Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca in Finante, contabilitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    angajare contabil si inspector hr cu experienta

    angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17

  • 17

    Angajam economist contabil pentru departamentul de contabilitate

    Grupul de firme AnimaLand, cu sediul in Targoviste,str. George Enescu 12 angajeaza economist contabil cu notiuni avansata in operare calculator.Oferim un loc de munca stabil, intr-un colectiv prietenos, cu contract de munca pe o perioada nelimitata,,cu bonuri de masa , program de 8 ore de luni-vineri. Daca esti interesat poti depune un C V pe urmatoarele adrese de e-mail :alengeorgescu yahoo.com ; sau direct la sediul firmei din Targoviste, str. George Enescu 12 ( in incinta Clinicii Medical Veterinare Dr. Alen Georgescu). Pentru relatii suplimentare puteti telefona la .

  • 13

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara

    Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa

  • Societate comerciala agricola angajeaza economist

    Angajam economist in conditiile legii. Oferim salariu si conditii de munca deosebite.

  • 30

    Operator calculator

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice si corpuri de iluminat angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare; -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC, Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-17:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV pe Publi 24, pe whatsapp sau la adresa de e-mail.

  • 2

    Angajam economist cu experienta practica

    Economist pentru compartimentul financiar contabil; vechime in profesie mai mare de 5 ani ; utilizator al aplicatiei WinMentor; salar atractiv.

  • 1

    Economist

    SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ ECONOMIST Absolvent de studii superioare; Abilități de comunicare și atenție la detalii; Cunoștințe PC: SAGA , Microsoft Office (Excel). CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.

  • 1

    Accountant - maritime company - Constanta

    We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company

  • 3

    Cautam contabil

    Cautam contabil primar pentru compania noastra.

  • 1

    manager echipa

    Se angajeaza manager echipa institutie financiara nebancara. Sa ai spirit de echipa , sa iti placa sa comunici , studii superioare constituie avantaj si carnet de conducere cat B. Informatii la tel .

  • 1

    Contabil

    Clientul nostru, este o companie de contabilitate în dezvoltare. Responsabilități: Verificări și înregistrări contabile a documentelor și operațiunilor financiar-contabile din portofoliul de clienți alocat Întocmire declarații lunare, trimestriale Întocmire bilanț semestrial și anual Pregătire rapoarte financiare solicitate de portofoliul de clienți Operare, întocmire documente și gestionarea relațiilor cu autoritățile statului Întocmire documente diverse, arhivare documente procesate si predare documente către portofoliul de clienți Păstrează legătura cu clienții alocați Cerințe: Studii superioare a Facultatii de Științe Economice, Contabilitate și Informatică de Gestiune Minim 5 ani experiență în domeniu de activitate similar Operare pe calculator: pachetul Office [word, excel] Experiență în operări înregistrări financiar-contabile în programul SAGA Cunoaștințe despre legislația în vigoare Bune abilități de comunicare Abilități bune de organizare și atenție la detalii Sociabilă, asertivă și pasionată de contabilitate Ușor adaptabilă la sarcinile de lucru și la adaptarea în echipă Rezistență la stres, multitasking, disponibilitate pentru proiecte noi Disponibil program de 8 ore zi Luni-Vineri (09: ferta salarială: Salariu motivant 21 de zile de concediu pe an Creșteri salariale în funcție de performanță Prime de Paști și Crăciun Atmosferă placută de lucru Posibilitatea de promovare în cadrul firmei

  • 4

    prestez servicii si expertize contabile

    Cabinet de contabilitate, Expert Contabil, Membru CECCAR, experiența de peste 20 de ani in domeniul financiar-contabil, prestez servicii financiar-contabile si resurse umane pentru orice tip de societate (SRL, II, PFA, CMI) cu diverse domenii de activitate. -evidenta contabila; -intocmire si depunere declaratii; -intocmire declarații unice pe CNP; -intocmire si depunere bilant; -consiliere; -resurse umane (contracte de munca, acte aditionale si decizii, REVISAL); -analiza economica la fiecare sfarsit de luna. Detin semnatura electronica si program de contabilitate. Tel

  • Contabil - angajam!

    Firma de contabilitate in perioada de extindere si dezvoltare portofoliu clienti, cauta spre angajare contabili, pentru diversele etape de lucru (secretariat si inregistrari niruri; contabil junior; contabil senior), persoane dispuse a invata sau dupa caz a prelua un portofoliu de clienti. Salariu se discuta la interviu.

  • Angajam economist

    Angajam economist pentru contabilitate completa ( societate de productie )

  • 1

    Angajam contabil

    Societate de contabilitate angajeaza economist-contabil. Cerinte: - studii superioare in domeniul economic - experienta in domeniu minim 2 ani - cunoasterea programelor: Saga, Revisal, MS Office - cunostinte foarte bune de contabilitate, fiscalitate - persoana ordonata, meticuloasa, prietenoasa Oferim: - salariu motivant, in functie de cunostinte - tichete de masa - mediu de lucru placut - program 8 ore zi de luni pana vineri. Nu se lucreaza de acasa e necesara prezenta fizica la birou. Daca esti interesata asteptam cvul tau la

  • 9

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 11

    Angajăm economist - Iasi

    Responsabilitati: Înregistrarea documentelor de intrare materii prime, materiale: facturi interne, facturi cheltuieli, extrase bancare, achiziții intracomunitare; Întocmirea documentelor de livrare facturi de ieșire interne și externe; Înregistrarea zilnică a producției realizate în contabilitate (consumuri, note predare); Realizarea de centralizatoare, analize financiare, rapoarte de activitate, situații specifice economice, documente de inventariere anual sau la nevoie; Cerinte: Absolvent ă al studiilor superioare economice, specializarea contabilitate; Experiență în contabilitate de gestiune și producție; Cunoștințe solide privind legislația contabilă; Abilități în utilizarea WinMentor și Microsoft Office; Competență în interpretarea datelor economice; Beneficii: Transport asigurat pe raza orasului la sediul din Parc Industrial Bratuleni; Reducere la achizitia de produse Misavan; Prime de vacanta si sarbatori legale, bonuri de masa in valoare de 40 lei zi; Oportunitati de dezvoltare. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic, produse de ambalare, din carton şi unică folosinţă, candele şi dispensere. Împreună #Trecem Romania pe curat!

  • 1

    Contabil General

    RECRUTAM Contabil General pentru o fabrica din Campulung Muscel (industria alimentara). PROFIL CANDIDAT: - diplomă în finanțe și o experiență de minim 3 ani într-o poziție similară, ideal într-un context internațional. - experiență în evaluarea metodelor contabile, a rapoartelor financiare și de control intern; - cunoasterea limbii engleze sau franceze (nivel avansat) este obligatorie, datorita contextului internațional (sediul central al Grupului este in Belgia). RESPONSABILITATI: 1. Contabilitate generala si de casa; 2. Implementare proiecte financiare noi, respectiv, implementare SAP, pentru imbunatatirea fluxurilor structurii si eficientizarea datelor contabile; 3. Colaborare interdepartamentala: pe plan intern, cu toate departamentele (Vanzari, Logistica, Aprovizionare) si pe plan extern, cu bancile si auditorii; 4. Creante Datorii HR Taxe; 5. Contabilitatea platilor clientilor si urmarirea colectarii numerarului cu sprijinul ofiterilor administrativi. SE OFERA: - Salariu NET: 8.000 RON luna; - Decontare transport; - Bonuri de masa in valoare de 30 ron zi; - Al 13-lea salariu.

  • 1

    Contabil primar

    Dorim o persoană serioasă cu experiență pentru introducerea datelor în contabilitate, program Saga relații la tel.

  • 1

    Angajam economista

    Firma de constructii angajam economista cu experienta (balanta, bilant, declaratii), cu contract de munca full-time program lucru 8-16.

Salvează căutarea