Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Numele companiei: Cabinet expert srl Profesie: Economist

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    angajam contabila

    fabrica de paine angajeaza contabila pentru evidenta primara in contabilitate. furnizor ,facturare clienti. .avizare etc.

  • Contabil junior

    Societatea Daas Taxcont angajeaza personal departament financiar contabil: Căutăm un nou coleg(a) care să se alăture echipei noastre din Medias, jud Sibiu. Ai experiență în domeniu, sau esti incepator dar esti dispus sa inveti Ești organizat(ă) , comunicativ(a) si determinat(a) sa se dezvolte profesional, riguros(asă), atent(ă) la detalii i dinamic(ă), cu o buna capacitate de integrare in echipa, cu spirit de echipă, Cunoașterea MS Office, a programului Saga C si Saga PS - poate constitui un avantaj. Atunci e SUPER!!! Aplică trimitand un CV ca raspuns in atasament. și hai să stăm de vorbă pentru orice detalii!

  • 4

    Economist

    Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite

  • 2

    Angajez persoană muncă birou

    Societate comercială din Bacău, angajează colegă pentru contabilitate primară, perioadă nedeterminată. Candidatul ideal: Persoană organizată, cu inițiativa și intersată de o colaborare pe termen lung; Capacitate de organizare a muncii,simțul responsabilitații; Atenție la detalii și precizie în lucrul cu cifrele; Aptitudini operare PC -Office world și excel ; Pachet salarial atractiv, tichete de masă,prime. CV-urile vor fi transmise la adresa:

  • Opererator date facturare contabilitate primara

    SC ALL FOODS DISTRIBUTIE SRL :ANGAJEAZA OPERATOR DATE FACTURARE CONTABILITATE PRIMARA Persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva -Cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor -Competente informatice (cunostinte de MS Office, Internet, etc.) Descrierea jobului Principalele activitati constau in: -preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) -cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora -intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente -alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii -Salariu motivant -Se asigura instruire de introducere cu operator experimentat -Mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva CV

  • 1

    Angajez Economist

    Angajez economist cu experiența in contabilitatea societăților comerciale, întocmirea declarațiilor fiscale, Revisal. Cunoasterea programului SAGA reprezintă un avantaj.

  • 2

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • 8

    Contabil junior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi

  • 1

    Contabil senior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie; Publi

  • 20

    Operator date/Contabil junior

    Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;

  • 9

    Functionar administrativ - cu sau fara experienta

    Firma de contabilitate cu sediul in Slatina recruteaza functionar administrativ. Cerințe : * Cu sau fara experienta * pachet office ( word, excel) nivel mediu; *persoana carismatica , placută cu abilitați de lucru cu publicul Fisa postului: * arhivarea tuturor documentelor , atat fizic cat si digital. * interactiunea cu clientii pentru prezentarea seviciilor si furnizarea de explicatii; * redactarea de documente * alte sarcini adiacente activitatii ; Pachet salarial * Se ofera, pentru persoanele fara experienta, training in cadrul firmei. * bonuri de masa * Program 8-16; * alte bonusuri vor fi discutate la interviu. Relatii la telefon :

  • Contabil Economist

    Oportunitate profesionala ! Daca ai experienta in domeniul Contabilitatii, te asteptam sa aplici. Locație: București, Calea Giulesti 333, sector 6; Program: L-V, 8h zi, (se lucreaza de la birou); Responsabilități: - Înregistrarea și verificarea diverselor operațiuni contabile; - Verificarea reconcilierii conturilor din balanță; - Înregistrarea notelor contabile; - Participarea la procesul de balanta. Oferim: - Loc de muncă dinamic și stimulant; - Pachet salarial atractiv (in functie de experienta) + tichete de masa; - Oportunitate de crestere profesionala. Contact:

  • 7

    Operator _Facturare_Bucuresti_Zona Victoriei

    Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 1

    Contabilitate primara

    Post: Operator Facturare Contabilitate primara (Începere imediată) Program: Luni-Vineri (09:00-17:00) Locație:Afumati, Strada Fabricii Nr 1 (Complex Natura Center ) Cerintele jobului: -Administrarea comenzilor si a stocurilor -Relații cu clienții -Cunoștințe in PC (word, excel) -Niruri si extrasele bancii -Contabilitate primara introducere date in Saga -Inregistrare DVI-uri (import de marfa) -Arhivarea documentelor; Candidatul ideal: -Seriozitate, corectitudine, acuratețe, implicare, perseverenta, organizare, răbdare -Spirit de echipa -Experiență intr-un post similar reprezintă un avantaj -Persoana stabilă si dornică sa învețe lucruri noi -Bună comunicare cu clienții Ce oferim: -Seriozitate si loc de munca stabil -Munca in echipa si sprijin -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Mediu de lucru plăcut și de creștere continuă -Colaborare cu o echipa profesionistă, într-o companie care se ocupa cu importul maritim, aerian si rutier de marfa -Evoluție si dezvoltare profesionala. -Pachet salarial alcătuit din salariu fix 4000 ron cu posibilitatea de creștere in funcție de implicarea dumneavoastra. Pentru a trimite CV ul Dumneavoastră: Whatsapp: Mail: Publi24_1712139495

  • Post contabilitate primara secretariat

    Societatea Viviene Srl situata in Iasi, soseaua Tudor Neculai, nr. 9, angajeaza persoana pe postul de secretara contabilitate primara. Candidatul ideal: - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare - Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii - Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor - Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel) - Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor - Cunoștințe de contabilitate primară - Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP - Minim 6 luni experienta pe un post similar Descrierea jobului: - Intocmirea facturilor chitantelor si avizelor de insotire a marfii; - Inregistrarea facturilor de marfa - Evidenta intrari facturi furnizor; - Realizarea inventarului; - Evidenta stocurilor - Intocmirea documentatiei pentru licitatii - Mentinerea relatiei cu clientii - Preluarea comenzilor de la clienti - Gestionarea site-ului web (shopify) Ce oferim: - Loc de munca stabil - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Mediu de lucru prietenos - Salariu motivant in functie de performanta - Se ofera o masa calda pe zi - Telefon de munca Pentru a trimite un CV, va rugam sa ne scrieti pe whatsapp la numarul de telefon sau pe adresa de mail:

  • 15

    contabila / economista cu experienta

    - Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta si inspector resurse umane ,program full time de l-v 8-17

  • angajam economist a pentru grup de firme

    Dorim sa angajam economist a pentru contabilitate, la grup de firme cu sediul in Bucuresti, se lucreaza de acasa.

Salvează căutarea