programele informatice a documentelor contabile primare: Verificarea lunara a balantelor de terti (clienti, furnizori, debitori si creditori diversi); Gestionare stocuri de marfă; Emitere și încasare facturi la punctul de lucru; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor, bonuri de consum; Registru de casă, lucru cu casa de marcat si POS; Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata/incasare; Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa; Procesare extrase de cont; Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile si transmiterea acestora, periodic, catre societatea de Contabilitate; Redactare și arhivare documente, intocmire rapoarte/situatii. Competente Atentie deosebita la detalii; Capacitate de analiza si sinteza; Orientare catre identificarea de solutii si proactivitate; Abilitati dezvoltate de rezolvare a problemelor; Capacitate de a evalua, a lua decizii si a initia actiuni; Flexibilitate si capacitate de a lucra intr-un ritm alert; Atitudine pozitiva si spirit de echipa; Respectarea termenelor limita. Beneficii Mediu de lucru civilizat Salariu, in acord cu performanta Program de lucru 8 ore si ora pauza de masa,L-V 8.30-17.00 CM perioada nedeterminata Persoanele interesate sunt asteptate sa trimita CV complet pe adresa de e-mail sau whatsapp

  • 9

    Lacatus mecanic, strungar, electricieni, ucenici

    LOCURI DE MUNCA DISPONIBILE * Strungari; * Lacatusi mecanici; * Electricieni; * Muncitori necalificati pentru calificare in meseriile mentionate mai sus. * * Se asigura: * Pachet salarial atractiv; * Tichete de masa; * Plata orelor suplimentare * Echipament de protectie si de lucru gratuit; Ce fel de persoană căutăm? - care vrea să învețe lucruri noi și să se dezvolte - caruia ii place mecanica, își face treaba cu precizie și are o dexteritate bună - care este de încredere, onest și etic - care are o abilitate de lucru rapidă și bună - experiența reprezinta un avantaj Ce oferim? - formare profesională - mediu de lucru plăcut - oportunitate de dezvoltare profesională - salar in functie de realizari - oportunități de muncă pe termen lung. Descrierea companiei Firma cu sediul in Bacau, ce are ca profil repararea motoarelor electrice și transformatoarelor electrice, producerea și repararea de transformatoare de mare putere, precum si producerea de piese de schimb pentru acestea.

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza facturist

    sa efectueze cercetari pentru a veni cu o solutie sau raspuns     sa asigure efectuarea platilor     sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune     factureazaa marfa catre clienti     sa efectueze operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor     sa inregistreze si sa trimita spre solutionare reclamatiile clientilor     sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca     sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei     sa introduca avize de expeditie     sa urmareasca si sa indosarieze facturi     sa inregistreze reclamatii sa le trimita spre soluzionare     sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;

  • 6

    Reglor

    Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

  • 8

    Angajare operator facturare

    Firmă distributie, angajează operator facturare cu experiență . Se oferă salariu rezonabil și tichete de masă în valoare de 40 Ron zi !! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail : [email protected]

  • 19

    Icredit Galati angajeaza Manager relatii clienti

    Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

  • 22

    Operator Fabrica Carne si Preparate din Carne

    SC GHITTA SRL angajeaza Operator Fabrica.Se ofera pachet salarial atractiv.

  • operator introducere, validare si prelucrare date

    SC VOIPAN SIL SRL angajeaza Operator introducere, validare si prelucrare date Cerinte - Studii medii ,superioare; - Experienta constituie un avantaj; - Disponibilitate pentru lucru in program schimbul 2 de la ora 15.00-23.00; - Foarte bune abilitati de organizare si planificare; - Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; - Bune cunostinte de operare PC ( Word, Excel); Atributii - Introduce documentele primare ( comenzi, facturi, avize) in sistemul de operare si le arhiveaza; - Verifica si tine evidenta stocurilor; - Preia telefonic comenzile de la clienti ; - Pastreaza relatia cu departamentul financiar-contabil si departamentul vanzari; - Arhiveaza documentele introduse (facturi, avize); - Verifica jurnalul de vanzari clienti; Se ofera : Salariu atractiv + tichete cadou ( Paste, Craciun, etc) Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail :

  • Contabilitate primara operator facturare

    Cerinte: -Studii medii sau superioare -Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet -Cunostinte minime de contabilitate(SAGA) -Responsabilitate vis-a vis de lucrarile efectuate si termenele stabilite; Responsabilitati : -Introducerea documentelor (facturi, chitante, bonuri etc.) in programul de contabilitate. -Emitere avize facturi -Evidenta stocurilor de marfa ambalaje -Arhivarea documentelor. -Editare documente in Word sau Excel.

  • 2

    Angajam facturista in program Saga

    Firma in domeniul piese auto angajeaza facturista. Va rugam atasat un CV ca raspuns la acest mesaj.

  • 2

    Angajez asistent manager

    Angajez asistent manager Munca de birou , cunostiinte PC Excel-World ,programe interne Mai multe detalii la numarul de telefon

  • 24

    Operator calculator

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.

  • 1

    Facturista

    - centralizare si verificare avize - intocmirea facturilor - sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune - verificarea facturilor si avizelor sub aspectul corectitudinii şi completitudinii lor - sa urmareasca si sa indosarieze facturi, avize - Cunostinte program excel Program 9-17 L-V Salar 5120 RON brut

  • 2

    Angajăm operator facturare

    Societate comerciala angajeaza operator facturare. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.

  • 11

    Angajez operator facturare

    CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza operator facturare . Salariu net 2700 lei +card tikete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.

  • 4

    Angajez facturista

    Angajam facturista Program 8 h luni-vineri

  • 3

    Operator facturare contabilitate primara

    Cautam coleg colega pentru postul de facturare, contabilitate primara. -facturare, evidenta facturi -registrul de casa , monetar -arhivare documente contabile Experienta în domeniu constituie un avantaj.

  • 3

    Angajam Operator Facturare

    SPECTRAL MOBILA angajeaza OPERATOR FACTURARE pentru fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 28 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 35 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 35 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 4

    Angajam operator facturare

    Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro

Salvează căutarea