Anunțuri
Finante contabilitate Numele companiei: Business partners Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Înregistrarea in programul de contabilitate și gestiune a facturilor,calcul prețuri , deconturi,etc
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare sau medii, preferabil economice. CURSURI DE PREGATIRE: contabilitate, gestiune, procesare comenzi & facturare produse industriale si solutii integrate pentru industrie. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS Outlook) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: Emitere facturi si avize marfa produse livrate catre toti clientii companiei, certificatele de conformitate si toate documentele specifice. Preluare si procesare comenzi pentru produsele din varii segmente industriale Verificarea stocurilor si suport in pregatirea comenzilor pentru colegii din echipa de logistica Inregistrarea documentelor justificative in sistemele informatice ale companiei Asigura relatia cu companiile partenere de curierat pentru livrarea produselor Inventariere stocuri in depozitele companiei prelucrari inventarieire in MS Excel Prelucrarea documentelor de import intrari produse de la fabrici si vama (EU si non-EU) Evidente specifice referitoare la fisele de clienti si scadentare Legat de disciplina muncii, raspunde de: - Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate - Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru. BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta implicare Transport la de la sediul companiei Posibilitatea de a participa la traininguri de specializare dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte pe adresa de email, Office.
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Se cere: Cunostinte de operare in sistem informatic SAP-minim 3 ani experienta Minim 3 ani experienta in contabilitate financiara si de gestiune, Studii superioare de profil (contabilitate) Cunoștințe temeinice de legislație fiscală, contabilitate financiară și de gestiune Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Excel, Word) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Experiența într-o firmă de contabilitate constituie avantaj Capacitate de respectare a termenelor limită Capacitate de sinteză și atenție la detalii Responsabilități: Implementare SAP si contabilitatea stocurilor Răspunde de consemnarea și înregistrarea corectă și la termen a documentelor justificative în contabilitate conform fisei postului Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe dinamice si profesioniste - Activitatea profesionala se desfasoara in Timisoara - Tichete de masa (20 lei zi) - Mediu de lucru placut - Instruiri asigurate de angajator Doar cei selectați vor fi contactați.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17
-
Firma de contabilitate angajeaza un contabil junior si unul senior cu vechime de minim 3 ani.
-
Angajam Reglor frezare strunjire Program de lucru in 2 schimburi Salariu atractiv transport asigurat Bonuri de masă 30 lei zi lucratoare Abonament servicii medicale Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Responsabilitati: - Contabilitate financiara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc); - Intocmirea registrului jurnal, registrul de inventar, registrul de evidenta fiscal jurnalelor de TVA; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; - Analiza afacerii, calcul indicatori financiari; - Reprezentarea in relatiile cu organele de control; - Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei. CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 3-5 ani ; - Disponibilitatea de la lucra la sediul companiei; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul atractiv; - Telefon de serviciu;
-
ANUNT RECRUTARE Firma de expertiza contabila si contabilitate, cu experienta in domeniu de peste 20 ani, ne straduim sa oferim clientilor nostri solutii precise si personalizate, adaptate nevoilor lor individuale. Locatie: Timisoara Pozitii disponibile: ECONOMIST CONTABIL Responsabilitati: Gestionarea unui portofoliu de clienti Suntem in cautarea unor profesionisti contabili, cu experienta in domeniul Contabilitatii si al Fiscalitatii, cu o gandire analitica, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Programul de lucru este full-time, pachet salarial motivant, zile suplimentare de concediu. Daca sunteti interesati sa va alaturati echipei noastre, va invitam sa ne transmiteti CV-ul la adresa de email:
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Suntem firma cu specific restaurante, ne-am extins activitatea și avem nevoie de colega pentru departamentul contabilitate. Dacă ești interesata mă poți contacta la tel: sau poți trimite CV pe adresa de e-mail:
-
AMBRA INT COMMERCIAL SRL comerciant produse alimentare cu sediul in Afumati jud.Ilfov angajeazaja persoana pentru contabilitate primara , operator facturare,agent de vanzari si femeie de serviciu.Pentru detalii va rugam sunati la telefon:
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Pentru completarea echipei suntem in cautarea unei colege pentru pozitia de CONTABIL JUNIOR in cadrul departamentului de contabilitate. Se cere: experienta minim 1-3 ani cunostinte operare PC (Word,Excel,etc) cunoasterea soft-ului de contabilitate Expert-Contab capacitate de organizare permis de categora B Descrierea jobului: inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale si politicile contabile ale societatii; arhivarea documentelr financiar contabile; nir-ur si inregistrarea operatiunilor in registrul de banca si de casa. Realizarea platilor catre furnizori Pregatirea situatiilor solicitate de superiori Asigura suportul solicitat in relatia cu clientii furnizorii banca Program de lucru L- V 8-16.30 Așteptăm cv ul dvs.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza contabil in domeniul constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - activitati de operator-facturare; - intocmirea registrului de casa; - inregistrarea si verificarea extraselor de cont de la banca, efectuarea platilor catre furnizori, bugetul de stat si al asigurarilor sociale si fondurilor speciale; relatia cu banca; - tinerea evidentei registrului de intrari-iesiri; - tehnoredactarea instiintarilor,a somatiilor de plata,a contractelor de colaborare etc; - verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei; - verificarea si inregistrarea facturilor furnizorilor interni si externi; - urmarirea incasarii facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiilor conform instructiunilor de lucru procedurilor interne; - asigurarea activitatii de protocol; - programarea agendei de lucru a managerului general; - colaborarea cu serviciul financiar-contabil si administrativ; - pastrarea confidentialitatii informatiilor sia documentelor legate de firma; - verificarea zilnica a soldurilor din banca; - incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; - adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. Cerinte minime: - Cunoastinte minime a unui software de contabilitate; - Are minim 1-2 ani de experienta in contabilitate cu cunostinte in domeniul fiscalitatii si contabilitatii; - Detine bune cunostinte de PC pachet Office (Word,Excel,Outlook); - Este o persoana serioasa, punctuala, foarte atenta la detalii, stie sa-si organizeze timpul si sa-si prioritizeze sarcinile de lucru, poate lucra la fel de bine independent cat si in echipa; - Are capacitati bune de comunicare si interactionare cu clientii societatii; Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie.
-
Promovat
Manpower angajeaza contabil junior pentru clientul sau din localitatea Gilau. Beneficii: Salariu 3000 de lei NET Tichete de 35 de lei pe zi lucrata Program in doua schimburi de luni pana vineri: Schimbul 1 de la 07:00 - 15:30 si Schimbul 2 de la 15:30 23:00. Transportul asigurat din Gilau, Cluj-Napoca si Turda. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail
-
Blue Bussines angajeaza in conditii foarte avantajoase personal cu experienta: SPECIALIST ACHIZITII; SOFER CU EXPERIENTA.
-
Cautam o persoana cu experienta in SAGA pentru introducerea facturilor de gestiune. Este nevoie de o buna cunoastere a programului si a modului cum sunt structurate conturile de cheltuieli. Conditiile de munca sunt foarte bune, mediul prietenos. Programul este fix de luni pana vineri de la 10-18, doar la birou pentru eficienta lucrului in echipa. Asteptam cv-urile voastre pe
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
Societate comercială cu domeniul transport marfa Angajază Contabilă cu experiență CRAIOVA program 8 ore zi birou salariu 5000 - 6000 lei rugăm seriozitate CV sau 0740x431x145